Fórum - Téma


Zkušenosti rady 180sx/200sx/240sx


Fórum S13 Zkušenosti rady 180sx/200sx/240sx



1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 11

2009-04-28 23:10:09

200 sx (S13) ma silnejsi motor, ale podvozkovo na primeru nema

2009-04-28 23:26:50

ad jagy multilink sice nemá, ale jelikož jsem měl trochu tvrdší a trochu upravený podvozek na birdu, tak byl lepší jako na primce ve které jsem seděl a opravdu multilink není žádný zázrak, ale rozhodně ho nehaním, ad powerflow, jen proto že jsi se možná naučil jak tě má přední náhon vytáhnout ze zatáčky, nebo jiný důvod netuším, tak nechápu jak vůbec můžeš takový nesmysl vypustit, upřímně seděl jsem jak v birdu, tak v sunny, tak primeře, tak 200sx (12i13i14), tak 300xx, tak 350z, tak v laurelu, tak 280, všechny podvozky jsem viděl zespod a všechny jsem měl možnost si osahat, zkus si to ještě promyslet jestli jsi se nespletl

2009-04-28 23:34:56

uáááááááááá .... on právě ten multilink je docela zázrak a dělá z Primery P11 AUTO s velkým A. 200SX je samozřejmě také skvělé auto, ale srovnávat ho s Primerou dost dobře nejde. Je to kultovní sportovní auto a vůbec nemá smysl se o něm bavit jako o autě pro rodinu, třebaže s velmi malým dítětem. Jinak ... s optimálním upraveným podvozkem a pořádnými nízkoprofilovými pneumatikami bude možná SX o chlup rychlejší a obratnější, ale dokáže to využít 1 člověk z 10, zatímco tu Primeru může řídit skoro každé střevo, protože je čitelná, přesná a velmi neutrální ... nechttěl jsem se samo dotknout majitelů GT

2009-04-28 23:55:31

Safra to je nesmysl. Mel jsme dve SXka a ted mam primeru tak snad mohu porovnavat to je vazne o nicem hehe.

2009-04-28 23:57:13

Tak jí prodej, když je tak hrozná !

2009-04-28 23:59:54

Kolikrat jsem tu uz psal ze byla nekolikrat na prodej i za 59tisic nikdo ji nechtel tak co asi mam ji hodit do srotu ci co. A kdyby se mi nestejskalo po 200SX tak bych si ji nechal. Ale nevidim duvod zivit dvoulitra velkou pojistkou a jeste k tomu 4 dvirko to mi jako rodiny auto vubec nepripada.

Jinak GTcko tu nikdo nehani jen ma sve mouchy a kazdej si bud etvrdit svou kdyz rekne nekdo ze je nejlepsi za tu cenu tak je to kazdyho vec neni to sportak tak beru ze by mel mit i nejakou uzitnou vlastnost a tu nevidim kdyz se poladi podvozek bude super ale to skoro kazdy auto.

2009-04-29 00:16:42

No tak vyjmenuj, ktere auto je za ty penize lepsi.

Podle me je GTcko super auto na kazdodenni pouziti. Da se s tim cestovat, na dovolenou, s rodinou. Kufr u sedanu muze byt sice omezuji, ale neni to zadna prekazka. My meli pres 10let P10 GT a co toho nalitala na dovolene, hory, atd. To si s SX nejak nedokazu predstavit, ac je to super auto, tak urcite ne na kazdy den a zada si svou peci, pokud od toho neco chces.

O tom multilinku se nema smysl bavit, jestli je to lepsi nebo ne.

2mato  
Mato
2009-04-29 01:17:12

co sa tyka tej prakticnosti , zaujmalo by ma co je pre vas dostatocne prakticke?? primera ma 500l kufer miesta pre ludi akurat a o detoch ani nevravim...kazdy chce v tom stahovat obyvak ale realne to kazdy vyuzije tak 2x za zivot co chce preniest pracku ci jakej hajzel...kto chce stahovak nech si kupi dodavku a necaka to od sedana nizsej strednej triedy a ze 200sx este... celkovo aj kto ma vacsiu rodinu ze ma dve male a este aj kocarek a este chce nosit kazdy vikend pracku ku svokre tak nech si kupi van nie? Cesi a Slovaci sa aj tak vozia s rodinami v kompaktoch ako takmer vsetci v menej rozvojovych krajinach tak fakt neviem co cakate od toho GT,,,,ja som nikdy nemal problem ani nasi s autom a kufrom co ma primera vzdy to bolo pre 4 uplne fajn nech sme isli kam sme chceli a ked sme chceli prenasat becky tak sli na zadne sedadla... trochu ma ta prehnana praktickost aut irituje

2009-04-29 06:33:59

na stahovanie su stahovaci v transitmi a nie primera GT ,ked kupis pracku mas ju moznost nechat si doviest zadara z obchodu .A ked mas liftback sklopis sedadla a dnuka v pohode vtrepes postel.Prakticke auto to teda je 300kg lepidla to odnieslo tak isto aj nejakych 200kg omietky nalozis do kufra .a ked otvoris kufor aspon ti tam nezateka jak na niektorych BMW :Dale fakt som zvedavy ze ako auto (lepsie) zozeniete za take prachy v takom roku s takym vykonom a 4 dverami

2009-04-29 07:02:03

Honda civic 1,8 VTec 170k spotreba 7l a vejs dobra je i1.6 Vtec nekdo rika ze je i lepsi nez 1.8 delaj se i kombajny, mensi pojistka o proti GT. To auto taky chvalej a jede lepe nez GT.

Alfa romeo 156 2,5 V6 190k, dobrej podvozek, super motor, no a je nadheran jak z venku tak zevnitr dela se i kombajn spotreba 9l a vejs( kdo neco takoveho mel tezko se ji zbavuje)

Subaru Impreza GT, 205k, 4x4, 8l a vejs na zimu super a jizdni vlastnosti taky, da se s ni docela vyblbnout.

BMW 525TDS r.v. 98-99 150k s cipem 190k spotreba 7l a vejs, prostornost, vybava, podvozek dobrej, nahon na zadek, vypada moc pekne na kolech.

Ja mel nissana 200sx na normalni jezdeni 15 tisic km a vejs nez jsem mel nehodu podle m by jezdil porad

S tou spotrebou aby bylo GT cko trochu zabavny a po tom co tu popisujete jak se toci 3 a podobne chtel bych vydet jak mas vytocenou trojku do zatacky v 7000 otacakach a pridavas z jejiho vyjezdu ale asi je to normalni nebo ze by se radilo na 4ku v zatacce no nic tak jezdite za 10l a vejs to mi nikdo nevymluvi pri 180 a vejs si to klidanko vezme 16 l a vejs ve 220 mi to zralo 19l tak nevim. Kdyz jsem byl na skole smyku a radil 1-2 tak benzin mizel jak kdybych mel diru v nadrzi. Ve meste zere taky 10l kort tady po Praze tady si to vezme klidne 12l .

Jo da se s tim jezdit za 6l al to se musis hoooodne snazit na dalnici ve 130-140 si to vezme 7,5-8l.

Jagy promin ale mam najezdeno s Gtckem ted uz pres 20tisic km a reknu ti ze to auto je na cestovani docela tvrdy kort na nase cesty jezdim ted na sever pres Roudnici nad Labem pral bych ti tu cestu nahoru pulka je sama dira tak ze nemuzes jet rychle musis se vyhejbat a davat porad pozor kdyz chytnes diru tak s ekroutim jako kdybych sma dostal ranu. Na nase silnice to neni. Jo to kdyz se jedu projet do nemecka to je nadhera tak tam je GTcko ve svem zivlu. Kdzy jsme byl tuhle za Tomem tak ta Hradecka dalnice taky stoji za to. Na nase cesty nepouzitelny. Mozna je to i tim ze starnu a uz chci od auta neco jineho.

Nejvic me dostalo, kdyz jsme jeli k Bulharskym hranicim s BMW 525 TDS kombajnem 2005 tusim. To reknu popravde to auto je na cestovani. Obrovskej kufru narvali jsme tam 3 setavy domaciho kina, vcetne beden zesilovacu podotykam ne malejch proste veky bedny. Jenze jedna se o tu jizdu. Je to pohodlny, kdyz si chtel pridat tak si pridal nebo hodis tempomat a jedes po dalnici, super komfort. Dira nedira na silnici sedelo jak pribity.Takhle si ja predstavuju rodiny auto. Na druhou stranu bych si pral mit doma neco jako ma Kentoya nebo Chose na blbnuti o vejkendu a odreagovani.

2009-04-29 09:03:55

HoznoGT nechcem tvrdit ze GT je najlepsie ale co sa tyka seriovej verzie, ziadne upravy podvozku, patri vo svojej triede a roku vyroby k elite. Vsetky auta sa daju podvozkovo naladit ak to vies a mas na to. Zadny pohon bude vzdy zabavnejsi.

EDIT: Tym zadnim pohonom som chcel povedat ze ak by som chcel auto na zabavu jednoznacne SX ale zase pochybujem ze ak by som sa s nou zabaval ze by to nieco nestalo(udrzba, oprava a tak). Mne GT postacuje nechcem chodit do zakruty bokom a ani vypalovat smilikov na parkvisku.

EDIT2:) Zaklad je byt spokojny ak niekto chce ist dalej ako za hranice bezneho cestneho sedanu tak chapem ze GT asi nebude dobra volba

2mato  
Mato
2009-04-29 10:47:12

Honza kamo sorry ale toto: Alfa romeo 2,5 V6 190K 9l a vejs a impreza boxer 4x4 8l a vejs su uz kraviny najvacsieho zrna....ked uz kydas na spotrebu GT /osobne si ho nemam preco zastavat nemam p11 ani GT/ tak mi prosim ta vysvetli kde si s tym alfackym V6 pojedes za 9 l? pri 80km/h na rovinke s 2mm stlacenym plynom? Vravis ze GT v meste 10 aj 12? na skole smyku zralo jedna radost? pri 180km/h 16l? Teraz sa preber a uvedom si kolko ti v meste a v praze bude len pri kludnej jazde zrat ten italsky V6...pod 12 s lahkou nohou sa nedostanes a to som este malo napisal a pri skole smyky a 180ke....to iste staly 4x4 pohon a boxer to iste chlapce ! ved twin sparky a subaru boxery su zrave jak svine a subaru aj koli pohonu este !

Toto je len osobne dokaz pre mna ze si neobjektivny a tomu co nadrzas prizmuris oci a to co chces zhodit na to kydas mozno nie daleko od pravdy, no na ostatne pozeras cez prsty a realite je uplne inde. Preto si aj myslim, ze sa nema o tom cenu dalej bavit ked je to takto.

2009-04-29 10:55:51

Mato mel si aspon jedno z tech aut? Jel si v nem nekdy mel ho nekdo z tvejch kamaradu? Mel si nekdy vubec Alfu nebo Itala kdyz me tu osocujes ja mel 4 Itali a kde si vzal ze twinspark je zravej? Mam hoden kamaradu a muzu s nima konzultovat. Odkdy je 2,5 V6 twinspark tedy neznam ty motory do podrobna ale rekl bych ze neni.

Mel jsme moznost pomerit Alfu GTA a Hondu Accord Type -R nadherny obe auta se svym charizmem podobna ceneovka o jen tedy mimo.

Ano Mato budou zrat vic dobra dej Primere turbo aby se dostala na stejny kone a bude zrat taky ach ju. Jinak Gtcko zere od 6l vejs tzn ze kdyz napisu ze V6 zere od 9l a vejs co to asi znamena ach ju. O nicem myslim ze objektivnost jako takova tu uplne mizi ve stejne cenove kategoriii se bavime. Kazdej si bude mlit sve NISSAN NISSAN a jen zas Nissan.

Jinak jestli mi neveris tak se zeptej Toma ten ti rekne jaky patalie ja mam s autama a kolik jsem jich svou blbosti mel.

2mato  
Mato
2009-04-29 11:03:58

Twin spark som dal za priklad len 2,0 motorov ktore teda su zrave ano v mojom okoli su 2 ktore poznam jedna stara 155ka a druha 156 a v Uk som jazdil na 1,8 TS a okrem oleja to zere aj vela benzinu...ta 1,8ma nesla v meste pod 10 ani ked si s nou robil cokolvek proste menej nezozrala a to v premavke mesta Wigan to sarovna jednemu velkemu nic...ano mala 140 kobyl ale ked si ich zacal vyuzivat tak vyr v nadrzi to auto malo dlhodobu spotrebu 11 l a viem ako sa na nom chodilo obcas dostal vypek ale v Uk to nemozes furt lebo sa zbadas na pokute hned. Tak kde myslis bude V6 ka? Chod si kuknut vsetky testy na italsky v6 jedno v akej alfe a vysoka spotreba je pisana uplne vsade a to sa berie v meradlach V6 motorov! Druha vec porovnavas radove 4 valce objemu 2,0 s V6 motormi 2,5 ? Uz len vseobecne je jasne kazdemu ze v6 motor je spotrebou pri vykone a v meste minimalne o 2-3 litre vyssi a strop spotreby nevraviac. Hadam to nechces popriet a proti italom nic nemam nahodou alfy su krasne dobre jazdia az na tie ubohe prevodovky 156 ma prevodovku jak na Lada 1500. Subaru boxer a staly pohon v meste a pri blbnuti ma aku spotrebu podla teba? no daj lebo som moc zvedavy, mam aj taky kombik v okoli chalan sa o nu pekne stara.

proste sumarum twin sparku 1,8 bola pri sviznej jazde spotreba v meste 11 L+ v lete a smiesnej premavke ziadne kolony zapchy brzda plyn ani nic...

2mato  
Mato
2009-04-29 11:21:06

Honzo tu ide len o to, ze ked pouzijes ako argument proti GT spotrebu a este oproti autam ako Alfa V6 a SUB 4x4 boxer tak to je velka chyba....to je jedine na co som sa ohradil, maj argumenty ake chces ved na to nic nieje ked ti vyhovuje nieco ine tak jo kup si normalna vec. Ale porovnavat s neporovnatelnym je onicom a pises to stylom ako som pisal: Alfa od 9 a sub od 8 ale Gt 10-12 a 16 aj viac....preco si nenapisal potom GT od 6 alfa od9 a sub od 8 ? to si sa mohol bavit aj o alfe ze v meste 12-15 pri 180 15+ atd a subaru taktiez...ale to si nenapisal a to je vlastne sila tej tvojej argumentacie. Takze nech mas dovody hociake spotreba je posledne co mozes GTcku vycitat a ked si mal uz tolko aut mal by si to velmi dobre vediet.

2009-04-29 11:48:22

Jagy se ptal v cenove relaci nehlede na to ze je tam vic aut. Jinak ja mel 145 1,4 16V a 146 1,8 16V a se spotrebou na dalku v pohode za 7l tak nevim a ma pruznejsi motor nez GTcko.

2009-04-29 12:02:31

sakra to ste toho popisali musim aj ja "trochu"

Honzo trochu musim korigovat co si tu spominal ze som hovoril: ano zadok GT je pomerne makky- je totiz identicky pruzinami aj tlmicmi od 1,6, cez 2,0 96kw az po GT. Ale je to ZAMER NIE NEDOSTATOK. naladenim pomeru tuhgosti zadku predku sa korigu prirodzena nedotacavaost predokolky co sa podarilo u GT do takej miery ze to uznava naprosto ale naprosto cely svet a Honzo tvoj nazor to neovplivni. kto si mal moznsot v seriovej dobrej GT ponahanat sa na limite vo fakt ostrych zatackach nechapal a dovolim si tvrdit ze nebol dodnes postaveny seriovo rychlejsi podvozok na zakruty v kategorii sedan stredenj triedy, maximalane budu najpodarenejsie vyrovnanym superom. len jedo za mnohe - Accord 8g v serii ma podla majitela horsi podvozok ako GT-nemyslim konstrukcne, labo kazdy sa pozra hned na to viac prvkov=lepsie. neplati rovnako ako viac pruzkov, viac adidas. samozrejme aby si zas nenamyslali majitelia klasickych h-ckovych napr napr na Octavii 1 - nie vase auto nebude ani omylom fungovat lepsie

Este k tomu podvozku - maksi zadok zvysuje jeho pretacavost, akonahle das len dozadu tuhe pruzenie auto sa stane obycajnou nedotacavym predokolkou. po limit sa bude zdat z eto je lepsie ale na limite alebo lahko za nim to bude skor horsie, ja som hovoril ze traba dat Koni+HR potom aj dopredu.

VTI je rychlejsie v hornych otackach a len rovno seriovo podvozok skoro az hrozny, makky jak blato proti GT. upraveny dokaze byt samozrejme vybornym autom. ATR je v serii kompletne vyborne auto, vo vacsine veci dalej ako GT ale mnohi tieto auta zrovnavaju, maju v urcitom smere vela spolocneho. ATR je ale zas tazssie takze zotrvacnost v zakrutach je citit dokonca tak ze sa mu GT moze v zatackach vyrovnat, napriek samosvoru ATR. ATR je o nieco maksie ako GT. (Gt je hlavne vpredu na seriu sakra tvrde auto).

Plavajuci zadok u GT sa zhorusje vyrazne ak su tlmice neoriginal alebo su uz opotrebene. Ja som mal na GT 167tis km a namerane predok aj zadok cez 90% ale ked som sa viezol v dvoch GT 126tis km a 115tis km teda mali menej km tak som citil rozdiel-pri beznej jazde to nebolo badatelne ale na nerovnostiach moje akoby lahko viac triaslo vnutornostami-co je znak ze tlkmice tlmia menej ako u tych dvoch.Nikto iny si to okme mna nevsimol, takze je to fak jemna nuansa. Uz viac krat sa mi potvrdilo ze tester tlmicov je skoro nanic, maximelne odhali fatalne mrtvy tlmi cal eco pozna aj pologramotny vodic zatlacenim na neho

Ostatne auta nema zmysel zrovnavat, hlavne nie upravemnu skodovku so seriovym GT, 200Sx a vozit deti-moc neni optimalne, vzadu je hodne malo miesta na nohy a u deti to nefunguje tak ako u dospelych tym ze maju nohy kratke tak im dole nevisia ale chodidlami idu na sedadlo pred sebou a ak je tam malo miesta jednoducho sa nezmestia alebo si treba posuvat sedacku viac dopredu co neni zdaleka optimalne.

2009-04-29 12:29:36

Me se jen utvrdilo ze pujde z domu kdyz si to tu predctitam tak jsem se pri koupi nechal hodne ovlivnit forem. Cekal jsme hoden ale to auto mi nedalo ani polovic toho co jsem chtel. Nepotrebuji GTcko na jezdeni z bodu A do bodu B nebo ze je to kultovni auto. Chci ho mit pro radost ze svezeni aby mi nebylo lito do nej neco vrazit a pecovat o nej.

Na co ma dobrej podvozek vystuzenej kdyz nema vykon. Proc je tak tvrde naladena neskrejva neco?

2009-04-29 12:40:56

HonzoGT skriva! sofera za volantom co to natre aj silnejsim autam

2009-04-29 12:42:19

Hele me by zajimaly duvody proc jste kluci ty GTcka prodali?


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 11