Vozidlo Nissan Almera 1.4





Model Nissan Almera 1.4
Majitel Rami
Rok 1998 (19 let)
Motor GA14DE , benzín
Řadový 4-válec, 1 392 ccm
16-ventil
Vrtání x zdvih 73 mm x 81 mm
Výkon motoru 64 kW (87 PS) při 6000 ot./min
Točivý moment: 116 Nm při 4000 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní

Technické údaje:

Výrobce: Nissan Europe N.V., Amsterdam, Nizozemsko

Druh: sedan

Barva: stříbrná perleť

Maximální zatížení střechy: 75 kg

Rozměry: délka - 4 340 mm, šířka - 1 690, výška - 1 395

Hmotnosti: pohotovostní - 1 080 kg, užitečná - 515 kg, celková - 1 595 kg, povolené zatížení náprav - 830 a 815 kg

Kola: disková, 175/65 R14 82 T

Ráfky: 5,5 JJ x 14 ET 40

Rozvor: 2 535 mm

Nejvyšší povolená rychlost: 172 km/h

Spojovací zařízení: Nissan KE 500-0N400

Spotřeba paliva: 9,1/5,7/6,9

Alternativní ráfky / pneumatiky: 6 J x 14 nebo 6 JJ x 14 / 185/65 R14 86 T

Výbava: manuální klimatizace, rádio/kazetový přehrávač (stereo, doplněn FM transmitter)

Uživatelské údaje:

Majitel (provozovatel): druhý

Celkově najeto (z toho současným uživatelem): cca 69 tis. km (2 700 km)

Využití: převoz osob a přiměřeného nákladu (jenž se vměstná do kufru, zadní sedačky či sedačku spolujezdce při jejím sklopení) na střední vzdálenosti, nepravidelný provoz

Charakteristika jízdy: spíše spořivá

Spotřeba: okolo 7 l/100 km kombinovaně

Technický stav: výborný (bez vážnějších poruch a úniků čehokoli, vzhledem ke zdvihovému objemu poskytuje svižnou jízdu), karoserie ve velmi dobrém stavu (je jen třeba ošetřit pár škrábanců a podběhy), kratší životnost čepů (následek českých silnic), interier čistý (nekuřácký, pravidelně ošetřovaný)

Závady a poruchy: blbne otáčkoměr (v autorizovaném servisu nezjistili závadu ani po upozornění, i bez něj se však dá bez problému jezdit), přední bezpečnostní pásy se velmi pomalu navíjí (což není tak závažné, aby byla třeba výměna)

STK a servis: technická prohlídka (30. 7. 2010, zcela bez problému) a předchozí výměna brzdových destiček, čepů, oleje, brzdové kapaliny, filtrů, stěračů, seřízení sbíhavosti a vyvážení kol

Další proběhlá technická kontrola + emise 20.7.2012 (vše v pořádku) - spodek auta a prahy začínají pomalu ale jistě podléhat korozi.

Jízdní a užitkové vlastnosti: svižný při jízdě po rovině a z kopce, při jízdě do kopce (zvláště naložený) poměrně líný, což je dáno zdvihovým objemem, motor má rád vytáčení do otáček, brzdy mají ostrý náběh (slabší při silnějším sešlápnutí), skvělý poloměr otáčení, přesný převod a řazení rychlostních stupňů (jen občas špatně zapadne zpátečka), výborná citlivost spojky, ne příliš výrazné osvětlení vozovky či interiéru, velmi dobré dílenské zpracování, výrazně měkčené plasty (jen občas vrzne přístrojovka nebo rádio), trochu slabší odhlučnění podvozku (jinak velmi dobré v rámci stáří a třídy vozu), kvalitní lakování, velmi měkké odpružení (ne příliš vhodné na děravé české silnice), pohodlné sedačky, nižší strop (vysocí lidé by při nárazu klidně mohli přijít k úrazu), poměrně dost místa pro nohy, na můj vkus malá kola a trochu nepraktický kufr

Koupeno 2010-05-03 (6 let, 9 měsíců)
Registrován 2010-08-06 (6 let, 6 měsíců)
Shlédnutí 3 559x
Informace o modelu Almera
Manuály Nahrát manuál 5Manuály uživatelské, 16Manuály servisní, 2Katalogy a prospekty, 4Ostatní
Fórum Almera N15 Položit dotaz
Fórum Almera N16 Položit dotaz
Fórum Almera Tino Položit dotaz
Inzerce 65 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Almera opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

1600x1161, 232 KB
1600x1167, 229 KB
1600x1107, 221 KB
1600x1119, 243 KB
1600x1198, 163 KB
1600x1159, 196 KB
1600x1160, 191 KB

18.9.2010

1600x1157, 204 KB

Fórum Almera N15

Nové téma

Naše auta