Vozidlo Nissan 300ZX Z32, 2. generace 3.0 v6





Model Nissan 300ZX Z32, 2. generace 3.0 v6
Majitel Fizzbiker
Rok 1991 (26 let)
Motor VG30DETT (208 kW) , benzín
Vidlicový 6-válec, 2 960 ccm
24-ventil, komprese 8.5 : 1
Vrtání x zdvih 87 mm x 83 mm
Výkon motoru 208 kW (283 PS) při 6400 ot./min
Točivý moment: 375 Nm při 3600 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní

Twin Turbo, LHD, AT swaped for MT, Short Wheel Base, USA verze, interier v cerne kuzi, el sedacky zrcatka okna, airbag, automaticka klima, tempomat, elektronicky stavitelne tlumiče, HICAS.

Vlastni upravy:

8pod Brakes D2 Racing 330x30mm

17" BBS Wheels

Konverze z automatu na manual

Car in progress.

Koupeno 2011-06-12 (5 let, 8 měsíců)
Registrován 2011-06-13 (5 let, 8 měsíců)
Shlédnutí 6 252x
Informace o modelu 300ZX Z32
Manuály Nahrát manuál 2Manuály uživatelské, 12Manuály servisní, 7Z32
Fórum 300ZX Položit dotaz
Inzerce 1 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na 300ZX opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Po cca deseti letech...

JE MOTOR V AUTĚ, včetně převodovky...

Teď musím prohrabat sklad zda mám clony k manuálu nebo jak se jmenujou ty manžety kolem fofrklacku. A pomalu začít zapojovat elektriku a prasecinky kolem motoru....

Nebudu to přehánět aktuálně potřebuju vyzkoušet zda to vůbec je navrkatelne a v jakém stavu je ten motor...

1600x1200, 176 KB

Drobný posun...

... Oproti standartu postupuju mílovými kroky (jak jinak u USA verze že ☺), převodovka nasazena na motoru s peripetiemi ohledně clutch bearing mounting, které jsem neměl, ve výsledků sehnal upravené a musel ho upravit. Což se zdařilo, dal sál dolů napravnice kterou bylo třeba upravit pro jiné siletbloky (z RB26DETTze Skylinu R33) z prostého důvodu, moje byly oba roztržené. Zároveň jsem namontoval vedeni pro spolkovou kapalinu, potěšilo me ze spojkova trubička lze nacvaknout na auto s automatem (v originálních klipsnach je na ni volné místo) takže za použití originální trubičky se jedna o 100%ní řešení.

Taky jsem úspěšně dokončil montáž brzd D2 včetně pancéřových hadic HEL.

Vycházel jsem zbytky kabeláže od nefunkčních airbagu, plus odstranil nějaké zbytečné vzduchové hospodářství... Aktuálně čekám na druhou půlku plechu mezi gear a motor a pak by se dalo přemýšlet o montáži motoru do auta.

1600x2133, 234 KB

VG30DETT

učesat a muze do auta

768x576, 62 KB

Prevodovka...

576x768, 80 KB

Staviteny Fuel Press Regulator

... na ZX treba.

640x480, 30 KB

A dalsi...

zanovny vodni pumpa, studeny termostat, remenice,....

1600x1200, 143 KB

Drobnosti...

sluneční clony na sklenenou T-Bar Roof

1600x1200, 92 KB

Zabaleno do brusírny...

1600x1063, 158 KB

...

...

1360x2048, 163 KB

Hrubá Očista...

... finální az po opracování...

1600x1063, 125 KB

Ohrádky pro brzdy...

... 17" BBS z Lanceru EVO 8.

525x313, 39 KB

D2 Racing 8pod

Osmipistky a 330mm kotouče...

Tohle prý dokáže při brždění přetrhnout pasek od podprsenky a stáhnout kalhotky... tak uvidíme...

1600x1200, 225 KB

Seriový Z32 kotouč vs 330 od D2

1080x1440, 222 KB

Motor rozborka 3

1600x1200, 208 KB

Motor rozborka 2

1600x1200, 206 KB

Motor rozborka 1

1600x1200, 293 KB

Gauges

1600x1200, 114 KB

VG30DETT

1200x1600, 269 KB

Boček...

... přesneji levý boček

1600x1200, 220 KB

Zase na kolech...

... auto bylo dovezeno s vytazenou napravnicí řízením atd. to už je zpět tak se stím dá aspon zase šibovat po dílně...

1600x1200, 218 KB

Muj VG30DETT...

... a gíro automatiko... který už se do auta nepodívá protože bude nahrazen manualem.

1600x1200, 147 KB

Interier....

... a mrdník v něm...

1600x1200, 234 KB

Ready...

... to go k novemu majiteli. krasavec no ne? ale práce na něm kotelně jest.

1600x1200, 179 KB

Fórum 300ZX

Nové téma
Témata # Autor Poslední příspěvek
FizzBiker 300zx Z32 TT 25 ferda Fizzbiker
7 měsíců, 2 dnů
FizzBiker 300zx Z32 TT


Nové téma

Naše auta