Fórum - Téma


Zlegalizování úprav auta


Fórum Tuning a úpravy Zlegalizování úprav auta



1  2  3

2009-09-13 11:00:53

Blesk666: Můj záměr úpravy směřoval ke změně brzdičů na Primeře( to bude reálné a časem do toho asi půjdu) a zajímalo mne i oturbení CD20, co všechno by to obnášelo. Zjišťovala jsem si to i jinde a na více místech a s tím turbem by to u nás s největší pravděpodobností legálně neprošlo. Maximálně snad nějaká přestavba a použití komponentů z novějších P11, což ale u mne moc nadšení nevzbudilo a není to taky stopro jisté ohledně schválení. Jsou na to různé názory, což mi na jistotě nepřidá. Nerada bych prostě překopala auto, vrazila do toho spostu peněz a práce a pak jen slyšela," s tímhle na věřejných cestách nemáte co dělat, auto je k provozu nezpůsobilé, protože tohle si na triko nikdo nevezme"...

2009-09-13 19:16:34

Dieslova P10 ma predepsany 14" kola? Pod ty vlezou i P10 GT kotouce a brzdice, takze tam nic porusovat nebudes. A premerovat kotouce fakt nikdo nebude.

2009-09-13 19:22:16

Přesně tak, v TP máme 13" a 14" rozměr kol a kotouče mám v plánu použít origo Nissan pro verzi GT. Zadní bubnovky se též předělaji na kotouče. Každopádně bych chtěla dopsat do TP ještě alternativní 15" kola, zůstala nám po P11.

2009-12-11 11:06:50

ked som rozpraval s kamaratom automechanikom o vymene bubnov za kotuce hovoril ze to bars vyznam nema lebo sa rozhadze rovnovaha medzi zadkom a predom. aky mas nazor na to ty? ja mam sice iba N15ku ale asi to ma nieco do seba

2009-12-11 12:05:54

samozrejme to se stát muze zalezi vsak jak velke ty kotouče sou resp jak silny maji brzdový učinek muze se lehce stat ze kotouce jsou ucine stejne jako bubny jen myji vyhody kotoucu (chlazení, estetika, atd) oblvykle však býva že jsou učinějši proto pokud dávas dozadu kotouče - obvykte treba z GT verze - je vhodné i na predni napravu osadit GT brzdy. jinak nemyslím si ze v beznem provozu by jsi poznal rozdíl pri brzdeni je to take otazka adheze a tam zase zalezi jak jsi nalozeny jak mas nafoukane gumy - rozdil tlaků předni a zadni s ohledem na zatiženi -....

zavěrem pokud dávas brzdiče z GT aby ti to lepe brzdilo treba kvuli výkonejsimu motoru osad cele auto protoze jak urcite vis nejdulezitejsi je učinek predku. pokud ti jde jen o krásu a efekt klidne di dej kotouce dozadu brzdit to bude lepe. zatim to tak mam i na svem aute vepredu mam GTčka z 1.6 a budu davat 1.8čkový hlavne proto že ty co ta sou sou sjety a maji o 13mm mensi prumer než GT 1.8 ale nazezdil sem tak jak to je nejakych 30tisic včetně zimy a bláta nejakych divočáren a pár hodne ostrých brzdících chvilek a zadny problem...

tak sem se nejak rozepsal snad ti to postačí

jeste me napadlo pokud nekdo hodla meninit kbubny za kotouče obvykle byvaji odlišné i těhlice tak stím počítejte hawk

2009-12-17 21:24:29

doris: dej tam SR20VE blacktop, sloupni VVL badge a jezdi vesele bez obav, nikoho to ani nenapadne, že tvůj motor ma 190hp :)

2009-12-17 21:49:34

Není potřeba nic sloupávat mě na evidenční prohlídce kontrolovali pouze údaj na bloku - SR20, to má i VE a více po tom nepátraj.

2009-12-18 18:58:35

Presne tak mne na STK takisto hladali iba SR20 a žiadne DE alebo DI di de ich nezaujímalo.

2010-01-29 14:37:20

Tak takhle pokud děláte něco co už je jako přestavba schválené - byl vyroben a otypován "vzorový vůz"- stačí když dostanete k dílům typový list /známe z litých disků/ a sním zajdete na stk tam daj razitko ze /napr kola/ mate na aute namontovane správně pak šup na uřad kuknou na razítko a ťuknou to do TP a je hotovo, případě že jste buď průkopníky nebo holt úprava není typová ale individuální postupovat je potreba podle platné legislativy. viz http://www.nissanclub.cz/article_detail.php?id=92

tak šup do garáží když už vite jak na věc a na jaře at nejsou dvě auta stejné

2010-01-29 23:11:19

Tady se dá taky něco zjistit http://www.autosport-tuning.cz/cs/legislativa/

2010-01-29 23:27:41

ne je to prostě na palici všechno třeba motorky na Am je to do 45km/h takže na fichtloj jedeš bez řidičáku ale na nějaký aprilce co letí 100km/h ti nikdo nic neřekne má to 6kvaltů a to nikoho nezajímá navíc tam rvou 80ccm válce ale to taky nikoho nezajímá a nejhorší je že kupuješ něco a je napsáno max rychlost 65 (papírově omezeno na 45km/h) a zase to nikoho nezajímá tak kde jsme???

2010-01-30 00:50:22

to milfoi: No tak sem si přečetl poctivě kromě hudby teda příspěvky na ty stránce co jsi uploadnul a až na paar vyjimek rekneme 10 dotazu jsi nejsem jisty zda jsou vice infantilní otázky či odpovědi a to nekomentuju jistý ne nevýrazný tuzingový nádech /zavařený kliky, mračítka/....

kdo se tím chce nejak zabývat nebo to potrebuje nezbyde mu nic jineho nez si přečíst odpovídající legislativu a pak zjistí co sou kecy a co real...

a nebylo by špatný kdyby dycky každý než začne neco delat vedel co ho čeká, nadávat na policajty slyším každý den a když to clovek slysi z druhe strany jak se borec vzteka ze ma pokutu za křídlo z trznice co má 20kilo a drží mu na haubně 4ma šroubkama M6 a bez podložek, hotová kosa smrti... to mě hlava nebere....

radsi koncim zase sem se rozčilil....

2010-01-30 01:01:31

Fizzbicker.Nerozčiluj se.

2010-01-31 01:31:55

už sem klidný... dnes sem strávil relaxační den v dílně, měl sem domluveny u kamose zatopil sem si a měnil sem na aute vzadu tehlici a desky taky ošetřil těsnění dveří a celkove udelal pořádek v aute ted jak sem vezl ten motor tak hrozny bordel navic zimni vybava 4lana,retezy, start kabely, atd...

radost ted jezdit...


Odpovědět

1  2  3