Vozidlo Nissan Primera P11, 2. generace, P11 2.0





Model Nissan Primera P11, 2. generace, P11 2.0
Majitel machy
Rok 1996 (21 let)
Motor CD20T , diesel
Řadový 4-válec, 1 974 ccm
8-ventil, komprese 22.5 : 1
Vrtání x zdvih 84.5 mm x 88 mm
Výkon motoru 66 kW (90 PS) při 4400 ot./min
Točivý moment 177 Nm při 2400 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní
VIN (výr. č. karoserie) SJNBDAP11U0010185  |  Prověřit historii
Koupeno 2008-02-15 (9 let, 6 měsíců)
Registrován 2008-03-19 (9 let, 5 měsíců)
Shlédnutí 10 030x
Informace o modelu Primera P11
Manuály Nahrát manuál 15Manuály uživatelské, 15Manuály servisní, 14P11
Fórum Primera P11 Položit dotaz
Inzerce 107 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Primera opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Stříkání dutin

1600x1200, 271 KB

Vypadlé zavěšení zadního tlumiče

Ze zadu z auta se mi začly ozývat zvuky kov na kov. Zadní uložení tlumiče mi vrzalo skoro 4 roky, pak se to postupně měnilo v klepání až to vypadlo úplně.

1600x1200, 264 KB

Výměna pumpy

Když už, tak už... .

1600x1200, 231 KB

Rozvod vačka - čerpadlo

Bacha na nastavování - o 1 zub to jede celkem normálně, jen je to hlučnější a víc to čudí .

1600x1200, 272 KB

Antikorozní ochrana spodku

Protože Body na ochranu podvozků se mi vůbec neosvědčilo, použil jsem teď renomovanou značku Wurth, kterou jsem měl nastříkané podběhy a krásně odolává kamínkům.

1600x1200, 259 KB

Nová hlava

Tak snad se povede vyměna hlavy z motoru ze Sunnyho CD20 na Primerovej motor CD20T.

1600x1200, 215 KB

Prasklina mezi ventilama

Tak a je to... Až někomu budou tlakovat hadice a chladič a po zastavení motoru se bude ozývat bublání, tak to klidně může být prasklá hlava,

1600x1200, 169 KB

Výměna termostatu

Zůstaval mi zavřený takže se auto přehřívalo, uvidíme, jstli to teď pomůže .

1600x1200, 122 KB

Dokumentační snímek najetých km

1600x1200, 252 KB

Výměna brzdové kapaliny

1600x1200, 189 KB

Výměna oleje a filtrů

Poprvé jsem zkusil Texaco Diesel Extra, tak uvidíme jestli bude opravdu extra.

1600x1200, 268 KB

Vyčištění chladiče + výměna chladící kapaliny

CHladič byl totálně zacpanej, další důvod proč měnit pravidelně kapalinu.

1600x1200, 252 KB

Jubileum

Uteklo to jak nic .

1600x1200, 213 KB

Před jubileem

Těch 5 devítek jsem si nemohl nechat ujít .

1600x1200, 262 KB

Výměna obou manžet na levé poloose

Bohužel tu u převodovky musim ještě jednou udělat, protože tvar manžety z kelly neodpovídá skutečnému tvaru origo manžety a tento rozdíl způsobuje drobný únik vazelíny .

1600x1200, 210 KB

Konečně jsou starý silentbloky venku

Ale dalo to fušku, ještě že má kámoš lis, to mi hodně pomohlo, protože dělat to v domácích podmínkách s kladivem a svěrákem bylo skoro nemožné.

1600x1200, 260 KB

Pilový filtr

Po 2,5 letech má už nárok na výměnu .

1600x1200, 179 KB

Nové silentbloky do horních ramen

To bude porod to přelisovat... bléé

1600x1200, 191 KB

Antikorozní ochrana 2

1600x1200, 238 KB

Antikorozní ochrana 1

1600x1200, 190 KB

Výměna stabilizačních činek

Na STK mi řekli že mám prasklou pravou manžetu u kola a vyklochtanej stabilizátor. Pustil jsem se do toho s tím že ty činky ještě snad něco vydrží, ale svou šikovností jsem při povolování zničil stabilizátor, takže musely jít i nový činky.

1600x1200, 262 KB

Profoukání kompresorem

Kde mysl nestačí, tam 12 atmosfér se bez problémů natlačí. A Akryl pak všechno zakryl

1600x1200, 233 KB

Čištění ventilátoru

Přestal mi už z toho bordelu asi fungovat .

1600x1200, 240 KB

Primka v pozadí

Auto je na pohodlnou jízdu a i když se v něm dá dělat spoustu kravinek, tak opravdu sportovní jízdě a adrenalinu na moto se to nevyrovná .

1200x900, 134 KB

Primka po dešti

Taková podzimní mokrá foto .

1600x1200, 312 KB

Konečně elektrárny

Konečně se Primka dočkala .

1600x1200, 285 KB

Primka čeká na novou kosmetiku

1600x1200, 269 KB

Dutinky

Snažil jsem se nic nevynechat, dutiny jsou na autě třeba .

1600x1200, 240 KB

Blatník s novým gumoasfaltem

Snad chvilku vydrží...

1600x1200, 277 KB

Výměna PP podběhu

Deptal mě pohled na vylézající šklebící se podběh z předního nárazníku a koupil jsem si novej. Bohužel druhovýroba... Ačkoliv tvar je stejný, tak každá díra jinak, tloušťka plastu taky o něco víc, takže to nepasuje na origo šrouby... Mazec. Pořád zvažuju variantu, že tenhle podběh vyhodim někam a radši si seřenu někde na vrakáči starší, ale origo :-/.

1600x1200, 384 KB

Oprava přeního nárazníku

Nárazník už na tom byl špatně, když jsem to koupil... popraskanej na hodně místech, utrhaný úchyty, nepomohlo ani svaření. Zkusil jsem variantu B a to použít laminovací soupravu Pryskyřici, + Tvrdidlo + skelný plátno a zdá se, že tohle by mohlo něco vydržet... Uvidíme s postupem kilometrů

1600x1200, 198 KB

Odstrojení zadního nárazníku

Konečně jsem si jeden víkend našel čas na to, vystříkat na autě dutiny pryskyřicí a podběhy kaučukoasfaltem.

1600x1200, 233 KB

To jsem ho měl asi týden

1600x1212, 218 KB

Vrazil jsem do auta spoustu peněz, bylo po jednom majiteli, ale řekl bych že ten do něj akorát lil naftu a možná měnil olej. Když jsem ho koupil bylo tam natočeno 158000 km.

Co se na autě všechno od té doby měnilo?

  • - ramena zavěšení + čepy (velké vůle)
  • - přední tlumiče nové
  • - přední kotouče + obložení
  • - výfuk
  • - zadní pakny + prasátka (za jízdy došlo k uvolnění masa z pakny a blokaci kola - hodně nepříjemnej zážitek)
  • - regulátor a diodový věnec na alternátoru
  • - zaseklá napínací kladka na rozvoďáku + výměna obou rozvoďáků
  • - výměna oleje, olej. filtru, palivového filtru, pilového filtru, vzduchového filtru
  • - celková revize a výměna zadního brzdového potrubí
  • - repasse prasklé poloosy

791x600, 66 KB

Fórum Primera P11

Nové téma

Naše auta