Uživatel kovak





Uživatel kovak
Jméno Michal
Profese Počítače
Domov Praha východ, Česká republika, Evropa
Vzkazy Kontakt
Klíčová slova Nissan | design | konektivita | obrazovka | menu
Michal

Náš rodinný Xtrailek má 10 let, pomalu abych uvažoval o novém autě. Bydlím v domku na maloměstě, mám 110 kg, je mi 60 a chci auto velké, hranaté, do kterého se vejde hromada věcí. Rovná střecha vzadu neklesající dolů. Žádné kulaté tvary a kudrlinky. Můj designerský ideál se jmenuje Hummer. Xtrail model 2007 byl právě takový krásně hranatý....

A co mi nabízí firma Nissan dnes?

Nissan JUKE - no to je spíš designerský JOKE (vtip), ne? Vždyť to může hnusností závodit s Fiatem Multipla. A protože designeři se v Asii asi všichni zhulili, tak jejich nová auta jsou jen variace na stejný vzhled.

Nissan Qashqai - při pohledu na něj bych se hned rozkašlal. Jel jsem v tom a cítil se stísněný, je to malé.

Nissan LEAF? Nehledě na to že je stejně hnusný jako ostatní, to si mám koupit miniautičko, co umí jezdit akorát kolem komína, za 3/4 mega? Další vtip.

dnešní Nissan Xtrail - už není žádný teréňák, to je trošičku zvětšený Qashqai. Kulatý, hnusný.

Chci auto na ježdění. Bez nesmyslných konektivit (za jízdy nepouštím ani rádio, v životě bych si nepouštěl něco z mobilu apod.), bez vestavěné navigace (on-line mapy Google v mobilu jsou zadarmo a z principu budou vždy mnohem lepší než jakákoliv předražená proprietární navigace). Akorát couvací kamera, popř. parkovací senzory bych bral, to je šikovné.

A hlavně: ŽÁDNÝ dotykový displej nebo systém menu, který řidič musí používat za jízdy pro volbu jízdních režimů, vypínání asistentů apod. To považuji v autě za absurdní nesmysl. Řidič má furt koukat na cestu a všechno v autě ovládat po hmatu, takže každá funkce musí mít svoji mechanickou páčku/tlačítko s dostatečným mechanickým odporem. V letadlech, i když jsou narvané elektronikou, je dodnes celé okolí pilotů poseto mechanickými ovládacími prvky. Proč asi? Protože tam je bezpečnost velmi důležitá. U aut bude EU hlídat různé kraviny, ale že řidič je stále víc nucen koukat někam na palubní desku na dotykovou obrazovku nebo používat víceúrovňové menu, to nikomu nevadí.

Tak já nevím. Značka Nissan pro mě asi skončila ..........


Majitel vozidel (1)

1 fotek  |  1 servisních knížek

Výkon motoru 100 kW (136 PS) při 4000 ot./min. Točivý moment 314 Nm (232 ft/lb) při 2000 ot./min. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 200 ccm (134 cui), 2,2 dCi.

Po pouhých 28 500 km odešlo turbodmychadlo! Viz Deníček.



Fotky nezařazené v albech

684x486, 30 KB
267x218, 18 KB

Aktuální hodnocení: 10.0 (1 hlasů)

Seznam členů