Fórum - Téma


ztráta výkonu motoru


Fórum Technický koutek ztráta výkonu motoru



1  2  3  4  5

2016-06-16 07:57:15

marzin: A piše chybu EGR?

2016-06-16 08:36:56

Egr chyba je pryc

2016-06-16 08:55:52

marzin: Ovladanie turba funguje?Ked to nejde dymi?

Diagnostikou tlak paliva a tlak vzduchu vtedy ked to strati vykon.

2016-06-16 10:44:13

Jak poznám to ovládání turba

2016-06-16 10:59:27

Tam je nějaký čidlo dekuji

2016-06-16 11:20:59

Tak asi turbo s tratí to výkon a kouři to docela dost cerny kour

2016-06-16 12:24:34

Tlak vzduchu i paliva vporadku

2016-06-16 12:25:08

Tak jedině to turbo dekuji

2016-06-16 13:16:33

Měl jsem problém sPF 126Kw ve třech tisících ot.se občas ztratil výkon a auto začlo hulit,po ubrání a přidání bylo vše OK. Měnil jsem snad vše i ventil na čerpadle(několikrát) vždy z jiného auta a žádná změna,chyby nehlásilo žádné... Došlo to až tak daleko že mi to skákalo do nouzového režimu po vytočení cca 3500ot.a ve vyšších otáčkách pěkně hulilo,ale už začlo psát i chybu. Koupil jsem nový ventil na čerpadlo a zjistil že jsem od začátku do teď (80tis.km)jezdil s mrtvolou.Auto má uplně jinej nástup otáček,motor je klidnější,prostě nové auto

2016-06-16 20:09:23

Dobrý den můžete mi specifikovat jaky ventil a na jakem čerpadle dekuji

2016-06-17 00:16:37

marzin: SCV regulacni ventil na naftovem cerpadle.Ja konkretne mam Madarske cerpadlo s malym ventilem.

2016-07-25 14:12:37

Takže zpět. Auto sice jede super,táhne od spoda,nehulí,startuje. Prostě když budu jezdit do 3000ot. je vše 100%. Po posledním pozorování mé stálé závady je to takhle: rychlosti 1,2,3 bez závad i při vytočení do 4000ot,4 málokdy,ale občas přece mezi 2800-3000 otáček ubere,začne hulit...někdy se vzpamatuje samo,někdy musím ubrat a zase přidat pak už zase letí. na 5 a 6 rychlost je to ale celkem pravidelné,ale vždy většinou na začátku nějaké dálnice 2x až 3x a pak je to OK. Už mi fakt nenapadá co to muže být,chyba žádná ovl.turba maká,ventil fungl nový,nové filtry. Co se děje v motoru kolem 3000ot.???????????????????????

2016-07-25 19:25:58

fi.lip: EGR

2016-07-25 22:19:22

sjaro: ten mám zaslepenej. Mám trochu pocit že od doby co je nový ventil na čerpadle je to častěji,ale těžko říct protože někdy to neudělá celý týden,někdy je to 6x za den.

2016-07-25 22:47:17

fi.lip: Tak se podivej na tu zaslepku jestli neni propalena.Pripadne to muže delat klapka v sani.

2016-07-25 23:41:10

sjaro: propálená není,to sem měl nedavno rozebrané a měnil jsem ji.(dělalo to stejně i s propálenou i s novou) ta klapka mi také už napadla,měl jsem ji dole funguje lehce,je čistá. Myslíš že by ji diagnostika nenašla? Co čidlo a přepad na liště? Ale to by také muselo hlásit chybu ne?

2016-07-26 07:42:21

fi.lip: To vypada že sa do motora v tu dobu nedostane dostatočne množstvo vzduchu.Možna blbne Boost sensor alebo ventil ovladania turba.To by chcelo ist s diagnostikou,čo v tom momente ked to začne hulit a strati vykon dela tlak paliva a tlak vzduchu.Kludne by to mohlo byt aj tryskou.

2016-07-26 10:04:10

sjaro: Vstřiky jsem kvůli tomu už také nechal kontrolovat. Mě udivuje že to dělá už takovou dobu(několik let) a je to v podstatě stejné a nikam se to neposouvá(jako že by to dělalo extremě častěji,nebo v jiném režimu otáček)

sjaro: Tak při jízdě se zapojeným Consultem: položka INT/M PRESS SEN při akceleraci se zvedá z cca 120kpa až na 230. Při plném plynu kolem těch 3000ot je cca 200-210.Ale v době kdy to přestane táhnout a začne hulit je tam konstantní hodnota 140kpa stačí ubrat plyn a ihned to trochu klesne a začne zase narůstat.

2016-07-31 13:28:56

Zdravím, v drtivé většině případů za tyto problémy u pickupu 98 kW, může čidlo neutrálu které je umístěno na vrchu převodovky. Karel.

2016-07-31 19:30:29

Jo to mi delalo Terrano kvuli cidlu. Tady sem mel cidlo take v haji,ale uz maka jak ma.


Odpovědět

1  2  3  4  5