Fórum - Téma


Zkušenosti rady 180sx/200sx/240sx


Fórum S13 Zkušenosti rady 180sx/200sx/240sx



1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 11

2009-04-30 09:25:49

Kentoya: Pokud to nechas motorove v serii a Bird vazi 1500kg, tak to bude velky problem pro Birda. Otazkou je, co a jak tam chystas upravit.

V provozu mereni je hodne nebezpecne a nerekne o aute/ridici vubec nic. Na okruhu by to bylo regulerni.

2009-04-30 09:57:05

Na okruhu a to jsi vzal kde. Jo jedine tehdy kdyby jste jeli jen dva. Ale ty si to asi tak myslel. Beru to podle sefa ten si porad stezuje ze by mohl mit lepsi cas kdyby mu nikdo neprekaze l. Hele a ja bych to chtel videt. Jetsli chces jag ypujcim ti gtcko snad ho nerozbijes. Ale penize ti na to nedam hehe.

2009-04-30 09:58:22

vymysla somariny.ovsem ako hovori jagy pokial nechas vsetko v serii a zozen si seriovu primeru GT tak potom mozes ist zrovnavat a verim tomu ze bird by sa trapil.akoze neviem no mashina ma oturbenu primeru a pokial viem on sa nestazuje nejak na podvozok a ma tam okolo 200ps ne?vraj to stiha v pohode...a ja tomu verim takze uz neserte sa s tym podvozkom.

2009-04-30 10:15:53

Honzo: V Brne na volnych jizdach ti tezko bude nekdo zavazet. Treba ba Renocaru bylo plno, ale ted prej strasne malo aut jezdi. EVU mozna auta zavazi, ale GT nebo Birdovi asi malokdo. A cas na kolo neni problem zmerit taky, nemusi jjet primo "kolo na kolo".

2009-04-30 10:18:20

Mashina tam ma o hodne vic koni tusim ze pres 250k urcite. A ten uz seriovej podvozek davno nema. Chybi tam samosvor na ten vykon ale pojezdeni je to odcela dobry jen na nerovnostech to bylo sileny. A brzdy uz ma taky nekde jinde. Moc pekne svezeni.

Ja uz te jen drazdim Jagy. Svezl me jeden pan ktery se zavodni tusim Fiestou 1,6 honil po Okruhu upravenou EVO 9 odelhcenou a podobne na rovinkach samozrejme EVO ujizdelo ale do zatacek nemel sanci podotykam na Sosne okruhu. Kdyz jsem se pak bavil s typkem z EVA rikal ze to nechape ze jen cumel jak ho neco takoveho muze prohanet :o) . A jelikoz si vybral Kentoya i urcitej usek a ma ho najetej v pohode to GTcko prevalcuje.

2009-04-30 12:10:38

Keby mal ten zavodne Evo tak by si fiesta ani neskrtla ale zase sa tu miesa zavodne a upravene.

2009-04-30 13:48:16

Draciku v tom to jenom neni je to v cloveku. Videl jsem jak Komarek co ladi EVA projel sefovo EVO X takhle by s nim sef nikdy nejel a to jezdi po okruhu a zlepsuje se a ma to auto spis na raseni aspon mi to rika ze ho ma na na zavody . Ten rozdil byl markantni. Tim chci rict ze rychle auto neznamena 100% uspech v zavode vzdy to bude o tom kdo sedi za volantem.

2009-04-30 14:19:09

HonzaGT prvy krat s tebou suhlasim vodic spravy vela, ale musi mat aj patricne neradie

Edit: zabudol som dat citat co som cital na nete: "Co nie je v rukach, vykonom nedozenies."

2009-04-30 14:46:03

mashina ano ma tam ine tlmice z pruzinami ale zaklada cize multilink ostane stale rovnaky.a pokial viem tak blesk mal moznost to skusat ked este nebol urobeny podvozok a vraj to uplne stihalo ...blesk ak sa mylim tak ma oprav :)ale aj tak vedenie kolies neni ovplyvnene akurat je tvrdsia a ma urcite mensi naklon karoserie cize si este lepsie udrzi stopu..

2009-04-30 21:46:38

jde o 10 000kč, ten úsek jsem navrhnul proto že ho celkem dobře znám, jedinou úpravu kterou chci na birdu udělat jsou nové tlumiče, jinak motor serie, maximálně bych jel na plyn, kdyby se někomu nelíbilo že pojedu na benzín (plyn tam zatím není, ale bude) a jestli jsou to silná slova, dejte se dokupy tři, každej 10 000, já taky 10 000, a o prázdninách jedeme, vy máte nejlepší podvozek, nejlepší motor, nejlepšího nissana v GT, já starší hajtru, se špatným podvozkem se skoro nejhorším motorem a nebojím se o těch svých 10 000, netvrdím že vyhraju, jen tvrdím že se nebojím, a pokud máte strach vyrazím dvě minuty po Vás, ale musíte být alespon tři, aby se mi popřípadě zaplatila montáž plynu, když už tak už, a pokud chcete zkoušet trat, tak olomouc, mohelnice, moravská třebová, litomyšl, vysoké mýto, hrochův týnec, chrudim, heřmanův městec, čáslav, benzinka shell kutná hora, jinak až budete zkoušet tak s filckou 1,6, to mám za 1hod 41 minut, a za ten samý čas jsem dojel z prahy radotína z motokár do olomouce, ale dvoukilem, takže si můžete zkusit porovnat podvozek vašich špičkových primer s podřadným podvozkem 200 sx na trase z radotína, přes úvaly, český brod, kolín, kutná hora, čáslav a zbytek stejná trasa jako tam, a vážně rozhodně se vašich primer s nejlepším podvozkem nebojím a to jsem starej kokot se sakra vysokým pudem sebezáchovy, který je rok od roku vyšší

2009-04-30 22:03:31

nevim jestli je moc rozumné vyzývat někoho na závody do běžnýho provozu

a proč se tu vubec rozjelo takový nesmyslný porovnávání aut, máme všichni nissany ne?, tak proč spolu soupeřit a stát si jen za svým oblíbeným typem.

2009-04-30 23:31:36

problém je v tom že všichni vychvalují podvozek primery GT a nikdo ho neumí využít (ani já ne), hádá se to tu o hovně a proto jsem si dovolil dát onu výzvu, stejně jsou všichni připosraní a tři se nenajdou , max jeden a to jen proto že bude spoléhat na to že bude jediný, když chci alespon tři soupeře, jinak proč si nezazávodit v provozu, všichni jsme plnoletí a nikdo nechce zabíjet, já jen chci dokázat že to co tvrdím, si netahám z paty, že vím o čem se bavím a taky celkem dost dobře tuším na co mám

2009-05-01 07:17:09

Kentoya neviem odkial to mas ale pokial viem nikto netvrdil ze 200sx je podvozkova sracka nikto tu nevychvaluje GT ale ked niekto hovory A ako HonzaGT tak by mal niekto povedat aj B. Mam rad vyzvy ale to iste mozem povedat aj ja zober tvojich 10 000cz a ja vsadim 20 000cz cize raz tolko a prid tu ku nam a ti ukazem co znamena podvozok GT. Nie som macher, ale ani samovrah ist z niekym pretekat ked nepoznam cestu, za 10 000 mi to nestoji aj ked by sa hodili. Tak ze mi je jasne ze mas 100% vyhodu a tvoje naparovanie sa mi pride dost trapne. Myslim ze by sme sa mali vratit k hlavne otazke tejto temy a nie natahovat sa tu pre somariny ked aj tak tu vsetci vieme ze NISSAN je best (teda aspon pre mna )

2009-05-01 09:43:29

Kentoya: nerad to hovorim, ale mam z tvojich prispevkov cim dalej viac pocit zatrpknutosti, hnevu a konfrontacie, kde je ten cas ked si bol pre mna jeden z respektovanych ludi od ktorych sa dalo brat aj rady?

Nemozem ani omylom suhlasit davat si s niekym zavod v premavke, osobne ta nepoznam a fakt neviem coho si schopny ale v poslednej dobe skor mam pocit ze cohokolvek len aby si ukazal ze ty mas pravdu. Ja osobne som si nikdy nedovolil vyjadrovat na adresu 200SX kedze som nemal tu cest ho skusit na limite-takze tieto dve auta ja nekonfrontujem.

Kentoya: bol si si skusit niekedy zavodne zajazdit v nejakych hobby zavodoch? Ak nie odporucam-nikde inde by som si este okrem okruhu a zavodu do vrchu nedovolil zrovnavat. Pomerne casto ma v premavke predbehnu "zavodnici" ktori su absolutne bezohladni a "vyhravaju" len vdaka tomu ze ja nie som a nehodlam byt, tak ma vychovali a take mam predstavy o zivote, neviem ako ty ale zavod o peniaze v premavke nepovazujem za dobry napad. Je ine to v nej obcas prehnat, ale poznam co to je byt premotivovany a co to vie urobit z clovekom, ja osobne by som si to nelajsol a odporucam to nikomu nerobit

2mato  
Mato
2009-05-01 10:42:12

Nerad by som moralizoval ale musim sa pridat k nazorom je sice pekne, ze niekto si stoji za slovom a chce to aj dokazat, na druhej strane maly priklad: Keby sa uskutocni ten pretek a prehanate sa cestami na, ktorej by som napr. isiel ja ako obcas chodim aj so svojou matkou ci hocikym a naraz to do mna naprace nejaky kreten ktory to nezvladol alebo si to zle vypocital a zoberie mi zivot alebo niekomu v mojom aute tak by som si ho pockal v pekle. A keby som to prezil ja aj on tak ho asi zabijem. Nemam k tomu co viac dodat, takyto pretek v neuzavretom okruhu od premavky je cista kravina, ked si chcete nieco dokazovat chodte si inam kde to je na to urcene. To bol len cisty priklad jasne, ze na tej ceste ja nepachnem, ale ide o princip, ked sa stane tragedia tak potom sa poucime ze. Presne takychto curakov neznasam na cestach

najprv som to bral s rezervou no zda sa, ze sa to chce ozaj realizovat

2009-05-01 12:09:04

ono je asi málo mrtvých na silnicích

opravdu blbost někoho lákat do takových závodů, nechte si to na trať.!

psal jsi že jsi " strarý kokot " , tak by jsi takový nápady mít nemusel

2009-05-01 21:45:24

ty nápady jsou vyprovokovány přímo vámi co vlastníte či vychvalujete GT, zde jsem rychle nakopíroval vaše hlášky.........200 sx (S13) ma silnejsi motor, ale podvozkovo na primeru nemá

uáááááááááá .... on právě ten multilink je docela zázrak a dělá z Primery P11 AUTO s velkým

Primeru může řídit skoro každé střevo, protože je čitelná, přesná a velmi neutrální

Bluebird ma multilink? Bird podle me nema s Primerou podvozkove nic společného

cenaaa stale sa hovori ze za taku cenu nezozenies nic lepsie a to je aj pravda...v tom roku s takym motorom ,podvozkom, vybavou

tak ze si priznajme ze GT je best

GT-ko pre teba bude lepsia volba ako SX

....primera ma aj tak silu na rozbitom povrchu a ostrych vlasenkach kde sa naplno prejavi praca multilinku na kazdom povrchu a za kazdej situacie skvele vedenie kol...skus niekoho s jednoduchou napravou a tvrdymi tlmicmi co mu to bude robit na takej ceste... takze trocha realneho pohladu pri tom porovnavani...toto je aspon moj nazor

dej do GT turbo, pořádnej podvozek, gumy a uvidíš ten šrumec...a samozřejmě záleží na řidičovi...taky se sn ikym nehonim 200 po okreskách, to mi za to nestojí...ale v zatáčkách si "většinou" ani neprdnou....to jsou moje zkušenosti s 2. letým užíváním GT

Podle me neni lepsiho auta za tyhle penize, ktere by dokazalo to, co GT. Pokud je, tak je tu vyjmenuj

SR20DE., podvozkovo ale GT je na tom lepsie, je stabilnejsia, a to je zaklad: pocit bezpecia a istoty aj na limitoch pri top spřede

je Primera brutal jak sedi

mě GT sedí jak přibitý, právě proto většinu aut snadno setřesu právě v zatáčkách, na plnou trojku to podrží až se tomu nedá věřit...........ne že bych byl nějakej závodník

na základě tohohle si musí i úplnej tutan myslet že primera GT je úplně nejlepší auto na celém světě, tak když je nejlepší, a podle toho co čtu, tak jsou zde samí profíci řidiči, tak jsem vás jen vyzval aby jste mi to dokázali na trase kterou znám a to i přes to že bluebird má podvozek na hovno, já jsem starej a můj pud sebezáchovy je vysokej, dám navíc dvě minuty fora, jste lepší řidiči podle toho co píšete, můj motor je sračka oproti motoru v primeře, takže jediná moje výhoda je znalost trati (cesty) a stejně jsem špatnej já? tak co ještě chcete, osobně nemám nic proti primeře, ale proti vám, ptal se na 200sx a všichni nabízíte primeru jak je to super auto a jediný kromě mě kdo měl 200sx byl honza gt, ale všichni jste chytřejší, všichni tvrdíte jaký super podvozek vlastnítem já tvrdím že ani jeden z vás ho nedokáže využít, pravidelně čtu jak je motor SR suprovej a motor CA sračka, tak nabízím konfrontaci CA bez turba proti SR a zase špatně, tak sory opravdu nevím co chcete, třeba si ty svoje primery naleštěte a vystavte, začali jste rejpat vy majitelé primer, ne já, a nevím co se bojíte že zemřete, máte nejlepší podvozek nejlepší auto, jste super řidiči, a trat si do prázdnin můžete Xkrát projet, časy jsem vám napsal, alespon nějaké a nebo druhá možnost, až se zase někdo bude ptát třeba na sunnyho tak nenabízejte tu vaši primeru dokud se na ni majitel nezeptá a hned v takové přesile, chováte se jako malé děcka a jen vám ukážu jak se chováte, tak to obrátíte proti mě, jen aby ..................... prostě nemá to smysl jak koukám primery GT jsou nejlepší auta po všech stránkách na celém světě (jenom bluebird řízený kentoyou je na trase olomouc kutná hora lepší, ale to je jediná výjimka víc jich není )

2009-05-01 21:58:26

Co sem davas to moje je brutal jak sedi . Ja souhlasim s vama ze z 200SX se rovnat nemuze ,ale jen sem rekl ze sedi pekne oproti nekterym autum

2009-05-01 22:01:10

Já se domnívám, že Kentoya myslel spíš tu zajímavou trasu, kde se střídají stoupání a klesání přímých úseku stejně jako ostré zatáčky na horizontech. Tu trasu znám skoro zpaměti, jezdil jsem tam osm let 3x týdně Šumperk-Kutná Hora a zpět s náklaďákem nebo dodávkou. Na takové trase by se ukázala jak kvalita auta tak šoféra a to měl na mysli Závod v běžném provozu u mě budí trošku rozpaky Ale párkrát jsem tam takovou smečku závodících ďáblů zažíl, podařilo se mi je minout a tak nějak jsme přežili. Jinak pokud vypíšete sázky, sázím na Kentoyu.

2009-05-01 22:05:23

mohelničák má zvládlý perfektně i Rommo se svojí nissan fábií, za náma jel 160


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 11