Vozidlo Nissan 240SX S13 2.6





Model Nissan 240SX S13 2.6
Majitel Mirek_200sx
Rok 1991 (26 let)
Motor RB26DETT , benzín
Řadový 6-válec, 2 568 ccm
24-ventil, komprese 8.5 : 1
Vrtání x zdvih 86 mm x 74 mm
Výkon motoru 206 kW (280 PS) při 6800 ot./min
Točivý moment: 392 Nm při 4400 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní

Projekt 260SX S13

Koupeno 2007-03-18 (9 let, 11 měsíců)
Registrován 2008-01-05 (9 let, 2 měsíců)
Shlédnutí 31 015x
Informace o modelu 240SX S13
Manuály Nahrát manuál 2Manuály uživatelské, 17Manuály servisní, 11S13
Inzerce Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na 240SX opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Tady již dopasovaný chladič, s dostatkem místa pro chladící vrtule.

1061x1414, 175 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Již upravený a zavařený hladič, pěkná práce Marwo

1414x1061, 184 KB

Prakticky každý roh bylo nutné upravit, aby se povedlo chladič dostat co nejníže a zároveň co nejdal od motoru.

1414x1061, 137 KB

Váhalo se mezi zásahem do chladiče a karoserie, nakonec padla volba na obojí

1414x1061, 140 KB

Celohliníkový chladič R33 nepasoval tradičně bez úprav.

1414x1061, 136 KB

Doplněk k asynchronímu BOV ventilu, aby mohl odfukovat do atmosfery

1600x900, 129 KB

Dva krátké průchozí tlumiče vlastního návrhu

1600x900, 191 KB

Koncovky na výfuk vlastního návrhu.

1600x900, 222 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Uvidíme jak budou sedět na autě.

1600x900, 249 KB

Oproti těm z JPN (černé), horší zpracování, silnější materiál, vyváženo jedinečným designem (dělá ho jen tato jedna firma na světě, jejich návrh) a rozšířením.

1600x900, 288 KB

Nové, tentokráte poslední přední blatníky (teoreticky to můžu i slíbit). Široký lem, rozšířeni +50mm/strana.

1092x471, 141 KB

klempířská

V přední části podběhu dojde k vyřezání až po spodní hranu pásky, od které bude později vytvarován podběh nový prostornější (pro kolo).

992x744, 121 KB

klempířská

Kvůli kolům bude nutné zkosit zadní část podběhu.

992x744, 116 KB

klempířská

Fotka pořízena člověkem, který dělá na autě klempířské práce. Zde je naznačený řez příčkou, v plánu je mírně položit chladič vody. Důvody jsou dva, lepsší odvod teplého vzduchu a více místa pro vrtule.

992x744, 114 KB

Tak a zítra brzo ráno na klempířské práce a když vše půjde dobře i výfuk. Takovej malej "milník" ve stavbě auta. Na klempířině do teď stojí ostatní práce.

1600x900, 363 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Z fotky to nevypadá, ale i ten předek je nechutně širokej. Na cestě jsou už fungl nové přední blatníky +55mm (původní +25 jsou málo).

1180x1271, 356 KB

Ještě kousek, a nevlezu se na vlek :))

1412x1062, 242 KB

Opěra hlavního brzdového válce padne skvěle, bude nutné dodělat pár závitů, ale tady už by žádné větší komplikace nastat neměly.

750x1333, 180 KB

Instalace brzdového a podtlakového vedení , posilovačů a válců.

750x1333, 228 KB

Po X hodinách upravování konečně padne do Rocket Bunny nárazníku ( bylo nutné zmenšit odsazení asi o 50mm)

1333x750, 152 KB

Zdvojené vedení pro potlak k posilovačům spojky a brzdy.

1333x750, 140 KB

Zapuštění pro spojkový válec je hotové

1333x750, 189 KB

Není dopasováno, jen navěšené díly kvůli představě celku, ale s rozšířením spokojenost

Brzo se pojede ke klempířovi

1333x750, 163 KB

Tak padla nakonec volba na druhou variantu blatniku, řeší se spojka, nefunguje jak má bohužel, docela jsem se na tom zasekl.

Nove jsou trubkové výztuhy do narazníků, obě je ještě nutno doupravit.

1333x750, 229 KB

Rocket Bunny naraznik přijde ve spodní části upravit, nejspíš pod něj příjde ta část co byla v plánu pod ten seriový.

1333x750, 189 KB

Spojkovy valec s posilovacem

Z duvodu nedostatku mista byl cely valec s posilovacem zapusten o 30mm do prepazky.

866x1155, 171 KB

Spojkovy valec s posilovacem

Konecne doslo na instalaci spojkoveho valce s posilovacem, jeste me ceka kosmetika, ale hlavni je jiz hotove.

1155x866, 180 KB

Tak diferenciál je na místě, podložky mezi diferák a poloosy taky, ještě musím pořešit uchycení lanek ruční brzdy, protože leží na kardanu.

1024x768, 104 KB
1024x768, 129 KB

Diferenciál KAAZ

Po takřka 3 měsících téměř hotov, vyněněn stálý převod (z 4.086 na 3.543), nainstalován lamelový samosvor KAAZ (1.5 way) a víko od Greddy, se zvětšenou kapacitou oleje o 0.9l.

1024x768, 115 KB
768x1024, 77 KB

Díky rozšíření zadní části na těhlicích nebylo vlivem úpravy možné použít originální, aniběžně dostupné matice pro upevnění reakce ruční brzdy. Došlo tedy opět na zakázkovou výrobu.

1024x768, 88 KB

Na vratku chci požít chladič, který je puvodně z modelu S14 na chlazení oleje v diferencialu. Bohužel měl o 2mm menší pruměr výstupů, takže bylo nutné je udělat znova a tvarově dle požadavků.

1024x768, 91 KB

Došlo také již na servořízení, tlaková strana je hotová.

1024x768, 202 KB
1024x768, 163 KB

Nismo power brace jsou pryč, protože rozpěra mezi nimi zavazela novému stabilizátoru. Takže je nutné si vyrobit vlastní, tady zatím vyztužení pro obě strany PB, rozpěru musím ještě dotvořit.

1024x768, 152 KB

No a konečně jsou taky doma letní na felicii :D

1155x866, 114 KB

Tady zkompletovane zadni zaveseni kola, bohuzel se pri finalni montazi ukazala nepresnost, takze je vse opet rozebrane a adaptery jsou na uprave.

1155x866, 148 KB

Odstín je o stupen svetlejší než u vzorového brzdice, ale prijde mi to i lepší. Černé logo výrobce brzd byla dobrá volba.

1155x866, 109 KB

Brzdy jsou zpet z repase, s kvalitou prace jsem spokojeny.

1155x866, 151 KB
866x1155, 83 KB
604x1142, 117 KB

Zda se ze rozsirene blatniky nejsou dostatecne rozsirene :)

520x1155, 96 KB
1155x866, 173 KB
1155x866, 148 KB
866x1155, 117 KB

Zde jiz hotove adaptéry pro brzdy AKEBONO rozsirujici auto o 15mm na kazdou stranu

1155x866, 96 KB

Testovaci montaz upravene tehlice,

1155x866, 129 KB
1155x866, 105 KB

GKtech

Excentrické "duralbloky" od firmy GKtech, instalace trošku ztížená excentrickou dírou, ale zpracování jako vždy perfektni

866x1155, 104 KB

Nová napravnice

Nová napravnice, vyztužená, nazinkovaná, nalakovaná s GKtech solidy místo silentbloků.

1155x866, 113 KB

Vyztužená nápravnice , výztuhy od firmy GKTech, připravena na povrchovou úpravu.

1024x768, 122 KB

Balíček z GKTech

Přišel předčasný ježíšek, díly od australské firmy GKTech. Balík obsahoval 4 duralové náhrady silenbloku zadní napravnice, podložky pod poloosy 10 a 15mm, výztuhu brzdového válce, delší ramínka ovládání ruční brzdy, kryt mezi nárazník a chladičovou stěnu a v neposlední řadě výztuhy zadní napravnice, která již čeká opískovaná v garáži.

1024x768, 139 KB

Na test fit byl použit originalní třmen z 370Z edice 40th Anniversary. V plánu je dát do tohoto designu všechny třmeny (tento 370Z 40th Anniversary mám jen jeden). Možná nápis NISSAN na nich vystřídá logo výrobce brzd (Akebono).

1061x1414, 195 KB

Je tam a pasuje :) Zdá se že třmen sedí bez větších problemu. Jen je udělana poměrně malá vůle mezi třmenem a kotoučem, takže v jednom mistě malinko škrtne. Ale to se dořeší.

1061x1414, 228 KB

Tady už převrtaný držák připravený na montáž brzdiče.

1061x1414, 199 KB

Konečně

Po dlouhém boji konečně zakázkové držáky předních brzd na nové těhlice. Bohužel, jak je tomu u mého auta zvykem, díry na šrouby pro uchycení byly špatné (malé). Musel jsem je tedy dodatečně převrtávat na 14mm.

384x640, 70 KB

TR Voodoo13

Pasuji perfektne, vykrojeni na vetsi rejd se bude take hodit.

866x1155, 165 KB

Stare TR

Stare TR byly take stavitelne, ale kupovane noname z ebay = horsi kvalita zpracovani, mensi unibal...

1155x866, 171 KB

Voodoo13

Voodoo nemusi byt vzdy spatne, zvlast kdyz se jedna o autodily. Nove stavitelne Tension rods, lehoucke duralove.

1155x866, 225 KB

Work CR Ultimate

Nova kola vypadaji opravdu perfektne, nemuzu se dockat, az bude auto stat opet na vsech 4.

1061x1414, 202 KB

...

No, rozsirene blatniky zda se, nejsou na nova kola dostatecne rozsirene :)

1061x1414, 233 KB

GKtech

Namontovana leva tehlice od firmy GKTech. Prava musi bohuzel pockat, jedna cast je spatne vyrobena, musim poresit s vyrobcem nahradu. Dnes jsem je dovezl z firmy, ktera delala navrh drzaku brzd pro Akebona, vykresy a model mam, ted uz jen zajistit vyrobu.

1061x1414, 244 KB

Nova cast sani od HKS

Potrubí mezi turba nahrazeno kouskem od HKS, ve kterem by se nemely tvorit turbulence. Ma lepe svedene potrubi od jednotlivych turb.

1061x1414, 219 KB

Nova zadni kola v rozmeru 18x10.5 ET15. Jak predni, tak zadni kola jsou ve verzi Ultimate, kde je stred vice utopeny vuci zbytku kola.

1024x768, 86 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (3 hlasů)

Nova predni kola v rozmeru 18x9.5 ET12, stylove jako puvodni Roty (Rota je kopie prave kol WORK), ale vaha a zpracovani je jinde.

1024x768, 84 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)

Zakoupena karbonova kapota, trosku poskozena ale to se opravi. Stejne pujde do laku. Kola jsou prodane, uz jsou na ceste nove a stale se resi adaptery na brzdy :/

1024x768, 74 KB

Tlumic na vyfuk od firmy Dynomax, vzhledem k vetsimu motoru plne pruhozi a nahradi planovany spiralovy Moroso

1024x768, 116 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Nove predni tehlice GK-Tech z duralu. Vahova uspora nejakych 20% dle udaju vyrobce, zpracovani perfektni.

1024x768, 127 KB

RB30E

Tak uz je doma RB30E pro budouci upgrade motoru. Casem je v planu RB30DETT

768x1024, 110 KB

2014-01-16 SunnyMan Hele ho, pohon z Patrola...

Nove prahove nastavce na auto perfektne sedi. Po dlouhe dobe zase vec co se povedla :)

1024x680, 122 KB
1024x680, 113 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)
1024x680, 118 KB

Opet je rozdil oproti Z32 kotouci obrovsky. Kotouc z 370Z krasne pasuje na rucni bubnovou brzdu z SX z cehoz mam radost .

1024x768, 131 KB

Na predcich se stale pracuje, DW tehlice jsou znacne nepresne, coz praci dost stezuje. Tento rok by mel byt ale predek hotovy. Pomalu se tedy zacinam zamerovat na zadni brzdy

1024x768, 142 KB

Jen pro porovnani, brzdy jsou opravdu obrovsky. Bohuzel 2 dny "pasovani" a stale neni hotovo tak jak by melo.

786x1069, 99 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)

2012-09-30 Thommy Ulala

Trmen nesedi uplne perfektne, bylo nutne prevrtat diry v tehlici na 14mm. V dolni casti je trmen blize ke kotouci nez v horni. No jeste to bude hromada legrace.

1024x768, 88 KB

Adaptery pro Akebono brzdy po uprave kvuli DW tehlicim. Bylo nutne je snizit o 10mm, cimz jsem bohuzel odstranil odlehceni pro trmen, ktere jak jsem nasledne zjistil tam proste byt musi. Takze znova do vyroby :/

1024x768, 93 KB
1024x768, 169 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Koupeny predni i zadni, k brzdam jsou na ceste koutouce original nissan pro 370Z

1024x768, 147 KB
1024x768, 178 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (2 hlasů)

2012-09-29 Romik Luxus

2012-09-24 Thommy Pěkný pěkný

Akebono big brakes

Tak brzdy jsou konecne doma, jedna se o brzdovy set z infinity. Naprosto totozne brzdy s 370Z, jen jine logo a nizsi cena (brzdy s logem nissan jsou nevim proc drazsi)

1024x768, 134 KB

Opet pojizdne auto, momentalne se dodelava elektrika, resi se zvetseni prednich podbehu pro kola a nakup brzdoveho systemu.

1024x768, 151 KB

Auto prestalo jet, najel jsem do garaze, zhasl motor a uz nesel natocit. Pricinou byly zalite HKS svice (iridiove). Probehla vymena za medene NGK a pri te prilezitosti jsem vratil i rozvody do zakladniho nastaveni. Zakoupen novy rozvodovy remen HKS s kevlarem.

1024x768, 122 KB
1024x768, 104 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)
1024x768, 115 KB
1024x768, 103 KB
1024x768, 80 KB
1024x818, 96 KB

Po instalaci DW tehlic je predek auta nize i s tlumici vysroubovanymi nahoru. Jeste to neni uplne na max, takze pristi vikend to vysroubuju na max. Pro predstavu jsem nahodil predni naraznik, myslim ze po jeho dokonceni tam bude sedet perfektne.

1024x896, 84 KB

Predni DW tehlice po instalaci novych naboju a vyrobe mezikrouzku pro ABS kruhy. Kupovane naboje jsou na 240sx a ta ma evidentne mensi ABS krouzky, takze pri pouziti tech z 200SX je tam 3mm vule

800x600, 61 KB

Prahove nastavce Vertex, prisly s blatniky, ale s nejvetsi pravdepodobnosti pujdou z domu. Tvarove mi k autu nesedi.

1024x768, 77 KB

Nove predni a zadni blatniky, bohuzel to nejsou presne ty co jsem chtel, ale po zdlouhave komunikaci s USA jsem zjistil ze ty uz se nedelaji.

568x1024, 62 KB
600x800, 107 KB
800x600, 71 KB

Dorazil predcasny jezisek, o vikendu se bude makat. Minulou nedeli jsem konecne dostal auto do garaze :)

Synapse Synchronic BOV

Relokacni kit olejoveho filtru + vetsi chladic

Silikonove redukce 3"->3.25"

Silikonove spojky 3.25"

Spony 3.25"

Hadice na odvod oleje z turba + 2 priruby

Brzdovy valec Z32 BM57

Ocelove brzdove trubky + prevlecne matice nissan

800x600, 79 KB
800x600, 83 KB

Probehla instalace prednich brzd z vozu R32 GT-R (296x32mm), zatim nejsou zapojene, musim si udelat brzdove trubicky.

800x600, 65 KB
600x800, 106 KB

auto je sirsi, diky DW tehlicim je momentalne vysroubovany tlumic maximalne nahoru, takze v zadni casti jde auto uz jen snizovat. Presto je krasne nizko, odklony i pres snizeni jsou dobre, uhel spodnich ramen taktez. Takze i pres obtiznou cestu a hromadu problemu je s vysledkem spokojenost.

600x800, 82 KB

Tak zadni naprava KONECNE slozena, zatim za pomoci cernych ramen co mam pripravene na prodej. Na geometrii se pak uvidi jak prace podarila.

800x600, 53 KB

Tady jiz temer komplet, cerne rameno pujde nahradit stejnym ramenem v barve, musim si ho pripravit. Zadni rameno povezu tento tyden do lakovny. Probehl i pokus instalace diferencialu, bohuzel zadni zavity na viku jsou nejake spatne, takze musel dolu a musim s tim neco udelat.

800x600, 93 KB

Instalace zadni napravy probehla bez vetsich problemu, tehlice od Driftworks jsou bohuzel i pres jejich vysokou cenu spatne zpracovane a navrzene, hromada veci je tam nedoresenych. Zjistil jsem take ze vrchni rameno kolem tlumice musi byt original S13, ktere je dvojite a tlumic jde jeho stredem. Mel jsem nachystane R33 rameno, ktere je silnejsi a jde jen jednou stranou, ale to nevychazi vuci tlumici.

800x600, 82 KB

Na zadek pujdou zatim "jen" Z32 brzdy, tzn 2 pistovy trmen s kotoucem 297x16mm. Rucni brzda zustava bubnova.

800x600, 60 KB

Takze snad finalni podoba zadni napravy, po dlouhych bojich a hromade prace jsem nakonec musel prevarit R33 napravnici na verzi bez hicas rizeni. Puvodne jsem ji chtel nahradit S14 napravnici, kterou jsem zakoupil. Ale po nalakovani se zjistilo ze je narazena, takze jsem z ni pouzil jen ty zadni kapsy pro ramena

800x600, 89 KB
800x600, 106 KB
800x600, 78 KB

Uprava zadni napravnice, prestavba na verzi bez hicas

800x600, 77 KB

Koupeny nove zadni tehlice od firmy Driftworks. Jsou konstruovany specialne pro snizena auta, napravuji rozhozeni geometrie podovozku, ke ktere dojde vlivem snizeni. Pro porovnani vpravo seriova.

800x600, 63 KB

Ramena jsou zpet z lakovny, nalisovany sportovni silentbloky od Energy suspension a nove cepy MOOG. Zatim hotova jedna strana.

800x600, 69 KB
800x600, 65 KB
800x600, 54 KB

Vyztuzena ramena na novou napravu...ted zinek a do lakovny...koupene jsou i nove cepy MOOG

800x600, 52 KB

Puvodni zadni naprava, vse bude jinak, vcetne diferencialu, poloos a tehlic.....zustanou vlastne jen kola a naboje

800x600, 71 KB

Diky spravne zvolenemu postupu slo vse celkem hladce

800x600, 70 KB

Vse se bohuzel delalo venku v mrazech, garaz okupuje jine auto.

800x600, 84 KB
800x600, 44 KB

Naprava pripravena k montazi na auto, zakazkove silentbloky + excentricka pouzdra do nich.

800x600, 82 KB
800x600, 56 KB

Nova zadni naprava z modelu Nissan skyline R33 GTST, zakazkove silentbloky delane podle DW silentbloku. Do nich prijdou jeste excentricke stredy a muze na auto.

800x600, 89 KB

R33 GT-R Nismo budiky

Udelal jsem sobe i autu radost, kdyz uz je R33 motor a elektrika, tak proc ne i budiky...navic do 320km/h...co vic si prat :)

800x600, 76 KB

Uprava R33 kabelaze...kraceni a nastavovani dratu....upravy konektoru atd

800x600, 88 KB

Probehla dalsi mensi zmena, puvodni elektroinstalaci nahradi kompletne elektro z R33 GT-R.

800x600, 101 KB
800x600, 100 KB

Konecne hotová downpipe ;)

800x293, 26 KB

Prvni prace 2010

Udelalo se pekne, takze jsem pomalu zacal zase neco delat. Pres zimu jsem dal pryc kompletne brzdy 300ZX Z32, dozadu jsem soupnul Bremba z R34 GT-R, predni zatim nevim. Bud take R34/350Z Bremba, nebo Bremba z EVO X, jeste se uvidi...

Prvni jarni prace jsou a budou kolem vyfuku, IC, chladice oleje.

800x557, 85 KB
800x600, 95 KB
800x600, 74 KB

Povedlo se mi ziskat polotovar predniho narazniku, pres zimu na nem zapracuji a uvidime co z toho vyleze.

800x600, 86 KB

Motor byl vytazen, byla namontovana spojka s pritlakem 1400kg, upravene a svarene elbow, nasledne omotane thermotec paskou a striknute Sprejem DEI. Downpipe jsem musel znova rozrezat, poslednimu svareci se stahla a nepasovala. Predelany hadicky na privod oleje a vody k turbum, z originalniho kitu jsem pouzil 2 a z tech nechal udelat 4 kratsi (na fotce jeste pred upravou). Puvodni byly zbytecne dlouhe a zavazely .

800x600, 61 KB

do upravene vany pasuje stabilizator perfektne, nebylo nutne ani pouzit podlozky pod stabilizator od SYKO dodavane v prestavbovem kitu....

800x600, 63 KB

Nutno podotknout ze oproti RB25 tam sel tento o poznani hur, je rozmernejsi...

800x600, 63 KB

Testovaci umisteni motoru na pozici, zatim tam neni spojka a musi se doladit par veci. Nicmene kvul uprave downpipe musel na sve misto. Downpipe uz je na zavareni, spojka na ceste, takze snad brzo dojde na zapojovani a oziveni...

800x600, 58 KB

Pred par lety bych neveril ze se neco takoveho bude fotit doma v garazi....

R33 RB25DET a R33 RB26DETT bok po boku

800x600, 70 KB

Soucasny stav k 18.4.09....Prace zatim stoji, cekam na nejake veci ze zahranici, takze novy motor je stale v praci na palete, doladil jsem na nem par veci a jak prijdou schazejici dily, pujde do auta.

800x600, 82 KB

Opravene a nalakovane sani (poskozeni pri prevozu), vse vycisteno, odstraneny nejake zbytecnosti...

800x600, 63 KB

Upravena olejova vana GTR, odrezany/odfrezovany predni diferencial, zavarena, zabrousena, vytvorene vybrani pro stabilizator.

800x600, 58 KB

Novy motor

Nastala zajimava zmena, ziskal jsem novy motor. Jedna se o R33 RB26DETT, dovoz JPN. Jedna se o serii, pouze jsou tam stavitelna rozvodova kola HKS, a je k tomu nejaka upravena ECU. Dokoupeny seriove AFM, HKS filtry, nerezove exhaust elbow + 3" downpipe.

600x800, 80 KB

Sani a palivova rampa jsou na svem miste, zapojen alternativne rozvod vody z duvodu vynechani vymeniku olej/voda.

600x800, 94 KB
600x800, 67 KB

testovaci montaz prahu, myslim ze budou sluset, ale bude dost prace to dopasovat...

600x800, 67 KB

stav k 10.11.08

800x600, 92 KB

stav k 10.11.08

Pracuje se na zapojeni motoru a dodelani sani. Motor se povedlo na zkousku nahodit, zda se ze bude v pohode (Motor je z dovozu, nebyl jsem si jisty stavem)

800x600, 91 KB

Jednodilny Alu kardan, prestavbovy. Vaha 5.5kg.

600x800, 81 KB

Tady uz opetovne odstrojeny predek a usazeny RB25

599x799, 88 KB

vnitrni cast karoserie take osetrena a natrena na cerno

800x600, 76 KB

Na zkousku dopasovane auto, kola Rota Drift Torque, 18x8.5 ET30 predek a 18.9.5 ET12 zadek. Predni laminatove blatniky Version Select Dual Vent + 25mm strana a Zadni Origin s rozsirenim +30mm strana. Predni naraznik zatim seriovy, ale pujde upravit.

800x600, 58 KB

dopasovani narazniku na blatniky a IC

800x600, 92 KB
800x600, 122 KB

Po instalaci laminatovych rozsirujicich blatniku od Origin je vse tak jak ma byt a kola nelezou ven.

800x600, 55 KB

Zadni kola bez rozsireni karoserie "lehce" couhala z blatniku :)

800x600, 52 KB

Napravnice z R33 GTS-T Skyline, S14 rizeni, originalni stabilizator v komaxitu Nismo powerbrace. Silentbloky pouzity prestavbove od Syko Performance, pro zastavbu RB do S13.

800x600, 75 KB

Prevarena cast firewallu kvuli S14 topeni, motorovy prostor az na mista kde povedou trubky od IC ocisten, vyvaren a natren cernou barvou.

800x600, 79 KB

S14 nismo ramena s S14 tehlici a nabojem, Z32 brzdy , Tein SS

800x600, 68 KB
450x600, 46 KB

Zrepasovana zadni naprava, komplet komaxit, zinkovane srouby, sportovni silentbloky Energy Susp., podvozek Tein SuperStreet, brzdy Z32

800x600, 79 KB
800x600, 71 KB

Rozebrani a nasledna renovace

800x600, 64 KB

auto urcene pro zastavbu

800x600, 97 KB

auto urcene pro zastavbu

800x600, 89 KB

Motor do tohoto projektu

800x600, 76 KB

Fórum O vozech našich členů

Nové téma
Témata # Autor Poslední příspěvek
Pěkný kousek.. 14 Nissmi Romik
2 let, 7 měsíců
Pěkný kousek..


Nové téma

Naše auta