Fórum - Téma


ztráta výkonu motoru YD25


Fórum Pathfinder ztráta výkonu motoru YD25

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1  2  3

2013-05-24 11:15:22

OK. Myslíš úpravu software v řídící jednotce? Ale potom, kterou firmu vybrat, aby se motor neničil. Firmu která již má s Nissanem a jeho motory dlouhodobé zkušenosti. Špatnou úpravou jednotky se může motor brzy zničit. Mam obavu, že řídící jednotku v Pathfinderu nebo Navaře si nechá upravovat hodně málo lidí.

 Svobi
2013-05-24 11:31:25

thomasp: No asi nejvíc zkušeností má Dieselpower a kladné ohlasy. Ale je možné že nebudou umět tvoji jednotku .

Ale pokud ti zlenivělo turbo tak to potřebuješ ?Asi tomu moc dávat nebudeš tak to nemá cenu

2013-05-24 11:38:09

Jezdil jsem ekonomicky a nyní již automobil občas proženu. Spíše jde u navýšeného výkonu o pružnější akceleraci např. při předjíždění hlavně do kopce a podobně a třeba i nižší spotřebě. Vůbec mi nejde o lámání rekordů u maximální rychlosti.

2013-05-24 13:33:51

thomasp: Mám za to,že navyšování výkonu u PF at už zásahem do ŘJ či pomocí nějaké chytré krabičky nemá valný význam.Sice každý motor má své rezervy,co se mechaniky a výkonu týče,ale proč zasahovat do něčeho co funguje a dobře funguje.Koneckoncú i tady asi platí že,, méně je více,,

2013-05-24 14:17:56

Nějaký Powerbox je uplně na nic,jediné co opravdu lze,je úprava map,ale pozor u manuálu je pak nebezpečí "upečení" spojky..Myslím že PF s origo softem jede dost slušně a není potřeba ho upravovat,já mám tu smůlu že mám u auta "nový" spojku chránící soft a jsem z něj nasranej. Aditiva dávám při každém tankování od firmy VIF stojí 200,- je to pul litr a dávkuje se 1:1000 takže tě to nezrujnuje a alespoň trochu ochrání čerpadlo a vstřiky Jo a za kvalitní úpravu jednotky počítej cca 7000-10000

2013-05-24 18:07:21

Je pravda, že spojka i tak při zátěži nebo špatném zacházení trpí a četl jsem již hodně negativních zkušeností na spojku u Navary. Nicméně úprava software řídící jednotky u mé O2 smysl, alespoň pro mne, měla. Auta se prodávají jak na sever do Norska, tak na jih do Itálie. Motory mají výkon někde "ve středu" teplotních rozdílů zmiňovaných oblastí a tudíž je motor nastaven na cca 75-80% svého výkonu, tam ty rezervy. Každý chlap je jako malý kluk a má radost z vyššího výkonu svého miláčka a nižší spotřeby , tak to vidím i já .

2013-05-24 18:10:15

Takže myslíš, že aditiva mají smysl? A co lepší nafta například od Shell, myslím power diesel nebo tak podobně. Tam aditiva nejsou?

2013-05-24 18:39:38

Mne ten mechanik tvrdil, ze vsetky nafty aj na znackovych pumpach su rovnake - nahovno... V kazdej su nejake prisady - aditiva, aby ju povedzme nejak zlepsili, ale v podstate v kazdej je nieco co zanasa sustavu. takze vraj to nie je zle pridavat.

2013-05-24 19:00:19

Znám člověka, který kupuje respektive kupoval v Německu topnou naftu a jezdí/jezdil na ní bez nějakých problémů. Vychází cca 25,- Kč/l. Nechal si udělat i rozbor a nafta měla úplně stejné vlastnosti jako nafta motorová. Jenom je jinak obarvená kvůli DPH. Jak víme tak je pro naftu jiné DPH pro zemědělce, jiné pro motoristy a jiné pro naftu jako palivo. Jaký je to zrovna druh se pozná podle barvy nafty. Máte někdo zkušenosti s topnou naftou ve vašem diesel motoru? Do topné nafty raději přidával i aditivum.

2013-05-25 00:51:06

ja jezdil sTerranem na topňák půl roku a nepoznal jsem rozdíl,jen byl podstatně levnější naopak při ježdění na " českou" naftu,kdy jsem měl problémy s výkonem a rozkuchal jsem naftový filtr(někde tu jsou i fotky) po roce byl černej jak bota a na autě z D kde bylo na filtr najeto 200tis km po rozřezání byl uvnitř pouze žlutej a bez jakékoliv špíny.

2013-05-25 07:02:41

Hmmmm, koukám, že v ČR nás všude a ve všech odvětví jenom šidí a ojebávají .......

2013-05-25 16:59:18

fi.lip: Koukal jsem na Tvého krásného stříbrného Pathfindera. Byl tedy pěkně odrbaný - jako konzerva. Asi jsi musel s opravou strávit spousty času. Výsledek je opravdu super.

2013-05-25 20:11:03

thomasp: Víc času zabralo poshánět díly pak to byl fofr

2013-05-25 20:13:15

A cenově se Ti to vyplatilo?

2013-05-26 00:47:59

No LE z roku 2007 najeto 90tis. a vyšlo i s opravou na 230tis to myslím že asi jo

2013-05-26 11:14:11

Tak to Tě přišel na pěkné peníze. Jak vypadá z Tvých fotografií tak máš i kvalitní novou povrchovou úpravu včetně dobře odvedené práce a jen tak Ti rezavět nezačne. Kolik hodin jsi na svém vozidle strávil sháněním dílů i samotnou opravou? Asi to máš jako svůj koníček, ne?

2013-12-01 14:24:22

Mám tiež problém s výkonom.

Pri jazde na vysokých otáčkach - okolo 4000 motorom začne šklbať. Pri rovnako zošliapnutom pedáli motor striedavo zhasína a beží. Opakuje sa to veľmi rýchlo a nepravidelne. Po pridaní plynu sa motor čiastočne ustáli, ale nemá výkon. Pri ubratí plynu motor beží normálne a výkon je tiež OK.

Nemá s týmto niekto nejaké skúsenosti? Odkiaľ začať? Palivový filter, váha vzduchu, vstrekovanie, dízelpumpa, rozvody...???

Motor YD25,manuál, 206t km. RV 2006.

2013-12-01 15:19:12

zacni diagnostikou, pak se uvidi..

2013-12-19 19:56:56

Tak som začal diagnostiou - aaa nič.

Tak som použil sedlicky rozum / zlaté škodovečky 120ky/ palivo a vzduch.

"Váha " vzduchu bola len zaprášená, nie mastná. Vyčistil som, ale príčina straty výkonu to nebude.

Vymenil som palivový filter a starý otvoril. Všetko bolo v momente otvorenia filtra jasné. /viď foto/ Na skrutkovači je bordel vytretý z pomedzi dvoch lamiel. Netankujem z traktorov, vždy vyhladám len silne vyťažené značkové pumpy.

Skúšobná jazda to len potvrdila.

Auto šlape až do obmedzovača živo a plynule.

2013-12-19 22:13:53

joozef: Přesně o tom jsem psal o pár řádek nahoře


Odpovědět

1  2  3