Fórum - Téma


Zima


Fórum Terrano Zima

Informace o modelu: Nissan Terrano / Pathfinder


1  2  3

Tur
2009-12-15 08:53:41

Zdar terranisti,by mě tak zajímalo co mi napíšete na můj dotaz.Jak se tváří vaše motory na zimu?Respektive než se vám motor ohřeje.Mě teda vytváří neuvěřitelný zvuky (nepočítám hlasitost) ale občas si pískne bzučí a nepopsatelně šmatlá.A to jenom než se ohřeje pak je to dobrý.Tak co s tim dělá vám to taky nebo jen já mám nějakou mrdku.

2009-12-15 18:43:56

tak když nebudu komentovat ochotu startovat na vybitou baterku tak asi takhle: nepíská, nebzučí ale šmatlá. A na to už jsem se chtěl mockrát zeptat. Je to jakoby od řemenů, nevím od kterého, schazovat se mi je nechce. Přemejšlel jsem co na řemenu může šmatlat a dospěl k tomu, že se asi taky přeleží jak pneumatika a pak se v tom místě nechce tolik ohýbat a vrže-šmatlá. Možná by pomohlo je nastříkat nějakou ****** na gumu, nebo něco takého. Už nejsou nejmladší a určitě by jim to neublížilo.

2009-12-15 23:07:27

No hlavne si tam nenechajte zamrznut par kil blata ja som to nestihol poumyvat a keby ste poculi ake zvuky to vydava teraz tak by ste sa asi cudovali ako som sa aj ja cudoval. Rozne odrody buchotania, sustania a podobne a to nevravim otom ze som sa snim nevedel pohnut ked zamrzol mal som co robit aby lad povolil z brzd ... a kedze zimy stale neustupuju asi tak skoro umyty nebude ale po par kilometroch buchotanie ustava predpokladam ze to bude tym ze blato odpadava postupne ... ale predne blatniky su povedal by som riesene dost kryticky neviem ako vy ale mne sa stale nabije pod smerovky v prednej casti blatnika okolo 5 kil blata je tam zbytocne velka diera a je nekryta. Umyt to je umenie hlavne ked som predtym chodil po lepkavej hline ... Bocne nastupne prahy taktiez uspesne zachytavaju bahno a po blatnivejsom zazitku by tam clovek mohol zasadit sadenice a verim ze by vyklicili a ked sa teplota v noci pohybuje v hlbsich minusovych hladinach tak sa mu teda startovat velmi nechce ale to bude uz spominanou bateriou ale nastastie zatial stale naskocil hoci spociatku bezi na 3 valce casom sa vsetko vracia do normalu ... inak by som zimu hodnotil pre toto auto ako menej kritycku. Hlavne sa tesim ak pride nejaka snehova kalamita a vsetci sa budu smykat a zapadat a ja si svizne pojdem dalej

Tur
2009-12-16 08:00:22

Tak sem jsem nelenil a otestoval co vlastně po mě po ránu můj malej Tuřík chce.A vyýsledkem je že nažhavim a naskočí motor jedna báseň chvilinku si řve tak na 1000 otáček a pak klesne na 500-600.No aele vzápětí začbe již zmiňované cinkání atd.To jsem přátelé vyřešil.Poutáhl jsem spodní kryt (kterej sem mimo jiné blbě utáh) a hlavně moje spz dost drnčí páč po nandání rámu jsem jí musel lehce poupravit držák a ted drží jen na dvouch plechovejch účkách....takže vyřešeno.Co se týče šmatlání tak to jde jakoby z pod auta na místě řidiče.jenže je to dost zavádějící když stojíte nasekanej mezi autama na parkovišti sidlíštním.Ale spíš mám podezření na to že mi lehce přimrzá voda asi bude moc naředěnej antigel.Dnes budu v práci až do večera a mám tu 8 pod nulou tak uvidíme zdali bude přimrzlá.A pokud ano tak šmatlání přisuzuji tomuhle.

Ostatně mi povězte eště jednu věc jak vám to topí?Mě teda zhruba tak po 20 minutách ale není to nějaký moc velký teplo.Srovnávat Turrano s octavkou je asi nesmysl ale včera sem ráno jel octávkou do práce a po pár minutách sem musel topení dávat na půlku páč to bylo vedro k nevydržení.

Díky

2009-12-16 17:45:00

Tak co sa kurenia tyka tak ja ked mam riadne vychladeny interier tak trva kym sa trochu prehreje ale motor zacina hriat pomerne rychlo. Po 10 km uz z vetrania ide prijemny teply vzduch. A po 20 minutach ako ty vravis uz davam dole kabat. Ked sa mi motor zohreje uz uplne a zohreju sa aj vetracie potrubia tak ide taky horuci vzduch ze neudrzim ruku. Ja by som kureniu dal 7/10

Tur
2009-12-16 19:32:34

No tak to jsem rád,uplně přesně to mám taky akorát pak takový horko z trubek mi nejde.i když sem ted jel domů a stáhl kolečko teploty tak na 3/4 a horkej vzduch šel.Tak nevím.Jo a chladič je v pohodě voda v něm vydrží dle dnešního rozboru -30

2009-12-16 19:55:35

To šmatlání co tu píšete tak ze své skušenosti mohu říct že to je klínoví řemen na servo protože když natočíte studený motor tak je zákonitě chledná i hydraulika do serva po prohřátí začne bejt tekutější tím pádem jak čerpadlo tak klínoví řemen nejsou tak namáháný a jinak mně oi dokonce šustí a to tak že to je až protivný rěším to tak že vezmu WD sprey stříknu na řemenici i klíňák u serva a je klid

Jinak u mně

stratování na starou baterku

zvuky po startu

jinak uplně stejné jako u vás

Máme prostě ropáky

2009-12-18 18:51:51

Start v -22 stupňů mrazu,autiko bylo venku chudáček! ale ůplně mi vypadli oči,sice teda mu trvalo,než se vzpamatuje,tak jak píše Hrudík,že zvuky teda zajímavé,ale jinak pohoda ! Takže start v takovém mrazu bez problému !

2009-12-18 19:18:06

tak ja patrol na prve vrznutie a bez nejakych cudnych zvukov ,akurat je trochu lenivy kym sa neohreje olej v difoch a prevodovkach

2009-12-18 21:45:44

Jozef tobě se to mezi těma šesti válcema stratí ale řekněmesi narovinu MÁME ROPÁKY a ktěm to patří

2009-12-20 16:33:52

No odskusane startovbanie v zime. Pri -23 °C start az na 3 krat. Pri -16°C tiez az na treti krat. Zda sa mi ze to nevladze baterka lebo uplne stiahne podsvietenie kontroliek.

2009-12-20 18:16:53

vyměň baterku

A tokovej dotaz s Turem sme řešili Adytíva kdo jaký používáte

 Svobi
2009-12-20 18:30:39

Jo davame do Almerky hlavne kvuli cerpadlu . VIF maj letni a zimni

2009-12-20 19:04:34

jedine co davam, tak je Sharom take modre aditivim do nafty a zabranuje to parafinovaniu

Tur
2009-12-20 20:06:07

Tak přátelé asi takto,start do -12 v pohodě na první otočení ale pčes -12 mi to otočí i petkrát a přesně jak pišeš tx Franky ale chytne.Nicméně sem ted jak psal Hrudik řešil aditiva a i to že mi zamrzla nafta (nikdy se mi nestalo a to beru naftu již několik let ze dvou pump shell a silmet).Nalil sem tam přesně tu co tu píšeš ty Svobi ale dnes ráno problém zas.Sice sem nastartoval a odjel hned ale po pár set metrech mi to auto spíše skákalo a max 1200 otáček jinak exlo.V sobotu sem neodjel vůbec až odpoledne.Tak uviíme zítra ráno snad to bude dobrý.

2009-12-21 22:20:13

tak pánové,jsem velice rád,že jsme narazili tohle téma,osobně co jsem jezdil u nemenované firmy,jsem tankoval jedině na Shell,s osvědčenou roční praxý,vám mohu spolitováním oznámit,že Shell,je nejvědší podvodník na trhu s pohonými hmotami,v naftě voda,skoro u 90% čerpacích stanic byl problém hlavně v zimním období s aditivi a se zamrzáním nafty,jinak tedy ještě,servis nissan sám nedoporučuje tankovat u tankovaček Shell,voda v naftovích fitrech,horší už v motoru,odcházeli kvůli tomu i dokonce čerpadla to samé má problém kamarád s BMW X 5,také tankuje jen u Shell,tedy tankoval,má to teda v benzínu a svíčky ho stáli okolo 10 tisíc korun(servis BMW),po necelém ročním provozu auta byli svíčky v tramtárii,takhle to šlo 4 roky stejně,až změnil čerpačku a je po problému,takže pozor na to.Jinak já osobně tankuji firemní naftu,jinak čerpací stanice ONO,UNICORN,je pravda že jsou asi nejlevnější na trhu,ale mrázy,které ted üdeřili,tak s kamionem startuji bez zamznutí nafty !! to stejné s terranem,není sebemenší problém Terrano naskočí na druhé otočení v mínu 23 stupňů takže zamyslete se kde natankujete§

Jinak jsem tady naspal jen své zkušenosti s temito čeropacími stanicemi,možná jsou i další,ale tam já netankuji,osvědčilo se mi tohle

Tur
2009-12-22 08:21:14

Je fakt ten že u shell jsem já osobně problém neměl až teď a co se týče její nafty tak stroe který mám v práci byli v pohodě taky.Za celou dobu co s nima dělám.Tankovali jsme donedávna u firmy Silmet (ta bere od čepra) a nikdy problém nebyl.Jo a co se týče TANK ONO tak tady bych chtěl důrazně varovat.S touhle firmou máme smlouvu na záložní zdroj při odstávkách a pokaždý když od nich jedeme tak nám dotankujou mašinu do plna a vždycky i v létě problém! Už u dvou mašin jsem musel měnit vstřikovací ale u jedný i podávací čerpadlo.A kdyby jste viděli co ta nafta v létě dělala parťákovi s trolemSkákal na místě jak koza na volnoběh a neuvěřitelně hulil.Takže mám opačný zkušenosti se shell než Turbik teda měl sem.Ale kecal jsem s klukama od shell tady v Říčanech a řikali že tu alpin naftu nemaj nárok dostat protože nejsou v horským okrese.....tak mají obyč zimní! Tohle jim sdělil manegment firmy shell.Jinak aby jste věděli tak už na shel nejezdíme a rozbor nafty tady ukázal opravdu bod mrazu -15 a množství vody se ani neptejte.Tak celej včerejšek sem tady ve 30 strojích měnil naftu.

2009-12-23 08:10:04

sem ti říkal že to bude naftou já tam leju bioneftu a nezaznamenal se s tím jaký koli problém nalil sem tam tyhle

http://eshop.lavio.cz/pro...etail.php?id=524&tree=185

uvidíme co to bude dělat a projistotu sem začal uklízet garáž doufám že se tam vejdu dřív měli v baráku asi trabanta nebo co bude to asi jen tak tak

2009-12-23 17:08:59

Hele,kdyby jsi měl problém se vlézt do garáže,tak zavolej,akmarád má takovej pefektní stroj s koulí na konci,to rozhoupe a práskne do toho a uvíš ten rozdíl hned

2009-12-23 17:34:53

to zas né už se plánuje rekonstrukce


Odpovědět

1  2  3