Fórum - Téma


Zazracne aditiva...


Fórum Technický koutek Zazracne aditiva...



1 ......... 2  3  4  5  6

2010-02-21 13:36:57

moje skusenosti su asi take .ešte ked som mal wartburg tak som to vyskušal nepametam sa na nazov ale bolo to fialove a dval som to do oleja spolu z benzinom 2Takt. a musim povedat ze motor išiel ako raketa. fakt super jazda aj dymit prestal asi po 10 000 km sa to vratilo do starych kolaji.takze niečo na tom bude je pravda ze to bol 2T ale mozno by som to skusil aj na 4T.no zatial nepotrebujem motor ide ako raketa aj bez zazračnich pripravkov. tak načo?

2010-02-21 13:38:51

....Fizzbiker............jo,jo,souhlas............bílý dým bývá pára,to mě je jasný,ale tohle je hustý dým a smrdí olejem-to není pára........

..................jo,jak píšeš,může to být těmi zapečenými stíracími kroužky...........a jestli by to nějaká ta ,,sračka" rozpustila a uvolnila,tak by to bylo jen dobře............................ale je taková ?...................vím,že se za mého mládí dával do válců petrolej na nějakou dobu(třeba přes noc) a pak se to vypustilo,propláchlo levnějším olejem na pár kilometrů................

2010-02-21 13:57:15

to slavomir26: vartas smrdet musel kdyz to palilo benzin s olejem je to dvoutakt tam neexistuje neco jako stírací kroužek... už proto ze smesí se maze aj klika je to neco jineho to aditivum mohlo byt pro snizeni třeni ventily to taky nema proste uplne neco jineho... navic tehdejsi 2T oleje totalni sračky...

to skandal: j takovy sračky sou... vetsina tech zazraku funguje tak ze rozpustí "zapečeniny"... tezko rict kdyz ten motor nebyl rozdelany ale me podle toho co napsal jine reseni nesedí, mozna se pletu mozna ne. me taky olej zere a nesere me to srát me to zacalo az mi tlak kterej pousti krouzky do bloku vyrazil gufero a ted mi tece olej aj ven... sice mam paradni antikorozno ochranu ale co je moc to je moc... new motor coming soon...

2010-02-21 14:01:13

Dvoutakt je něco jiného.Tam se to maže vrchem,olejem v benzínu a ten shořel s benzínem a proto ko kouří a smrdí.Tak zv. ztrátové mazání.Jestli tady to kouří a smrdí spáleným olejem,budou to určo. stírací kroužky.Ano,lil se tam na uvolnění svého času petrolej ale je to už dávno a byly to trochu jiné motory.Ale je možné že to pomůže i tady.A teď jsem mluvil s kamarádem mechanikem a prý se tam také nalije červená brzdovka.Ta také rozpouští.

2010-02-21 17:19:42

brouček: pokud mas červenou brzdovku hned od tebe litr vezmu... mě uz stare zasoby došly jinak myslim ze WDčko poslouzi stejne... pripadne ten petrolej nebo nejaky ten zazrak...

prave ze to srovnani s warťasem je uplna blbost vubec netusim co tim chtel slavomir26 rict...

2010-02-21 17:40:19

No červená a nebo novodobé rozpouštědla.A s Warťasem tenhle problém nemá nic společného.

kid
Ondra
2010-05-29 20:02:33

Jak si to tady čtu, tak jste aditiva do oleje víceméně odsoudili. Proto otázka zní, zda máte někdo zkušenosti s Liqui Moly - Stop ztrátám oleje? tady odkaz: http://www.auto77.cz/view...php?cat_id=949&id=LIQ1005 Jde mi hlavně o to, že máme pod řemenicí úplně mokrý motor a chtěl bych to nejdříve zkusit řešit touto cestou, než se pouštět do opravy. Nejde mi o žádné lepší mazání, pouze o utěsnění nějaké možné mikrotrhlinky. Díky za každou radu.

2010-05-29 20:07:30

pokud pod remenici tak mas na 90% spatne gufero coz je levnejsi nez flaska zazraku... a vymenit to doklazes i sam....

2010-05-29 20:32:24

Utěsňovač od Liqui Moly jen nepatrně regeneruje těsnění, ale není to nic moc, výměna gufera je rozhodně lepší řešení. Zastaví skutečně jen drobné prosakování oleje, větší rozsah to neřeší.

2010-11-28 07:28:53

Co k tomu dodat....

http://www.oleje.cz/index...p?left=main&page=clanky_4

2010-11-28 11:11:00

OK, Je ti ale jasný že to je reklamní článek ? A ještě navíc i v něm píšou (hned v prvním odstavci) že ta věc vlastně moc nefunguje

2010-11-28 12:29:59

ahoj,

píše to výrobce no docela se mi to líbilo, ale pak jsem přečet další článek (na začátku téhle diskuze) a na jeho základě se mi to už nelíbilo :))

takže asi radši nechat olej dělat to co má a když něco, tak ho třeba častějš měnit ...

můj nezasvěcený názor

2010-11-28 17:51:00

Ano,přesně jak píšeš Ten článek na začátku je od autora který nikde nemá závazek,proto je objektivnější

2010-11-28 19:32:19

K vašim příspěvkům taky není co dodat

2010-11-28 19:36:35

2010-12-22 12:25:20

S dovolením bych se vrátil k původnímu tématu. Jsem laik, tak mě za případné technické nepřesnosti, prosím, nekamenujte.

Co se aditiv týče, tak mám zkušenost pouze s Metanovou C3 viz http://www.metabond.cz/in...dkategorie=1&produkt=d-c3. Sdědil jsem, tak říkajíc, Almeru (N15 sedan 1,4 64kW r.v. 1998) po svém otci, který byl a je co se týče aut jednak znalejší věci než já a také velmi pečlivý, čili auto v bezvadném stavu. Pravidelná výměna olejů, filtrů atd. Při poslední výměně oleje při cca. 151 tis. na tachometru jsem do starého Q8 (10W40) nalil nejdříve výplach od TEC-2000 viz http://www.tec2000.eu/Sho...itrni_cisteni_motoru.aspx a pak do nového Q8 zmíněnou Metanovu. V té době jsem měl s autem odjezděno cca 20 tis. a subjektivně bych řekl, že jsem zaznamenal zlepšení téměř ve všech parametrech, jak co do hlučnosti motoru, tak živosti auta (líp šlo za plynem), tak spotřeby paliva (v průměru cca o 0,5 l méně). Samozřejmě je otázka, do jaké míry to bylo skutečně zásluhou aditiva, kolik zavinil nový olej a jakou roli sehrálo placebo a případné další vnější vlivy (různá kvalita paliva u čerp. stanic; delší cesty; letní období atp.). Při cca 8 tisících od výměny veškeré kouzlo (placebo?) vymizelo (více jízdy po městě, nástup chladného počasí).

S nástupem zimy (a najetí lehce přes 11 tis.) je motor hlučnější i po zahřátí, víc žere a je línější (při technické však všechny hodnoty v normě, nepatrné zlepšení oproti předchozí). Výrobce Metanovy uvádí, že po použití toho jejich přípravku se interval nutné výměny oleje prodlužuje na 20 tis. Takový blázen ale nejsem, takže vyměním hned, jak přijedu na svátky k rodičům, kteří mají garáž (nechtělo se mi to měnit na sídlišti). Teď tam dám Castrol Magnatec 10W40, vzduch. a olej. filtr Mann a uvidíme, jak to bude vypadat. Zda to předtím bylo jenom placebo nebo nikoli.

Po přečtení diskuse, odkazů a některých článků a diskuzí na oleje.cz jsem se rozhodl už aditiva do oleje tentokrát raději neriskovat, jelikož se mi nepodařilo zjistit, zda třeba ta Metanova neobsahuje chlor a nerad bych vrážel nekřesťanské prachy do aditiva a užíval si placebo lepších vlastností motoru, zatímco by mi motor zevnitř vesele korodoval. Každopádně kdyby měl někdo se zmiňovaným aditivem zkušenost, uvítám jeho názory, postřehy. Na nové auto (podle mých představ) jen tak mí nebudu, takže potřebuju, aby tohle vydrželo co nejdýl a rád bych se o něj patřičným způsobem staral (po přečtení článků na oleje.cz bych příště chtěl dát 5W-40 nebo 50, co vy na to?).

Zaujalo mě ale, co se tady psalo o aditivech do paliva (které jsem doteď z mého laického pohledu považoval za zbytečné). Chtěl bych se zeptat majitelů Nissanů se stejným motorem (GA14DE) či všech věci znalých odborníků tady, jaké by mi případně doporučili. Nejde mi o zvyšování výkonů nebo podobné ptákoviny, jedná se mi spíše o pročištění celé soustavy a prodloužení životnosti. Předem díky.

A co se týče benzinek a benzínu všeobecně, imho si nijak nepomůžete, budete-li platit o 2-3 Kč více za litr 95ky třeba u Benziny, jelikož jak už tady bylo řečeno, co čerpací stanice, to jiný benzín. Dokladem toho budiž nedávno uniknuvší (kruci to je slovo ) výsledek testů vybraných čerpacích stanic ČOI. Mezi těmi, které neprošly kritérii byly jak Benziny, tak noname pumpy viz http://data.idnes.cz/soub...ika/A101011_SPI_PUMPY.PDF. I tak však šlo podle vyjádření inspekce "pouze" o vybočení z předepsaných norem, které nemohly způsobit poškození motorů. Podobný závěr vychází až na výjimky z většiny obdobných testů a hodnocení, které jsem četl. Čili ano, kvalita benzínu u různých čerpacích stanic se liší, ale rozdíly nejsou tak markantní, aby mohly poškodit motor, tudíž pokud mám připlatit dejme tomu 120Kč na nádrž za 1 HP navíc, mám celkem jasno. Tankuju pokud možno za nejnižší ceny (Praha a Stř. Čechy většinou Tank Ono) a modlím se, abych náhodou někde nevzal nějaké svinstvo z nevypláchnuté cisterny.

Toť mě skromné názory, názory ostatních si rád poslechnu.

dobře dojeďte, Pepa

Wla
vlado
2010-12-22 12:49:49

Ahojte ja mam velmi dobre skusenosti s tymito prpravkami do motorov od firmy RVS Technology.

http://www.rvs-tec.com/English/function.htm

2010-12-22 17:20:59

Mno pokud chce někdo něco rozpusit, tak můžu jen souhlasit s Broučkem, že tabrzdovka není marné. je to totiž pěkné kur.vst.o.. a fakt to rozežero pomlau všechno na co příjde, kolikrát nechtěně..

2010-12-22 19:11:52

XendeR: můžu potvrdit. spad mi do vodjetý brzdovky pavouk a když sem ho po pár dnech našel, zbyly po něm jenom nohy

2010-12-22 20:13:16

Tak brzdovka je velice agresivní, ale pokud chcete ještě účinnější rozpouštědlo, zkuste debonder, ten rozežere i zaschlé sekundové lepidlo a všechny druhy barev, dokonce i ty s tužidly..... Jinak kov, plasty nebo sklo to nepoškozuje.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6