Fórum - Téma


ztráta výkonu motoru


Fórum Technický koutek ztráta výkonu motoru



1  2  3  4  5

2011-02-13 20:58:47

2,2 dci 100kw

2011-02-14 09:33:14

Tak se opět vracím k tématu, Nissan navara D22 98 kw, trojka a čtyřka ztratí výkon a začne cukat a nejede. Proházel jsem z funkčního auta všechna čidla a nepomohlo to. Vyčistil palivovou soustavu včetně nového filtru a také nic. Rozebral turbo a vše je OK. Myslím že to nakonec bude to čerpadlo. Jinak už opravdi nevím. Karel

2011-02-14 09:35:26

Už jsi přišel na závadu _?

2011-02-14 15:42:16

Mrkni se o pár příspěvků zpět,co sem měl za závadu,mohlo by to být to samé,převodovky máme skoro stejné.

2011-02-21 00:54:38

Ja si myslim ze to bude delat to cepadlo,dneska jsme zase jel kopec,plnej za 5.. a ve 3 to prestalo jet...pustim znova tahne.. a pak zas ve 3400 buch ho a nejede,a jeste jednou znova.. Fakt nevim

pet
2011-02-21 10:51:50

Já jsem vyvolal tuto diskuzi a po výměně čidla neutrálu je opět vše v pořádku. Děkuji všem za rady a přeju hodně zdaru.

2011-02-21 17:26:38

Toi čidlo jsi sehnal na vrakovisti? Muzes mi zhruba popsat kde ho najdu jestli to jde? Dik :)

Zkusím to asi taky teda

pet
2011-02-21 17:35:18

Máš to popsaný v jednom s předchozích příspěvku.Podle toho to našli. Já to zadal do servisu, kde spínač polohy neutrálu koupili (asi u Nissana) a vyměnili.Čidlo stálo 2.353 ,- Kč bez dph.zdar.

2011-03-07 20:26:19

Tak pánové, hluboce smekám a stydím se, že jsem nevěřil. Skutečně č i d l o n e u t r á l u. Vyměnil jsem snad všecho a po výměně čidla OPRAVENO - Nissan PickUp - Navara 98 KW. Díky. Karel

2015-04-17 10:20:09

fi.lip: Ahoj,koukal jsem na Vaší starší diskusi,a mám zřejmě podobný problém...Nissan Terrano 3.0Di 113kw,2002,jednička,dvojka jede dobře trojka taková tupá a to samé čtyřka,občas se stane že na tu trojku auto vystřelí a pak zas bez výkonu..Pětka zas jede celkem normálně...Vím že to tady někdo již popisoval,ale bez odpovědi..a mám pocit že to bude zřejmě to Vámi popisované čidlo neutrálu na převodovce...zřejmě častý problém u těchto aut.Je to hrozný nedá se předjíždět skoro nic...Turbo funguje v pohodě.Intercooler v pořádku odtlakován.Kde se dá sehnat popřípadě za kolik? Díky moc za radu. Petr

2015-06-09 16:20:20

fi.lip: Prosím o radu mám problém s motor nemá výkon 1500-2500 otáček dělá to jen někdy.jeden den najedu 50km v pohodě a druhý den ujedu 500metrů a už se to cuká.

myslel jsem si jestli to není to čidlo neutrálu. Dá se to změřit? Nebo odpojit? děkuji za odpověď.

2015-06-09 16:37:41

lubosr: Ahoj,já jsem čidlo odpojil a je pokoj....je uplně nahoře na převodovce...auto jede jak z praku...častá závada u těchto aut...vyzkoušej to za to nic nedáš...

2015-06-11 21:42:05

petadudek: Odpojil jsem to zatím 3 den klid.

2015-06-11 22:59:52

Čidlo se dá proměřit jednoduše Ohmmetrem nebo nějakou žárovkou. Když je rychlost musí být obvod uzavřen při neutrálu otevřen (možná i opačně ,teď nevím,protože jsem měl ten samej problém u Pathfindera a ten to má opačně) ale prostě musí být rozdíl mezi jakoukoliv rychlostí a neutrálem Je nahořen u řadičky zboku

2015-06-11 23:13:37

blaster: Je to sice starý příspěvek ,ale povedlo se odstranit závadu? Mě dělá Pathfinder asi to samé a už jsem vyměnil uplně všechno a sere mi to dál

Nejčastější je to při příjezdu k dálnici rychlostí cca 90-100 pak rozjezd a buďto na pětku (málokdy)nebo na šestku,při 140km a cca 3000 ot. to škubne, ubere a začne černě hulit. Po ubrání a zase přidání plynu,je vše OK někdy napoprvé někdy na potřetí a někdy se to vůbec nestane Hajzl Japonskej

2015-06-11 23:49:08

fi.lip: Ak to za jazdy pri tahu strati vykon a začne hulit,tak to može robit EGR,zhod ho dole vyčisti a pozri na tej klapke je po obvode kružok,zvykne padnut a zasekuje tu klapku,da sa nasadit ale dost blbo musi sa na jednej strane nasadit a točit s nim dokola.

Tiež takyto vypadok može robit Boost senzor,ked turbo prekroči požadovany tlak a odstavi variabilitu turba,alebo ovladanie turba nefunguje ako ma a v hadičke od podtlaku do ventilu alebo vo ventile je bordel,velakrat stači zhodit hadičku a prefuknut kompresorom.

2015-06-12 08:49:59

sjaro: EGR mám zaslepený,hadičky jsem měl rozebrané zrovna minulý týden,solenoid turba jsem také měnil,je ale pravda že momentálně mám v paměti závadu Boost senzoru,ta je tam ale poprvé i když závada se projevuje už víc jak rok,sice nepravidelně ale pořád. Ten boost asi tuším kdy tam skočil,to to škublo mnohem víc,jako když ti spadne noha z plynu. To co mi to dělá častěji není tak razantní spíš to přestane zrychlovat,lehce ubere a valí se černej kouř,vždy ale 6 a 140km

2015-06-12 09:16:50

fi.lip: Na čerpadle maš maly SCV ventil?

2015-06-12 11:02:54

fi.lip: při plném zatahu mi to vždycky trochu cuklo a přestalo jet dokud jsem znova nepustil plyn a nepřidal. Me to dělalo občas kdyz jsem to auto koupil... Jezdil jsem s tim dal a přestalo to dělat :-D tak ze to teď neřeším. Jen kdyz začne byt zima okolo 0.stupnu tak mi občas začne litat volnobeh nahoru dolu.

2015-06-12 14:53:12

sjaro: Jo maďarský čerpadlo s malým ventilem,ty jsem zkoušel tři a pořád stejný


Odpovědět

1  2  3  4  5