Fórum - Téma


Zvýšení výkonu


Fórum Almera N15 Zvýšení výkonu

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3

2013-04-20 22:14:36

berip: Neviem či si to pochopil.

V Rakusku Importer znižoval vykon u Almery 2,2 Tdi na 66 KW a bolo to riešene odporom do kabelaže pred vahu vzduchu. Na vyrobnom štitku bolo narazene raznicami 90 PS

2013-04-21 12:14:39

Možná že si myslíš že sem blbí ale pochop mě , chci si být jistý než to odstraním.Já tomu tolik nerozumím jako ty.Tak aby mi to nehlásilo chybu. Tak ještě jednou jak pro blbé,odpor vystřihnout a dráty propojit , určitě jo.........

2013-04-21 12:49:45

berip:Ak maš 90 konovu verziu 2,2 tdi ,tak si vyhod odpor z kabelaže a draty spoj a budeš mat 110 konovu

2013-04-21 13:44:24

sjaro: na výrobním štítku 90 PS není ale ten odpor tam je i tak ho tedy mužu ostranit

2013-04-21 15:43:04

Tak jsem to odstranil ale nevím možná že se mi to je zdá,řekl bych že je to stejný.I přesto moc děkuji za rady.Tento klub je bezva a vy chlapi taky že tak radíte lajkum jako jsem já.Tak ještě jednou díky díky .................

2013-04-21 21:33:28

ma aj benzinova 1.5 takyto odpor? velmi sa tomu nerozumiem, ale ak by som chcel zmenit pomer vzudchu a benzinu ktory je vstrekovany, tak to v podstate menim na vahe vzduchu?

2013-04-21 23:40:33

A prečo by si, prepána, ten pomer menil?

2013-04-22 07:55:10

Nevím jestli 1.5 mají tento odpor ale sjaro říkal že 2.2 Tdi 90PS ho maj.

2013-04-22 08:00:12

Mám 2.2 tdi n16. Přoč na váze vzduchu je 5 pinu a připojeny jsou jen 4 . Dík za rady

2013-04-22 14:47:04

berip: Obal vahy je univerzalny 5-ty pin sa použiva ked je z boku vahy pripnuty teplomer

2013-04-22 16:04:10

Děkuji sjaro

2013-04-22 20:09:45

Cico experimentujem s vodikovym generatorom, tak preto

NO_HITS  
Laďa
2013-04-22 21:14:16

linuxak: to sem před rokem řeil už já a došel sem ke stejnýmu závěru co ostatní , klasickou jednoduchou elektrolýzou se to nedá vyrábět - je tam velká spotřeba elektřiny za malý množství vodíku

2013-04-22 21:20:42

ja som dosiel zas nato, ze mnozstvo vodiku nieje az tak dolezite, dolezita je optimalizacia pre dany motor (momentalne mi to berie tak 6-7 A), je to proste chemia. Stale testujem a uvidim co to povie, zatial sa mi zda motor tichsi a kultivovanejsi, narast vykonu som nepocitil

mozno to znie divne, ale planujem este testnut tzv. urino HHO, proste tam nastim a to bude taky moj vlastny elektrolyt (zevraj velmi nizska spotreba prudu a slusny vyvin vodika)

NO_HITS  
Laďa
2013-04-22 21:37:04

linuxak: hlavně je důležitých několik věcí nejvíc asi pojistka proti zpětnýmu zápalu protože jak by ti plamen z klapky vlitl do toho tak by to pěkně buchlo, pak zamezit aby to nezpůsobovalo haprování otáček a pak taky aby se po vypnutí motoru dostal pryč zbytkovej vodík pak nějáká ta ochranná pojistka a rele a chtělo by aby to reagovalo taky podle otáček motoru případně udělat režim normal a sport tady si počti napsali sme o debatovali o tom dost http://www.nissanclub.cz/...te-znizenie-spotre-148175

Ještě bych dodal že to neslouží ke zvýšení výkonu - bez jakékoliv upravy motoru se výkon zvýšit nedá. Slouží to hlavně k uspoře paliva !

2013-04-22 23:28:29

NO_HITS: jednosmerny ventil tam nemam, ale myslim, ze to mam celkom bezpecne spravene, mam tam bubler (sice maly ale ucinny) a potom 20A poistku a taktiez rele, ktore som zapojil na zadny zapalovac, spolu s vypinacom (aby generator mohol ist len ked je auto nastartovane), vyvijac je celkom amatersky a myslim ze nieje dokonaly, lebo nejake uniky tam su, ale v bubleri vidiet bublinky ked ide

tiez mi ide hlavne o znizenie spotreby a budem sa snazit to vyladit aspon o to aby auto zralo menej o 20-30% ak je takato hodnota mozna.

2013-04-26 21:50:52

Perpetum mobile...

2013-04-26 23:26:59

elektrolyza bude vzdy energeticky narocna

2013-04-27 00:13:33

Veď práve, ale niektorí sú tu nádejní fyzici s nábehom na Nobelovu cenu...

2013-04-29 00:51:48

4-7 amper je nic pre auto, zatial jazdim za 5,5 l/100, takze nieco to spori a to som jazdil este na zimnych, teraz uz mam nahodene letne tak uvidim a napisem potom vysledok


Odpovědět

1  2  3