Poradna - Otázka



Nová otázka

Poradna  -  Autoservis

Olej v chladící kapalině

5 měsíců, 4 dnů
Kleris

Zdravím a prosím o radu. Nissan Primera r.v. 2002, obsah 2.2, nafta, combi. Dovoz z Itálie (já vím :-/), pak měl několik let nějaký týpek. Prodal za 40 tisíc, neřekl o žádné závadě, krom toho, že je asi potřeba vyměnit náplň klimy (ano, měl pravdu, nefunguje). Po 2 týdnech od zakoupení (loňské horké léto) nešel nastartovat. Výměna řídící jednotky. Po měsíci praskla vodní pumpa - výměna. Během těchto problému jsme si sami všimli, když jsme dolévali kapalinu do chladiče, že je otvor umazaný od oleje, což neznačí nic dobrého. Auto však jezdilo bez problému. Po čase se naplnila expanzní nádržka tužším olejovitým sajrajtem tak, že hmota z ní začala přetékat. Odvezli jsme do servisu. Tak se chlap zhrozil a doporučil mi auto prodat, že to může být oprava za více, jak 30 tisíc (tuším, že mluvil o prasklé hlavě). Nechtěla jsem však prodávat a zatajit závadu. Jezdila jsem dál s tím, že až přestane jezdit, odvezu do šrotu. Dál jezdilo cca půl roku. Nyní se však začal vařit motor po pár kilometrech jízdy. Stačí pomalejší jízda mírně do kopečka a motor se vaří, i když jsem před zahájením jízdy zkontrolovala, že voda v chladiči je. Zajímavé je i to, že oleje nijak výrazně neubývá. Pán, co mi to prodal hovořil, že tam kdysi měnil chladič, nějaký starší z vrakoviště. Je možné, že ten sajrat byl v tom chladiči. Má otázka zní, jestli si myslíte, že nastal ten čas auto zcela odepsat nebo stojí za to jít do oprav, případně co by to mohlo být. Nemůže to být jen špatné těsnění pod hlavou? Už jsem do něj narvala přes 25 tisíc a nechce se mi do auta dále investovat, když to vypadá, že mu jde pomoct už jen těžko a draze. Auto mám však velmi ráda. Je úžasně prostorné, malá spotřeba a skvěle se řídí.

Děkuji za pomoc a rady! Klára

Model: Nissan Primera P12

Manuály: 15x Manuály uživatelské, 10x Manuály servisní


Odpověď 0

5 měsíců, 4 dnů
sjaro

Už som videl všeličo u 2,2 ale vadnu R.J. alebo vodnu pumpu (orginal) ešte nie.

Olej tam mohol byt zo stareho chladiča alebo z prasknuteho vymenika voda-olej.Ono ked je len hrdlo od oleja ešte nič neznamena.Ked sa dostane olej do vody urobi z vody huste kakao. A vačšinou to iste je aj v oleji.U 2,2 praskne hlava max.medzi ventilami cez dieru na žhavič a to sa da lahko zistit tym že je vyplachnuty konkretny vyfukovy kanal.Aby hlava praskla medzi olejom a vodou je prakticky nemožne,skor by som to videl že niekto mal hlavu dolu a je kriva alebo niekto založil nekvalitne tesnenie,ine ako org.alebo reinz tam nevydrži,-vyskušane.

Tie ceny??? no comment.


Komentáře (7)

Přidat komentář


  Hurvajz74, 5 měsíců, 3 dnů

Ahoj,měl sem to samí a byl to chladič oleje.

Z vrakáče za 800K výměna je trochu pakárna, ale dá se, pak pořádně vyčistit chladicí soustavu,vyměnit olej a jezdí se vesele dál.Tak ať se Ti zadaří jako mě.


  Kleris, 5 měsíců, 1 dnů

Obema moc diky. Problem bude sehnat nekoho, kdo to udela. Nikomu se do toho nechce. Nevite o nekom, kdo rozumi Nissanum a je z okoli Chrudimi, Pardubic?


  goldenrain, 5 měsíců, 2 hodin

Olej ve vodě mě už taky potkal. Rozborka motoru, přebroušení hlavy a výměna těsnění a taky několikanásobný výplach vodního okruhu. Tehdy mě oprava stála skoro 30 litrů. A po čase mi řachla hadice k chladiči. Byla úplně nafouklá, jak jí naleptal olej a prostě ten tlak nevydržela. Naštěstí řachla hned u spony, takže oprava na místě obnášela zaříznutí hadice kapesním nožem, nasadit, utáhnout a už to zase jelo. Pak jsem dal samozřejmě jinou hadici z vrakáče za pár stovek. Takže bacha. Je-li olej ve vodě hrozi naleptání gumových hadic s rizikem jejich prasknutí.


  pasek11, 1 měsíců, 17 dnů

Zdravim,mám stejný problém :( vyrovnávací nádržka plná oleje,tak sem teď vyndal olej.chladič a zkusím ho natlakovat.Ale mám obavy z těsnění pod hlavou,je to trochu nastný mezi hlavou a blokem.


  Kleris, 1 měsíců, 17 dnů

Jó my našli konečně mechanika, který se odvážil to rozebrat a bohužel byla prasklá hlava....tak jsem se auta zbavila a prodělala na něm asi 60 táců :-/


  pasek11, 1 měsíců, 17 dnů

Hmmm,To mi ani neříkej.Já ho vzal,kvůli nizké ceně,prostornosti a výkonu a spotřebě.Mám 2.2 naftu ten nejsilnější.Nejdřív sem měnil zadní ložisko-prkotina a nízka cena.Nějak mi to pořád plavalo po silnici-řízení v háji-repas 8.000,- tak sem to dal dohromady a jezdilo to dobře 2 měsíce a teď ten olej v chladící kapalině.Myslel sem si že japonci umí-dost mě ZKLAMALYNa inzerátech je spousta Primer na ND :( To sou fakt takový sráče?Měl sem motorku Suzuki enduro 20let starej stroj a tam sem nic neopravoval,jen měnil olej,gumy,brzdy a super svezení.


  Kleris, 1 měsíců, 17 dnů

Já ho měla rok...nová řídící jednotka, nvé brzdy, nová vodní pumpa...kazilo se kde co, ale podle mě prostě "štěstí" na hujdu. Je to hodně o náhodě. Jinak je to dobrý stroj. Bohžel ty opravy...to je maso.,,nikdo to nechce dělat a je to extra drahé. Asi bych už do Japonců nešla.


Další otázky - Primera / Autoservis Vložit otázku

Motor trha nejde do otacok,z vyfuku cierny dym :/ Nissan Primera P12 2,2dci 102kw rok 2003

Mrtvý palivoměr Dobrý den, přestal mi fungovat ukazatel stavu paliva. Během jízdy spadla ručička na nulu a rozsvítila se rezerva. Do té doby vše fungovalo bez problému. Zkoušel jsem podle místních rad proměřit plovák a ten jak se ukázalo dává hodnoty v pořádku. Pokud by kdokoli věděl co s tím, budu za každou radu v......

Nefunkční ovládání větráku topení na 1,2 a 3 stupeň U auta přestalo fungovat ovládání větráku topení na 1, 2 a 3 stupeň, funguje pouze 4 stupeň - plný výkon. Poradí někdo, zda a jak se to dá opravit, jaký je postup opravy? Děkuji.

Vypustenie chladiacej kvapaliny u Primeri 2.0 TD Zdravim. neviete mi poradit ako vypustit komplet chladiacu kvapalinu z motora CD20/CD20T ? mam Primeru 2.0 TD , no vraj ak vypustim z chladica tak nevytecie aj z agregatu. vraj je tam niekde nejaka skrutka.

Výmena voľnobežky alternátora YD22 Menil ste už niekto za pomoci bežného garážového náradia (nemám špeciálne prípravky) voľnobežku alternátora NISSAN 23100AD210 / MITSUBISHI MITA3TA6581? Zaujíma ma čo najjednoduchší bezpečný spôsob zablokovania rotora / voľnobežky tak aby som nič v alternátore nepoškodil pri uvoľňovaní centrálnej ma......

Nesvieti palubná doska nesvieti palubná doska chcel som vymeniť poistku ale neviem ktorá to je

Problem s brzdami Zdar chlapi. mam taky mensi problem... pri nastartovanom motore a stiahnutej rucnej brzdy sa mi po stlaceni brzdy rozsvieti kontrolka rucnej a pedal ide dole a zhasne kontrolka. kapaliny mam maximum a vymenenej. brzdy odvzdusnene. ale zda sa mi ze jeden valcek na zadnom bubne je mokry od kvapaliny ......

Kolisanie otacok na volnobehu mam taky problem . kolisu mi otacky na volnobehu po nastartovani

Klepání v oblasti motoru Ahojte soukmenovci Mám primeru P12 a znervozňuje mě klepání někde od motoru. Při tůrovaní motoru to nedělá při otáčení taky nic , ale při zařazení rychlosti se začne ozývat klepání . Čím větší rychlost tím rychlejší klepání, vyřadím a přestane ani do zatáček při vyřazení neklerpe. Zkuste mi někdo......

Nissan primera 2.0 TD 1997 šrouby a matice Dobrý den, potřebovala bych se prosím zeptat jestli nevíte jaké přesně potřebuji šrouby a matice na Primeru P11? Předem děkuji. Délku šroubu, tloušťku, průměr tisíci hranu a stoupání závitu.

Problem s chladenim- ventilatori Zdar chlapi. mam 2liter TD. pri urcitej teplote sa mi spusti 1 ventilator. mam tam 2. na jenom je pistka ci relatko. nie som si isty co to je. a na druhom nie je nic. aspon podla popisu na skatulke pri vzduchovom filtri. dikes za rady

2.0TD Občas špatně startuje -> pokles výkonu Zdravím. Vlastním primeru p11 rv. 98. najeto 230 xxx motor CD20T. Poslední dobou se mi občas stane že po nažhavení startuji třeba i 5s (oproti sekunde na kterou to chytne většinou) a když chytne tak se z výfuku vyvalí obláček bílého dýmu. Pokud takto nechám nastartováno a jedu tak má auto cca o 20% ......

Problem s alternatorom Mam taky maly problem s alternatorom na mojej P11. Alternator dobija-aspon na tom kabli je 14,4V-ale kontrolka dobijania svieti. neviete niekto co s tym? odpoved typu-odpoj kontrolku a kasli na to- vopred dakujem.

Rozdiel medzi 1,6benzín a 2,0td Mám prasknuté oko s kónusovým otvorom pre guľový čap riadenia.Potrebujem vymeniť celý náboj.Za nový si zapýtali v mototechne 330E.Tak prišlo na rad vrakovisko.Majú tam Primeru,ale 1,6Benzín a ja mám 2,0td.Potrebujem vedieť ,či je medzi týmito dvoma typmi nejaký rozdiel v tom náboji.Na pohľad to vyze......

Prasklý radiátor topení Jak náročná je výměna radiátoru topení u Primery P11 combi? Kolik hodin to může zabrat? Díky.

Problem pri odvzdusnovani brzd Mam problem pri odvzdusnovani zadnych brzd. kvapalina tecie uz bez bubliniek. dotiahnem odvzdusnovak a ked stlacim pedal,tak sa piestiky vo valceku trocha vysunu a okamzite zasunu spat. po dalsom slapnuti sa nevysunu. zatial som odvzdusnoval len pravu zadnu brzdu. poradite niekto? dikes

Rozvody-načasování Nissan Primera WP 12,2.2.dCi , 2004 Chtěl bych se informovat , kdy načasovat rozvody . Máme najeto 159 600 . Motor je zatím tichý bez jakéhokoliv klepaní či bouchání s pravidelnou výměnou oleje. Díky za odpověd

Cukání při studeném motoru a ztráta výkonu Nevím si rady se svou Primerou P11, 1,6 benzín. Máme jí od nova už od roku 1999, najeto má teď 190 tis. km, pravidelně servisovaná, až dotěď celou dobu naprosto spolehlivá. Teď nastal problém, že po bezproblémovém nastartování při studeném motoru cuká a nemá výkon. Po zahřátí to zmizí (stačí ujet......

Klesání otáček při volnoběhu Primera P12 2.2 dCi, YD22DDi, 102 kW, r.v. 2005, najeto 205.000 km, při venkovních teplotách nad 20 stupňů při volnoběhu klesají otáčky z běžných cca 740 na cca 400-500 a celá kastle se poměrně dost chvěje. Dělá to při stání na semaforu a takovém různém postávání. Důležité je, že to dělá u studeného......

Vyhřívání sedadel Dobrý den,jak zjistím že mám vyhřívaná sedadla?Vlastním Primera WP 12,2.2.dCi,2004.Prohlížěl jsem různé manuály,ale spíše bych potřeboval nějaké foto,abych věděl jaké kabely tam mají být.A další problém mám s airbegem spolujezdce,vím že to dělá sedadlo,byl jsem na diagnostice a tam jsme to vymazaly,......