Fórum - Téma


Zkušenosti rady 180sx/200sx/240sx


Fórum S13 Zkušenosti rady 180sx/200sx/240sx



1  2  3  4  5 ......... 11

2009-04-28 13:56:40

Chapes ze tam nejsou tlumice celejch 200tisic jsou tam jiny ach ju a tlumej dobre. Hlavne to neni jen muj nazor bavil jsem se o tom i s Bleskem a dal mi za pravdu jelikoz jsem to resil a myslel si ze potrebuju vymenit tlumice. Jinak ta zad je proste o proti predku mekcci o tom zadna predk je tvrdej jak kamen podle mne az neprimerene o proti zadku.

Jinak jel si v Honde Accord Type -R o dost lepsi auto nez GTcko jestli tedy chcete porovnavat auta vykonove i podvozkove.

Gtcko je proste cestak v pohode s dobrym podvozkem ktery se muze rovnat s lecjakym dnesnim autem ale je bez zabavy to mi nikdo nevyvrati. Kdybych si mel zvolit tak 200sx o proti GT :o). A tenhle nazor mam jen proto ze jsme mel silnejsi auto. Kdyz pujcim auto kamaradum tak kazdej rika jak to jede a sedi jak pribite neberu jim to. Staci mi ze mi naklepe jak kamosovo 100NX GTI nebo CRX vtec je to ale o vaze.

2009-04-28 14:11:39

rholas: mysli si, ze GT-ko pre teba bude lepsia volba ako SX. aj do sedanu sa da pekne napakovat (mas tam 500 litrovy kufor) aj ked, chladnicku ani plazmovy televizor tam nedas. ale mas na vyber este aj verziu liftback!

  • plna trojka na GT je vysse 140 km/h
  • seriovy podvozok je v GT velmi dobry, aj ked zadok ma (trosku) tendenciu plavat, napriek tomu GT je nedotacave auto!!

so sportovym podvozkom (zlte koni+H&R) na nerovnostiach predok uskakuje, a ABS nervozne kope, ale na kvalitnom povrchu len tazko najde premozitela vo svojej kategorii - ale treba k tomu aj kvalitne pneu ziaden seriovy oplik so 110 konmi nema na GT.

  • v marci sme absolvovali STK, kontrolovali aj tlmice a vysledok predok: 86% a zadok 82% , popri tom na aute je 3 rocny podvozok a najazdene cca. 30 tis. km! tak neviem ako je mozne dosiahnut skoro 100% stav so seriovymi tlmicmi - tie testy tlmicov su absolutne nespolahlive

2009-04-28 14:18:55

mal som rozpisany riadne dlhy clanok ale som sa rozhodol ho radsej nezverejnit leby by ste ma ukrizovali, tak len este raz pripomenie ze SX je ina kategoria ako GT. A EVO nespominaj lebo zacnem s Porschakmi a mozme sa tu natahovat do nekonecna.

2009-04-28 14:19:41

A v cem na nej nema mi povez na okrsce v zatackach v normalnim provozu? S tim ze oplikovi to jede driv nez GTcku. Nebavim se o sprintu rovinkach ani na okruhu.

Kdyz je to auto tak perfektni a rodiny proc se ty nejlepsi kousky prodavaj.

2009-04-28 14:27:23

Honza sa nehnevaj ale 140-150km/hod. to musi byt bohovska zatacka. Radsej to porovnaj na riadnej klukatej ceste kde musis radi do 2-3 a potom mi povedz ako ten opel sedi

2mato  
Mato
2009-04-28 14:52:37

waw zaujimava debata, nasiel sa aj niekto kto GT hani je to zaujmave citat...podla mna je to hlavne o tom s cim sa porovnava, mna by zaujimalo ktora skodovka ti lepsie sedela v zakrutach ako GT ?

Druha vec pokial sa s niekym nahanas a obaja idete palbu nepredbehnes ani slabsie a podvozkovo menej zdatne auto lebo logicky nemas moznost vyuzit na predbehnutie kazdu cast useku kde on je vzhladom na techniku pomalsi...musis davat predsa prednost premavke to je prva vec a druha nie v kazdej zakrute kde je pomalsi mas miesto a povrch na to aby si ho obletel ...tiez GT ma atmosferu a pri palbe ak chces niekoho nechat a hned vyuzit prilezitost musis omnoho vyssi vykon ako auto co predbiehas lebo musis v jednom okamziku nabrat vela vykonu co sa rovna atmosfere moc silnejsej alebo turbu ze jo...nemas cas ist vedla neho 10 sekund a pockat az kym sa prejavi vykon 30koni dokopca ked obaja idete palbu...takze taketo porovnavanie je uplne onicom aj technicke useky sa meraju na sutaziach na sekundy a stotiny a rozdiel techniky byva niekedy velky ale rozdiel casu maly...tak a potom v beznej premavke na nasich cestach ho chci vyrazne zanechat...to nejde proste....primera ma aj tak silu na rozbitom povrchu a ostrych vlasenkach kde sa naplno prejavi praca multilinku na kazdom povrchu a za kazdej situacie skvele vedenie kol...skus niekoho s jednoduchou napravou a tvrdymi tlmicmi co mu to bude robit na takej ceste... takze trocha realneho pohladu pri tom porovnavani...toto je aspon moj nazor.

2009-04-28 15:04:22

Juju presne o to mi slo sevsim souhlasim a takhle jsme to mel napsat dekuji. Jinak s 200Sxkem to slo predjizdet jelikoz si nemusel cekat na otacky na to tech 200k stacilo mel jsme vetsi turbo zvednutej plnici tlak.

Nerikam ze kdyz bych byl pred oplikem tak bych mu ujel to bez debat pak je to spis o tom kdo pojede vetsi palbu ale jezdit po okrsce 200km rychlosti je sebevrazda a hazardovani s zivotem.

A k te skodovce Skoda Rapid 136 snizena hlava tvrdsi pruzinky ventylu a pruziny ostre vacky a pretriskovanej karburator s tatry 613, vylestene kanalky, odlehcenej setrvak, svody vejfuk. Ale hlavne stavitelnej okruhovej podvozek tedy predek byl stavitelnej. Vse vystuzenoBral jsme zatacky ostry Lka vracecky klidne ve stovce. Auto se ani nehnulo. Ale jak to u skodovek bejva reznou a reznou a hlavne ten plech to je mekkota v Praze se mi predni sklo posunulo o skoro 1cm dolu. Praskl mi hlinikovej MTX elektron ve sroubech no nahovno. Ale na okrskach a dobrych cesta dobra zabava.

Panove a kdyz uz srovnani naklepala mi Honda civic 1.8 VTEC taky dobre auticko safra.

2009-04-28 15:11:03

pekna diskusia hehe 2mato vysvetlil si to tu very good

Honza mam doma skodulu ale v zivote by som si nedovolil ist do zakrut tak ako s primerou aj ked na Rapide su goodyear ultra grip ale proste skodovka pokial nema sport.podovozok da skoro budku( na strechu). Na primere nam uchadzala rit ked sme mali este gumy od povodneho majitela Matador Elite 2 ides do zakruty kusok rychlejsie a zadok beha...otras jazda.teraz tam su dunlop sp fastresponse a drzi jak prikovana. verim tomu ze keby tam bola predna + zadna vzpera a GT stabik v predu (ktory je hrubsi) tak by to sedele este lepsie ale aj tak na podvozok u primery sa da spolahnut.a viezol som sa na viacerych primerach ,na Bruniho,Dracikovej aj tatkomacko ma zviezol a v zakrutach to drzalo ,takze na svojej skus vymenit tlmice a bude drzat tiez ako prikovana.alebo treba hladat chybu niekde inde vecsinou byva medzi volantom a sedadlom.Postacia ty KYB tlmice a spoznas rozdiel ,netreba ani KONI ani nic podobne :)

2mato  
Mato
2009-04-28 15:14:47

Honza no vidis Co sa toho SX tyka tak jasne ze predbehnut sa dalo ked to ma turbo a priebeh vykonu oproti GT muskulativni : D potom sa to da v okamziku vyuzit na predbehnutie....co sa tyka tej skody vies pokial si zoberies hociake auto a upravis ho takym sposobom tak ti na tych kvalitnych cestach bude take iste....sprav to iste s GT ckom daj tam nekomrpomisny podvozok len na jeden ucel a vyhod vsetku vybavu aby to opat sluzilo len na jeden ucel a uvidis co to bude....len GT je o sirke jeho vyuzitia a aj napriek tomu ma velmi slusne vlastnosti a funkcnost prakticky kdekolvek... a o tom to je pokial ma byt nieco nekompromisne na jeden ucel ktory ma plnit na 100% a na ostatnom inom nezalezi tak s vela auto urobis kladivo v tom jednom smere....a tiez to je aj o tom ako si pisal kto je ako schopny riskovat....stalo sa mi, ze pri takom nevynnom nahanani to bol taky magor ktory sa skoro vysypal aj s nevynnou zenou len aby mi dokazal ze C4 picasso 2,0 HDI 136k je proste lepsie....ako som to videl co zacal robit ked som mu bol stale v patach som si povedal, ze nikdy viac ! bolo mi z neho na ... ja vzdy idem potial aby som neriskoval zivot svoj aj ostatnych koli somarine aj ked jo niekedy sa to lahko hovori ako ked si v zapale...

2009-04-28 15:36:27

nevim, srovnávat turbo motor s GT... dej do GT turbo, pořádnej podvozek, gumy a uvidíš ten šrumec...a samozřejmě záleží na řidičovi...taky se sn ikym nehonim 200 po okreskách, to mi za to nestojí...ale v zatáčkách si "většinou" ani neprdnou....to jsou moje zkušenosti s 2. letým užíváním GT

a jinak škodovka může taky pořádně zatopit i v zatáčkách,,,sám jednu provozuju rally stylem ma tam gumy 185/60 a formule jak prase...........

když je GT tak nahovno, tak ho prodej

2009-04-28 15:39:17

Proto jsem psal ze bych dal dozadu KONI a vymenil pruziny za HRka.

Popravde ale reknu ze kdybych ted mel kupovat auto sportovnejsiho charakteru tak vyhraje Honda Accord Type R nebo Honda Civic 1.8 Vtec.

Co ja osobne beru za zazitek s Nissanem Primerou je Mikycova Turbo Primera opravdu to byl zazitek osobne jsem ji ridil tim to mu dekuji.

To nemyslys s tim turbem vazne zeju. Ju v primce super v zatackach se dlouho neudrzis. Jak chces na predokolku prenist ten vykon a kroutak.

Ja nepisu ze je nahovno ja mam Gtcko rad prodavat ho budu jelikoz s SXkem je zabava ale nerikam ze nebudu mit druhe rodine auto. Gtcko je dobry auto s dobrym podvozkem na normalni jezdeni. Ale jsou i lepsi auta za tu cenu. Ale porad se mi jedna o zabavu a radost z jizdy to mi proste GTcko nedava.

2009-04-28 15:45:30

nevim,,tak proč tu haníš GTčka...ostatním vyhovuje, tak proto ho hájim,,osobně auto za 100 litrů neznam,,aby takhle vypadalo, jelo, mělo takovou výbavu, malou spotřebu paliva, atd atd....jasně,, je tisíc lepších aut, každej silnější TDI ti ujede třeba v 90 ...tak si ho kup taky...prostě GT je dobrý auto

2009-04-28 15:59:53

Honzo, podle me to prehanis..

Nemuzes to srovnavat prece ATR. Ta stoji porad 150-300tis. Ma to o 60 koni vic, vetsi kroutak, samosvor. To nejde srovnavat s GTckem, ktere koupis i za 50tis. Podle me neni lepsiho auta za tyhle penize, ktere by dokazalo to, co GT. Pokud je, tak je tu vyjmenuj.

2009-04-28 16:00:11

pokial niekdo vlastni GT, tak mu musi byt jasne, ze SR20DE treba tocit a tocit, preco cakaju ludia zazraky od vysokootackoveho motora v 2 tis. ot. , to je uplne chore, je to podobna uchylka, ako od TDI-ka cakat zazraky v 5 tis. ot

civic 1,8 vtec je podobne lenive auto v nizkych otackach, vo vysokych ma ale navrch oproti SR20DE., podvozkovo ale GT je na tom lepsie, je stabilnejsia, a to je zaklad: pocit bezpecia a istoty aj na limitoch pri top speede.

par rokov dozadu v brne na okruhu sa mi podarilo v jednej jazde tromfnut auta: opel astra coupe 2.0, mondeo ST200, a aj A8. Astru som predbehol v zakrute na konci cielovej rovinky vonkajsim oblukom, ked pribrzdujes z 175km/h a vrhas sa do zakruty , na okreskach by to bolo hazard, nakolko nemame 15 metrov siroke cesty s jednosmernou premavkou

2mato  
Mato
2009-04-28 16:02:56

co sa tyka tych zazitkov co dava GT nemozem posudit nesiel som ani v P11 tak neviem ale v P10 je tej atmosfery myslim....a nesiel som ani v civic 1,8 v tec a ani v accord type R , ale uz len z principu to je hlavne o silnejsich motoroch...2,2 vtec o dost silnejsi a 1,8 v tec na civic tiez...

davnejsie som cital ,ze rada motorov sr20 bol a navrhovana so zretelom na co najvyssiu zivotnost, najlepsiu spotrebu paliva aj emisie, je navrhnuta aj na uchu ladiaci zvuk teda prijemny , aj celkovu vyvazenost reakcie a plynulost... tak pri tomto vsetkom sa neda plnit este aj kriterium najvykonnejsieho dvojlitra v triede... co sa tyka hond taku su vykonnejsie ale aj nezanedbatelne viac zeru

2009-04-28 16:07:45

Uplne najlepší zažitok s GT je jazda po meste- diery, kolajnice, dlažba, parkovanie.

2009-04-28 16:28:08

Honda Civik 1.8 Vtec. Gtcko za 50tisic chci videt v jakym stavu aby si do nej nemusel rvat? Co se tu prodavala auta a stala za neco byla vzdy okolo 150tisic za to koupis tedy uz i Hondu Accord Type -R. Ze se prodala za min bez kol bez veci okolo je jina vec.

A kdyz tu ctu ze Srka maj obcas problem i po 150tisicich tak to vzdy bude o tom jak se clovek o auticko stara.

Ze hondy zerou a Gtcko kdyz mu davas ne?

GTcko tu nehanim srovnavam s 200SX jelikoz se tu clovek ptal na zacatku na 200SX.

Ja to auto mam rad a staram se o nej pecuju lestim jen mi na nem vadi par veci. Muzu tam dat turbo nebo dat ostry vacky upravit N/A, koupit podvozek kola ale to bude stat dost penez a pak se o to jen bat aby Vam to nekdo neukradl. Nehlede na to ze to porad bude jen GTcko.

2009-04-28 16:38:53

mne tester na tlmice ukazal vpredu 72% a vzadu 58% a stale dokazem zatopit inym. inak kam sa hrabe 1,8 vtec na 1,8 VVTL-i

2mato  
Mato
2009-04-28 16:47:50

hondy ci uz 2,0 1,8 2,2 zeru viac aj ked im nedavas...o tom je rec...nevravim ze zeru o moc viac ked porovnas 2,0 v tec s De ale celkovo pri tom istom style nebudes mat spotrebu v priemere napr za 7,6 l....na to zabudni....ked im davas zeru obe tam sa netreba cudovat aj ked myslim, ze vtec ma vyssi strop

druha vec nas trh a aj GT ma len smolu ze nedostavame take dobroty pod kapoty ako maju v japonsku ci USA...keby dostavas to najlepsie co nissan robi pod kapotu a nie len obycajnu produkciu tak podla mna na hondy zabudnes...a mozno nie : )

2009-04-28 19:03:29

Zapominate taky na Alfu Romeo 156 2,5V6 podvozek super, motor super a krasna je taky. Jen tam musis opravdu narazit na dobrej kauf a aby byla v dobrym satvu jinak je to pohroma.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 11