Fórum - Téma


Zvuky při brždění


Fórum Primera P10 Zvuky při brždění

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2007-06-08 22:18:43

ahoj mam takoví problém když brzdím třeba i v malé rychlosti ozve se z pravé strany zvuk jako když vypéruje pružina a pedál se mírně propadne dělá to hlavně při dobrždování chvíli se rozsvítila kontrolka ANTI LOCK ale po chvíli zhasla ale problém zůstal jedna se o Primeru wagon 1992 nevíte nekdo jestli jsou to brzdy nebo ABS tady jsem nic takového nenašel dík

2007-06-09 20:35:54

Podla vsetkeho sa ti pusti Abs.Sudim podla toho,ako popisujes,ze ti klesne pedal.Pokial ti to auto robi aj na suchu a pri pomalej rychlosti vyreza to na vypadnutie impulzu z niektoreho snimaca.

2007-06-13 09:32:41

diky

2007-06-15 11:14:16

Taak toto je urcite snimac ABS. Najprv ho daj len precistit ak nepomoze tak novy mna na terrane II to vyslo na 12tisic. good luck

2010-03-15 11:42:52

Ahojte potreboval by som radu...

pri brzdeni na N15 neprijemne huci prave predne koleso, aj ked sa mi nezdali dosky zodrate, dal som ich vymenit, na chvilu sa zvuky vytratili, ale znovu sa vratili. Neni to uz take zle ako pred vymenou dosticiek, ale stale... ked brzdim jemne, citim, ako keby trochu kopal pedal. mam sa pripravit na vymenu kotucov? na pohlad vyzeraju uplne hladke...

2010-03-15 12:06:11

asi by chtěly osoustružit ty kotouče pokud jsou ještě dostatečně tlusté.

2010-03-15 12:36:14

alebo skús aj prebrúsiť platničky mohla sa na nich totižto vytvoriť taký akokeby sklovitý povlak ktorý potom vydáva zvuky.Alebo tomu skús ešte poriadne naložiť brzdám možno aj to pomôže

2010-03-15 13:03:41

aka ma byt minimalna hrubka? auto ma najazdene 179 tis a pochybujem, ze niekedy boli menene, ale na pohlad vyzeraju v pohode...

2010-03-15 13:04:26

Normalne sa rozbehnut a prudko brzdit? Ved prave z toho sa zvyknu krutit kotuce ked sa prehreju a hned rychlo ochladia nie?

2010-03-15 13:58:28

Tuším , že min. doporučená tloušťka je 18mm.

2010-03-15 17:17:20

O zvlnení kotúčov následkom ohriatia sa neboj.Všetko je dymenzované tak že to musí vydržať niečo čiže viaceré jazdné situácie.Normálne to poriadne prebrzdi a budeš vidieť či ti to neprestane pištať ak to bolo tou sklovitou vrstvou.

Potom daj dole koleso a skontroluj opotrebenie kotúča ak nevieš jeho presnú hodnotu tak to uvidíš aj ako je zúžený v tej funkčnej ploche (kde brzdí obloženie) oproti nefunkčnej ploche (nosnej) a sám uvidíš či treba alebo netreba vymeniť,nezabudni skontrolovať aj vnútornú stranu.

2010-03-15 19:21:27

Pokud jsem zažil zvlněné kotouče, tak to bylo buď proto, že byly od levné značky nebo byly už tenké. Opotřebení se většinou udává max. kolem 2 mm a záleží taky na průměru, kdy může být min. tloušťka 18, ale taky 16 mm-třeba u mého.


Odpovědět