Vozidlo Nissan Laurel C32, 5. generace, C32 2.4





Model Nissan Laurel C32, 5. generace, C32 2.4
Majitel Wally
Rok 1985 (32 let)
Motor L24 (96kW) , benzín
Řadový 6-válec, 2 393 ccm
12-ventil
Vrtání x zdvih 83 mm x 74 mm
Výkon motoru 96 kW (131 PS)
Převodovka Automatická 4-rychlostní
Web: http://www.youtube.com/user/WallyHiler

INFO:

Nejedná se sice o mého Nissánka – bohužel, bohudík? Ale na tomto chudáčkovi jsem se na střední učil diagnostiku motoru a vzhledem k tomu, že je to v Evropě a u nás už tuplem vzácnost, chci Vám ho tu pro zajímavost ukázat, protože zatím i u zasvěcených budil značnou pozornost.

Jedná se v Evropě o vzácný kousek verze C32 z let 1984–1986 v plné výbavě, určený zejména pro USA, který se dodával výhradně se zážehovými šestiválci a kromě plné výbavy byla jeho poznávacím znakem digitální přístrojová deska. Vyobrazený vůz měl dvoubarevný lak – hnědofialovou metalízu doplňovala v dolní části vozu stříbrná metalíza. Poháněl ho řadový motor L24 konstrukčně podobný s motorem z Datsunu 240Z. Nejsilnější v nabídce byl motor VG30S, konstrukčně podobný s VG30E z první generace Nissanu 300ZX. V Evropě a u nás jsou rozšířené hlavně vozy s nižší výbavou, klasickou přístrojovkou a většinou se vznětovými motory LD28 a RD28, které byly použity i v terénních vozidlech Nissan Patrol a Nissan Patrol GR.

Vyobrazený vůz měl tu smůlu, že prodělal těžkou havárii a to co z něho zbylo potom přišlo do mojí bývalé školy, kde učení na něm udělaly na zbylých použitelných věcech své – hlavně na motoru a převodovce… Vzhledem k tomu že auto bylo jinak ve velmi dobrém stavu (bez koroze, najeto jen 113 000 km), lze předpokládat že tomu už je hodně dávno, kdy ho nehoda postihla. Kdy? To ze zaměstnanců školy už nikdo přesně nevěděl. Každopádně prvně jsem to auto ve škole viděl v tomto stavu už v listopadu 2002.

SÉRIOVÁ VÝBAVA – PATRNÁ Z DOCHOVALÉHO TORZA:

  • posilovač řízení a brzd
  • tempomat
  • třístupňová automatická převodovka
  • stírače a ostřikovače předních světel
  • tří rychlostní stírače s čtyř stupňovým cyklovačem
  • elektrická a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
  • nastavitelný volant
  • nastavení výšky sedáku a paměť sklonu bederní opěrky
  • výškově seřiditelné opěrky hlavy
  • digitální hodiny
  • samovyjížděcí popelník na středové konzoli
  • digitální přístrojová deska
  • kůží obšitá palubní deska

SÉRIOVÁ VÝBAVA – CO SE NEDOCHOVALO:

  • ABS
  • katalyzátor
  • manuální klimatizace
  • elektrická okna vpředu i vzadu
  • elektricky ovládané střešní okno
  • vyhřívané zadní okno
  • bezpečnostní pásy (vpředu výškově nastavitelné)
  • determální okna
  • dělená zadní sedadla s loketní opěrkou
  • zapalovač
  • a mnoho dalšího…

DIGITÁLNÍ PŘÍSTROJOVKA:

  • digitální tachometr, otáčkoměr a denní kilometrovník
  • digitální ukazatel stavu paliva a baterie (přepínatelný)
  • digitální ukazatel teploty chladící kapaliny a tlaku oleje ( -II- )
  • navíc žlutá kontrolka množství nasávaného vzduchu
  • navíc žlutá kontrolka funkce klimatizace
  • navíc červená kontrolka použití bezpečnostního pásu u řidiče

Registrován 2007-06-19 (9 let, 8 měsíců)
Shlédnutí 9 067x
Informace o modelu Laurel C32
Manuály Nahrát manuál
Fórum Laurel Položit dotaz
Inzerce 2 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Laurel opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

1200x900, 148 KB
1200x900, 152 KB
1200x900, 141 KB
1200x900, 118 KB
1200x900, 123 KB
1200x900, 129 KB
900x1200, 96 KB
1200x900, 106 KB
1200x900, 115 KB
1200x900, 100 KB
1200x900, 95 KB
1200x900, 142 KB
1200x900, 101 KB
1200x900, 97 KB
1200x900, 147 KB
900x1200, 84 KB
1200x900, 99 KB
1200x900, 97 KB

Nissan Laurel C32

1984-1986

800x395, 74 KB

Nissan Laurel C32

Facelift 1986-1989

613x363, 32 KB

Fórum Laurel

Nové téma

Naše auta