Fórum - Téma


zhasínání motoru


Fórum Primera P11 zhasínání motoru

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

1997 Primera P11 2.0

9 diskuzí  |  1 otázek

Výkon motoru 96 kW (131 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 000 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (96kW).



2013-10-09 12:17:33

Zdravím,potřeboval bych poradit,občas zhasíná motor jak při startu,při zastavení a vyřazení tak při jízdě,při zastavení dost dlouho trvá než otáčky klesnou na volnoběh když zrovna motor nezhasne,jěště dost narůsta spotřeba až 1,5-2,0lt,byl jsem v několika servisech ale jsem z přístupu velmi zklamaný,jejich doporučení bylo kupte si nové auto toto nemá cenu zpravovat,

závadu ani nezjistily a tvrdily že by byla velmi drahá.

jedná se o P11 r.v.1997

motor SR20DE najeto 362000km

dík za radu eventuálně za pomoc při řešení problému

vetrnýk

mob.604448896

Model: Nissan Primera

2013-10-09 13:21:47

větrnýk: to může být víc věcí - začal bych klasicky, tzn. kdy byly naposledy měněny svíčky, vzduchový a palivový filtr, pokud už je to déle tak vyměnit, pak zkusit diagnostiku, nesvtítí náhodou check engine?

No a dál - tu spotřebu může mít na svědomí i lambda, zejména vzhledem k tomu kolik máš najeto, pak zkusit hledat jestli někde není díra nebo zpuchřelá podtlaková hadice kolem sání, případně ještě zkusit vyčistit AAC ventil.

Jinak auto jede normálně, necuká třeba nějak nebo se neprojevuje ještě jinak negativně?

2013-10-09 23:28:27

No a co takhle váha vzduchu. To byl můj problém u tohoto motoru na P11.

Ale netvrdim že je to tím, těch příčin může být hodně .

2013-10-10 06:43:30

hurvajz74: tu už jsem zkoušel vyměnit ale nic zůstalo to stejné

2013-10-10 06:54:40

dark.rider: zdravím,klapku,váhu vzduchu,acc ventil,všechno vyčištěné a proměřené,

nejhorší je to že tato závada se neprojevuje stále,auto jede třeba dva dny úplně perfektně a s toho se s ním nemůžu domluvit,ta spotřeba narůstá v době té poruchy,

svíčky,filtry to bylo první co mě napadlo ale vůz je pravidelně servisovaný,při každém oleji dělám palivový filtr a při každém třetí oleji dávám vzduchový,

diagnostika nic neukázala,

do teď se auto chovalo normálně ale posledních pár týdnů i při jízdě při nižších otáčkách vynechává ale zase jen v době trvajících poruch

2013-10-10 08:20:57

to vypadá na elektriku kostra motoru, rozdělovač, někde blbej dotek.

2013-10-11 07:23:20

hurvajz74: dá se někde sehnat elektroschéma?

2013-10-11 07:38:31

větrnýk: na tvojom mieste by som dával vzduchový pri každej výmene oleja a palivový a sviečky pri každej tretej/štvrtej teda cca tých 60000km... Alebo všetky filtre naraz tak to robím ja a sviečky po 60000 mením...

Môže byť chyba v rozdeľovači - palec a kontakty hlavy si kontroloval??? Keď cuká môže to byť aj knocksenzor...

Rozdeľovače mám, káble na sviečky mám, knocksenzory mám nové 5KS...

Ak by si mal záujem napíš vzkaz...

2013-10-11 12:10:23

větrnýk: v servisnim manualu je snad tu v sekci manualy když ho nenajdeš napiš snad ho vyhrabu něde ve starem pc ale je to v AJ


Odpovědět