Fórum - Téma


ztráta výkonu při zapnutém blinkru


Fórum Qashqai J10 ztráta výkonu při zapnutém blinkru

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10



2011-06-19 22:16:30

Nazdar všichni, nemáte někdo podobnou zkušenost? Při předjíždění, když motor vytočím a zapnu levý blinkr, motor ztrácí výkon. S každým bliknutím jakoby přidá a zase ubere. Při vypnutém blinkru vše v pohodě. Dik K.

2011-06-19 22:35:19

zkrat? vytahni predni a pak zase zadni zarovku ktera na to ma vliv a pak promer tu konkretni kabeláž. pripadne to zkusit odpojit od páčky a blinkry zapnout jen spojením pinů v konektoru jestli neni nejaka krpa treba v páčce, taky počekovat svetla jestli v nich neni voda atd...

je to haluz zavada... predpokladam ze po zapnuti blinkru budes mit ubytek palubniho napětí, takže změřit, tim bych asi zacal...

2011-06-20 08:02:48

Skoro nabeton skrat. Nie je mozne, aby par ziaroviek robilo takuto sarapatu.

2011-06-21 18:13:54

TAk jsem zajel do Nissanu, udělali diagnostiku a žádná chyba. Takže prostříkal kontakty a dotáhnul ukostření a mám to vyzkoušet. Tak uvidíme, díky za postřehy. K.

2011-06-22 08:15:00

Riadiaca jednotka nemusi o nicom "vediet", preto si myslim, ze to ani diagnostika neodhali. QQ nekontroluje odpor elektrickych obvodov, preto som mohol povymienat niektore klasicke ziarovky za obycajne LED bez toho, aby to riadiacej jednotke "vadilo".

2011-07-06 16:27:06

Ahojte, chcem sa podelit o podobnú skúsenost so stratou výkonu motora. S QQ +2 2.0 dCi som podnikol cestu do Álp a Dolomitov na menšiu horolezeck[ výpravu. V aute sme boli štyria. Tretí rad sedadiel som vymontoval aby s zmestila celá výbava. Skrátka auto bolo slušne vyťažené. Pri stúpaní na horský prechod Timmelsjoch (2509 m n. m.) odrazu motor prestal ťahať. Šli sme ledva na dvojke, otáčky nešli nad 2500, noha na podlahe. Jednoducho turbo bolo mrtve. Kontrolka žiadna nesvietila. Tak som to odstavil na najbližšom kuse krajnice, že spravim reset - vypnem - zapnem. V tom som si uvedomil, že v zásuvke 12V na palubke mám zastrčený menič napätia (Trust 220V) a v ňom nabíjačka akumulátora na foťák. Menič som použil prvý krát, a zapojil som ho v doline keď sme vyrazili do sedla. Hneď ma teda napadlo, že to je príčina. Po reštarte a odpojení meniča sa turbo zobudilo no nebolo to ešte ono. Ale už to nebolo do sedla ďaleko, tak sme to zvládli. Po zjazde a ďalšej prestávke sa dostal do normálu a už turbo ťahalo od cca 1700 ot. a už nebol problém. Menič som už nezapojil, tak neviem či bol ozaj príčinou. Tiež ma napadlo, či nemal problém aj z nadmorskou výškou, ale to je asi nepravdepodobné. Inak po tejto zaťažkávacej skúške som s autom i motorom spokojný (napriek incidentu). Prešli sme Alpy aj Dolomity, v Nemecku som ho popreháňal 170 km/h, celkom asi 1600 km s priemerom 6,7 l/100 km.

Máte niekto podobnú skúsenosť s použitím meniča napätia? Skúsim niečo vygoogliť, aj sa spýtať v Nissane.

2011-07-06 18:52:26

S menicom skusenosti nemam... Chcem len povedat, ze s QQ 2.0dCi som bol v Dolomitoch 3x, vzdy 4 ludia a plne nalozeni, ale nejaku stratu vykonu som nezaznamenal.

2012-02-22 21:37:54

servus, ja mam ten isty problem, ako si to vyriešil?

dik

2012-02-22 22:14:42

Teď mě napadlo ESP.Jestli to bylo do kopce a sem tam to proklouzlo tak to auto netáhne.Počítač to vyhodnotí a nedovolí jet rychle.Pokud se ESP vypne tak auto táhne naprosto normálně i do zasněžených kopců.Mám to z vlastní zkušenosti.Měl jsem auto asi půl roku a jeli jsme na Šumavu.V kopcích auto nepřesáhlo 2000ot a netáhlo.Byl jsem z toho docela vyděšený.Volal jsem známému automechanikovi a ten mi právě poradil vypnout tento systém.

NQ2
Ivo Haman
2012-02-23 19:27:26

Souhlasím a potvrzuji /jezdím po Železných horách / : před zasněženým kopcem , ev.kluzko při ledu -ASP vypínám-jinak bych v zimě toho moc nevyjel,nahoře opět zapínám.Bez ESP není problém vyjet u nás cokoliv,s ESP bych zůstal stát v půli kopce,pro ztrátu tahu a prokluzu .Na ,,pořádných zimácích,, jsem nešetřil.

2012-02-25 19:35:31

ja jsem zajel do nissanu, bylo to jeste v zaruce. napichli na pristroj a nic nezjistili. Tak zkontroloval kabelaz a prostrik kontakty- konektory od zarovek, znovu zapojil a zatim bez potizi, takze asi nejaky zkrat.

2012-02-28 07:36:14

Ja mam nasledovnu skusenost. Ked som mal zapnuty na QQ tempomat a zapnul som lavu smerovku, tempomat mi okamzite vypnul a auto spomalovalo . Bolo to dost neprijemne pri predbiehani na dialnici, kedy potrebujete aby auto nespomalovalo. Dovod bol, ze mi nesvietila lava zadna ziarovka na smerovke. Zasiel som do Nissanu v Petrzalke a ziadal vymenit ziarovku. Mechanik zistil, ze nie je ani vypalena, len nejako stratila kontakt. Napravil to a skutocne ta zavada s vypinanim tempomatu zmizla. Neviem aky ma suvis vypalena ziarovka smerovky na tempomat, ale skutocne to zabralo.

Dokonca nezobrali ani cent, aj ked mi s tym robili mozno 15 minut.


Odpovědět