Fórum - Téma


Ztráta výkonu X-Trail 4X4, 2,2 dCi 100kw


Fórum X-Trail T30 Ztráta výkonu X-Trail 4X4, 2,2 dCi 100kw

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic



2012-01-14 21:09:09

Zdravím, tak konečně jsem si koupil X-Traila. Po ujetí cca 1500 km, jsem ztratil výkon motoru. Auto má najeté 152000 km. Máte s tímto problémem někdo nějaké zkušenosti?

2012-01-14 21:11:10

Je to rok 2005

2012-01-14 23:03:12

Diagnostika plynovym pedalom.

zavady - napr.:snimač tlaku vzduchu,ovladanie turba , ventil na čerpadle atd.

2012-01-17 08:04:19

Tak jsem byl dnes na diagnostice a žádnou závadu nevyhodila. Tak nevim co s tím může být?

2012-01-17 15:29:09

Nech sa ti niekto pozrie či ti pri naštartovani zavre klapka turbo ,pri zhasnuti musi odpadnut.Ak ano pozri či nemaš niekde deravu hadicu od turba,najlepšie by bolo odmerat tlak za turbom.Ak je vzduch ok,tak je problem s palivom-kvalita pripadne niekde upchaty privod paliva

2012-01-17 19:06:38

Mam tomu rozumet ze se da nejak udelat Diagnostika plynovym pedalem? Nema nekdo navod?

2012-01-17 21:05:32

3,5,7,10 zapmut kluce do kontrolek pockat 3 sekundy 5x rychle zoslapnut pedal pockat 7 sekund zoslapnut pedal a mat zoslapnuty cca 10 sekund pokial sa nerozblika kontrolka.pustit pedal ,,, vymazavanie -znova zoslapnut a drzat pokial nezhasne cca 10 sekund...-nefunguje u vsetkych-

2012-01-24 18:02:44

Zdravím, potřeboval bych zjistit podrobnější informace o chybovém kódu P1273 u X traila, r.v. 2005, 100kw, 4X4. Nemáte někdo s touto chybou zkušenosti?

2012-01-24 18:04:56

Může mi někdo specifikovat pojem SCV ventil (kde bych ho měl hledat, jak vypadá, atd.) , třeba i fotka by mi pomohla. Děkuji předem, mám totiž problémy s X-trailem 2,2 dCi 2005, 100kw.

2012-02-05 19:00:52

Zdravim, mam taky dalsi problem na 4,5,6 rychlost mi okolo 3000otacek prestane tahnout motor, dela to presne jako omezovac, jede, nejede.A ne a ne zrychlit. Podle diagnostiky pedalem je to spatny tlak turba.Sel jsem podle navodu "turbocharger boost control" tycka co vede do turba po nastartovani zaleze, takze selenoid ventil asi funguje, pak je asi spatny senzor tlaku na intercooleru.

Po smazani chyb z ECU a rozjeti zase nad 3000otacek, motor zacuka a po vypisu chyb to vyhodi zase chybu P0234 coz je spatny tlak turba.

Turbo taha jako vztekli auto ma vykon jako zamlada. Spotreba ted v zime 7,7.

Mam to 2,2Dci 2005

Nemel nekdo podobny problem nebo nevite kolik stoji senzor tlaku na intercooleru, popripade kolik stoji selenoid ventil co ovlada turbo?

Dekuji Libor.

2012-02-05 19:32:42

Može byt vadny senzor tlaku na chladiči ale ten by zapisalo aj pri nižšich otačkach nielen nad 3000.Skor si myslim že v solenoide na ovladanie turba je špina a je stale otvoreny ,skus ho ustami prefuknut,pasuje aj z inch značiek aut nemusi byt od Nissanu,da sa aj rozpertlovat a vyčistit

2012-02-05 21:43:13

Super zavada!. Predbiehas kamión a keď si v polovičke tak si motor povie že stačilo a v protismere je už další! takto som si to užíval ja keď som mal cca 44tkm. Problém bol v zasekavani regulácie v turbine.

rutinna výmena turba a všetko v poriadku

2012-02-06 00:07:03

Ahojte chlapi, mám podobný problém, ktorý sa mi vyskytol len dnes.Dopoludnia som behal s autom všetko bolo v pohode a dve hodiny na to už mi auto štrajkovalo. Pri jazde zrazu začalo skákať ako nejaká koza, potom sa zas rozbehlo normálne a zas skákalo až skapal motor. Štartuje normálne, voľnobežné otačky motora sú v pohode. Sakra kde je problém? Dikes za každú radu Do nafty dávam aditívum, takže naftou by to nemalo byť.

2012-02-07 12:29:44

Skus vymeniť palivový filter.

2012-02-07 15:40:15

Už sa stalo, auto znova fičí ako má, ale treba mi ešte vymeniť tlakovú turbo hadicu. Sviňa jedna v Nissane chcú za ňu 44,-€. Neviete náhodou o nejakom lacnejšom riešení - nejaká náhrada za orig.hadicu.

2012-02-07 15:54:00

Ktoru?

2012-02-07 21:40:43

Čo je medzi intercoolerom a plechovým medzikusom čo zberá olej z turba. Tá hadica je rovnako veľká ako hadica z turba do toho plechového medzikusa.


Odpovědět