Poradna - Otázka



Nová otázka

Poradna  -  Právní poradna

tažné zařízení

1 let, 3 měsíců
P7777

Dobrý den, nechala jsem si autorizovaným servisem namontovat tažné zařízení. Bohužel jsem se nezajímala o konečný vzhled a výsledek mě nemile překvapil. Servis se zavázal, že vymění nárazník za nový a výřezy na tažné budou minimální. U zásuvky žádné a u čepu, pouze na vsunutí háku. Toto ale technicky nešlo dodržet a tak jsem se rozhodla pro demontáž. Ta v dohodě také padla, ale pouze okrajově, protože mi majitel servisu přislíbil minimální zásah do nárazníku. Nyní po mě požaduje zaplatit demontáž a odvézt si TZ. Kdybych byla předem informována o výsledném vzhledu, tak s touto variantou nebudu souhlasit. Na propagačních materiálech Nissanu není o výřezech nebo o vyosení TZ žádná zmínka. Pan majitel argumentuje, že TZ nelze přeskladnit a pokud si na něj najdu kupce, tak mi rád pomůže s prodejem.

Prosím o radu. Nissan.cz mi zatím moc nepomohl. Ráda přepošlu někam fotky a komentáře pana majitele.

Děkuji Pavla Křížová

Model: Nissan Juke

Manuály: 2x Manuály servisní


Komentáře (0)

Přidat komentář


Další otázky - Juke / Právní poradna Vložit otázku

Oparava auta Dobrý den Dne 14.1 2015 jsem zakoupila nový vůz Nissan Juke,po měsíci se objevila závada kontrola řídícího systému motoru auto chcípalo a nejelo,odtahová služba vůz odtáhla do servisu. Dne 27.2 2015 volali že je vůz opraven a připraven k vyzvednutí,jela jsem proněj v den 2.3 2015,asi po 15km jsem z......