Fórum - Téma


zvyseni vykonu "tuning" nafty


Fórum Primera P11 zvyseni vykonu "tuning" nafty

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2014-03-10 13:36:50

Má nekdo zkusenosti s tuningem primery P11 2.0td? Kolik se z toho dá bezpečně vytáhnout kilowat aby to snížilo pouze mírně životnost.

2014-03-10 13:42:19

warrior666: Nema smysl se timto motorem zabyvat na upravy, ale to jsi asi cist nechtel...

2014-03-10 14:02:46

Přesně to sem slyšet nechtěl :) a jel sem jednou vytunenym jenom o 10kw a hejbalo to tím o dost líp než v ty mi zakladni a zajímalo by mě jestli by to snědli okolo 90 až 100 kw

2014-03-10 17:47:27

warrior666: Je na to diskuze blbe se upravuje tento motor což o to vydržel by ,ale mas blbe možnosti jak to regulovat . Můžeš zvednout tlak třeba 0.1b ,ale bez přidání nafty houby účinek a to je problém u toho dle auta

2014-03-10 20:21:53

raz bol u mňa zákazník s WP11 CD20T a vraj bol na chiptuning a vraj má +30% výkonu... Je pravda že som nikdy dízlovú P11 pred tým nekeroval ale celkom mu to šlo... Skúsil by som túto cestu...

Ale pozor! žiadne krabičky a oblbováky ale FLASH s prepísaním mapy...

2014-03-10 21:59:32

dá se mechanicky přidat na turbu i na naftě, ale chce to IC. A dost možná má ta jednotka limitery, takže by to stejně padalo do nouzáku při nějakým větším navýšení. V jednotce by se určitě musela měnit paměť za flashovatelnou, pochybuju, že to tady někdo dělá... Na úpravy koupit SR20DE nebo TDi

2014-03-10 22:03:51

tofoj: Auto má limiter snad až nad 1bar. A čerpadlo je eletronické . Čili délka vstřiku řízená ecu a tam na kabel co to posílá do čerpadla něco přidat ,aby to prodloužilo vstřik . Pač z jednotkou u tohodle se moc lidí nezabejvá jak si psal .

Mam pocit že tu bylo téma o tuningu tohoto motoru

2014-03-12 18:31:29

no a nebude problem s tim ze tam nemam bosh

2014-03-12 18:46:29

a tdi opravdu tunit nebudu perfektni motor ale na hovno podvozek a jinak taky uvazuju o koupi p11c ktera by mela mit uplne totoznej motor i podvozek akorat disingovej facelift a automatickou klimatizaci.

2014-03-12 20:17:27

vybral sis špatnej motor na úpravy. Jakou má výhodu oproti SR20DE?

2014-03-13 01:13:12

U mojí CD20 není nic, ani OBD zásuvka Stroj mechaničny

2014-03-13 10:10:29

no oproti sr20de spotřebu da se lip sehnat v dobrym stavu a ten motor ma potencial GT doma mam a tim naftakem jezdim radsi jenom mi schazi vykon.

2014-03-13 10:40:42

warrior666: Já jezdim z Gt za min než z naftou a rychleji . Vis ze Gt nekonciotackomer ve 4500 ot ale teprve začíná .

2014-03-13 10:53:22

fakt nerikaj ja se divil ze to tahne jenom od 4 do 4.5 :) a navic je problem sehnat slusny Gt uz sem kvuli tomu najezdil pres 5tis km jenom po nemecku a jedno vetsi pastouska nez druhej a ten co mam doma sem koupil za 10 tis jinak bych ho nebral ma najeto uz 300tis

2014-03-13 10:54:49

a kty rychlosti samozdrejme ze to jezdi rychlej proto chci ten naftak upravit ale s naftou jezdim pod 6 a s GT kolem 7.5

2014-03-13 11:31:01

warrior666: prostě si dehtak . Já jezdím za 10 LPG s Gt .

Tam zkus fouknout na turbu trochu víc a uvidis

2014-03-17 15:44:52

A za kolik by to někdo udělal na ten necelej bar.

2014-03-17 15:44:55

A za kolik by to někdo udělal na ten necelej bar.

2014-03-17 15:48:29

Plus intercooler nemám klimatizaci takže je tam vpohode místo na chladič

2014-03-17 18:06:55

Nevím, ale tímhle motorem bych se asi moc nezabyval, po mých zkušenostech po 5 měsících ježděni a 13tis kilometrech sem rad že dojedu dom a že to žere "jen" 7 litru na dalnici. Vyměnil sem váhu, šlo to poznat, ožilo to. ale myslím si že tenhle motor na tuning se nějak nehodí.


Odpovědět

1  2