Vozidlo Nissan Primera P11, 2. generace, P11 2.0





Model Nissan Primera P11, 2. generace, P11 2.0
Majitel Krystof
Rok 2001 (16 let)
Motor SR20DE (103kW) , benzín
Řadový 4-válec, 1 998 ccm
16-ventil, komprese 10 : 1
Vrtání x zdvih 86 mm x 86 mm
Výkon motoru 103 kW (140 PS) při 5800 ot./min
Točivý moment: 181 Nm při 4800 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní

Primera P11C/144 Sport

Koupeno 2008-03-09 (8 let, 11 měsíců)
Registrován 2008-05-29 (8 let, 9 měsíců)
Shlédnutí 4 816x
Informace o modelu Primera P11
Manuály Nahrát manuál 15Manuály uživatelské, 10Manuály servisní, 10P11
Fórum Primera P11 Položit dotaz
Inzerce 119 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Primera opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

HungarGulášBalaton Tour 2008

1536x1152, 356 KB

HungarGulášBalaton Tour 2008

4 dospělí jedinci, 9 dnů, 1500 km, nepočítaně krámů, klima prakticky stále v zápřahu, teplota klesající pod 30 stupňů Celsia jen velmi zřídka = 8,3l na 100km průměr.

1600x1200, 298 KB
1600x1200, 144 KB

Stěhovák...

... story pokračuje, aneb ... Jak se z milovníka rychlých kol, stal náruživý stěhovák čehokoliv kamkoliv...

1600x1200, 263 KB

Radio bylo původně vybíráno a instalováno v bývalé milence P11 GT, kam se barevně hodilo poněkud více ... verze TopSport měla totiž na rámečku okolo budíků a ovladačů ventilace imitaci alu folie. Takto je to poněkud z nouze ctnost, ale ono i tak se pokoušet nějak barevně sladit cirkusácký interiér P11-144 Sport je nesmysl.

1600x1200, 225 KB

Cirkus Primerto

Opravdu nechápu, kam se poděla nadčasová elegance interiérů Primer P11 ... nemusí být celý interiér nutně nudně černý, ale proč jsou proboha jen na pal. desce hned 3 odstíny šedé, dále šedé výplně dveří s tmavými středy a madly, chromovanými kličkami, světlými koberci a do toho všeho trůní tmavá sedadla? Designu samotnému nelze nic vytknout, osobně se mi velmi líbí, ale v tomto případě by méně barev znamenalo více přidané estetické hodnoty.

Ovšem stará pravda praví, že zvyknout si lze na všechno .... první den mě vstávali vlasy hrůzou na hlavě, druhý jsem už jen kroutil nechápavě hlavou, třetí jsem občas pokrčil rameny, čtvrtý jsem to již velkoryse přehlížel a dnes si toho už ani nevšimnu

1600x1200, 228 KB
1536x1152, 267 KB
1332x999, 182 KB

Tak mám co jsem chtěl. Pro její zadek, poněkud obludných rozměrů, jsem jí ponejpr přezdíval Tlustá Berta, nicméně čím déle s ní jezdím a čím více času s ní trávím, tím víc jsem měknul a měknul až jsem se dopracoval do současného stadia, kdy jí neřeknu jinak než Primuška, potažmo Bertička....samozřejmě bez onoho hanlivého Tlustá! Je ověřeno životem, že člověk je tvor silně adaptabilní a zvykne si skutečně téměř na všechno a tak i já jsem si zvykl na zadek mojí Bertičky a víte co? .... dokonce se mi i začíná líbit! A kdybyste viděli, co všechno a hlavně jak pohodlně se do ní vejde! Žádné shýbání se a lovení zavazadel z temné jámy sedanu, ale pohodlné nakládání po rovné podlaze krásně přístupného a prostorného zavazadelníku .... sklopené zadní sedačky, 2 MTB + hromady zbytečností na týden a hurá do divočiny! Hezky pěkně všechno schované vevniř, nevystaveno rozmarům počasí a rukám nenechavců .... hergot, jak já tomu combi přišel na chuť

1327x995, 261 KB
1382x1037, 271 KB
1382x1037, 271 KB
1536x1152, 214 KB

Jo jo, přesně o tom mluvím

1327x995, 241 KB

Prostě....miluju combi!

640x480, 57 KB

Mizerná fotka, ale i takhle dokáže jezdit SR20De ... foceno cca po 15-ti km od vynulování počitadla při klidné jízdě 70-90km/h ... je to sice anomálie, ale i tak jsem u benzínového motoru na displeyi pal. PC ještě nikdy neviděl cifru začínající čtyřkou

1600x1200, 127 KB

Fórum Primera P11

Nové téma

Naše auta