Vozidlo Nissan Primera P11, 2. generace, P11 2.0





Model Nissan Primera P11, 2. generace, P11 2.0
Majitel tofoj
Rok 1998 (19 let)
Motor SR20DE (96kW) (SR20DET), benzín
Řadový 4-válec, 1 998 ccm
16-ventil, komprese 10 : 1
Vrtání x zdvih 86 mm x 86 mm
Výkon motoru 170 kW (231 PS) při 6000 ot./min
Točivý moment 300 Nm při 3500 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní

Moje nejmilejší

Provedený úpravy:

Motor

  • SR20DE+T @ 0,6 bar max.
  • Vačky P11GT
  • Turbo 200SX S14
  • Helical Torsen samosvor od mFactory
  • GTiR svody, GTiR J pipe, 2,5" nerez vejfuk, Dynomax VT
  • Tomei FPR, vstřiky 390cc@4bar, pumpa Evo IX
  • FMIC 480x230x65 mm
  • Lancer EVO blow off
  • Spojka Exedy Stage 1
  • Innovate LC-1 wideband
  • Knock detection
  • Nistune Board 4 Realtime ECU
  • 100oct mapa
  • Na 0,5b odbržděno 208/275Nm

Podvozek a jiné

  • OZ Ultraleggera 16", podložky 5 mm, výsledné ET37
  • Yokohama Advan Neova AD08R 215/45 R16
  • Coilover DGR spec Street, 10kg+2kg / 6kg springs, delší tlumiče
  • Přední odklon -1,25°, rozbíhavost -0,05°, zadní odklon -1,25°, sbíhavost +0,1°
  • PUR uložení náprav a stabilizátoru
  • Brzdy 296x32 mm + 278 mm, přední Nissan Japan OEM pads, zadní ebc yellowstuff desky, pancéřový hadice
  • Rozpěry z GT + vlastní
  • Skořepiny Bimarco Futura
  • Čtyřbodovej pás OMP Road
  • Sportovní volant 350 mm
  • Front lip + canards
  • Fólie 20 a 70%
  • Odlehčeno - dost

Bude

  • žádný úpravy se už neplánujou, auto je teď vyvážený a funguje moc pěkně. Uvidíme, kam se posuneme dále

Koupeno 2008-12-24 (8 let, 4 měsíců)
Registrován 2009-05-03 (8 let, 4 dnů)
Shlédnutí 21 019x
Informace o modelu Primera P11
Manuály Nahrát manuál 15Manuály uživatelské, 11Manuály servisní, 11P11
Fórum Primera P11 Položit dotaz
Inzerce 106 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Primera opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Takhle to začalo

25.12.2008

750x600, 94 KB

Graf

série (Stock P11 dyno, 130hp)

900x600, 110 KB

Tomei powered

Bejvávalo, nejlepší plug and play vačky pro SR20DE

1024x768, 113 KB

Večír

800x600, 43 KB

Na brzdě 9.4.2011

GT vačky + ECU, nerezový svody, green vložka (P11GT setup dyno graph)

1024x746, 75 KB

Mimoň 2012

1024x768, 149 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (4 hlasů)

Most 2012

1024x682, 135 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Most 2012

1024x768, 87 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)

Trutnov 2013

Autor: Meny

1600x1063, 501 KB

Můj malej mazlík

Polo 1.4 TDi

1600x1200, 296 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

2013-08-12 protlak stejne ma to SRko aspon v SPZce

2013-07-20 tofoj Zatím do něj penízky sypu, ale brzo bude bez chybičky. A spotřeba vychází na 4 litry, takže zbyde i na benzín

2013-07-19 BMarcellus Jj,Polo má smysl na rozdíl od jiných lidových aut Tak ať slouží a šetří peníze pro Primeru.Dopřej jí kvalitní naftu bez biosložek,jinak bude stonat.

Budeme ladit :)

1600x1200, 276 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

2013-12-11 Romik je chip tuning

předstih

1024x666, 102 KB

Road to Rožnov

1600x1063, 128 KB

Aktuální hodnocení: 1.0 (1 hlasů)

Autíčkář trackay 2014

1024x680, 123 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)

Autíčkář trackay 2014

1435x821, 97 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (4 hlasů)

Podvozeček

543x960, 100 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

2014-07-28 tofoj Díky, no funguje to, už sem to řádně otestoval

2014-07-28 BMarcellus Krása,ať funguje

Most 2014

1600x1067, 173 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)

Most 2014

1280x865, 107 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)

2014-09-11 tofoj Příště už na čas pane pilote

2014-09-08 Svobi správnej pilot

Turbík na brzdě

SR20DE+T dyno graph

1024x1558, 204 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Most 2014 podruhé

1440x960, 134 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Sosnová 2014

1600x1063, 226 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (3 hlasů)

Slalom 2015

1600x958, 99 KB

mFactory LSD

1280x960, 130 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Vejfuk

1600x1059, 153 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (4 hlasů)

2016-03-23 Meny Super!!

2016-03-22 Diego Koukám, že veškeré "restrikce" vzaly za své, ještě ten koncový tlumič a je to

Sedačky

1600x1059, 148 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Interiér

1600x1059, 159 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

AD08R a r33 brzdy

1024x768, 153 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Final spec 2016

1024x768, 117 KB

Final spec 2016

Future? Unknown...

1024x768, 120 KB

Most 22.10.2016

1600x754, 99 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Most 22.10.2016

1600x930, 99 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)

DGR front setup 2017

1200x1600, 275 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

2017-02-12 BenyCZ Jasný, ať slouží účelu.

2017-02-12 tofoj jde v podstatě vytvořit progresivní pružina, drobný nerovnosti to bude vykrejvat líp, ale zhorší se reakce na pohyb volantem a náklony karoserie. Tohle je řešení, který není na komfort, ale na ovladatelnost v extrému.

2017-02-12 BenyCZ Aha, co jsem studoval tak se právě používají tender / helper pružiny. Tender mají za úkol vykrejt malý nerovnosti a po stlačení nastoupí do hry hlavní pružina. Helpery jsou právě stlačený úplně a jsou na to aby pružina seděla na místě při odlehčení nebo s

2017-02-12 tofoj auto může jezdit na krásně pevným podvozku a přitom má dostatečný zdvihy. Akorát je složitý to správně sestavit. Myslím že za peníze, na který tohle vyjde, se těžko sežene něco funkčnějšího.

2017-02-12 tofoj je 5x měkčí a na autě je ve výchozí poloze úplne stlačená. Její účel je zvetšit zdvih. Takže při brždění/zatáčení auto zůstává na tvrdý pružině, a velký nerovnosti vykrejvá měkká pružina. Zároveň jde použít v podstatě libovolně dlouhej tlumič, takže auto

2017-02-12 BenyCZ Tohle mě zajímá, o kolik je ta pružina měkčí vůči hlavní? Tohle už musí fungovat...


Fórum Primera P11

Nové téma
Témata # Autor Poslední příspěvek
Foto u elektrárny 3 Brouček tofoj
6 let, 9 měsíců
Foto u elektrárny


Nové téma

Naše auta