Vozidlo Nissan Pulsar NX N13, 2. generace 1.6





Model Nissan Pulsar NX N13, 2. generace 1.6
Majitel Jifo
Rok 1986 (31 let)
Motor CA16DE (81kW) , benzín
Řadový 4-válec, 1 596 ccm
16-ventil, komprese 10 : 1
Vrtání x zdvih 78 mm x 83.6 mm
Výkon motoru 81 kW (110 PS) při 6000 ot./min
Točivý moment 130 Nm při 4800 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní

úpravy a plány do budoucna:

Motor: zvětšený objem na CA18DE komprese 10:1,Komplet po GO,lagry ACL,kov pod hlavou,hlava CA18DE,repas hlavy.

Turbo:Mitsubishi TD04-19T

Převodovka:N13 Sunny 1.8 GTi+ poloosy

Spojka:CA18DET XTD 2+setrvák S13+hydraulika N13 1.8GTi

Brzdy:předek- J30/Q45 kotouče+brzdiče,dvoupístky+těhlice,náboje N16

zadek- N13 Sunny 1.8GTi

Celohliníkový IC(JDM)včetně trubek a kolen,spojek.

Klapka S13 CA18DET.

Vstřiky S13 CA18DET 370cc

Palivová pumpa 255l/h

BOV Greddy S type.

Řízení motoru:Nistune,širokopásmová lambda AEM,budík tlaku turba Raid,Detonační senzor s budíkem.

Kola:Autec,pneu205/50ZR15 Good Year

Výfuk:celonerez 60,3mm včetně vlnovce,bez katalyzátoru,středový rezonátor VM ,zadní tlumič Magnaflow turbo XL.

Komplet repas podvozku,nové tlumiče-zatím série.

Registrován 2012-05-18 (4 let, 11 měsíců)
Shlédnutí 4 240x
Informace o modelu Pulsar NX N13
Manuály Nahrát manuál
Fórum Pulsar NX Položit dotaz
Inzerce Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Pulsar NX opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Pulsar NX

05/12 Mazel už je doma,první seznamování.

650x449, 55 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (4 hlasů)

Pulsar NX

05/12 podruhé

646x472, 62 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)

Pulsar NX

05/12 Nádhera.

662x457, 58 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)

5/12.Už to začíná...první dárky.

800x600, 49 KB

CA16DE

Tak tady budou asi největší změny.

Vyměněný svíce(byla každá jiná).Odpojená lambda je tam zirkonová místo platinové a na volnoběh tekl benzín z výfuku. a motor chcípal.

Po odpojení OK.

V roce 1986 1.6 16V, 110 koní ,plnící EURO 2-co k tomu dodat......

800x600, 89 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

5/12 a další...

600x516, 36 KB

Kolečka

5/12 Co to?...Nová kola pro pulsara

600x450, 59 KB

budíky

vypadá to dost dobře.

Najeto 77 tis.mil. auto celkem 10 let v depozitu.

Tyhle starý motory můžu ,jde to nádherně vytáčet.

Pustilo mě to na budíku až k 7,5-8 tis. ot.

600x450, 14 KB

5/12 něco pro zlepšení nočního vidění a ochrana hlavy před padajícím víkem kufru.

600x450, 50 KB

Trocha renovace 1

6/12 Zadek-zatím tak,nové tlumiče,trochu ponatírané.

700x525, 51 KB

Trocha renovace2

6/12 Předek-nové siláče,čepy,tlumiče taky trocha nátěru podběhů.

Ještě ty brzdy...zatím na ně čekám.

600x450, 49 KB

brzdy poprvé

Tak to bude boj.Díly ze 3 modelů, vše Nissan.

600x450, 34 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Targa

S novýma kolama.Kdyby někdo věděl jak zapsat kola do TP,tak prosím SZ.

Nissan v té době věděl co dělá.To auto je opravdu stvořené pro jízdu bez střechy.

800x494, 106 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

profil

pěkně vyvážené,krása

600x348, 46 KB

Turbo

7/12 Mitsubishi TD04-19T.Zbylo ze zrušeného projektu,tak proč ho nevyužít.

Samozřejmě je to fake z Ebay.

600x450, 28 KB

Rebuilt

Repas nového turba.Nezdála se mi vůle,tak výměna za origo střeva.

Po výměně je to znát.Fake turbo+origo střeva je pořád úspora cca 60% oproti originálu.

650x488, 39 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

světla

čirá optika

700x525, 49 KB

Brzdy předek

To by mělo brzdit lépe. N16 těhlice+náboje,rovnou nová ložiska.Kotouče+2-pístky brzdiče z J30/Q45.Trochu změť děr,ale půjdou.Ještě nové štefty a jdou tam.

650x488, 46 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

2012-12-10 Fizzbiker pekna prace. stejne casem pujdes do 4pods hlavne pokud budes jezdit kudlu. nicmene tak to ma vypadat spousta clenu by si mela vzit priklad.

Váha

8/12 Dneska byl Pulsar na váze.Myslel jsem,že to bude míň.Ale taky dobrý.

Už teď to jede dobře na tu váhu,natož s +T...

600x450, 39 KB

Brzdy zadek

Zase ty brzdy.Tentokrát zadek.Původ N13GTi.od Fizze.

Samozřejmě proběhne repas brzdičů,výměna těsnění, prachovek.

600x450, 44 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

2012-12-10 Fizzbiker jak nový... davas tomu autu co si zaslouzi.

Spojka

spojka XTD 2,setrvák CA18DET

Capacity 260 ft/lbs/Hold up to 295HP.

snad dostačující.

550x413, 36 KB

ovládání spojky

moje má jen lanko,hydraulika N13 1.8GTi,musím to ještě očistit.

550x413, 22 KB

motor

Práce fizzbikera.

To nej co tam mohl dát ,písty a ojnice vyvážené do jednoho gramu..........Co k tomu dodat...Sériovka made in japan 80´-90´...snad se to jednou vrááátí

klec pro zpevnění z ca18det.

1254x836, 244 KB

motor2

8/13Naše společná práce.Chudák má vyrvané srdce

400x267, 30 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Motor3

10/13Tak už tam je nový.Zase ten Fizz....

Jinak kolem jsou další 3 Pulsíci=Pulsaří ráj!?

648x432, 94 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

2015-01-16 paolonissan Máš pravdu u Fizze je opravdu Pulsarů ráj......a Fizz je opravdu Nissaňák tělem a duší.......byl jsem u něj a jen tiše záviděl

recaro

3/14.Jiná sedadla.Na origo se to fakt nedalo.Posez byl šílený,zvlášť pro sportovní jízdu.Na dálku to taky nešlo.

Sedadla Recaro-i když jsem odmontoval a odřezal co šlo,na váhu origo sedaček jsem se nedostal.

Posez je ale rapidně lepší.

1181x886, 145 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

2014-03-17 Romik Escord RS 2000 ma stejne a pekne se v tom sedi


Fórum Pulsar NX

Nové téma

Naše auta