Vozidlo Nissan Pulsar NX N13, 2. generace 1.8





Model Nissan Pulsar NX N13, 2. generace 1.8
Majitel Fizzbiker
Rok 1986 (31 let)
Motor CA16DE (81kW) , benzín
Řadový 4-válec, 1 809 ccm
16-ventil, komprese 11 : 1
Vrtání x zdvih 83 mm x 83 mm
Výkon motoru 205 kW (279 PS) při 6400 ot./min
Točivý moment 320 Nm při 4000 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní
Web http://www.nissanclub.cz/forum-tema/projekt-pulsar-nx-n13-awd-turbo-targa-145277

ExMotor:

  • CA16DE+T komprese 11:1, vysokokompresni pisty jiné vrtání, vybroušeny orovnany blok + repas hlavy, kovove tesneni pod hlavou, 248°vačky, na klice a ojnicích ACL DURAGLIDE, nové kroužky, otočené sání, alternátor N13, T25 turbo s celohliníkovým FMIC, CATout, hříbek, ECU FizzBiker Custom Stage, custom eletrika, alterantivni zapojeni vody v chladicim systemu, celohliníkový upraveny performance chladič z z32, sahara z R33, kryty vaček bez PCV, spojkové ovládání vyměněno za hydraulické, přitlačak setrvak lamela S13, jiné zapojení odvětrání a podtlaků, alternativně Fuel Press Regulator, sání v pravém podběhu, The Racers Edge 255l/h pump.

another one just in progres

Karoserie:

  • vyvařená, new lak, doladěné nějaké drobnosti, 99% original vzhled
  • zesílené a upravené zadní nosníky pro aplikaci MN11 napravnice
  • dodelany příčný nosník na zachyt reakce diferencialu a vyztuzeni zadni casti karoserie
  • relokace nadrze (Subaru Vivio)

Podvozek:

  • seriová náhrada tlumičů, komplet nové silentbloky, loziska, čepy, včetně uložení stabilizatoru.
  • zadní vlečná ramena a stabilizátor vlastni konstrukce
  • custom přední ramena
  • D2 Racing záklony tlumičů na předku.
  • predni naprava rozsirena na kazdou stranu o 37mm
  • zadni naprava konverze z bubnu MN11 na kotouce, náboje z P10, anglicke srouby na ramenech.

Brzdy:

  • přední: 350z z32 (USA verze)
  • zadní: brzdiče R33GTST 2pisty, kotouče 280x20mm custom zachyt reakce
  • ruční: hydraulická
  • parkovací: v řešení

Převodovka:

  • z MN11 včetně poloos zadni napravy a diffu
  • kardan N14 GTiR upraveny na zakazku

Ostatní:

  • ex: O.Z. kola pneu 205/50/16 (ET35, rafek 7,5JX)
  • nyní: StillAuto + Briggestone Turanza ER300 205/55/16
  • interiér originál + jiny shift

a jiné...


***Now in Progress:***

  • AWD (stálá 4x4)(včetně relokace nádrže, upravy podlahy,atd...)
  • upgrade brzd (přední 350Z Z33, zadní Skyline R33GTST + face 200sx 280mm kotouče)

v ramci tohoto celkove poreseni podvozku, antikorozni ochrany, nejake to zesílení atd, atd.

Koupeno 2008-04-25 (9 let, 21 dnů)
Registrován 2008-06-27 (8 let, 10 měsíců)
Shlédnutí 23 588x
Informace o modelu Pulsar NX N13
Manuály Nahrát manuál
Fórum Pulsar NX Položit dotaz
Inzerce Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Pulsar NX opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Zadní nosniky....

... konečně hotové. Hlavne ten na prave strane byla bolest auta už od koupě. Klasicky nejvic problemu zpusobily predchozi pokusy o opravu predchozich majitelu a posléze i moje. ted uz to snad neco vydrzí, a pokud bude další evoluce bude reseni uplne jiné

1600x1200, 189 KB

Zase rozebrany...

... ted uz jen vse dovařit ošetřit a vykoumat podlahu... címž bude zadek hotov....

1600x1200, 207 KB

Zadni naprava...

... včetně VLSD diffu.

1600x1200, 225 KB

Nadrž na místě...

... Subaru Vivio...

1600x1200, 184 KB

Spy foto....

... starsiho data co sem nasel v telefonu...

800x600, 44 KB

Magneticka vodovaha (magnetic camber gauge)...

alespon pro zakladni nastaveni podvozku

648x432, 37 KB

Opět brzdy...

... tentokrát z nissanu 350z (nonBrembo), volil sem z duvodu stihleho profilu z vnejsi strany. abych nemusel kola tolik tlacit ven. uvidime jak to dopadne

819x533, 115 KB

Intake with BOV

Greedy RS Original, Intake customized (N13 plenum + sensors, S13 klapka a vstriky, alternativne zapojena voda a podtlaky, odstraneno vyhrivani klapky, mensi kladka pro kratsi chod plynu)....

778x519, 74 KB

Hydraulicka rucka...

pro urychleni prujezdu zatackou a machrovani pred holkama

1024x768, 107 KB

Regulace zaklonu...

odklon kola resen excentrem na tehlici.

1024x768, 107 KB

Prodlouženi...

po rozsireni napravy je potreba natahnout i rizeni...

704x528, 52 KB

Dalsi puzzlik na svym miste...

... nadrž z 300zx z32 LongWheelBase

922x612, 71 KB

Na zemi...

... jeste to chce delsi tycky rizeni.

346x519, 36 KB

Přední zavěšení...

...oproti serii jine rameno, poloosa, těhlice, brzdy,... nové lozisko a čepy.

908x605, 118 KB

I předek v progresu...

... custom rameno. o 37mm sirsi nez original...

908x605, 116 KB

Aktuální hodnocení: 1.0 (1 hlasů)

A celek....

1296x864, 246 KB

Pohled z pod auta...

1296x864, 201 KB

Komplet zadní zavěšení...

648x432, 59 KB

Zadek předběžně komplet...

... radost videt jak to všecko pěkně pasuje.

1600x1063, 68 KB

Rear hub and brake adapter installed...

prima jak to vsecko pasuje, kotouc je tam jen "montážně" je to 256ka a budou tam 280mm, inu troufam si tvrdit ze to slusně bude brzdit.

1600x1063, 84 KB

Rear Brake Adapter...

... protoze zadni naprava je puvodně bubnová bylo nutne vyrobit adaptery pro záchyt reakce brzdového třmenu.

První prototyp.

Vyrobeno ve spolupráci s MaraPerformance.

1600x1063, 157 KB

Bude WideBody...

predek +38mm na kazde strane

1360x2048, 283 KB

Jde TAM!

... po roce zase motor v kastli (další... )

1600x1063, 194 KB

Vyfuk zacatek...

1600x1063, 209 KB

Opět PZ...

probodovaný výztuhy... stejne jako LZ

1600x1063, 199 KB

Podsedadlovy plech...

... uvidime zda ho pouziju nebo jestli nevymyslim jiné řešení.

1600x1063, 178 KB

Otevřený nosník...

PZ

1600x1063, 158 KB

Pravý zadní nosník...

... pozměněný tvar, osazené štefty na upevnění nápravnice. v realu to vypada lip, fotka to zabíjí.

1600x1063, 152 KB

High Stage...

... konecne sem se dokopal k tomu abych vyzkousel nove kozenky

1600x1063, 160 KB

Konec jedné podlahy...

1600x1063, 134 KB

Leveling...

rovne jak když střelí...

1600x1063, 169 KB

Detail osazení trnů...

1600x1063, 143 KB

Zaklad nového nosníku...

bylo potreba upravit i tvar aby to vycházel na trny na osazení nápravnice...

1600x1063, 157 KB

Pravý zadní nosník...

revize.... špatný

1600x1063, 130 KB

Zkušebně zkompletováno...

... nemám těsnení a par drobností. Ve výsledku to vypadá mnohem líp než předtím (jestě aby ne ). Klapka je seriova z CA18DET, sání má zvětšený port aby šla použít, jsou začistěné kanály, a klapka dostala menší kladku pro rychlejší reakci plynu.

1600x1200, 218 KB

Očistěné...

a nachystané na lak cca 5hodin práce, snad bude výsledek stát za to.

1600x1200, 239 KB

protožééé...

sem si pak vzpoměl na tenhle kousek co čeká na svoji příležitost

1600x1063, 119 KB

Znovu sání...

a asi zase zbytečně....

1600x1063, 108 KB

PF 2012

1600x1200, 367 KB

Zadní těhlice...

těhlice MN11, náboj z primery, kotouč z S13 a třmen z R33 Skyline, zbývá jen dořešit adaptér...

1200x1600, 232 KB

Levý zadní nosník...

vyvařený a patřičně vyztužený.

1600x1200, 175 KB

Aktuálně...

... i zbytek podlahy pujde do pryč.

1600x1200, 195 KB

Předvánoční potěšení...

1600x1200, 210 KB

Nátěr bloku a rozborka palice...

1440x1080, 284 KB

štefty...

... konecne mam doma štefty na záchyt reakce diffu, mezi svátkama snad konečně navařím příčku a dořeším zadní nosníky idealně i umístění nádrže.

1600x1200, 230 KB

Rozborka...

...

1440x1080, 273 KB

Dekapitace...

1600x1200, 258 KB

8port vs 4port

fotka pujčená od kámoše rozdíl je asi každému jasný, samozřejmě je třeba i odpovídající sání.

800x600, 76 KB

Osmiport...

1600x1200, 284 KB

Copak to asi je?

... CA16DE... bone stock setup, upgrade sooon....

1600x1200, 325 KB

Freeze..

...

1600x1200, 133 KB

Sahara...

... original sahara ze skyline R33GTST pasuje na upraveny Z32 chladič perfektně, jeste dorobit nejaky fittingy a bude tam

+ jeden specialni pozdrav pro Toma

1600x1200, 302 KB

Chlaďáky...

FMIC a Radiator, u IC jeste nevim jestli bude excentricky vpravo nebo vlevo rozhodnu se podle toho jak bude lepe vychazet vedeni ale vypada to ze bude jak je na foto...

1600x1200, 233 KB

Nový Chlaďák...

... ze 300zx z32 upravenej pro pulsara. Jak je z fotky jasny je to celohlinik + vičko 1.3Bar.

1600x1200, 273 KB

Podsedadlovy plechy...

... je videt rozdilna vyška kterou využívá bezezbytku nádrž kterou o misto zespodu okrádá kardan... jestli nakonec pouziju toto řešení se jeste uvidí

1600x1200, 265 KB

Upadla mi flexa...

v autě a zapnutá

1600x1200, 240 KB

Uz zase trochu vic jako auto...

jojo blatnik na svym miste, dalsi vrstva alkytonu na podběhu + poreseny nejaky kravinky kolem

1600x1200, 143 KB

Brzdy a kolesa

na aute s distancima podlozkama 10mm cekam na delsi stefty. v nabojich novy loziska.

1200x1600, 199 KB

Eletrika...

... rekultivace...

1600x1200, 302 KB

Front Brakes and Wheels

ani tohle nebylo bez problemu ale jak se zda uspesne se to vyřešilo, aktualně čekam na podložky a delši štefty,...

1600x1200, 254 KB

LOGO

881x237, 32 KB

Obuta kola

pripraveny na auto, gumy BRIDGESTONE TURANZA ER300 (205/55/16)

1600x1200, 299 KB

nova kravina do auta...

volant Victor Pulsar pros asi zrovna tenhle že?

1600x1200, 216 KB

Rear Floor & Underseat panel

aby řeč nestála...

444x360, 28 KB

Motor v kastli...

11.3.2011

1600x1200, 282 KB

Celek Back Side...

1600x1200, 249 KB

Celek Front Side...

macek.

1200x1600, 238 KB

Brzdy R33GTST

včetně kotoučů těhlice z M11

1600x1200, 245 KB

Darčeky...

1600x1200, 237 KB

Světla...

tak aby rec nestala tohle jsou nove paraboly do mrkaček, do "dálkových" dam xylofóny, sou siroky cca stejne jako seriove ale jen 1/3 vysoké takze se mrkacky nebudou toliko otevírat + budou asi jeste svetla v narazniku.

1600x1200, 172 KB

Zachyt reakce...

,,, třetí držák motoru-prevodovky, pral sem se s nedostatkem mista a takysem chtel eliminovat reakční pohyby agregátu vzhledem k vzdalenosti od teziste a zatizeni jsem se rozhodl pouzit tenhle silentblok. jinak uz je hotová i rozpěra k řazení a táhlo k shiftu....

1600x1200, 255 KB

Zadní zavěšení...

hotovo.

1600x1200, 224 KB

Engine...

CA18DE+T komprese 11:1, vysokokompresni pisty, vybroušeny orovnany blok + repas hlavy, kovove tesneni pod hlavou, 248°vačky, na klice a ojnicích ACL DURAGLIDE, nové kroužky, otočené sání, alternátor a servopumpa z N13 GTi, T25G turbo s celohliníkovým FMIC, CATout, hříbek, 200sx ECU Stage 2, custom eletrika, alterantivni zapojeni vody, kryty vaček bez PCV, jiné zapojení odvětrání a podtlaků + Oil Catch Tank, alternativně FPR, sání v pravém podběhu.

1600x1200, 233 KB

Komplet Intake....

... jinak dnes 14hodin na dilne v kuse takze zadek komplet osazenej uz jen ovařit par veci a udelat vlečny ramena, komplet dolakovaný a spasovaný intake, na motor nahozenej vyměník a nejaky drobnosti, nejaky novy veci na auto jako svetla, OCT,... su dead.

1600x1200, 249 KB

Díra....

... po staré integrované nápravnici a dopasovaná "nová" AWD

1600x1200, 258 KB

Vana remake...

alkyton ve spreji, plus dodelany port na čidlo teploty oleje...

800x600, 61 KB

Novy kolesa...

novej komaxit, brzdy se do nich vejdou bezproblemu, zrejme pujdou do černé barvy,,,

515x320, 28 KB

Konec jednoho FWD...

shodil vetsi cast zadni napravy, bude tam kousek na vyvaření,... atd.

1600x1200, 176 KB

NICS Intake...

... chtel sem si orazit a zase udelat neco pekneho tak sem se pustil do sani, vycisteno okartacovano nalakovano... jeste koupit striky a muze se slozit...

1600x1200, 261 KB

Brzdiče R33

predni a zadni... jinak pro upresneni dozadu pujdou kotouce 280x21,9mm dopredu origo GTST

1600x1200, 172 KB

Třmeny...

N13 1,6 GTi jednopistek(nahoře) vs R33GTST 4pistek (dole)....

840x1120, 126 KB

PF 2011

bla bla bla vsecko co se preje atd... jinak doufam ze rok 2011 bude auto vic na silnici jak na dilně...

677x449, 40 KB

Písty...

zatim jen očistěné... jeste přeleštit....

1600x1200, 260 KB

Zadni naprava... new generation

tak zase nejaky "novinky"...

dovezl sem zadni napravu a predni poloosy, mrcha tezka sem to z kufru PROBEčka vytahoval sam malem mi praskly trenky...

1600x1200, 256 KB

Vana...

vyklepaná srovnaná obroušená navařena priruba na odtok z turbíny a natřeno první vrstvou...

1600x1200, 215 KB

Chladiče...

voda klasika + "tuningová" sahara, FMIC bude umisteno nesymetricky abych dostal vedeni vzduchu co nejdal od laufu.

MYSAK:

Z nejakyho VW klubu...

  • FMIC copak to je?
  • Full metal intercooler

1600x1200, 236 KB

Tak takhle to má vypadat...

rozlouskl sem u tu AWD co sem vypucoval a co pujde na auto a cumel sem jak pero z gauče, lepší kauf sem ani nemohl udelat prevodovka je vevnit jak nova, zadny kal zadne usazeniny, na magnetu jen minimum bordelu, zbytky oleje krasny čirý a ružovoučký, ve spojích jeste origo tmel fakt paráda...

fotka jeste pred přetřením hadrou...

800x600, 108 KB

Transferboxy...

vlevo - stálé připojení RW z N13

vpravo - drobek k "velkymu" gearboxu s mezinapravovym VLSD diffem

1600x1200, 333 KB

...

tak sem zacal pasovat a merit, vychazi to fousově ale řízení muže zůstat, bude potreba DoDo zadni silentblok, jinak to vychazi slušně. Převodovka je masivnější než z N13 4x4, mezinápravový VLSD diferenciál. Transferbox shodný se Sunny (pulsar) N14 GTiR.

1600x1200, 267 KB

A zase...

je venku....

1600x1200, 220 KB

AWD převodovka...

trosku pucování...

1600x1200, 252 KB

A zas jak v řepě...

Tak sem stím zase trochu hnul... a zacal sem aj kuchat CA16DE ze na jehož bloku se bude dělat "nový" motor...

jinak pri vytaženem chladiči a sundanem predku mam o neco lepsi pristup k turbu nez je u SXa, zjistil sem ze se opravdu vyseru na to nechat si neco delat frajer co mi delal vyfuk pouzil na pripojeni vyfuku k downpipe tri ruzne matky ruzne velikosti a to tak ohnilý a oholeny ze mi trvalo skoro hodinu nez sem je sundal (a to odemě dostal veskery spojovací material ktery potreboval)... zabít... jo a jak mi foukalo turbo mezi svodama tak sem zjistil ze frajer asi turbo sundaval protoze tam zadny tesneni nebylo

1600x1200, 202 KB

Brzdy 4pisty Sumimoto...

ze Skyline R33 GTST.... celkem me prekvapila ta velikost sou fakt velky doufam ze se mi vejdou do kol

1600x1200, 266 KB

CA16DE...

novy motor do pulsara - blok vačky klika... pisty dostane z CA18DE v pozadí zbytek to je tajemství

1200x1600, 251 KB

AWD převodovka

samozrejme do pulsika je to typ jako treba v Bluebirdu AWD (U12??)....

1600x1200, 264 KB

"Nové" zadní brzdy...

darcem bylo tuňak GTi, vymenen volant za kousek z černeho GTi, vyčistěn AirReg, seřízeny BOV, doresuji se nejake kraviny...

jinak auto jezdi, nyni vice mene zkusebni provoz na odhaleni nedostatků a upřesnení směru kterym budou upravy auta pokračovat a dopilování celkového konceptu ve smyslu pouzití jednotlivích dílů dle jejich konfigurace, kompatibility a samozrejme v neposlední řadě ceny.

1600x1200, 265 KB

Montáž / demontáž...

zadní naboje byly utažené opravdu kvalitně.... povolili pod heslem kdyz to nejde silou vem si delší trubku

1600x1200, 204 KB

BOV

... v aute vzduch zatim porad bez IC resim problem s mistem a nedari se to vyresit ke spokojenosti mojí a ICho potřebám...

1600x1200, 278 KB

Nocni momentka...

Nejak sem se zabral do práce a ejhle skorem tri hodiny rano...

konecne snad průlom vtech "zku****nych" budíkách, palivomer uz je ready teplomer to ceka dneska. tahle eletrika je fakt mimo moje chapání... uz mam pro to i nazev to auto ma syndrom bludného drátu...

1600x1200, 214 KB

Koncový "tlumič" ....

dneska to asi nebude "u Ticháčků"....

1600x1200, 234 KB

T25G

T25G ma AR .80 kompresoru a AR .64 Turbíny

The T25G is the next generation T25 that came out on the SR20DET S13 cars.

The only difference is a larger Exhaust housing and fins allowing slightly more boost to be held at top end with a lil less inlet temps.

If you can pick 1 up cheap, go for it! its a quick easy upgrade, but still wont be to fantastic over 15psi just like the normal T25.

On a standard DET with stock ECU, injectors etc, this turbo will be enough to net you around 230-250bhp@14psi

1200x900, 183 KB

BOV GReedy...

original

1600x1200, 139 KB

Předběžně...

pokud by měl nekdo zajem, kompletpulsar tak jak je viz tento profil, plus pridam druhy CA18DE motor, k autu je hromada dilu nekolik serv, pruzin, spojka prevodovka, spousta cidel, zapalovaci civky, komplet NA maniford, druha nadrz vcetne cerpadla, komplet spojkova sada 1,8GTi, motorky steracu atd atd, plus pridam dalsi auto nissan sunny 1,6GTi a jeste nissan sunny 1,6SLX 4x4 (sedan) vsechny auta maji slusne gumy maji v cajku motory vse funkčni, vsecjny sou na podvozkove platformě N13.

4x4 bylo (a je zamyšleno dat do pulsara) gti je CA16 takze ostrejsi vacka neunavena klika a ojnice, idealni na prevrtani na 1,8 a udelat vysokokompresni motor. ... blizsi info rad podam, veci mam opravdu hodne nebudu vse vypisovat, duvod proc to zkousim prodat je nissan 300zx z32... cenu sdelim v pripade zajmu prez sz.

Soucasti jsou tyto auta:

GTi: http://www.nissanclub.cz/car_detail.php?id=3850

4x4 SLX : http://www.nissanclub.cz/car_detail.php?id=3810

evidentne nikdo nechce... takze jedeme daal

423x310, 23 KB

New T-Shirt...

designed by FizzBiker for Fizzbiker use only.

800x600, 50 KB

Uz zase zacina vypadat k světu...

hraju si ted s drobnostma namontoval sem vyztuhy kufrovych plastu dodelal par tlumicich placek, vytrel podlahu kufru a cele podbehy alkytonem, nahodil sem konecne pouzitelne zadni repra, jeste se musim otocit k calounikovi jestli mi poflokuje plasty. a pak zacnu nahazovat komplet vnitrek. prez vikend snad dodelam lauf a drobnosti kolem auta.

1600x1200, 260 KB

Tak zase trosku...

po celkem dlouhe drbačce, sem nakonec zjistil ze service manual resi uplne jine budiky nez mam ja... takze jsem byl nucen pouzit postup vylozene drat po dratu mereni okruhu atd jsem se dockal plodů své práce a budíky jsou ready, tento tyden jeste dojde na nater vnitrni zadni casti kastle a doufam i stihnu udelat vyfuk... nejaky fotky jak najdu fotak...

1200x1600, 134 KB

After ride...

video z prvni jizdy nenajdete...

bohuzel video bylo slaby odvar realu.

hadice o ktere mluvim na konci nespadla ale praskla....

1600x1200, 263 KB

Chladič ready...

otoceny chladic vrtule predelane drzaky nadstavene draty zmeneny smer otaceni... zkracene sání aby se veslo pod kapotu prozatim toho mam plny ruky tak jak to je FMIC doresim prubezne...

1600x1200, 239 KB

Momentka...

prohazoval sem auta v garáži... jinak obrovsky rozdil kdyz clovek presedne z SLXa do Pulsara... i na tech 12metrech je poznat rozdil vsude od zavreni dveri prez zvuky co jsou a nejsou slyset v aute prez chod spojky a brzdy celkový posed a ergonomie... a to musim rict ze sunnik na tom neni nijak spatne nejhorsi byl origihal hrozne tenky volant vence a sedadla bez bočního vedení...

1082x705, 81 KB

Radio finito

427x516, 38 KB

Nová hračka...

do starý káry.... sice nejsu priznivce nejakych hyper super aparatur ale dyz uz tam da dira jako krava byla tak proc ji nechavat prazdnou...

joo a neumi nekdo činsky?? nejaky manik to prepl do činštiny tak potreba nahodit english...

a jedna mala filosofická: " Na co sou sakra isokonektory kdyz jsou jinak napinované???" kdyby nebylo na obou dilkach napsane neco jineho myslel bych si ze si ze me nekdo dela prdel... zapojeni radia prez ISO cista prace 1,5hodiny.... doufam ze sroubkky nebudou mit opacny zavit

800x600, 101 KB

Boro??

tahle fotka se mi libi...

tak vyzkoušeno mechanicky vše oki. řadí, spojčí, nikde nic neklepe, neboucha, je slyset jen jak hvízdá turbo a jak řve downpipe, jede to slusne ale porad to neni ono mozna smes nebo neco... nicmene da se to resit za pochodu... servo taky uz netece, zbyva zapojeni budiků, zapojit FMIC a nahodit predek...

pri dotočené dvojce se mi pri razeni rozletěly tlakem hadice od turba... to byla pecka jak svina... malem sem mel blato na hristu

1600x1200, 267 KB

Spojkový ložisko...

tak chyba byla tu... rozebirat to nebudu protoze se mi nechce... jinak lozisko nebylo vadne ale byl to spatny typ... vymenil jsem za jine ze zasob tak snad bude vše uz v cajku... komplet sundani a nasazeni prevodovky vcetne nekolika kravin kolem cca 3 hodinky... zacinam se zlepsovat

1600x1200, 131 KB

READY...

vsecky poroblemy poreseny, vymeneno snad vse od svicek prez civky a PWT az po CAS... chyba nakonec nekde jinde... ale tim si asi musi projit kazdy jede to jak z praku dole nic moc ale jak zabere turbina tak mazec....

ted uz jen doresit spojku resp jeji odpinani nekde je chyba takze prevodovka dolu... plus udelat lauf, dozapojovat budiky, a dotahnout tekoucí spoj na servu... bohuzel ted neni cas tak to vidim minimalne na mesic...

1600x1200, 289 KB

A uz zase venku...

dokonce vlasnima silama i když vetchýma... a taky umrela baterka zrovna kdyz zacalo fest prset... no super... jinak nekde je chyba auto tarokuje nejde za plynem a nedrzi volnobeh... zitra proverim zapalovani... vyresen i problem s odpinamim zapalovani behem startu ECU prepojena a vse je ok.

1600x1200, 275 KB

Budíky...

palubka a srandy okolo sou zase v autě všecko funguje teda krom otackomeru musi se to prepojit na novou ECU. dokonce fungujou aj veci ktere predtim nefungovaly jako kontrola pásů nebo cinkání pri zapomenutem klíčku fungují...

1600x1200, 145 KB

Rozvod vzduchu...

trocha kolínek a nerezu...

1600x1200, 267 KB

Vrčí....

special thanks to Jifo, bez něj by se ani neotočil...

taky vsem ostatnim kdo me podporovali hlaškama "to uz nikdy neslozis,... dej to do šrotu,... atp..."

ted uz jen doskládat...

1600x1200, 150 KB

Eletrika... nejvetsi oser imho...

a vsecko jen kvuli nejakymu 10ti kilovymu bazmeku a nejakym 50kobylám...

1600x1200, 306 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

NEED HELP!

potrebuju radu. vsecko mam zapojene jak ma byt /aspon se to teda tak jeví/ ecu prokablovana vsecky cidla davaj kde maj a co maj vsechno v pohode ale kdyz startuju - toci starter - nejde jiskra po puštění klíčku do polohy 3 když se motor "dotáčí" tak to krásně zajiskrí silna jiskra a vsecko ok, zkousel sem i zdroj pro civky brat primo z baterky ale nepomohlo to takze to vypada ze proste ecu odpojuje pri startu signal pro svičky, "pojistka" proti nastartovani seslapnuta spojka nebo zarazeny neutral cislo vyvodu si ted nepamatuju byla proklemovana na kostru a porad stejne a i kdyz sme ji nakonec zapojili na ten neutral switch tak to nepomohlo....

otazka je tedy jasna kde muze byt chyba???

uz nejsou napady co nebo kde muze byt spatne nebo v riti vse 3X prekontrolovano a vse slape jak ma...

1600x1200, 229 KB

Brakes N14GTi

brzdy pasujou desky nove taky "nečekaně " nenarvu na to svoje 14ctky, takze na prodej kdo ma zajem,... (ty kola)

1200x1600, 257 KB

Eletrika...

protoze najit nekoho schopneho kdo ma navic cas tak sem se do toho pustil sám... tak uvidime jestli vybuchnu shořim nebo budu jezdit

Edit.: tak radsi ne... sverim to nejakemu odbornikovi...

1600x1200, 261 KB

Cold Air Intake...

,,, sání z podběhu kombinace uspory mista a optimalizace temperature managmentu... jinak vyměnené a zapojené řazení, jiny shift bez silentbloku, začinam pasovat vyfuck...

1200x1600, 235 KB

Re-new pulsar

coming soon... nahozene blatniky a světla, zbyva nasadit naraznik masku a kapotu, zapojit eletriku, udelat vyfuk, poskladat rozvod k sání, nasadit a odvzdusnit brzdy, odvzdušnit spojku, nasadit a zapojit palubní desku. a nakonec umyt

1200x1600, 140 KB

No space....

takze mista moc neni ale podarilo se mi to celkem slusne vykoumat jeste tama pujde trubka k FMIC a taky tam bude hřibek

este edit.: chladič se vejde ale bez sahar navic sem musel dat vyvod z turbiny do puvodniho směru - nahoru - takze sem ten actuator predelaval zbytecne a muzu ho vyhodit zatim ho necham ale pak se vymeni... proste ojoj.

1600x1200, 270 KB

A už je tam...

trosku zabojoval ale je tam. rekapitulace: mista fakt malo uplně všude, chladič tam nevejde, eletrika potrebuje nejakyho profíka... Ale fakt mu to tam sluší....

1600x1200, 256 KB

Poslední momentka

a pomocník kouďákův zvaný též kouďák...

1600x1200, 238 KB

Vazačské zkoušky....

specialni JDM provaz a lehčene performance lešenařske trubky....

1600x1200, 235 KB

Kvalitni příprava...

to je základ

1200x1600, 245 KB

Motor complete...

vymeneny remenice napasovane servo nasazeny remeny takze motor hotový už se těší do kastle trochu spicham tak kryty vaček vymenim az zavrčí a bude čas, jinak na kastli dalsi vrstva natěru, vycisteny brzdovy master cylinder spojkový tež, dodatecne vyztuzene silentbloky kusama gumy nacpanych v dirach nasazene a zapojene řízení, vyrobeny jiny drzak pro actuator a upravenene tahlo, jeste nahodit brzdy a auto muze zpatky na zem...

engine in co nejdrive...

1200x1600, 265 KB

Engine... a jiné.

Dnes sem konecne otočil sání diky tomu konečně došlo na napasování eletriky na motor, v rámci tohoto také úprava a přemotání el. svazku, dále alternativní zapojení vody v rámci tohoto vyrobeno nekolik mezikusů a držáků. Jinak natřen daší vrstvou cely podkapotní prostor....

1600x1200, 214 KB

Černý...

ALKYTON

1600x1200, 229 KB

Nic neni ideální...

i trocha koroze se našla takhle to dopadlo kdyz sem to rozvrtal... samozrejmě se to vyvaří.... jeste že mam tu hnidku na díle...

1600x1200, 226 KB

Prvni vrstva ALKYTONU a namontovane FMIC

Šlo mi hlavně o to, zaplnit barvou všecky koutky, spoje plechu a jina mista kam voda ráda...

FMIC umístěno a napasováno a přiděláno. Zároveň supluje funkci spodní vzpěry k zámku, která by stejně kvůli chladiči použít nešla...

1600x1200, 253 KB

Motor skoro ready....

Nasazene a pretesnene turbo a svody tesneni pod turbo sem nesehnat tak samovyroba. Plus performance klič na matky na turbu.... odelany actuator musi se predelat drzak kvuli otocene prirube tlakoveho vzduchu,... Bude trochu problem s mistem pro vahu vzduchu a filtr ale nic neresitelneho. napasovany FMIC a vymyslene potrubí... plus nekolikrat sundana a nasazena prevodovka kvuli vuli spojky/ 200sx ma tenší setrvak (s vetsim prumerem) a proto bylo nutne vypodlozenim doladit vuli odpínací páky vuci slave cylindru./ trochu nahňahňana downpipe u prevodovky a u spojkoveho valecku... mam trochu obavy z tepla urcite se to bude muset omotat ale zase bude problem stim ze pri omotani nepujde valecek sundat... takze mozna jen nejaky jednoduchy heat shield...

1600x1200, 261 KB

Air Filtr + Příruba + AFM

Filtr a priruba z 200sx fora, AFM z vlastnich zasob... jinak filtr fakt macik tusim že to bude řádnej sykot...

1600x1200, 276 KB

turbo turbíčko...

nejaky vule tam sou tak asi repas....

1600x1200, 247 KB

A zaciname skladat...

setrvák, lamela, pritlacak, prevodovka, skonzoly na silentbloky, altik nasazeno. natreny blok, sundane svody a turbo, vsude to foukalo tak treba pretesnit a taky ocistit.

1600x1200, 245 KB

Montážní pult...

deska podepřená autobaterkama... a jak to pekne funguje...

1600x1200, 244 KB

Kde nic tu nic...

zadny motor zadny koně, jen jeden vul co se motá kolem....

1600x1200, 242 KB

Interier

Zase nejaky dratky od nikud nikam... zajimalo by me co tim byvaly majitel sledoval....

1600x1200, 269 KB

Goodbye...

je cas udelat pápá, slouzil dobre a treba jeste nekdomu slouzit bude

1200x1600, 271 KB

Když daš debilovi silikón....

vubec nevim co dodat...

Edit.: Pro upresnení takhle to vypadalo kdyz sem sundal klapku ze sání...

1600x1200, 246 KB

Mezisklad...

jinak bych se asi do garage nevešel.... Zajimalo by me co si mysli okolni najemnici kdyz taham po chodbe takove kramy asi neco v tom smyslu ze si v obyvaku skladam auto

1600x1200, 226 KB

Jeste jedna...

pohled do podběhu...

1200x1600, 250 KB

Pohled pod sukně...

cekal sem nejakou korozi pod blatnikama ale nikde nic... jen predni vyztuha v narazniku je trochu ohnilá - no problema -

1600x1200, 247 KB

Mírná očista...

Vzhledem k mistu uskladneni a taky proto ze uz byla opravdu brutalne zasrana zacal sem kapotu cistit zespod... puvodne sem chtel ocistit jen pulku protoze to vypadalo ze spinava je jen jedna... ted je dobre videt ze spinava je i ta co se jevila jako cista

1600x1200, 245 KB

Tak a začiname...

Haubna dole....

1600x1200, 239 KB

Night Knight....

Tentokráte noční příjezd z olomouce... pulsik si byl pro novy mozek (ECU)...

1280x960, 85 KB

Turbóóóó....

to je to oč tu běží... nebo točí???

1600x1200, 134 KB

Nissan Pulsar bimotor...

Motor vpredu motor vzadu to nemá jen tak nekdo... joo holt když pulsik neco chce/potřebuje tak si to musi aj dovest....

1600x1200, 244 KB

Můj nový motor....

klasika CA18DET jak ho známe z 200sx original žadný tjůning... zatim

edit: a pro neznalé to nejsem já, ale přechozí majitel... ja su daleko hezčí...a taky nejsu rozmazanej protože nechlastám...

1408x1056, 179 KB

Brm Brm nissán....

Minus 9°C a nissán je čerstvě umytý

1600x1200, 147 KB

Pulsík ve stejné zimě ale z jiné strany ...

1600x1200, 251 KB

Pulsík v zimě...

1600x1200, 228 KB

V plné kráse a síle...

1182x673, 125 KB

Nový lights

Jendak bych rád šetřil mrkačky a mlhovky se taky hodí nebo přídavný dálkový?? jeste uvidime jak to zapojíme

1024x768, 92 KB

Na jaře zdarec....

ukazal mi zadní čast a zmizel v křoví. asi byl v soku z toho jak sem ho vezl autem podle toho že když sem nastartoval tak se z klubíčka natahl kroutihl hlavou a ňufal tak se mu asi libilo vezt se v JDM cáru. holt sympaťák.

1600x1200, 417 KB

Export do exilu...

přece jen mu asi bude lepe venku bo v garazi taky mrzne...

1600x1200, 314 KB

Nový obyvatel garáže...

rozkousal desku polystyrenu udelal a si hnizdo. nasel sem ho podle smradu a ted si muze nejaky ekolog skusit řict ze garaz je proti přírodě. btw hnizdo si udelal mezi poloosama a dílama z pulsara.

1600x1200, 276 KB

Převodovka venku... a swap druhé

teda ona už je vlastne nasazena druha ale nestíham fotit. jinak pokud bude mit nekdo ten nápad jako ja at si necha zajit chuť. krome prevodovky je nutny vymenit poloosy starter kompletní spojku včetně pedálu konzolu na poloosu. zadní konzolu motoru, konzolu na převodovce.áá mozna aji nejaky jiny blbosti. jinak sem si stím nehrál potřebuju jezdit pohraju si stím až bude nový motor.

delší převodovka proto že upgrade motoru by měl plně využít její potenciál

Edit1: jiný silentblok převodovky cca o 1cm dost to nastve dyž to zjisti clovek po pul hodine pasování. jinak prořezané zavity v kastli protože na pulce mist nebyly šrouby.

Edit2: jestě je jina rozpěra řazení či jak to mam nazvat taktež spodní hadice k chladiči...

Edit3: ta nejen rozpěra ale i tyč řazení je jiná, kratší nez puvodní... doufám že to bude vše

1200x1600, 264 KB

Kdo s koho???

asi by bylo zajimavy jak by to dopadlo kdyby byly oba v kondici.... sunny 1100kilo pulsar 1030kil, motory totožné převodovku ma ted pulsar kratší ale dostane ze sunnyho

1600x1200, 280 KB

Donor Car...

hnidka na dily. hnidka proto, ze se to zhnilý víc než je vhodné :-D

1600x1200, 305 KB

Nové zadní tlumiče...

od firmy GH. pěkné ale držák na hydrohadici byl moc nízko a otočený hore nohama... asi to svařoval nejaky učeň zřejmě daň za příznivou cenu ... i když stačilo ohnout a vice mene bez problemu... zároven sem taky natřel oba levé podběhy ochranym naterem na podvozky další dva to čeká v brzké době...

P.S.: taky bylo nutné doupravit dolní misky tlumičů pro moje O.Z. kola

1200x1600, 248 KB

Ještě kousek lišty nalepit....

a svršek bude hotový....

1600x1200, 361 KB

Téměř hotovo...

uz jen nasadit čalounění dveří umýt lišty ošetřit podvozek nasadit podběhy atd :-D

1600x1200, 300 KB

Konečně doma...

let´s complete.... další foto až vcelku

1600x1200, 294 KB

Kabát 2

pořád zamaskováno.... loupačka až zítra...

1600x1200, 188 KB

Nový kabát...

stříbrná metalíza porsche a cca 8 vrstev transparetu... aby bylo co leštit

1600x1200, 163 KB

Ready to lak

obroušeno zalepeno připraveno...

1600x1200, 124 KB

Jak psi kulky....

že by to byl lak??? nééé.... pouze špric... holt kvalitní příprava je základ... snad aji hořejšek se povede

1600x1200, 233 KB

Broušení špricu...

.... a dodatečná oprava praveho zadniho lemu... mini dirka vyhnilá ale dyž už neco delat tak pořádně... jááj už se schyluje....

1600x1200, 168 KB

Špricujem...

Nissán a muj dvorní lakýrník Tonda.... příprava pod finální kabát....to už bude samozrejme pod strechou

1600x1200, 240 KB

pod kapotou....

nejake drobnosti.., komplet pretesneny a osetreny vyfuk....

jinak neni smyslu se tímto zabývat... DET coming inside.... a stím přijde i celkova očista a oprava podkapotního prostoru

1600x1200, 225 KB

Obvyklý pohled ostatních řidičů....

néé sranda... zatím jen cení zuby a moc nekouše... i když.... kdo ví :-D

přední náprava je komplet hotová, i výfuk je konečně v pouzitelném stavu.

aktuálně konečně poslední přípravy předlakováním... tak snad se konečně dočkám...

1600x1200, 149 KB

a poslední...

1600x1200, 252 KB

O.Z. jeste jednou....

bylo třeba upravit zadní tlumiče vepředu se vše vešlo úplně tip ťop...

1200x1600, 197 KB

nová kolá

O.Z. 16´ pneu Continental 205/50

1600x1200, 247 KB

přední náprava poprvé

takže už je to tu konečně sem se vrhl na předek kde bylo mrtvý snad všechno čep stabilizátoru, čep ramene, uložení ramene, hlavně však ložisko a tlumič, už je vše vyměněno bližší v deníčku

1600x1200, 385 KB

Motorizace

1.8 GTi TwinCam /DOHC/ setrvačník a převodovka z 1.6 GTi.

640x480, 65 KB

Foto na přání...

a odpoved na dotaz ne nejsou to mračítka je to originalní světlo...

1280x960, 126 KB

vyvařeno zakitováno postupně vybrušováno...

/foto je staršího data/ další přidám jen co nejaky kloudný udělám jinak dalsi pokrok vyvaření výztuhy u praveho zadniho kola... a spoustu drobností.

640x480, 51 KB

nuda?

jj tak nějak, jinak je to jen tak předběžně zkušebně.... finálně až při kompletní GO, ale když už to bylo rozdělaný...

1200x1600, 256 KB

očista....

hnilobná místa vyřezána nisán započal ozdravnou kůru... nakonec to nebylo tak hrozny jak to puvodne vypadalo.

1600x1200, 289 KB

už to začíná být použitelný vuz

ale prace je jeste hafo.... pokud máte nekdo stejnej stroj tak se ozvěte.....

sou daný zpět mrazový zátky má nový kola odvzdušněný brzdy spravený výfuk etc.

jinak probehla zkouška ohněm snažili se mi ho vykrást ale "jenom" pomačkali dveře a vylomili zámek a dovnitř se nedostali...

1600x1200, 266 KB

nissan pulsar nx targa

tak sem ho koupil v podstatě totální vrak ale bylo mi ho líto nechat zhnít. interier až na tunu odpadu a blata ve vynikajícím stavu což se ovšem o zbytku auta říct nedá. kazdy kolo jiny zmrzlej motor, vypadlý mrazový zátky, nefunkční servo, divný brzdy, výfuk bouchající do kastle i do nápravy, ale jede. znilý konce prahů a jiné lak na odpis. original stav pouze motor misto 1.6 je 1.8gti a na zadní napravě kotouče.

po tomhle aute sem pásl už nejakou dobu a po par marnych pokusech a zbytečne projezděným benzinu sem narazil na tenhle kousek, hnijící na jednom dvoře. stav sme popisoval uz nekde jinde, tak snad jen zmíním to, ze sem se asi dva mesice mlatil do hlavy ze sem to ja blbec koupil, ale jak se postupně vychytávají drobne mušky typu nejede to, nebrzdí to atp. už me presla pocatecni euforie a transformovala se ve ferovy vztah.

:-D

640x480, 42 KB

Fórum Pulsar NX

Nové téma
Témata # Autor Poslední příspěvek
PULSAR NX targa 17 Fizzbiker Fizzbiker
6 let, 11 měsíců
PULSAR NX targa


Nové téma

Naše auta