Vozidlo Nissan Primera P11, 2. generace, P11 2.0





Model Nissan Primera P11, 2. generace, P11 2.0
Majitel Jifo
Rok 2000 (17 let)
Motor SR20DE (103kW) , benzín
Řadový 4-válec, 1 998 ccm
16-ventil, komprese 10 : 1
Vrtání x zdvih 86 mm x 86 mm
Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min
Točivý moment 181 Nm při 4800 ot./min
Web http://www.nissanclub.cz/forum-tema/p11-144-sr20de-t-117445

turbo Garrett T25/28-kopie-12 Psi

BOV ventil Greddy RS style-kopie

Greddy MAP

Greddy Emanage blue

vstřiky 370cc+drop.rezistor

nerez svody S14-upravené

AFR wideband gauge

Knock gauge monitor

Fuel pump 255l/h

Klutch kit XTD3

Po úpravě trochu větší výkon.

Od 1800 ot.dobře táhne

Do 3500 ot to jede moc dobře

Nad 3500 ot. to jede suprově

Nad 4500 ot. to jede turbo suprově...

Auto prodáno.Nikdy nezapomenu jak to suprově jezdilo.

Registrován 2007-03-05 (10 let, 4 měsíců)
Shlédnutí 8 165x
Informace o modelu Primera P11
Manuály Nahrát manuál 15Manuály uživatelské, 14Manuály servisní, 14P11
Fórum Primera P11 Položit dotaz
Inzerce 104 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Primera opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

foto na rozloučenou

600x450, 46 KB

Aktuální hodnocení: 9.0 (1 hlasů)

6/11

Poslední slabina -poloosy

Výměna za moje hnilé-jdu do "plnejch"

993x388, 51 KB

3/11 předky ATM Mikoda+TRW desky

1000x750, 108 KB

Flowtech koncový tlumič.

2/11

1000x750, 77 KB

Spojka podruhé.....Ta už snad vydrží.

2/11

1000x750, 91 KB

10/10

očištěno ...a pak složeno

1000x750, 115 KB

10/10

rozebráno

500x375, 28 KB

10/10

Nová/stará spojka-rozdíl

1000x750, 90 KB

10/10

nová spojka

přítlačák AP,lamela LUK-HDS obložení,ložisko NSK

1000x750, 108 KB

Posvařováno

1000x750, 47 KB

9/10

Příprava ke svařování

1000x750, 64 KB

turbo T25/28-kopie-8 Psi přechod na 12 Psi=good!

BOV ventil greddy RS style-kopie

Greddy MAP

Greddy Emanage blue

vstřiky 370cc+drop.rezistor

nerez svody S14-upravené

AFR wideband gauge

Knock gauge monitor

fuel pump 255l/h

6/10

1000x750, 144 KB

Bez nárazníku to je hustý.

6/2010

1000x750, 82 KB

4/10 zadek nahozený- Pilenga+TRW desky

1000x750, 84 KB

4/10 klapka po

1000x750, 115 KB

4/10

klapka před

1000x750, 106 KB

3/10

kovové uložení hřídelí stěračů z P10

800x304, 41 KB

zadní kotouče

10/09

vrtané zadní kotouče Pilenga

příprava na jaro

1200x900, 120 KB

takhle tam půjde

10/09

1024x768, 124 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)

nově nastříkaná kapota a nárazník

1200x900, 110 KB

nová kola2

1200x900, 168 KB

nová kola

1200x900, 158 KB

Tady je to lepší

1024x768, 138 KB

Trochu obouchané

1024x768, 142 KB

Pár šrámů má

1024x768, 121 KB

Fórum Primera P11

Nové téma

Naše auta