Vozidlo Nissan Primera P10, 1. generace 1.6





Model Nissan Primera P10, 1. generace 1.6
Majitel XendeR
Rok 1992 (25 let)
Motor GA16DS , benzín
Řadový 4-válec, 1 597 ccm
16-ventil, komprese 9.8 : 1
Vrtání x zdvih 76 mm x 88 mm
Výkon motoru 66 kW (90 PS) při 6000 ot./min
Točivý moment: 133 Nm při 4000 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní
Koupeno 2009-02-26 (8 let, 3 dnů)
Registrován 2009-03-08 (7 let, 11 měsíců)
Shlédnutí 7 769x
Informace o modelu Primera P10
Manuály Nahrát manuál 15Manuály uživatelské, 10Manuály servisní, 5P10
Fórum Primera P10 Položit dotaz
Inzerce 117 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Primera opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Brzdovka

Brzdová kapalina DOT4.

612x558, 27 KB

HBV

Nový hlavní brzdový válec.

915x691, 62 KB

JIný posilovač

Pofaceliftový brzdový posilovač.

560x420, 49 KB

4. fáze

Kompletace. Kompletní repas brzd na sezónu.

1536x1152, 300 KB

3.fáze

Nástřik barvou na brzdiče.

1229x922, 152 KB

2. fáze

Základka... první podkladový nátěr.

922x1229, 207 KB

1. fáze

Broušení a čištění

1229x922, 213 KB

Manžeta řadičky

Nová manžeta řadičky i s rámečkem, místo saxofonu. Originál z faceliftovaného modelu.

922x1229, 128 KB

Nové spodní čepy

Delphi

740x628, 51 KB

Vzduchový filtr

Nová vložka do originálního sání.

960x769, 150 KB

Rozšíření audia

Audio rozšířeno o 4x Philips GTP 1620, 130mm, 90W

800x600, 40 KB

Převodovka

1280x960, 203 KB

Valeo Premium

1024x768, 123 KB

Nové podsvícení přístrojů..

1600x1200, 73 KB

Kůží obšitý volant..

1600x1200, 143 KB

Pohled do předního podběhu

:)

1536x1152, 163 KB

Pohled zezadu

Ošetřený podvozek..:)

1536x1152, 246 KB

Pohled zepředu

Ošetřený podvozek.. :)

1536x1152, 233 KB

zasilikonování a konzervace blatníku..

600x800, 86 KB

I všech podběhů..

800x600, 80 KB

Postupně celého.. :)

800x600, 90 KB

A ještě konzervace podvozku.. :)

800x600, 66 KB
800x600, 58 KB

Hotovoo

800x600, 61 KB
800x600, 65 KB

lak.

800x600, 69 KB
600x800, 50 KB

postupné zasilikonování.. :)

600x800, 59 KB

Plnič

800x600, 71 KB

mno to už začíná být trochu veselejší.. :)

800x600, 59 KB
800x600, 54 KB
800x600, 73 KB
800x600, 40 KB

aaa kitujeme..

800x600, 67 KB

vyvařeno podruhé..

800x600, 59 KB

vyvařeno..

800x600, 57 KB
600x800, 55 KB

pokračování..

800x600, 59 KB

Postupne vyvařování

600x800, 44 KB
800x600, 63 KB

Nabodovaný práh..

800x600, 72 KB

A znovu..

600x800, 70 KB

A zase..

800x600, 60 KB

Vaříme..

800x600, 40 KB

a další..

600x800, 65 KB

Pomalé broušení..

800x600, 46 KB

Vykucháno.. :(

800x600, 60 KB

Ach proč ? :(

Zabil bych minulého majitele.. Začaly být problémy s prahama. Řešení? Načatý plech zaklepat dovnitř, komplet celý práh vyfoukat montážkou a kde chybí plech, může být kit... :( Takový pěkný průřez.

800x600, 61 KB

Přirovnání :D

800x600, 67 KB

Všechno je třeba dát dokupy... :(

800x600, 78 KB

A druhá díra do kabiny :(

600x800, 61 KB

A z druhé strany

800x600, 75 KB

Díra do kabiny

800x600, 69 KB

Pohled dovnitř

600x800, 67 KB

Otevřeno..

800x600, 65 KB

:(

600x800, 64 KB

Oprava levého prahu začíná

Auto je celkově hodně zachovalé a "zdravé", ale prahy prostě dosloužily... :(

800x600, 71 KB

Nové víčko rozdělovače a palec

800x600, 66 KB

Lepení čalounění

Slabina P10 Primer. Nevím proč, ale časem to prostě uplně na každé odleze. Lepidlo se jakoby vydrolí a pak to takhle celé odpadne. Takže lepení tapeců.. :) Pokud to někoho zajímá a má s tím taky problém, tak doporučuji odčalounit dvěře, odmottovat i madlo, vše. položit si to na rovinu a nalepit v klidu přesně. Očistit a nalepit. Lepil jsme to klasických Chemoprenem a špica.

922x691, 111 KB

Zadní brzdy prošly repasí

A bubny dostaly nový lak.. :)

897x855, 165 KB

Hrdlo 3

Tedy oprava, celkové obroušení a nalakování celého hrdla.

800x418, 80 KB

Hrdlo 2

Jedna věc, kterou Japonci nevymysleli dobře je kryt hrdla nádrže, je tam uplně k hovnu a akorát se za ním drží bordel. Odmontovaljsem jej, vyčistil nasadil a jezdil dále, po dvou měcících provozu jsem to saméudělal znovu a opět jsem z tama vyklepal a vyškrábal 0,85kg bahna, hlíny, štěrku, šotoliny, a všeho marasu z cest. Takže jsme jej vyhodil. Samozřejmě, že kvůli neustálému bordelu a držení se vlhkosti doslova vyhnila do hrdla díra. :(

800x600, 116 KB

Hrdlo

Parádička..

800x600, 110 KB

Řemen

Nevím proč, vypadal celkem O.K., ale jednou takhle po cestě se ozval velmi zajímavý zvuk z pod kapoty , který bych přirovnal asi pleskání namotaného hadru o plech a najednou to ustálo a rozsvítila se kontrolka dobíjení. Po zastavení jsem zjistil , že je holá řemenice alternátoru a všude v motorovém prostoru jsou kusy na hadry rozšmelcovaného třetího řemene. Tedy koupě nového.. :)

960x720, 85 KB

poskládaný komplet..

499x1229, 217 KB

kurde jak z fabriky..

1229x922, 193 KB

švajsujeme.. :)

1229x922, 226 KB

:)

1229x881, 242 KB

s proto sjem si koupil tento polotovar.. :)

1024x768, 185 KB

druhý práh je hyn naprosto..

1024x768, 180 KB

a 3 vrstvy transparentu..

1024x768, 114 KB

2 vrstvy laku

1024x768, 76 KB

velké finále 2

1024x768, 102 KB

a velké finále...

1024x768, 115 KB

celkově tři vrstvy plniče..

1024x768, 96 KB

Nissan zvaný zabalený...

1024x768, 141 KB

šprycujeme..

1024x768, 115 KB

základ v podběhu.. venku se brousí..

1024x768, 134 KB

a brousíme..

1024x768, 144 KB

kitujeme... kitujeme..

1024x768, 78 KB

pohled na celý práh

1024x768, 96 KB

Vlásenkový tmel na největší nerovnosti

1024x768, 77 KB

záplatujeme, vaříme, brousíme posedmé a naposled

1024x768, 91 KB

záplatujeme, vaříme, brousíme 6

1024x768, 132 KB

záplatujeme, vaříme, brousíme 5

1024x768, 115 KB

záplatujeme, vaříme, brousíme 4

1024x768, 123 KB

záplatujeme, vaříme, brousíme 3

1024x768, 135 KB

záplatujeme, vaříme, brousíme 2

1024x768, 86 KB

záplatujeme, vaříme, brousíme

1024x768, 123 KB

opravdu K.O.

1024x768, 100 KB

Prahy prostě dosloužily

1024x768, 114 KB

nehoda

Nacouval do mě na parkovišti jeden umělec. Naštěstí jsem byl u toho takže likvidace škody půjde z povinného ručení.

1024x768, 113 KB

Čištěnní kapoty

Vyčistil jsme tu špinavější polovinu a ukázalo se, že i ta čistější je "trochu" špinavá

1106x830, 222 KB

Nový palivový filtr..

1107x850, 143 KB

porovnání

Castrol Magnatec 5W 40 s 10tis. najetými kilometry a nový....

800x600, 52 KB

výměna oleje

Nový olej a filtr..

600x800, 40 KB

Nové tyčky

Nové zadní tyčky stabilizátoru

1024x768, 88 KB

Nové sportovní kotouče...

1600x1200, 252 KB

Rear

Zřejmě poslední foto z léta 2009

1600x1200, 206 KB

Front

Zřejmě poslední foto z léta 2009

1600x1200, 227 KB

Víko

Víko ventilů během leštění.

1600x1200, 303 KB

Víko

Víko ventilů před leštěním.

1600x1200, 310 KB

Ramena

Nové horní ramena.

1024x768, 70 KB

lambda

Nová Lambda sonda.

1024x768, 98 KB

Pod kapotou proběhly menší změny.

1600x1200, 255 KB

Pod kapotou proběhly menší změny.

1600x1131, 256 KB

Nějaké nové přírustky do sbírky.

1600x1200, 206 KB

brzdy

po renovaci s kolem

1600x1200, 178 KB

brzdy

po renovaci

1600x1200, 195 KB

brzdy

před renovací

1600x1200, 247 KB

ze předu

Nové letní 17" kola a obutí 205/40.

1600x1200, 252 KB

ze zadu

Nové letní kola 17" a obutí 205/40.

1600x1200, 258 KB

motor

těsně po koupi, plánovana podstatná změna!

1600x1200, 276 KB

dvěře

nevěřil jsem, ale modrý interiér je opravdu moc pěkný

1600x1200, 243 KB

interiér

nevěřil jsem, ale modrý interiér je opravdu moc pěkný

1600x1200, 174 KB
1600x1200, 170 KB

zadek 1

těsně po koupi, avšak již s upavených víkem kufru

1600x1213, 276 KB

Předek

těsně po koupi

1600x1200, 210 KB

zadek 2

těsně po koupi, avšak již s poupraveným víkem kufru

1600x1200, 223 KB

Fórum Primera P10

Nové téma
Témata # Autor Poslední příspěvek
XendeR P10 5 XendeR DORIS
6 let, 5 měsíců
XendeR P10


Nové téma

Naše auta