Fórum - Téma


ztráta výkonu motoru


Fórum Technický koutek ztráta výkonu motoru



1  2  3  4  5

2016-07-31 23:09:49

fi.lip: mne to príde ako problém s variabilitou na turbe alebo boost senzor.

2016-07-31 23:20:21

sjaro: Boost senzor jsem měnil před jízdou,ovládání turba jde lehce,solenoid ovládání sem zkoušel měnit a vždy stejné

2016-07-31 23:42:49

fi.lip: to že ide ovládanie turba ľahko ešte neznamená že je v správnom rozsahu

2016-08-01 00:12:08

sjaro: co s tim? Nebo jak to myslis? Jak to ze to ale dela jen na vyšší rychlosti? Dneska sem treba jel plne nalozenej a na dalnici sem na konci omezeni v 80 na 4 pridal plyn a auto slo do smyku jak slo ihned do vykonu(bylo teda po desti)

2016-08-01 08:01:22

fi.lip: Je normalne že pri vyššej rychlosti v zabere potrebuje viac paliva a vzduchu.

Nechaj si ho prekontrolovat,samozrejme na stolici ktora to dokaže,nadstavit variabilitu ,alebo vymen za ine ak maš možnost.

2016-08-28 23:20:19

sjaro: Tak sem ještě laboroval! Vzhledem k tomu že od poslední výměny ovládacího ventilu turba sem na autě upravil a vyměnil dost věcí,řekl jsem si že ho ještě zkusím vyměnit. Teda zkoušel jsem jich víc Na některé je to stejné a na některé(těch je víc) je uplně opačný stav auto vůbec netahne do 2000ot-teda jede maximálně na půl plynu,jak přidám plný plyn ůplně se udusí,ale od 2000ot vystřelí a má brutální zátah až do konce Žádná závada co ji řeším takovou dobu se neobjeví prostě super,jen má při řazení hroznou díru od spoda. Tak co to muže být??????

2016-08-29 09:19:52

fi.lip: Menil si turbo?

2016-08-29 09:25:17

Ne,neměnil. Na vyzkoušení tento typ nemám,takže než ho kupovat chci mít jistotu.

2016-08-29 09:28:21

fi.lip: V jakem stavu maš rozvody?

2016-08-29 15:57:24

sjaro: Spodní řetěz měněn za nový (original) v 90tis. ted mám najeto 170tis. Vrchní kontrolován před cca měsícem-OK.

2016-08-29 23:27:34

fi.lip: Kolko je vysunuty šponovak na hornej retazi,časovani vyvažovaček je OK?

2016-08-30 00:12:22

sjaro: vyvazovani ok,horni napinak 7mm,retez jako novy.

2016-08-30 16:08:07

sjaro: tak sem dnes rozebral turbo.Variabilita OK,lopatky OK,žádná vůle,suché,vše jsem vyčistil a dal zase do auta tak uvidim jestli bude nějaká změna.

2016-08-30 18:52:52

fi.lip: Variabilita musi mat určity rozsah,čo mysliš načo je na tej tyčke matica zakapnuta farbou,ak neskoro otvori do prepadu hlavne v tahu tak automaticky odpoji turbo od podtlaku.Možeš to 100x rozobrat ked nevieš či variabilita ide v spravnom rozsahu.

A dalšia vec ktora sa stava,rozsah dobry,ale može to byt tak natesno,že ked sa to zohreje v tahu od horucich plynov tak sa začnu lopatky variability zadierat.Pri jednom turbe ma to takto trapilo až pokial som neskusil horuce turbo potiahnut tyčku a nešla pohnut,resp.šla nasilu a skrivil som lopatky na variabilite.

2016-08-30 20:37:57

sjaro: to je mi jasny jak to funguje,ale kdyby to bylo blbe nastavene,tak to dela pokazde,me to nekdy delalo treba 3x denne a nekdy na stejne trase vubec.? A ty ventily jak zmenily,chovani motoru mi uz vubec hlava nebere.

2016-08-30 21:01:06

fi.lip: a ktoré si menil ,elektromagnet na ovládanie turba?

2016-08-30 22:16:58

sjaro: Jo elektromagnet.A jak sem psal na některé to jede od spodu,ale v těch 3000občas nejede a na některé to jde blbě od spoda,ale ještě se mi za 600km závada neobjevila.

2016-08-31 08:48:45

fi.lip: Skus skontrolovat membranu na turbe či drži podtlak,a vymenil a prefukol by som všetky hadičky podtlaku okolo vyntilu,je možne že sa niektora hadička rozpada a bordel sa dostava do ventilu.

2016-10-25 14:51:35

Tak všechno sem udělal a bylo to stále stejné. Tak sem ještě zkusil,vyndat zaslepení EGR ventilu a je po problému


Odpovědět

1  2  3  4  5