Fórum - Téma


zpožděná reakce při ubrání plynu 2.0 p11


Fórum Primera P11 zpožděná reakce při ubrání plynu 2.0 p11

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-01-02 22:49:23

Prosím poraďte někdo! .........Když odstavím, tak auto taky odstaví, ale ne úplně a úplně odstaví s malým spožděním a to znamená, že když chci jet v nízkých otáčkách, tak při každém sešlápnutí spojky na přeřazení vyskočí otáčky o kousek víš a pak pěkně spadnou až na volnoběh ale když dojde otáčkoměr k volnoběhu zase to kousek vyskočí, tak na 1500 ot.min a pak zase pomalu klesá na volnoběh! No prostě hrůza! Nejak nemůžu vymyslet co to může způsobovat! Dělá to i studené i teplé! Nemáte někdo podobnou zkušenost?

Mám nové svíčky, filtr a lambdasondu! Nemůže to být třeba váha vzduchu, nebo něco podobného? Podle mě je to v elektronice, protože klapka chodí výborně!

PORAĎTE PROSíM !!

2008-01-03 00:44:48

Já jsem měl načatý lanko od plynu,v jednom místě bylo roztřepený.V Nissanu 1900,-+práce

2008-01-03 10:16:08

hele, tak to je nesmysl s tím lankem! Zas tak omezený nejsem! Říkám že klapka chodí perfektně! Nemáte někdo něco lepšího! Ale dík za každou radu! Prosím další!

2008-01-03 11:11:59

TO JE NAPROSTO NORMÁLNÍ,JE TO KVŮLI OCHRANĚ KATALYZÁTORU,HODNĚ ZNAČEK TO TAK MÁ NAPROGRAMOVÁNO.POKUD TI TO MOC VADÍ,ODPOJ KONEKTOR NAD SACÍM POTRUBÍM.JA UŽ TAK JEZDÍM SKORO ROK A OK.JEN JE TŘEBA JEMNĚ PŘITÁHNOUT ŠROUBEK U ŠKR.KLAPKY,ABY TO NEZHASÍNALO

2008-01-03 11:43:02

Jak to přispěje k ochraně katalyzátoru ? Mě moje p11 drží cca700rpn a to klidně hodinu v kuse.

2008-01-03 12:37:20

ja bych to zkusil mozna jen poladit sroubkem nad skrtici klapkou,stelovali sme to s tatou u mazdy.delalo to,co tobe.

MIL
2008-01-08 20:46:22

Nevím co máš za model, může tam být elektronicky řízený volnoběh a ten se dá nastavit pouze testem ve značkovém servise. Do klapky se nevrtej může se ti potom zasekávat.

 Moris
2008-01-08 21:31:35

Mám také P12, 2,0, ale s něčím podobným jsem se nesetkal. Také nechápu, jak by tohle mohlo chránit katalyzátor. A ještě předtím, něž bych začal něco štelovat šroubkem, zkusil bych diagnostiku. Lepší radu zatím dát neumím.Měj se.

2008-01-08 22:23:33

Něco takovýho na ochranu katalizátoru a kvůli emisím skutečně je. Je to z důvodu,že když se klapka zavře, tak je tam najednou hodně paliva a málo vzduchu tedy bohatá směs a to znamená spalování paliva v kaťáku a špatný emise. Myslím, že ta součástka co způsobuje pomalejší zavírání klapky se anglicky jmenuje damper nebo dumper...tak nějak.ALE to jsem viděl na GA16DS a SR20 jednobod, takže obojí lepší karburátor. U 4 bodovýho vstřiku nevim...

2mato  
Mato
2008-01-08 22:52:02

Matys stym tvojim prispevkom suhlas ale stym ,ze jednobod je lepsi karburator vobec nesuhlasim a tiez porovnanie s 1,6 ktora ten karburator ma...

2008-01-09 21:20:30

2mato: máš pravdu, jednobod u SR20 je mnohem lepší záležitost než elektronicky řízený karburátor u GA16DS, to jsem přehnal nicméně u obou motorů ten damper je a dá se šroubkem nastavit rychlost zavírání klapky.

2mato  
Mato
2008-01-09 21:29:07

Matys

2008-01-10 16:14:15

Jojo, taky mi to dela, pri razeni mi ty otacky vyleti o trochu nahoru a pak teprv klesaji. Klapka se vraci normalne jeste sem to kontroloval i namazal...

2008-01-10 22:33:36

Tak vám chlapci napíšu jak sem to vyřešil! Štelovat jsem zkoušel už předtím všechno a je pravda, že když se klapka pošteluje aby víc zavírala, tak má tendenci se zasekávat při uplně odstaveném plynu ale když se nastaví těsně za tuto zasekávací polohu, tak není žádný problém! Dál je tam na štelování na sitič, který je čistě mechanický a řídí se jenom teplotou vody a vlastně přidává plyn! Po odpojení té elektronické kraviny se ten motor chová přesně podle mích pokynů a akorát se musí doštelovat volnoběch plastovým kolečkem na tom dumperu! Prostě se tam pustí víc, nebo míň vzduchu a nebo taky tou klapkou a taky se pak došteluje ten šroubek na sitič aby to drželo volnoběh studeny a teply to nepřidávalo, takže teď je to uplně super! Akorát kdyby ste to někdo dělali, tak taková ochcávka je, že když to všechno seštelujete s vypnutyma světlama, a všema spotřebičema, tak potom když je zapnete tak otáčky klesnou klidně o 300ot.min, a to mě nefunguje klima ktera by to určitě dokázala pořádně zatížit! No šak uvidíte! Mám to nastaveny tak, že volnoběh při teplym autě mám bez spotřebičů tak na 1050ot.min a když všechno zapnu a ještě u toho šlapu na brzdu a na max. zesílím rádio a světla a vyhrívání, tak to klesne klidně na 800.ot.min! Ale vůbec mě to neštve protože motor teď perfektně reaguje a hrozně mě to vyhovuje a ten volnoběh před tím kolísal ještě víc (ikdyž nezávisle na zatížení, prostě chaoticky) takže to neřeším! ještě bych nejradši odpojil ABS, nevíte někdo náhodou jak? to je totiž další věc co se mě snaží diktovat jak mám řídit! Díky moc za rady!

2008-01-10 23:12:54

Podle mne je ABS super. Nikdy před P11 jsem auto s ABS neměl a musím říct že se mi to hrozně líbí. Hlavně ted v zimě. Jako amaterskému řidiči mi to mockrát ulehčilo nepříjemnou situaci. Na ježdění v běžném provozu bych si ho nikdy neodpojil. Ba naopak mě hrozně štve, že když auto delší dobu stojí , tak po rozjezdu se mi rozsvítí kontrolka ABS a to přestane fungovat. Když motor zdechnu a nakopnu to znova už je to OK a funguje to špica, ale když to pak zase nechám delší dobu stát ,situace se opakuje. Asi bude zanesené čidlo nebo tak něco! Takže pokud nechceš aby ABS fungovalo, odpoj jedno s čidel. Možná budou mnohem jednodušší řešení, já tomu nerozumím.

2mato  
Mato
2008-01-11 01:51:39

Ja ti nevim karle mne sa zda ze si to asi pekne rozsteloval.... v kazdom pripade ja by som nebol spokojny stym volnobehom co mas teraz a uz vobec nie stym ,ze po zapnuti elektrickej zataze ti otacky klesnu o 250.... nemalo by nahodou ecu sledovat napatie v palubnej sieti a zvysovat otacky podla zatazenia aby altiku umoznilo dodat dost stavy ?

Ak si to tam mal tak minimalne to si odstavil aj ked neviem vobec co mas za auto...pokial je to nieco s ecu tak neviem ci je tam vse ok...ozaj a cekni si spotrebu ci tam nemas zmeny ,teda aspon tie k horsiemu ci ti to nezerie

2008-01-11 15:48:21

Co sa tyka ABS u P11 tak az na to ze sa dost casto vyskytuju bud poskodene ozubene kruzky ABS, alebo samotne snimace(ci kable k nim), zanesene cidla, tak to ABS je prave nastavene podla mna velmi dobre. Povedal by som az sportovo. Zacne zaberat az ked kolesa na zlomok sekundy naozaj zablokuje. To ze je nastavene velmi dobre zistis hlavne ked prejdes na dobre prilnave pneu. Ja ked som auto kupil na Braum Bravuris serioveho rozmeru mi ABS „kecalo“ dost casto, akonahle som tie gumy vymenil za Falken FK452 205/50/16 tak o ABS prakticky neviem a zopne sa az pri nazaj fatalnom krizovom dupnuti na brzdu, alebo ked sa brzdi na klzkom povrchu. Bezne brzdenie - kratke ale tvrde napr ked niekto prudko predo mnou zabrzdi alebo ked to trosku drtim pred zakrutou tak to dokonca niekedy ku koncu brzdenia kratko klzne, vtedy pustam nohu z brzdy, takze ABS opat ani nestihne zabrat. Podotykam, ze Bravurisy boli 3mesiace stare ziadne stare gumy . Sucastne VW auta maju rozhodne blbsie nastavene ABS konkretne Octavka II, Golf V, Passat B5...to kope ovela skor, nikdy ani nachvilu kola neblokne – cize je nastavene skor pre vacsie polena ktore lubia zadupnut brzdu kedykolvek aj rovno v mokrej zatacke

co sa tyka tych otacok tak ti zrejme nefungoval korektne regulator zvysenej zataze (zvysuje otacky pri zvysenej zatazi) a montalne to mas uplne vyradene z cinnosti

2008-01-11 16:41:14

No podle mě je ABS na prd! Je pravda, že zas až moc otravně nezasahuje a že brždění s ním je podstatně bezpečnější, ale stoprocentně bych na většině povrchů zastavil auto rychlejc bez ABS než s ABS! Když sem auto koupil a nebyl na abs zvyklí, tak sem na blátě málem narazil do zdi při parkování! Bez abs sem byl zvyklí, že se kola zaboří a auto perfektně zastaví ale s abs se kola prostě nezablokují a tím pádem to skoro nezpomaluje! Fakt sem se hodně leknul! No další zkušenost, je teď když sem to pořádně proháněl po těchhle mokrých silničkách, tak když je jedno kolo odlehčené, tak to prostě nebrzdí a to je další hrůza! S ABS by se to sice rozhodilo ale zpomaloval bych a byla by to zábava zpomalovat ve smyku jak sem byl zvyklí! No a odpojit nejaky snímače nebude asi problém, ale to mě bude zase svítit kontrolka a to mě otravuje!

2008-01-11 16:47:29

No a co se týče toho motoru! Tak je asi pravda, že ten dumper mi nefunguje tak jak má a proto to bylo tak otravné, ale teď mě to stopro vyhovuje a spotřeba se určitě vůbec nezvýšila, ale je pravda, že mi to dost žralo už před tím! No jezdím tak nejak za deset litrů a to se mi zdá dost!

2008-01-11 17:56:57

karliku jaky mas auto/motor?


Odpovědět

1  2