Vozidlo Nissan Sunny N13 1.6





Model Nissan Sunny N13 1.6
Majitel Fizzbiker
Rok 1987 (30 let)
Motor E16i , benzín
Řadový 4-válec, 1 597 ccm
8-ventil, komprese 9.4 : 1
Vrtání x zdvih 76 mm x 88 mm
Výkon motoru 54 kW (73 PS) při 5000 ot./min
Točivý moment 129 Nm při 2800 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní

SUNNY N13 1.6 SLX 4x4

low price sranda projekt. vetsina dílů je a bude použita z garážových zbytků a přebytků...

jako se fénix rodí ze svého vlastního popela tak i modrej navrací ze k životu z komatu a a smrtelné agónie...

Koupeno 2011-02-25 (6 let, 5 měsíců)
Registrován 2011-02-25 (6 let, 5 měsíců)
Shlédnutí 7 682x
Informace o modelu Sunny N13
Manuály Nahrát manuál 6Manuály uživatelské, 2Manuály servisní, 5N13
Fórum Sunny Položit dotaz
Inzerce 6 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Sunny opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

...

....

720x540, 74 KB

...

720x540, 69 KB

...

1600x1200, 234 KB

...

reorganizace chaosu pred dilnou preparkovavani stroju.

1600x1200, 271 KB

...

1600x1063, 189 KB

Under dashboard...

zacatek....

1600x1063, 233 KB

Work online...

1360x2048, 278 KB

Výměna dveří...

... a staré přebytky do šrotu.

1600x1063, 218 KB

Vyklizeno...

... nastehuje se GTi.

1600x1063, 168 KB

...

durch

1600x1063, 169 KB

Výjezd ze zimoviště...

... chytil na brnk.

1600x1063, 165 KB

Skládání N13 Převodovky:

Krok 8: troška silikonu a mužem nasadit obal, ten se nasazuje "zleva zespod" protože se trošku bije o místo držák hřídele zpátečky a kola na hlavní hřídeli, jak zaskočí nasadíme ho na poziční trny a lehkým poklepem např gumovou paličkou nebo dlaní ho přiklepneme k přírubě, pak jen naskládáme šrouby (všechny jsou stejné) lehce utáhneme všechny a pak jeden po druhém finálně dotáhneme, jestě jednou kontrolně dokola zda jsou všechny utažené a hurá převodovka může na auto

1600x1200, 394 KB

Skládání N13 Převodovky:

Krok 7: osazení hřídelky vloženého kola, obvykle se kolo kousek vysune hřídel se do nej nasadí pak se usadí přesně na místo a hřídel lehce zasune, pozor na ozub v dolní části aby byl správně natočený jistí hřídel aby se neprotáčela v karteru.

1200x1600, 345 KB

Skládání N13 Převodovky:

Krok 6: zhruba si nachystáme "kolečko zpátečky"...

1200x1600, 356 KB

Skládání N13 Převodovky:

Krok 5: zastrčíme vodítko vidliček, mužeme si pomoct mírným poklepem, ale není potřeba velké síly, v karteru pod vodítkem je pruzinka, jeji učel je zamezit zbytečnému pohybu vodítka při řazení, je potreba si pohlídat, aby šla dovnitř a neskřípla se například na kraji.

1200x1600, 245 KB

Skládání N13 Převodovky:

Krok 4: Nasazení řadících vidliček, spodní je již na místě z minulého kroku, nyní následuje střední a nakonec ta horní, zde existují dvě verze, jedna má táhla vidliček přímo nastrčené na řadícím mechanismu, druhá verze ma jestě takové drobné mezukusy ty se pouze nastrčí na trny předlohy a a pak se nasadi vidličky, vidlička se nasadí nejprve do vodící drážky na hřídeli a pak se pootočí tak aby se zasunula do řadícího mechanismu. a díry ve vidličkách byly v zákrytu.

1600x1200, 390 KB

Skládání N13 Převodovky:

Krok 3: detail.

1600x1200, 389 KB

Skládání N13 Převodovky:

Krok 3: řadící mechanismus nasadíme zároveň s první (spodní) vidličkou, pod dírkou a prolisem vedle šroubku který vidíme vlevo je pružinka a pod ní kulička, ta aretuje řadící tyčku v příslušné poloze.

1440x1080, 271 KB

Skládání N13 Převodovky:

Krok 2: osazení pomocné hřídele (jednoduše nasadit s kroutivým pohybem "sem-tam" aby zacvakla na zuby) pokud je hřídel správně nasazená dá se s ní volně otáčet a zarovaň se točí i diff a havní hřídel.

1440x1080, 282 KB

Skládání N13 Převodovky:

Krok 1: osazení hlavní hřídele (jemně naklepnout až na doraz a utáhnout ty tři šrouby) a položit diff.

1600x1200, 395 KB

Konkrétně tady...

prasklá hřídel diferenciálu kdybych to nevidel nevěřil bych. inu co nahodim druhy diff a zase to složim. tu špajzku znám už z paměti...

1600x1200, 247 KB

E16i

venku...

1600x1200, 273 KB

Engine...

... E16 kupodivu i s uplne blbym vyfukem a s filtrem ktery snad nepropouštěl ani vzduch jezdí dost slušně. nicmene je k dispozici a na jeho místo zřejmě nastoupí CAčko

1600x1200, 304 KB

Na autě...

sunnik uz konecne zase stoji na kolách v rámci vymeny zadku dostal i lepsi pakny a bubny jak uz sem nekde psal tak i žlutý KONI tlumiče, dokonce brzdí i ručka a taky dostal poloosy ktery se samy od sebe nerozpadají

1600x1200, 273 KB

Naprava...

decentni očista. a trochu štětka tuning

1600x1200, 245 KB

Pravá strana...

jinak auto ceka na lepsi pocasi nahodí se druhá náprava a převodovka a muže se drandit...

1600x1200, 276 KB

Dvojčata...

... modrej dostane zadni napravu ze zeleneho ktera ma v cajku brzdy a žlutý KONI tlumiče protoze oboje na něm je dead,... naprava uz je na dilne ocistena a natřená snad bude i víku čas a pude na auto. jestě sem vymenil deklik nadrze, hlavni brzdovej valec předni tlumiče a podobny kraviny. jinak to vypada ze pod kapotu pujde CAčko.

1600x1200, 288 KB

Interier....

krome GTi budíků, i GTi volant,....

1600x1200, 260 KB

Puvodní kousek...

....

1600x1200, 251 KB

Zadni haubna...

vymenena za kus ze zelenyho ktera je v lepsim stavu....

1600x1200, 281 KB

GTi brzdy...

modrej dostal brzdy z GTi....

1600x1200, 275 KB

Complete...

... spasovany slozeny, namontovanej trasnferbox, hrozna pakarna podle stavu tak prevodovka jela dokud to aspon trochu šlo, takže komplet přeskládaná, primarni hřidel i sekundární vyměněná, diff ze zeleneho sunnika, vidličky vyběr z nejlepších, řadící mechanismus taky, sběrač pro mazání hřídelí vlastní výroby. urcite bude potreba pouzit nejaky olej na výplach. minimalne jednou.

1600x1200, 265 KB

Zbytek...

na "novych" ložiskách,... bez radiciho mechanismu...

1600x1200, 221 KB

Step 1

primarni hridel na svem miste stejne tak převod zpátečky. a vycisteny karter...

1600x1200, 253 KB

Prezenty...

... auto dostane na uvitanou GTi brzdy z 1,6 s zanovnimi kotouči a novyma deskama, dam mu i lepsi HBV, plus dostane komplet zadni napravu ze zelenyho, tahle ma nejak povadly pružiny a našrot tlumiče, taky vypada to ze za to stání vytekly prasátka atd. v neposledni rade je potreba vymenitr resp přeskládat gearbox protoze tento je tak na kašu že šajtrpakou se neda pohnout ani oběma rukama. dal se uvidi. teoreticky by z toho mohlo byt pekne daily.

1600x1200, 241 KB

Blue Inside...

... musim rict ze ten modry interier v kombinaci s šedou latkou vubec nevypada spatne na černý sice nemá ale rozhodně je lepší než hnědý. na autě už jsou GTi budíky, zajimavost je ze poslednich 13let byl jeden majitel ktery do niceho nevrtal a auto je defacto original takze vsude jsou sroubky neni nic ulámané atd... až se to uvnitř pořádně uklidí dost možná bude i dělat parádu...

1600x1200, 170 KB

GTi kolesa a mirna očista...

... auto tak nejak priměřeně vysátý vyhazeny stary potahy. nandany kola z GTi, předek utřenej hadrou, všecko blika sviti stira troubí. milé překvapení.

1600x1200, 270 KB

Junkie doggie...

doma, na podval sel navijakem kola ve floku, pracovni auto vozilo se tim krmivo a pak to stalo asi dva roky na dvoře, brutus bordel, myší hnízdo, prahy shnily zadni lemy taky, ridicova sedacka zlomená. abych jen nehaněl baterka po 20minutach na nabiječce nabrnkla motor napoprve, je tam novej chladič, měněny predni tlumiče. předni kola povolily hned po "citlivem" poklepu palicí jedno zadni pri jizde na podvalu druhy porad drží. ty zadni dvere sou meneny z jinyho auta a vypadaji hrozne setjne jako LZ bok, nic co by nezpravilo 10minut v lakovně.

1600x1200, 287 KB

Odstavenec 4

high-power engine dead gearbox

1280x960, 250 KB

Odstavenec 3

leštěnka jak ma byt

1280x960, 237 KB

Odstavenec 2

really boro style

1280x960, 240 KB

Odstavenec 1

neni co dodat jeste sem ho nevidel

1280x960, 246 KB

Fórum O vozech našich členů

Nové téma
Témata # Autor Poslední příspěvek
Sunny N13 SLX 4x4 "Modrej" 3 Fizzbiker Fizzbiker
5 let, 4 měsíců Sunny N13 SLX 4x4


Nové téma

Naše auta