Fórum - Téma


Značný úbytek vody v nádržce


Fórum Almera N16 Značný úbytek vody v nádržce

Informace o modelu: Nissan Almera N16



2010-10-13 20:19:12

Chlapi, jde o Nissana Almeru N16, voda pod autem ale neteče, nevím, kde by se mohla z nádržky ztrácet? Včera jsem dolíval do MAX, po ujetí cca 50 km, hladina vody byla cca 2 cm pod MAXIMEM.

Poraďte.

Díky

2010-10-13 20:35:55

ak si mal moc malo a dolieval si, tak bol mozno len system zavzdusneny a po odvzdusneni ti hladina klesla.

2010-10-13 21:00:41

Snad, budu to teď hlídat.

Nechal jsem si vyměnit pístní kroužky. Je možné, že pánové někde udělali chybu a teď mi to někam uniká?

2010-10-13 21:20:57

při těch kroužkách ti dávali ven motor z auta takže museli vypustit chladičku tak si taky myslim jak psal tomaid, ze jsi mel zavzdusnene topeni, hlavu ti sundavat nemuseli takze by kanaly nikde tect nove nemely - podivej se jen pro jistotu na olej jak vypada jinak si myslim ze by to mohlo byt tak.

2010-10-13 21:31:18

No ja myslim ze hlavu dole meli ,ale spis si mel nekde jeste vzduch, jinak by to mohlo tect okolo okolo termostatu,vodni pumpy,ci nejaky hadice a v nejhorsim pripade tesneni pod hlavou ,ale to by hulilo .

2010-10-13 22:25:06

svobi - vyndavali by to spodem ne? takze by ta hlava mohla zustat...?

2010-10-14 09:11:32

tiez myslim, ze by vyberai piesty odspodu a myslim, ze motor nemusel ist von. da sa ku tomu pekne dostat odspodu ked mas auto na zdvihaku.

2010-10-14 09:21:38

tomaid - no to uz kombinujeme moc variant , myslim, ze kdyby vyndali spodem museli by vyndat kliku a na to by asi ten motor vyndali ne? pres kliku ten pist nevyndas na druhou stranu by to slo asi udelat i tak ze by to dole povolili sundali nahore hlavu a pisty vytlacili vrchem... no ale to uz spekuluju jak to konkretne delali a co pro ne u tohohle motoru bylo snazsi a levnejsi (tesneni pod hlavu atp.)

2010-10-14 11:16:29

Držte se tématu chlapi:)

Takže je to akorát zavzdušněné?

Uvede se to postupným doléváním do normálu?

2010-10-14 11:21:28

co vim tak nissany jsou "samoodvzdusnujici" - alespon u me jsem nijak specielne neodvzdusnoval (no doporuceni odpojit pri tom prvnim nalevani hadici na topeni ale ani to jsem nedelal jen jsem to nechal probublat a zkontroloval nez jsem poprve vyjel) kdyz jsem si menil kapalinu takze by melo jit stacit dolevat.

2010-10-14 13:28:21

přesně tak vždy se to odvzdušnilo samo, naliju vodu, jdu to projet až sepnou vrtule a po vychladnutí dolijua je to.

2010-10-14 18:50:40

lukka : nevim no ja co jsem rozebiral motory tak spodem fakt pist vytahnout nesel a zpet uz tuplem ne nevim jak u nissanu

2010-10-14 19:35:04

me jo, ale musi se vyndat klika, pres ni ne, ale taky jsem nikdy nerozebiral takhle uplne zadnyho nissana

2010-10-14 19:44:05

vsak ju s klikou venku ,ale stejne se to tam zasprclo a kvuli krouzkum to neslo ani zpet ,ale byl to motor do srotu . Nejakej ford a co jsem zkousel nejakej starej skodovackej tak to myslim taky neslapalo a mam pocit ze Nissanackej motor potom jen tak snadno neutesnis bez vyndani hlavy, kdyz bys mel venku i cerpadlo a celej ten kus nahoru..

2010-10-15 07:51:47

svobi - no ja takhle delal vw 1,6 a sla mi povolil jsem si pak kazdou ojnici na klice a pisty uz jsem tahal jednotlive a zpatky sly taky docela dobre postupne krouzek po krouzku. Co jsem rozebiral na srot warta a ten taky a u motorek taky. Ale mas mozna pravdu, ze u starejch extremne vylitanejch motoru, nekval. mat. - mozna uz pri urcity ovalite muze byt problem to vubec dostat ven... Jinak nissan - to tesneni co beru podle myho, ten jsem mel rozdelanej tak na pul a tam se dostanes na kliku aniz bys musel hlavu sundavat bocni viko jde pak pres hlavu a ne pod - ale tohle jsem te presne nepochopil, ale kazdej motor je trosicku jinej - nicmene si myslim ze u vetsiny pujde dat dolu klika vyndat pisty aniz bys tu hlavu sundat musel. Ale to uz jsme docela odbocili


Odpovědět