Vozidlo Nissan Sunny N13 1.6





Model Nissan Sunny N13 1.6
Majitel paolonissan
Rok 1990 (27 let)
Motor GA16i , benzín
Řadový 4-válec, 1 600 ccm
12-ventil, komprese 9.6 : 1
Vrtání x zdvih 76 mm x 88 mm
Výkon motoru 66 kW (90 PS) při 6000 ot./min
Točivý moment 126 Nm při 3000 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní

Vozidlo již nevlastním (vzpomínka)

Jedná se o druhou "závodní evoluci",kterou jsem koupil od Neumann Motorsport,kteří zajišťují provoz závodního speciálu Mirkovi Neumannovi,který s ním jezdí úspěšně závody ME a v loňském roce byl mistrem ČR. Pohodoví človíčci,kteří rádi poradí a pomůžou pokud je to v jejich možnostech....jen škoda že jezdí Mitsubishi a ne moji srdeční značku Nissan.....

Koupeno 2013-04-12 (4 let, 4 měsíců)
Registrován 2013-06-05 (4 let, 2 měsíců)
Shlédnutí 1 364x
Informace o modelu Sunny N13
Manuály Nahrát manuál 6Manuály uživatelské, 2Manuály servisní, 5N13
Fórum Sunny Položit dotaz
Inzerce 6 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Sunny opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

úprava blatníků

.....s ohledem na postupující korozi a potřebu snížit hmotnost auta /protože moje tělesná schránka hmotnost stále zvyšuje / jsem přistoupil k úpravě předních blatníků - jejich ořezání a nahrazení plast. zástěrkami. Úprava by také měla přinést klady v podobě méně zanešených podběhů při blátivých závodech

1600x1200, 180 KB

duralové krytí podvozku

je sice hezké,že menší kola zlepšily akceleraci,ale taky se snížila světlá výška auta,tak jsem doinstaloval ližinu z 5mm duralu,ale zdá se že jsem měl raději použít obvyklou sílu 6mm .....ne vždy se vyplatí šetřit ,ale i tak je to pořád lepší než se strachovat o převodovku a olej. vanu

1600x900, 115 KB

hraboši od Vraníka

původně jsem používal 14" pneu od Tip Tyre,ale mají větší průměr a motor se hůř vytáčí (originál jsou na autě 13"),tak jsem zainvestoval a koupil 14" od pneu Vraník,které jsou na tom půměrově podobně jako origo kola a výjezdy ze zatáček jsou hned snadnější a trojku řadím o dost dříve......stejně ale ještě zvažuji použití 13" disků a pneu (hlavně na rozblácenou trať

1600x2844, 274 KB

zadní partie....

....protože jsem měl na závodech problémy s chlazením,hlavně z důvodu umístění chladiče vzadu,tak jsem vymontoval termostat (aby nesnižoval průtok chl. kapaliny) a vyřezal otvor v zadním čele,který jsem překryl plast.mřížkou.....na posledních závodech se to výrazně zlepšilo,přesto ještě zvažuju montáž chladiče z dieselové Almery N16 (větší plocha a sahara má dva větráky

1600x900, 149 KB

Auto po dalších úpravách

vzhledem k rozsahu poškození z posledních závodů jsem provedl některé karosářské úpravy směřované k odlehčení auta .....snažil jsem se úpravy zrealizovat kulturním způsobem,snad se to podařilo

1600x900, 150 KB

....další škody

1600x900, 224 KB

Přibice 16.6.2013

jedná se o autentickou fotku jak dopadlo auto po závodech za přispění některých rádoby závodníků.....vážně uvažuji o tom,že auto přestříkám na jiný odstín barvy protože ta červená funguje nejen na býky,ale taky i na některé potrhlé závodníky......po startu se jim objeví před očima červená mlha a vzhledem k zatmění mozku ani nevnímá,že ta mezera,do které se snaží se svým autem dostat má jen půl metru ......a následky jsou zřejmé z fotek

1600x900, 277 KB

úprava chlazení

po zkušenostech z posledního blátivého závodu a následku v podobě "fouknutého" těsnění pod hlavou,jsem se rozhodl přesunout chladič do zadních partií vozu,kde bude daleko lépe chráněný před poškozením a zanesením bahnem......současně s ním jsem přesunul do kokpitu i nádobku ostřikovače - opět neblahá zkušenost z předchozích závodů s některými rádoby závodníky

1600x900, 183 KB

po 1.rozjížďce....

a to si nedovedete představit,jak vypadalo po finále.....3hodiny jsem ho vyprošťoval z bahenního zajetí.....brrrr

1600x900, 251 KB

depo v Přibicích

....stále ještě napucovaný krasavec....

1600x900, 324 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)

před odjezdem na závody

auto je ještě hezky napucované ,ještě netuší co bude následovat.....

1600x900, 139 KB

kokpit závodního speciálu

oproti první evoluci pokrok v tom,že auto je vybavené bezpečnostním rámem,anatomickou sedačkou a širokými závodními pásy Sabelt,jinak ve své podstatě shodné s 1.evolucí.....

1600x900, 141 KB

závoďák

1600x900, 311 KB

Fórum O vozech našich členů

Nové téma

Naše auta