Fórum - Téma


Zkušenosti rady 180sx/200sx/240sx


Fórum S13 Zkušenosti rady 180sx/200sx/240sx



1  2  3  4  5 ......... 11

2009-04-26 18:42:00

Jsem tu úplně nový, tak doufám, že něco neporušuji, když se hned ptám, ale po zběžném prolétnutí diskuse jsem odpověď nenašel.

Líbí se mi Nissan 200SX, 180SX apod., tak začínám uvažovat, že bych si ho pořídil, zvlášť když vidím, za kolik ho nabízí po netu.

Ale měřím dva metry a nejsem si jistý, jak je to u tohohle modelu s prostorem. Nikdo v okolí ho nemá a když projede kolem na ulici, tak to nepoznám... A když už jsme u toho prostoru, na zadní sedadla se 2 malé děti vejdou, že ano?

Taky by mě zajímaly zasvěcené názory na reálnou cenu 200SX ve slušném zachovalém stavu, tedy v takovém, který nevyžaduje okamžitě spoustu dalších investic, přece jen to není nejnovější auto a sporťák si asi nekupují lidi proto, aby s ním jen jezdili v neděli do kostela/hypermarketu...

2009-04-26 18:51:39

S 200sx je predevsim o sypani penez. Jsou to stare auta o ktere se bohuzel moc nestaralo. Jako rodinne auto s vozenim deti bych zapomnel.

Ceny jsou nizke, stav odpovida. Motor muzes pocitat, ze drive ci pozdeji na komplet generalku. Tohle neni proste auto, ktere koupis a jen jezdis.

Jestli chces neco i pro rodinu, tak si kup P11 GT Primeru, ktera ma super podvozek, udrzba je levna, spotreba je nizka,..

2009-04-26 19:00:01

Tak pokud by koupil S14A tak ta neni jen o sypani penez kdyz sni jezdis trochu normal tak jen vic zere a castejc se meni olej . Jinak to jde a stima deckama nevim no jako vejdou se tam ,ale kdyz budete chtit na dovolenku tak to neni ono mel by si mit jeste jiny auto na rodiny vylety.

2009-04-27 00:08:26

Díky za rady, asi se na SX vykašlu, nemělo to být v první řadě na vození rodiny, ale mj. jsem počítal i s tím, takže se radši poohlédnu třeba po té Primeře.

2009-04-27 20:52:35

A ja bych to SXko nezatracoval osobne jsem mel dve. Bbohuzel jsem mel nehodu. Kdyz koupis polovrak tak budes sypat ale to je s kazdym autem. Kdyz koupis auto po GO motoru a vetsinou nezustava jen u toho nebudes se honit za vykonama tak ti auticko bude slouzit. Ja jsem za pul roku najel pres 15tisic km jeste vic ted nevim presne. Ju a GTcko dobry auto podvozek nu o tom bych trochu pochyboval ten zadek je proste mekkej a nedrzi stopu HR a KONI pomuzou. O proti SXku je to jen GT bez zabavy rychlejsi rodiny auto. Pokud si nemel silnejsi auto GTcko je dobra volba.

Jagy nevsimnul jsem si ze by se tu GTcko netunilo a nesypalo by se taky do nej.

K ty cene SXka bud narazis na vylozene dobrej kauf nebo minimlane 100tisic a vejs.

2009-04-27 21:00:28

ja som tiez rozdumoval nad 200SX S13 lenze ked som si spocital 2+2 vyslo mi ze to nebude auto pre mna,kedze zatim som student a ledva by som nasporil na auto a nie to este na GO motora nove turbo atd. atd. atd.este by som bral Sunny GTi alebo almeru GTi a ked uz tak aj to GT-cko.

Inac ked primera nema dobry podvozok hm...ked nedobre vedie kolesa hm...tak neviem ktore auto ma dobry podvozok.zajimave ze kazdy vychvali na primere zadnu napravu (a je to aj pravda) hlavne je mat dobre gumy.A v poriadku tlmice.Inac nevidim ziaden problem.

A ceny primer sli dost dole takze uz za slusne peniaze sa da zohnat slusne GT

2009-04-27 22:22:15

Tak jelikoz jsme to probiral i s bleskem a ten mi dal zapravdu ze je to tak a kdyz vezmu nepomer tvrdosti predku oproti zadku a naklony v zatackach tak proste nema super podvozek netvrdim dobrej ale zkus si dat HR pruziny a Koni tlumice a uvidis ten rozdil me se primera v nedeli v zatacce utrhla par lidem uz taky a nemusi to bet ve vysoky rychlosti. Jelikoz te nepomer je docel a velkej na nerovnostech se rychle rozdivoci. Ale to je jen muj nazor at jsme prida nekdo jinej svuj nazor.

Na normalni jezdeni je docela tvrda kotr po praze tak nevidim duvod nepritvrdit i ten zadek ja osobne dam KONI tlumice jen dozadu ten predek je tuhej azaz. Jinak na testech tlumicu mam predek 99% zadek 92% . a novy gumy zajety

S sxkem jsme si mohl delat pomalu co chtel na suchu a na mokru je s nim prdel. A kdyz to vezmete upravama na GTcku + auto jste na stejny cene jako za dobryho Nissana 200SX.

2009-04-27 22:33:21

Honzo jo 200SX je nadhera taky by se mi libilo nez vsechno okolo by me asi jen strasil ten benzin protoze bych tu nohu na uzde neudrzel a tak to jako student radsi vemu taky Primerku . Ale kdo vi kdyby byla dobra brigadka nebranil bych se 200SX nejradsi S14A ,ale ta cena . S13 je krasna a taky supr ,ale asi bych sel do ty novejsi. Proste 200SX je sportak a GT je sportovni sedan no ,ale oproti jinym se supr jizdnima vlastnostma zvlast kdyz se upravi a muzu potvrdit ze se sport podvozkem je Primera brutal jak sedi (hlavne jak mel Komar tu zelenou na tich gumach Godrich)

2009-04-27 23:41:47

môžem len potvrdiť slová HonzuGT, nevravím, že ten podvozok je zlý, ale minule ma chcel predbehnúť vlastný kufor a to som teda nešiel na hrane, pričom bolo sucho ale ak s tým vie človek narábať, vie to byť dosť zábavné autíčko

2009-04-28 06:43:34

Tohle je tezky s Vama rozebirat. 200sx S13 je pohodove auticko da se pouzit i pro bezne jezdeni. Ja jsem to tak mel a moc se mi po ni stejska. Spotreba je adekvatni k Vasi noze na plynu. GTcko dokaze taky zrat 18l kdyz ho zenete po dalnici ve 210km rychlosti a upravama se dostanete i navic. Nebudu zas rikat ze GTcko na 2.0l ma super spotrebu ja i pri draceni se nedostanu pres 8l jezdim za 2 - 2,50,-/1km s plnou nadrzi najedu neco pres 640km je to jen o cene benzinu a jak kvalitni. O vejkendu jsme byl s GTckem na skole smysku a dlouhodoba spotreba se mi zvedla nad 10l jen jsem cumel jak mizel bnzin z nadrze a najel jsem jen neco pres 480km. U 200sx to bylo zhruba o 1kc vic. Samozrejme se da nadrz vypatlalt za 20min driftovanim ale to je zas jina je to zabava. A s tim starim GTcko zrovna mladice taky neni rezne ma sve mouchy. Jen ty dily v porovnani s SXkem jsou dost levnejsi a dostupnejsi.

A s tou udrzbou je to stejne jako u Ohcavky RS muze najet v pohode bez uprav 200tisic bez vymeny turba jen se o ni starat a udrzovat. Jakmile ji zacnete zvedat plnici tlak upravovat a podobne jde peken do kopru to same je to s SXkem . Kdyz je v zakladu je snim sranda, relativni nezere benzin a udrzba je adekvatni k pouziti auta ( kdyz ho nerasite nemusite casto menit veci :o)), S tim mistem me se kocarek do GTcka nevejde do SXka ju a jezdime vecinou ve dvou.

2009-04-28 08:06:19

Uf zaujimave prorovnanie. SX vs. GT No ja by som povedal ze porovnavate dve rozne kategorie aut a aj v jednej aj v druhej mozu byt sroty zalezi od stastia co kupis. SX ak by som na neho mal je moje (seriozne SX nie je lacne hlavne s tych novsich a benzin by ma asi zozral), a krotit sa v takom aute by bol hriech (ale to je len moj postoj k takym autam) proste SX je nadhera. Ja mam GT, bohuzial v horsom stave ked ze servis predchadzajuci majitel navstivil no mozno by som to na jednej ruke spocital. GT no neviem ak ho porovnam s SX tak sa ani nechita ale ked GT porovnam s inymi autami roznych sraciek teda znaciek. Tak je to pre mna vitaz.

Ak mas peniaze tak ber SX pohladaj nieco u vas popripade dovoz, len mozno casom ked ze si pisal ze mas 2 deti ti to auto bude male, ale tak v dnesnej dobe ma vela ludi 2 auta jedno na zabavu a jedno pre rodinu tak ze ber SX pre seba a GT pre rodinu

2009-04-28 08:36:05

S tim GT pro rodinu bych to chtel vysvetlit ja paty dvere nemam. Vetsina co ma GT taky ne. Nic tam poradnyho neodvezes. S velkejma kuframa mam problem. Kdyz si pucujem deti kocarek tam nenarves. Paradoxne jsem odvezl vic veci v SXku nez v GTcku. U Sxka jdou sklopit sedacky a vznikneti velkej prostor u GTcka to kvuli pricce neudelas. Na rodinu je preci kombajn kort kdyz jsou dve deti.

Jinak samozrejme ty auta jsou hodne rozdilny a kazdy ma neco do sebe .O)

2009-04-28 08:49:40

HonzaGT uz len jedna vec ma potom zaujima preco mas GT???

2009-04-28 08:50:37

No pokud uvažuješ v této rovině, tak osobně bych Ti doporučil almeru nebo sunny GTI + nechat si peníze navíc a vyměnit věci které tam nebudou 100% a máš krásné auto. Mě se podařilo sehnat krásný sunny GTI - teď mám něco málo přes 100 tis. km najeto, takže právě zajetý motor právě jsem dokončil nějaké zásadnější výměny a jezdí to skoro jako nové (přece jen to auto má 20let a podvozek byl ještě původní...), s tím že by to mělo být teď aspoň rok nebo i dva bez investic. Celková cena sakumprásk auto + věci co jsem tam měnil byla něco přes 100.000.

Sunny má páté dveře a v zadu žádnou příčku, vyndáš plato, sklopíš sedačku(y) a odvezeš skoro všechno, už jsme v tom jeli i ve čtyřech dospělých lidech a dá se to, i když to není na delší trasy... děti jsou v zadu naprosto v pohodě.

A pokud jde o jízdní vlastnosti, přece jen je to prakticky stejný motor jako v primeře ale to auto je výrazně lehčí, takže např. není žádný problém s poloosama jako u primer, jede to lépe a zadní náprava je jednodušší verze toho co je v primeře, žádná skrutná příčka....

2009-04-28 09:48:50

Draciku proc myslis ze uz jsme GT nekolikrat prodaval. Ted ho dam dohromady vymenim co pujde a trada pryc a uz aby bylo 200sx doma. Tenhle rok si GTcko jeste necham ale pristi rok pujde. Ja resil turbo nebo N/A upravy ale porad je to predokolka a upravy vyjdou silene draho to uz je lepsi to vrazit do 200SX.

Ja si poridil GTcko z clanku a podel rad tady s fora a udelal jsme dobre koupil jsme dobre par chybicek ma ale ty uz jsem vychytal na svuj vek a km ma tichej motor obcas me neco vydesi jako to vadny cidlo oleje a podobne ale to se da resit uvidime az bude nainstalovanej ten podvozek jestli to bude lepsi ale popravde moje Skodovka sedela v zatackach lip nez GT. A to hlavni 150k ma uz v dnesni dobe "kazdy druhy" auto je problem predjizdet kazdej se chce honit do zatacek 60km na rovince 220km a beda kdyz me predjedes a podobne. Ja jsem znamej tim ze se mi stejska po 200sx :o).

2009-04-28 10:54:39

Honzo, podla mna je to hotovymi tlmicmi, povedzme si na rovinu 250t. km+ uz musi byt na nich citit... uz len keby si vymenil tie tak by bol rozdiel sto a jedna... a tie testy tlmicov - nebudeme si klamat - nic moc

2009-04-28 11:10:25

Zajímavou debatu jsem svým dotazem rozpoutal :)

SX jsem zatím definitivně neodpískal, ale na druhou stranu nevím, jestli nebude muset výrazně převážit ta rodinná stránka, tudíž se asi spíš dívám po Primeře a nakonec jelikož prcci jsou fakt malí, takže míň místa vzadu nevadí, tak i po té Almeře.

Každopádně díky za rady, budu to tady číst dál a až něco koupím, určitě se pochlubím.

2009-04-28 11:17:51

mě GT sedí jak přibitý, právě proto většinu aut snadno setřesu právě v zatáčkách, na plnou trojku to podrží až se tomu nedá věřit...........ne že bych byl nějakej závodník

200sx je určitě jiná kategorie auta než GT.....kufr to má ale fakt napytel.....

2009-04-28 12:21:05

Mathew predcti si to po me poradne ju napsal jsem to tam na testech predek 99% zadek 92% je tam dost novejch veci bylo to pravidelne servisovano a dobre strano na ty km je dost v pohode jen ja na tom hledam kazdou chybicku jelikoz mam rad auto v cajku.

Tak vytocena trojka dobra to je tak 110-130km/h jestli ti pripada v tyhle rychlosti ze rves zatacku a ze jim ujizdis tak promin ale to nebudu brat vazne. Kamarad ma Oplika 110k a nemam sanci ho predjet a naopak. Jezdi s tim v pohode 140-150 zatacky. Skus si spis za lehce slabsim autem jezdit na okrsce a tak aby si to rval stejne a jsme zvedavej nepredjedes a budes mit jen stres. To je dan za to ze to auto ma vrchol tak vysoko a pri prerazeni i kdyz se snazis sebevic stejne ti padaj o dost otacky kolem tech 3800-4500 otacek pokavad nejsi porad v cervenym poly a to se teprve GTcko nadechuje a jeste k tomu ta vaha. Chtel bych te videt proti Fabii RS proti jakekoliv Nafte co ma vic jak 110k kde de hezky odspodu.

No muzu jet taky prvni 90km a nedostanes se predemne hehe

Jinak GTcko v normalnich realnych rychlostech sedi jak pribyte to bez debat. Kdyz se tomu daj jeste 16 Nnebo 17" kola a poradny obuti neutrhnes ji. Me se to povedlo parkrat.

Jinak ted o vejkendu me provokoval passat ostre TDI tak ze baj vocko 140-150k brali jsme zatacky zhruba ve 130-150 auto s enaklanelo na rovince skoro 200km jak chcete v tomhle aute predjizdet. U 200sx to slo jak rikam vaha a vykon je velkej limit.

Krasne to de videt v EVU X tam nez se rozkoukas je pred tebou a nemas cas ani podradit :o)

Jeste jedna vec koho bavi rvat to auto na samou hranici kdyz vrchol ma pred cervenym polem a radit musis minimalne o dva stupne aby byla v otackach ja to srdce moc nemam. Kdyz chci predjed tak podradim a predjedu a jezdim si do tech 3000 na okrsce 3500 na dalnici. Vzdyt 90km na 5 stupen jsou otacky 2600 zhruba.

2009-04-28 13:18:30

Jasne, ja som to cital neboj, ale narazam na nepresnost tychto testov, nie na tvoje auto, na GT, alebo na SX. Ja tieto testy nejak super vazne neberiem. Ano, javi sa to ako super cislo (92% je matematicky super) - na druhu stranu viem ze 90% ucinnosti vykazal uz aj vytekajuci tlmic

Napriklad: Je citit rozdiel podvozku mojho auta a malo jazdenej 99GT - uz pri beznej jazde - obidvoje origo tlmice a samozrejme ucinnost super ;) no hovorim tu o 11 rokov starych tlmicoch, jazdenych po tychto otrasnych cestach... tak si vytvorte vlastny obraz nad percentom ucinnosti uz len z tohoto prikladu.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 11