Fórum - Téma


Zvýšení výkonu Diesel


Fórum Sunny Zvýšení výkonu Diesel

Informace o modelu: Nissan Sunny



2007-08-28 17:07:17

mám nissan sunny 2.0 diesel 55KW ví někdo jak na zvýšení výkonu??

2007-08-28 17:29:04

Vím.Kup si 2.0 benzín.

2007-08-28 18:55:22

VTIPNÉ

2007-08-28 19:20:34

a pravdivé

Dux
Radek
2007-08-28 19:54:29

nemusi to byt dvoulitr

2007-08-28 19:59:52

Videl som ten motor s turbom. Montovali ho technici u mojho servismena. Bola to Primera do ktorej davali motor zo Sany a na ten motor davali turbo z Primery. Aj podla parametrov vrtanie, zdvih, kompresny pomer

su tie motory identicke. Takze by tam slo to turbo, inak čerpadlo tam zostavalo zo Sanyčka. A trochu jednoduchšie je pridať na čerpadle trochu viac nafty. Inak mal som možnosť sa na tej primere previesť ale necitil som extra rozdiel.

Inak ja mam tiež Sany s CD20 motorom, ale zvyšenie vykonu ma netrapy to preto že aj tak neni kde pridať na ten motor, všade sami policajti s radarmi, a ked som čital novy sadzobnik pokut ktory ma platiť od noveho roku tak uvažujem že si kupim Trabant :)

2007-08-28 20:08:31

Peter: To je fakt, na naše cesty, které jsou plné omezení a hlídek policajtů, je ten motor v pohodě a stačí. Též mi klasický CD20 v P10 vyhovuje a hlavně není náročný.

Jinak jsem postřehla z Tvého příspěvku, že když jsi jel s tou Primeou s TD , že tam nebyl extra rozdíl? Myslíš rozdíl vůči atmosféráku? Díky.

2007-08-28 20:12:42

No presne tak ako si to pochopila, dokonca sa mi zdalo že ten atmosferak , aspon môj ide lepsie odspodu. Ale to všetko fakt zaleži na nastaveni.

2007-08-28 20:20:19

Peter: Hmm, tak tentýž pocit jsem měla i já, když jsem si zajezdila s několika P11 s TD a srovnala jsem je s naším atmosférákem. Jsem ráda, že nejsem s tím pocitem sama.

2007-08-28 20:39:15

Vyplatí se vůbec do atmosferického motoru montovat turbo? Domnívám se že je třeba vyměnít spoustu dílů. A co vyžší tlaky a teplota, co se týká pístů , ventilů a chlazení motoru? Je nárust výkonu odpovídající investici?

2007-08-29 19:42:20

pavel53 měl jsem 2,0d ted mam 2,0td a investice se urcite nevyplati.

2007-08-29 19:54:27

a tos tam dodával turbo??

2007-08-29 22:38:42

ne mel jsem p10 2,0d a ted mam p11 2,0td ale ono mezi nima opravdu neni zadny podstatny rozdil 2,0td je lepsi az pri vyssi rychlosti ale na rozjezd je to skoro stejne, akorat si myslim ze 2,0td je tišši.

2007-08-30 08:18:36

Henk: S tou hlučností u dieselů to může být poměrně relativní. Je fakt, že novější auta bývají lépe odhlučněná pro lepší komfort. Na STK + ME když jsme dojeli s naším stařičkým atmosférákem P10 2.0D, tak nechápali, dokonce s údivem říkali, že ten motor jede neskutečně potichu i kultivovaně na diesel a dokonce tišeji než mnohé moderní agregáty. Je to o stavu, v jakém je motor. Ten náš je třeba hodně udržovaný a má to nej, co potřebuje, tak se tomu ani nedivím. Nicméně jsem už slyšela i jiné P10 2.0D a některé byly relativně tiché a jiné zase hlučnější. A totéž u P11TD, některé si jen tiše předou, ale třeba chrochták P11 od souseda je jak traktor. Ani není třeba po ránu spoléhat na budík. Je to hrůza, takový rachot. U některých dalších mi to přišlo podobné, ono každé auto může mít trochu rozdílný zvukový projev motoru, což koresponduje s více faktory, co na to mají vliv.

V P11c (144) mi uvnitř přišlo, že jsou lépe odhlučněné, ale když člověk otevřel kapotu, bylo to nastejno. Hodně udělá i kvalita oleje a paliva. S lepšími oleji a aditivovanou naftou nám nejen klesla hlučnost motoru, ale celkem dost i spotřeba a emise. V létě se teď často dostaneme i pod 5L/100km. Jsem s tím autem maximálně spokojena a neměnila bych.

2007-08-30 16:26:43

a zkoušel někdo tam dát sportovní filtr??

2007-08-30 16:34:53

DORIS spotreba je u p10 mensi ja se 2,0td nedostal pod 5,1L ani pri vylozene usporne jizde. na oleji zalezi hodne. ale z tvoji p10 se věčina i podstatne novějšich aut nemuže srovnavat. Tak krásně udržovanou druhou primeru jsem zatim neviděl. tak at ti slouži ještě hodně hodně dlouho.

2007-08-30 16:36:04

ja ho tam mam a jde lepe od spodu.

2007-08-30 19:44:01

Henk : Díky Ti , vážím si Tvých slov.Moc mě to potěšilo, protože jsem se na tom autíku hodně nadřela a přála si, aby bylo v bezvadném stavu. I Tobě přeji jen a jen spokojenost s Primerkou .

Jinak máš pravdu, dívala jsem se na technická data P10 a P11 s dieselovým motorem a TD má spotřebu o něco větší. Nicméně musí tahat těžší vůz a má o něco větší výkon, takže je to pochopitelné. Jsou to kvalitně udělané motory a jak se s nimi jezdí slušně a mění olej jak má, vydrží velmi dlouho.

Kockar: Také mám sportovní vzducháč v Primerce (bavlněnou vložku v origo boxu sání) a stejně jako Henk i my jsme pocítli lepší zátah odspoda.


Odpovědět