Fórum - Téma


Zmena alu diskov


Fórum Primera P12 Zmena alu diskov

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2008-10-09 14:27:15

Zdravim,

Chcel by som vás súrne poprosiť o radu alebo nároz. Jedná sa o takúto vec na primere P12 by som chcel menit disky a mam tera jednu super ponuku ale moje pôvodné disky (17") a aj TP je 7J(JJ)x17 ET45 a tie co by som chcel sú (18") 8Jx18 ET38. S veľkosťou by nebol problém ale ET 45 za ET38 nemoze to robit problemy?..jeden známy mi hovoril ze na primere aby som si dal pozor na ET aby sedelo lebo ze to bude blbnut...chcel by som vedet váš názor alebo skúsenosť...

Díky

mio
2008-10-09 14:41:05

Zdravicko...blbnut asi nie, ide len o to, ze koleso ma inak rieseny zaves, a instalaciou disku s inym ET sa dostavi potreba vymeny o nieco skor.

To ta ale v podstate zaujimat nemusi, kedze si rozhodnuty davat 18' disk.

btw, nezabudni na mna, ked si budes zbavovat tych 17'

hod nam link na tie disky nech sa mozem s tebou potesit!

doplnenie z recenzie auta:

"

Po svém předchůdci zdědila velmi dobrou zadní nápravu multi-link, přední nápravu dostala úplně novou. Naladění podvozku je ve srovnání se staršími modely výrazně komfortnější, v zatáčkách se dočkáte výraznějších náklonů, ale rozhodně zase neplatí, že by Primera jezdila nějak nebezpečně. Bezpečná je, jenom už není tak zábavná. Jízda je především pohodlná a tichá. Pokud se chcete vyhnout problémům s podvozkem, dejte si pozor na modely s neoriginálními koly. Mnozí majitelé upřednostňují individuální vzhled vozu, ale je třeba přesně dodržet stejný zális kola (ET), jako mají originální disky (u Primery ET 40). Přední náprava je totiž lichoběžníková, takže se při zatáčení otáčí jen těhlice kola, nikoli pružící a tlumící jednotky. Výhodou je rychlost a lehkost řízení, nevýhodou citlivost na zmíněnou hodnotu ET. Při její změně může dojít ke zvýšenému opotřebení nápravy "

2008-10-10 07:09:31

Nazdar,

neboj mylim na teba ale dieto disky co mam v ponuke chcem iba na zimne gumy a tie 17" co tam mam tie budem riesit az potom lebo teraz su neni na tie chromy este koruny...tu sa neni cim chvalit...proste chem mat zimne na diskoch a nasiel som na nete za dobru cenu...resp. za tu cenu co by som kupil nove 17" zimne gumy za to mozem kupit tieto 18" disky s letnými aj zimnými gumami v 90% stave.

2008-10-10 07:13:37

Ale aj tak som to teraz volako nepochopil lebo v tom clanku sa pise, ze moze dojst k zvysenemu opotrebenie nápravy a ty pises ze ma to nemusi zaujmat ked budem davat 18". Tak teraz neviem...lebo ten znamy co mi tiez hovoril ze "pozor na ET" tak ten je mechanik v nissane (dost znaly chlapik)...lebo potom este rozmyslam nad 16" origo nissan s ET40 a nove gumy...tak sa neviem rozhodnut ci ist do tych 18".

mio
2008-10-10 10:46:33

pozri,ono je to jednoduche...teba to vacsie opotrebenie napravy kvoli inemu ET az tak trapit nemusi, pretoze cele auto trpi viac, cim vacsie disky a nizkoprofilovejsie gumy na to obujes...takze si s tym tak ci tak zmiereny.

Ale nic nie je take zhave, ako sa na prvy pohlad zda. Volakedy davno som mal Octavku, mal som na nej 18' kola od 125000km do 180 000km(do predaja) a nic nikde nebuchalo...takze to zvysene opotrebenie je treba brat s rezervou...


Odpovědět