Fórum - Téma


Zvyseni vykonu


Fórum Tuning a úpravy Zvyseni vykonu



1  2

2011-04-23 19:29:10

Nějakej mindráček asik

2011-04-23 19:36:11

jagy: chjo... proc jako myslis ze to bylo na tebe? ty jsi mu snad radil aby neco swapoval??? take it easy

2011-04-23 19:36:36

co je mindrák, že dám do kufru ca18det a budu tvrdit že to auto má na kolech 200kw, jenom proto, že jsem to na tom motoru naměřil, sory to je na tomhle foru tento týden tvrdá realita

2011-04-23 20:04:21

mindrák je to, že to nedokážeš překousnout a máš potřebu všem dokazovat jak máš pravdu... a ještě ke všemu tě to baví a vyžíváš se v tom.

2011-04-23 20:12:00

prosím raddyho o zápis do psychologické literatury, mindrák = že neakceptuji matematicky 132=175

2011-04-24 07:58:57

Nechcel som sa do toho miesat, no po nezaujatom citani hlavne toho vlakna o tom grafe VE mi uz nedalo a musim sa postavit za kentoyu. Tiez mi neni jasne z tej niekolkostranovej debaty, ako to ze je 132hp vlastne v skutocnosti 175. Mam tiez graf z tej istej brzdy, no vtedy ste nikto a ani jagy nic neprepocitavali, len ste sucho skonstatovali, ze CVT sa neda zmerat, alebo ze CVT je zrut vykonu a este nieco o babete, to bolo vsetko. Preco nikto neprisiel s tym, ze to,co je na papieri, vlastne ani nie je pravda a musim si to este inac prepocitat?? Alebo to plati "len" na VE?? Tym som tu nechcel zasierat toto vlakno, no myslim, ze vy vsetci co tu pritakavate jagymu, to vlastne robite z nejakej solidarity a nie preto, ze kentoya je nechapavy a zaujaty a "nechce" pochopit tak jednoduchu vec, ktoru vy chapete, "len" ju nedokazete podat dalej v spravnej forme. To ako keby som zobral americky voltmeter, ktory ukazuje pri 100V - 100V, potom europsky a ten ukaze 80V a budem tvrdit, ze meraju obidva presne, a dokonca ten eu meria najpresnejsie, "len" si musim podla nejakeho neznameho vzorca prepocitat spravne napatie, ale inac je najpresnejsi, lebo s nim meraju aj v NASA...

2011-04-24 11:17:16

Najjednoduchsie bude nevymyslat uz davno vymyslene a spravit jedoduchu vec.

1. Odpredat 3dv Almerku 1,4i.

2. Zakupit 3dv/5dv Almerku 1,6i, pripadne 3dv Almerku GTi 2,0i.

Tym padom odpadnu vselijake mozne komplikacie a auto bude mat vsetko, co ma mat.

2011-04-24 11:32:06

tatkomacko: Ty to stale nechapes.... az zajedu na obe brzdy, tak to mozna pochopis. Jedine, co jsem celou dobu tvrdil, ze nejde srovnavat cisla na kolech z MAHA3000 a z te brzdy z Brna! Coz ti musi potvrdit kazdy clovek, ktery tomu aspon trosicku rozumi.

Nemuzes porovnavat jabka s hruskama. Ty cisla neodpovidaji 1:1. Odhadovany prepocet byl z MAHA3000 (132WHP) na cca 175WHP na brzde v Brne. Tento prepocet byl jednoduchy, protoze druhy Sunny GTi s obdobnym, ale o neco slabsim SR20VE na teto brzde v Brne nabrzdil cca 170WHP. Obe auta jsou +/- stejne rychla, +/- stejny setup, takze nevidim duvod, proc by to nemelo odhadem odpovidat.

Az budu mit sve auto hotove a budu mit moznost do Brna zajet, tak budu mit zmerene stejne auto, se stejnym setupem na dvou brzdach a dokazu to, co tvrdim celou dobu.

2011-04-24 11:43:49

Kur.... S tím odbržením.. to bude ještě dlouhé téma..

Jinak 100x omýlané téma. Neoplatí se nic. Dobré svíčky, nový dobrý filtr, nový palivový filtr ať je to vše o.k. a tím to hasne. Neoplatí se ladit 1.4 a to vůbec žádným způsobem. Pokud chceš být rychlejší.. Koukej třeba po GTi Almuši.. teď je jedna na inzerci modrá pěkná...

2011-04-24 11:45:54

to je v pořádku že nemůžeš porovnávat jabka s hruškama, já celou dobu tvrdil, že máš čtyři možnosti, bud maha neměří přesně výkon na kolech, nebo technik na maha neumí měřit nebo to číslo neodpovídá realitě a nebo jsi kouzelný dědeček, jedna z těch možností je pravda, momentálně máš ovšem změřeno 132, tak z toho nedělej 175, ale přesně dokaž že tam těch 175 opravdu je, může tam být i 190, opravdu ti je neberu, jenom netvrd něco co nejsi schopen přesně vypočítat a přesně doložit, a opravdu ti přeju aby jsi v brně naměřil víc jak 175, ale to není o tom co je pravda, ale o tom, že někde nastala chyba a tím že naměříš v brně třeba 190, nebude znamenat že máš ty pravdu, že tam ty koně jsou, ale bude to znamenat, že se nekdo dopustil chyby, ale já to nejsem, čili nevyvrátíš mé tvrzení, pouze potvrdíš své tvrzení že máš na kolech 175 a potvrdíš mé tvrzení, že někde je chyba a třeba zjistíš, že víckrát na brzdu maha nepůjdeš, protože to tam stojí za prd, to je celé, ale do té doby máš na kolech z toho měření 132hp ani o kůn vedle

2011-04-24 12:33:44

jediné rozumné řešení je, jezdit na více oktanový benzín či jeho směs s ethanolem, aby jsi zvýšil oktany, zvýšit statickou kompresi a upravit předstih podle progrese tlaku ve válcích a podle toho naladit kromě předstihu i směs, a ono to opravdu vyskočí a pojede to opravdu o hodně lépe, ale kolik koní získáš to nevím - anebo koupit jiné silnější auto

2011-04-24 15:06:08

chlapi to tím zasíráte další téma?:D

s tou 1,4 díru do světa neuděláš. nic s ní nemá cenu dělat je to škoda peněz

2011-04-24 15:41:12

ad chmelda, když je jedno téma pryč, proč ve druhém neukázat jak kdo umí počítat

a tu 1,4 oturbit tak pojede sr20 v atmosféře, ale on chce jen pár koníků a to potom turbo nemá smysl, ale stále oturbit atmo motor, je největší přínos koníků za nejméně peněz

2011-04-24 15:42:26

to už bych měl ale radší 2.0 v atmosféře než 1.4 v turbu

Wla
vlado
2011-04-24 18:14:30

http://www.nissanclub.cz/...i-r-v-1999-original-10095

2011-04-24 19:25:38

zasadne je ako bola definovana zataz. s tym sa da carovat aky bude vysledny vykon a aj stratovy vykon. vysledky z Camp performance by som vobec nebral v potaz - to ich zariadenie meria bludy, resp. velmi orientacne

2011-04-27 19:51:07

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=80536

slicky se lepí na válec Vsadím se, že je Sunník měl


Odpovědět

1  2