Fórum - Téma


Zkušenosti rady 180sx/200sx/240sx


Fórum S13 Zkušenosti rady 180sx/200sx/240sx



1 ......... 7  8  9  10  11

2009-05-03 23:32:44

však říkám že dnes už je mi to jedno a spíše to beru s klidem, tehdy jsi to postoval snad všude kam jsem se podíval až mi to lezlo krkem, ale dnes se spíše pozastavuji nad jinýma kravinama a hodně nad ignorantstvím magorů na forech a veřejně taky přestávám radit úplně vše, protože už se mi stalo že se mi pár lidí snažilo poradit moje fakta, která se odněkud dozvěděli, a to je potom bud k smíchu nebo pláči a potom ještě někdy rád popíchnu lidi co radí věci které si pouze někde načetli a dělají z toho vědu, že je to jediné možné a jisté a prostě modla, a ono velký kulový

2009-05-08 17:11:22

kentoya proc nekdy nejedes nakej regulerni zavod/kopec nebo se neukazes na okruhu, jak to delaj ostatni, abys ukazal svoje schopnosti a auto?

2009-05-08 19:30:25

ja by som si pozrel zavod P11SE turbo od mekitcha proti kentoyovi na niektorom jeho aute hm....? tam by sa ukazali schopnosti auta a jazdca :)

2009-05-08 22:21:58

co chceš ukazovat, okruh je zase jen a jen o tom kolik máš naježděno kilometrů na tom okruhu, až jednou budu mít čas a peníze nazbyt klidně si okruh v brně najedu, atd atd, ale koukám že jsi další z těch co vůbec nechápou o co gou, nemá cenu to vysvětlovat, nic jsi nepochopil, stejně jako iwan v mrazíkovi, jinak na té trase co jsem napsal tě klidně vyklepnu s dvoukilem jestli máš zájem, a můžeš si dva měsíce tu trasu cvičit, já přiznávám nemám čas a peníze na to abych cvičil na brněnským okruhu, tobě jak vidím jde o regulérnost, máš možnost si tu trasu co jsem napsal najet, načíst si její záludnosti, zjistit kde se dá předjíždět, a můžeš potvrdit ostatním že primera N/A je nejlepší nissan v N/A a primera v turbu je nejlepší nissan v turbu, jinak nechápu proč se sereš do mrtvé diskuze, jestli chceš závodit klidně jdem na to o prázdninách ne trase kterou jsem napsal a na kterou máte všichni čas si ji najet a na výmluvy nereaguji, bud chcete dokázat že primera je lepší auto než bluebird, nebo primera v turbu je lepší auto jak dvoukilo, nebo si všichni strčte kecy za klobouk a smiřte se s tím že kentoya je lepší

2009-05-08 22:27:43

kentoya ty si nic nepochopil, som mal o tebe vyssiu mienku

2009-05-08 22:39:54

Me by jen zajimalo, jak se na bezne silnici za provozu dokaze, zdaje auto X lepsi nez Y nebo Z. Nebo jake je vubec meritko, co je "lepsi". Jestli nerychlejsi cas, zrychleni, zabava,.. tak i tak nejaky "zavod" v provozu nerekne vubec nic, maximalne, kdo zna danou trasu lepe nebo je vetsi magor aby riskoval.

2009-05-09 08:42:18

aby to bolo ozaj regulerne mam doma autodrahu, dame si 5 zahrievacich kol a ide sa na to, ziadne pravidla ide sa na plno a nikto nebude ohrozeny, ovsem peniaze na drevo, Jedno auticko bude 200SX (sice sa bude podobat na Ferrari) a druhe bude GT(podobne Fordu F40). Ziadne vyhovorky ide sa tvrdo telo na telo. Ked ze som charakter a na trati som domaci, tak necham supera vybrat si auticko.

2009-05-09 12:44:10

Mekitchi a co ty kdyby si nejaky vysledky dal ty. Dobre vym ze ta Primera turbo je dosti nepouzitelna.Jo v primce gut v zatackach na hovno toho vykonu tam mas hodne a bez samosvoru ti je to k hovnu. Prokluz s plnym plynem mam i ja v zatcce tak co tam pak musis mit ty a ze je neposedna to jsem se presvedcil sam. Ju a jestli porad beres ty za bernou minci ty tvoje letme starty promin ale rozdilny otacky rozdilne reakce vykon ti neberu pouzitelnost bych hctel videt.

Nissanko SE a jel si v ty Primere ze tu hazis kdo vyhraje a jak to jede.

2mato  
Mato
2009-05-09 13:02:42

Myslim, ze by ste sa na to mali vsteci vykaslat lebo koli primere a neprimere sa tu uz vsetci pohadate Normalne to stopnite, kazdy ma svoju pravdu svoje vizie, ziadne stavky, preteky v premavke, dohady, teorie nechajte si to na zraz a mozte si dat nejake kolo. Tu to uz podla mna straca nejaky vyznam a riesenie aj tak nic nevyriesite len sa to deli na dva tabory zbytocne

2009-05-09 14:58:06

já jenom tvrdím, že z primery GT děláte super auto, které na já starý kokot na cestě do kutný hory rozmáznu na dvě doby, to je celé, a je mi jedno jak slavnej je tam podvozek a jak to ruper jede, podle mě to auto není o nic lepší jako moje káry

howgh

2mato  
Mato
2009-05-09 15:16:14

Tak ty stary mistr K jak si sa nazval si mysli o nej co chces a je to tvoj nazor a nech si ostatni mysiia co chcu tiez. Rozmaznutie na dve doby nechte plavat lebo sa niekto rozmazne pri tom dokazovani si skvelich aut a potom budete spokojni a este aj rozhadani na komplet vsetci...

Totizto sa ty od nich vobec nicim nelisis lebo ty si o svojich autach tvrdis to co oni o primere, tak neviem co si tu vycitate...ja si myslim, ze mam najlepsi bicykel a chlapec od vedla tvrdi, ze ma da dole na babkinej liberte na trase pieskovisko - smetiaky

2009-05-09 15:42:57

ad mato já jen tvrdím že děláte z primery to co není a tom závodění se dočteš v tom co právě pod tento text kopíruji, Na straně 2 závodí mato v běžném provozu, pavel tvrdí že ostatní auta si ani neprdnou proti primeře v zatáčkách, powerflow….. podvozkovo ale GT je na tom lepsie, je stabilnejsia, a to je zaklad: pocit bezpecia a istoty aj na limitoch pri top spřede na straně 3 martin sofi v podstatě potvrzuje že primera není žádný zázrak, za což mu děkuji, na straně 5 se dovídám od powerflow…200 sx (S13) ma silnejsi motor, ale podvozkovo na primeru nemá, franta s píše že multikino na primeře je zázrak a zatímco tu Primeru může řídit skoro každé střevo, protože je čitelná, přesná a velmi neutrální ..blesk 666….kto si mal moznsot v seriovej dobrej GT ponahanat sa na limite vo fakt ostrych zatackach nechapal a dovolim si tvrdit ze nebol dodnes postaveny seriovo rychlejsi podvozok na zakruty v kategorii sedan stredenj triedy, strana 6 patricius 135 vyzývá k závodům na cestě asi takto …2mato.Tiež už som nad tým uvažoval lebo tu z okolia si nemám ísť s kým riadne zajazdiť na nejakú dobre klukatú cestu:) a mato odpovedá …vsak mi pisni na icq 295 935 280 a podebatuje,

Dále jsem se od mata dozvěděl že motory V6 mají vyšší spotřebu jako řadové čtyřválce, no jelikož můžu porovnat dokonce i stejný objem, mazda mx3 V6 1,8l oproti řadě 4v 1,8 od nissanu, tak můžu napsat že je to lež, tak co chceš, jestli je primera to co všichni píšete, tak čeho se sakra bojíte, vždyt je mi 40, řidičák mám teprve 10let, o auta jsem se začal pořádně zajímat před 4mi lety, nikdy jsem závodně nejezdil, můj práh sebezáchovy je třikrát výš jako Váš, moje auta jsou horší, jediná a to pouze prozatím jediná má výhoda je, že znám trat, ale máte minimálně 3 měsíce siji naučit a moje výhoda je v čudu a přesto se vašich primer neskutečně špičkových, ani vás jako špičkových řidičů nebojím, jenom kecáte a skutek utek, jeden vedle druhého pouze kecálkové a ty mato asi největší, nekecej přijed zazávodíme a uvidíme komu sklapne, nebo se do mě laskavě neser

2mato  
Mato
2009-05-09 15:59:19

budem sa opakovat ked poviem ze su to nazory ludi nie ? oni ja ty ma kazdy iny nazor ma ine skusenosti ine auto...kde si ma videl porovnavat tvoje auta alebo sx200 s primerou ? Mne je hlboko ukradnute ako jazdia tvoje auta a posledne co ma zaujma je ti nieco dokazovat tak si to laskavo uvedom. Povedal som ti mam svoj nazor, odovodnil aj preco a tvoje vyzvy ma nezaujimaju ja ti nepotrebujem nic dokazovat ani obhajovat. Ludia sa tu o tom bavili a ty spasitel to ides zobrat do svojich ruk a vsetkym nalamat chleba. MAM TO NA HAKU CHAPES? jazdi s tym aj na F1 a dokaz im ked ti niekto povie ze je lepsi ale mna to nezaujma. Opat zas spotreba 4 a 6 valce...Prve co ta napadne dat priklad snad 6 valca najmensieho objemu od mazdy ktory je usporny asi naj zo vsetkych a rovnas to z 4 valcami. Ked chces byt objektivny tak porovnaj aspon 80% 6 valcov a porovnaj spotrebu s 80% 4 valcami /spotreba nie vykon/ okej ? Zas sa chytis niecoho len aby si si dokazal pravdu tak dobre kentoya tvrdi, ze 1,8 v6 mazda ma mensiu spotrebu jak 1,8 4hrniec nissan tak teraz vsetky vsetky v6 su uspornejsie hura vyhral si ! dobre ?... tvoj nazor mysli si co chces od toho tu je forum.

Takze ti to zhrniem primera jazdi super / VO SVOJEJ TRIEDE NIE V TRIEDE SX200/ ostatne auta tiez su lepsie horsie a dokazovat ti nic nepotrebujem a navyse ani nemam P11 GT. Celkovo mam dojem ze tu sekas machra to je cele, mne su tvoje vyzvi max ukradnute aj dokazovacky. Ja sa tu koli primere nejdem obesit tak mi to je jedno...skor mam pocit, ze tebe z toho nejak kape ked tu toto cele riesis. Tak pekny zaver na to ze sme sa tu nechceli prudit.

2009-05-09 19:12:10

2mato a to ze to nekdo napise je snad svata pravda nebo co. Tak ze to co napisou a reknou v novinach je svata pravda safra.Mel si vic aut stejny tříydy aby si tu mohl porovnavat safra. Vlastni zkusenosti. Ja jsem taky nazacatku napsal ze Primera neni nijak svetoborna kort kdyz tu nekde blesk psal ze ma zadni tlumice a pera stejny z P112,0 jedno jaky co je to za logiku nacpat tvrdej predek a nechat mekkej zadek. Tak ze jedine tak aby ji zustal nejakej komfort tak ze zase nejakej kompromis. Tahle ta debata se tu rozjela diky tomu ze jsme tu napsla ze neni zas tak perfektni a budu s eopakovat co je to za logiku nacpat ji vykon az k 6700 otackam kdyz omezovac zabira tak brzo a rozdil tam bude tak 500-700otacek to mi normalni neprijde. Nejak pouzitelnej rozsah treba jako u hondy kdyby tu byl.

A debata porad o nicem panove. Dneska si kamarad koupil alfa romeo 156 2,4JTD 150K jezdi si od 4,5l a vejs, zatah ma nadhernej alfa sedi jak pribita, me setre uplne nehorazne, ma ji mlads,i min najeto a stala min nez pomalu nejlevnejsi GTcko tady na foru. Interier nadhernej to s es GTckem proste neda srovnat ty klikyhaky potahy a palubka jak z druhy svetovy. A co jsme koukali tak ma srovnatelny ceny dilu s Ohcavkou. Nevsimnul jsem si ze by nissan dily ( japonci) byli nejak levny.

Dalsi svezl jsme se v Mazde 323 F 2,0 V6 podvozkove super nemohl jsme si stezovat vypada nadherne zvuk 6Valce co si budem povidat je o necem jinem a osobne mi tvrdil a ze sve zkusenosti ze mu to nezere.

Jinak ta debata se tu strhla jen kvuli tomu ze se zeptal co by si mel radeji poridit Primeru nebo 200sx. Ma jasna volba ze skusenosti je ze 200SX je dobra volba. Kdyz se nekoupi vrak za 36000,-. Kupte si Primeru GT za tyhle penize a jsem zvedavej v jakym suprovym stavu asi bude.

Porovnavat kdo je rychlejsi a podobne panove kde to jsme. Jestli se chce nekdo nekde drasticky honit at si to udela doma a bude mit klid. Tohle dokazovani kdo prohraje tak bud etvrdit ze mu to nejelo a ze tamhle to a tamhle to.

Jagy a kde si vzal ze se nedaj pouzit jen pruziny pro snizeni co to jsou za blaboly kdyz uz to napises tak poradne aspon pokud je mi znamo a podle testovani se jizdni vlastnosti pri snizeni do 35mm zlepsily. Brutalnejsi snizeni jiz nema smysl jelikoz to samozrejme tlumice nezvladno. Samozrejme kdyz date snizeni pruzin pritvrzeni podvozku tak to bude trpet ale to snad bude trpet vsechno nejen tlumice.

Jinak nekde pisou ze to neni pravda nekde ze to pravda je at si veri kdo chce komu.

2mato  
Mato
2009-05-09 19:59:06

Honzo ja tu pisem o primerach vseobecne neporovnavam kentoyove auta ci ine ako sx200 neviem kde to nabral chlapec, takze moje tvrdenie vychadza zo skusenosti co mam....opat pisem moj nazor moje skusenosti to snad chapes nie? Nezacal som sa tu bit o pravdu sveta, pisem sem svoje nazory. Ano v triede ci v rokoch primery p10 som jazdil s : audi80 2,0 - 1,8, mitsu carsima 1,8 GDi, audi a4 1,6, passat 92r 1,8b, toledo 1,9 Tdi - 1,8i, opel vectra A 2,0i -1,7 TD, alfa 156 1,8TS 2,4jtd v5, mazda 626 2,0i, toyo avensis 2,0 vvti rv 98, ochcavka 1,6i, 1,9 TDi PD 1,8 20V, rentik megane 1,4 - 1,6 coupe 1,6 r97, focus 1,6i - 1,8tdci 85kw rv 99 a 03, atd nespominam si hned vsetko na com som uz soferoval nejake golfy ,astry ,corsy tam uz neratam. Z aut co som napisal ma okrem focusa a mozno alfy 156 1,8 TS nic tak nezaujalo ako primera P10 svojou vyvazenostou lahkostou neutralitou a chutou zatacat s dobrym riadenim a slusnou prevodovkou aj motorom...celkovo mix primery mi sadol vzhladom na ten rocnik....a nech ma tu teraz vsetci preklinaju ja to citim takto ze z aut co som napisal sa na p10 stock nic nechyta okrem toho focusa a mozno alfy...co sa tyka jednotlivych veci inych ako jazdne vlastnosti tak tam sa nasli uz aj u inych aut napr 2,0vvti je dost dobry motor atd. Je jasne, ze je este kopec inych a zaujimavejsich aut v tych rokoch no ja sa riadim svojimi skusenostami...uz si pripadam jak blbec ze to musim furt dookola opakovat. Jo a s tymi casakmi si nerob prdel, sledujem vsetky testy na ktore mam pristup uz dost dlho, na zaklade nich som to ale nenapisal.

Co sa tyka tej alfy 2,4 JTD ten 5valec je zaujimavy svojim charakterom ze sa necha aj vytocit napriklad no to auto je tazke na predok a dost nedotacave nevraviac o tej prevodovke a celkovo si snad robis srandu, 156ka ma zufale vypracovanie interieru napriklad...materialy spracovanie spary vrzgotanie...nezda sa mi, ze by som tam videl plus oproti primere v tomto smere..ano design je inde taliani to s tym designom maju vymaknute p10-11 sa nechyta stylom ani dizajnom v interieri, ale aspon je kvalitne spravena ked uz nic ine. Spotreba 4,5+ je zas diskutabilna taku spotrebu bude mat ked pojde 80 po rovnej ceste ked sa bude chciet vozit na okreskach a v meste pojde za 9-10 viem to mal jeden chalan ktory tam uz 2 tie motory ustval v tom aute... co sa tyka spotreby sr20DE je ten jeho charakter tym poznaceny do 3500 slaby spodok ale skvela spotreba nad 3500 uz zacina nieco robit...skus si precitat ze ten motor bol navrhovany vhladom na best fuell economy to tvrdili japoncici...dufam, ze ma tu opat niekto ukamenuje za tuto vetu a ty napises ze ty ale mas pri 180tke na dialnici 16litrov spotrebu a? To s tym nema nic spolocne. 323f 2,5 V6 je dobre auto ale podvozok nemas sa na co stazovat je aky podla teba? Uz si v tom isiel? Navyse tieto male mazdacke v6 su tiez pekne tocky v nizkych ziaden brutal necakaj ale spotreba je dobra -co myslis preco? A takto by sme sa mohli natahovat do nekonecna...uz ma to nebavi fak, myslite si co chcete hosi ja vam to fakt neberiem.

2009-05-09 21:24:36

Otázka zněla 200Sx a podobné! SX jsem neřídil,ale jezdil jsem Isuzu impulse 2,0T 185 ps-to bylo něco, malé kupé zadohrab,podobné dvoukilu s hmotností 1100kg.Jet s ním do zatáčky s přebytkem výkonu ve 120km/h v kontrolovaném smyku 100%super zážitek.Pokud takhle jezdí SX tak je to jasná volba!

Na druhou stranu mám rodinu,děti a potřebuji občas převést něco rozměrnějšího a mám rád dobré jízdní vlastnosti a přijatelný výkon.Primera jasná volba.

Jezdil jsem hodně předohrabů starších i novějších než primera(pozor ne všechny!) a musím říci,že primka je na svou třídu a univerzálnost něco vyjímečného.

Pokud jsem dostal smyk s předohrabem,tak se urval předek a bylo to v Prd.li.Primera se první utrhne na zadku a lehkým kontra se dá lehce srovnat.Ukažte mi další takový předohrab-asi jich tolik není.

Pokud bych měl na to mít 3 auta,tak k priměřě kupuju 200SX to je jasný.Tak asi tak!

2009-05-09 21:29:51

Honzo: je to pekna blbost. Seriovy tlumic se snizenyma perama nebude fungovat svetoborne a a tlumice brzo znicis. Hadat se tu nebudu, kdo si to mysli, ze to funguje, tak at si tam da jen pruziny.

A celkove nechapu, proc na GT stale hazes spinu.. prodej to, kup Alfu, kdyz ti to nevyhovuje. Fakt tohle nechapu.. vycitas kazdou blbost a ostatnich aut chyby prehlizis.

GT ma max. vykon v cca 6000ot. Omezovac je tusim 7000ot., takze to bohate staci. GT motor je jinak staveny nez v Sunny, vykon vrcholi drive.

Kentoya: Ty rikas, ze vsichni kecaji a nikdo to nechce dokazat. Kdyz tu byl zminen okruh nebo kopce, tak si to odmitl, ze na to nemas penize. To je opravdu argument na ktery se neda oponovat.

2009-05-09 22:44:55

ad jagy....napsal jsem čas a peníze, ten čas je důležitější, dělám od rána do večera na lešení a od večera do 10ti na dílně, takže hlavně čas, a peníze cpu jednoduše jinam, do lešení do avie do dílny do dvoukila do staré, a moc jich nezbývá, ale rozhodně nemám potřebu je utrácet za jízdy na okruhu, když na tom okruhu nebudu sám, musím tam zajet 100km, a to samé zpět a hovno si zajezdím, protože kdyby jsi věděl jak se zajíždí okruh, tak ti dojde, ža za jednu dvě jízdy zajedeš akorát kulový, potřebuješ jezdit celej den jako ocas, dokud se ti z toho nechce zvracet a potom teprve můžeš říct, že ten okruh trošičku znáš a na celej den mě tam nepustí, tak proč tam budu onanovat, ad mato proč se vzrekáš, že mám pravdu? no tak se uklidni zalez do nory a neopruzuj tam kde primery nikoho nezajímají, prostě tam kde je dotaz na 200sx, které okolo tebe možná jen projelo, smiř se s tím že oproti 200sx, přestože má primera ten nejlepší podvozek a nejlepší motor a nejlepší řidiče, je prostě šunka a ty jsi obyčejnej řezník co vychvaluje šunku oproti autu, jestě jednou stáhni ocas mezi nohy, nebo pojd závodit ad jagy ještě jednou, jestli chceš okruh, tak ho zařid na celej den, všichni primeristi a já už ne s bluebirdem, ale s dvoukilem, jelikož jsem se dozvěděl v tomhle threadu, že podvozek dvoukila stojí oproti primeře za hovno, zajisti okruh na celej den a budem jezdit kdo zajede nejlepší čas, nebo za 2) seber primeristy a jedeme do kutné hory závody, nebo 3) si tu primeru strč někam a houpej nohama a nekecej

2mato  
Mato
2009-05-09 23:07:12

kento kamarade hehe jediny koho tu primera vedie k sialenstvu si ty, niesom taky blby aby som porovnaval sx200 a primeru v jazde, to len si sam ukazal teraz aky si obmedzeny a navyse tu taras dristy o faktoch a ked uz ide o ne nikde som taketo na hlavu postavene zrovnavanie nenapisal. Tak o com tocis vole ? Takze chod na dvor sadni si do sveho dvoukila nastartuj a chod sa uklidit a obcas ho preturuj pravym kotnikom lebo tvoja komunikacia uz straca veskeru uroven tak nepozeraj na ludi z takej vysky myslim, ze ti to na nicom nepridava

na druhej strane by si si uz mal prestat fandit ked si myslis, ze tvoj nazor na primeru mi je taky vzacny aby som ti ho isiel do ciech vytlkat z hlavy na nejakou pytomu cestu na to si najdi ineho magora, vravim tvoje kecy ohladom pravych autach a sunkach ma uz privadzaju k smiechu, promin

2009-05-09 23:11:16

jenom kecy frajere víc neumíš, hlavně se nezozbreč


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11