Fórum - Téma


Zazracne aditiva...


Fórum Technický koutek Zazracne aditiva...



1 ......... 2  3  4  5  6

2010-02-06 14:41:44

tomaid, dobry, myslel sem, ze to je na me ;) Jo, ty cistici prisady atd si benziny pridavaji jen do svych premiovych paliv. BA95 by mela byt opravdu po CR takrka stejna, i kdyz cerpaci stanice maji sve postupy, co s kamionama, co jim to vozi, ci staceji, delat... Mnohdy o kvalite rozhoduje i dopravni spolecnost, kdy kamion do rafinerie veze olej, nevymeje tank a zpet veze benzin ovsem namichany stim olejem (viz afera, kdy benzin z nejmenovane cerpacky nicil motory, kdy mozna pricina byla prave nevymyty kamion).

kentoya, LM s MOS2 sem mel posledni cykl v motoru, mozna mi zachranil motor, kdyz mi rupnul filtr a olej pres nej vychcal, bohuzel trvalo celou cestu ze sumavy nez sem si toho vsiml a dojizdel sem tak s litrem. (nevim jestli si cetl muj chlivek o tom). Ale ted sem tam nalil Motul 300V. Co sem tak nacerpal, tak nazory, jestli MOS2 patri do motoru jsou taky , jsou taky dost vasnive

2010-02-06 14:53:23

kentoya.čistě teoreticky.když po delším stání je na pístech louže oleje-díval jsem se skrz vyšroubované svíce,tak tam nakapal přes kroužky jo.

2010-02-06 15:04:31

No klidne by ten olej mohl vyvzlinat zrovna tenhle tejden jsem cistil konektory u vnitr vozu na RJ prevodovce kde po kabelech vylezl olej z prevodovky az k noham spolujezdce trosku to nechapu ,ale castej jev asi ma nozicky ten olej.

2010-02-06 16:26:55

Přidávám odkazy na odborné články o oleji.

Podle mne stačí 10W40 max 5W40 podle druhu motoru a na značce moc nezáleží.

Normy musí splňovat každá značka oleje.

aditiva - shoří za 2000km

http://www.oleje.cz/zajimavosti/clanky/ ... ytus_2.pdf

http://www.oleje.cz/zajimavosti/clanky/ ... ytus_3.pdf

http://www.oleje.cz/zajimavosti/clanky/ ... ytus_4.pdf

http://www.oleje.cz/zajimavosti/clanky/ ... ytus_5.pdf

http://www.oleje.cz/zajimavosti/clanky/ ... ytus_6.pdf

2010-02-06 17:25:28

Svobi souhlasím s tebou olej má nožičky a nakapal nahoru na píst.Kapáni si představuji směrem dolu a jelikož píst má dno alespon teda u mého motoru nahoře tak tam těžko nakape zespodu.Teoreticky muže nakapat přes hlavu.Na druhou stranu jsem neslyšel o někom komu by se něco podobného stalo.A jinak jak se někdo podivuje tomu rozporu v rozdílu kvality benzínu když je třebas jeden dovozce a výrobce.No vysvětlení je více než jednoduché.Dováží to třebaj jen jeden s konstantní kvalitou.A muže to bejt i jedna firma třebas shel.Jeden to sám pančuje a nestará se ani o tanky a kousek dál jinej se stará a rozdíl je obrovskej.Nakonec to znáte všichni jeden pivovar stejná várka jeden hospodskej s toho čepuje patok druheh kvalitní pivo.

2010-02-06 17:54:32

Nekecej chytraku to nevim ze olej kape ,ale rika ti neco vzlinani ze shora by sel tak prez gufera ventilu a to by to zralo trosku vic..

2010-02-06 18:06:19

svobi nevím co se rozčiluješ bral jsem to jako srandu jak jsi psal o těch nožičkách nicméně tím vzlínánim přes kroužky by ho tam asi moc nebylo takže pokud ho tam je tolik jak psal tak jedině shora ale nechci to tvrdit alečumět tam přes svíčky nevím bylo by co vidět

2010-02-06 18:07:17

No tak jako chcat to tam prez gufera nebo nekudy tak to zere olej a cmudi poradne nevim no divny. A tesneni pod hlavou tak to dela zase jinou paseku a Kentoya asi vi co rika.

2010-02-06 18:16:57

to s tebou souhlasím ale opravdu jsem se nesetkal ani neslyšel že by na pístu byla louže oleje a ani si nedovedu představit jak by se tam vzala aniž by to žralo olej nebo čoudilo jak prase a to by nutně muselo dělat at už ten olej tam jde zespodu nebo zvrchu

2010-02-06 19:19:47

Nebo to tlakuje motor a to jde prez odvetravani zpet do sani a pak to tam stejka .

2010-02-06 21:40:51

Do válce nemohl přez gufera protože ty nejsou pod náplní oleje když vypneš motor . Mohl jít klidně přes sání

2010-02-06 21:49:46

Tak pod naplni nejsou ,ale neco tam zustane a taky jen nejakej ventil je otevrenej takze to nemohlo bejt tim padem na vsech valcich. Takze sani nebo krouzky.

2010-02-06 22:03:15

kluci tak jinak, když tam opravdu nakape a opravdu nevyzlíná, tak se zkuste podívat na konstrukci hlavy, jakmile olej opadne (cca 3sec po zastavení motoru), tak nad gufírkama olej prostě není, tak jak by tady odtud mohl nakapat dolů, ale jestliže tam kape a opravdu kape, tak máme opět vysvětlení a tím jsou opět kroužky, díky netěsnícím kroužkům se přetlakovává blok a pomocí pozitivního odvětrání klikové skříně, se dostává do celého sání a odtud skapává po ventilech, ale tento jev může být maximálně na dvou pístech zárověn, protože přes těsný ventil se tam nemůže dostat ani kdyby na ten olej přišlo sraní, to samé kdyby to teklo přes guferah, což jsem vám snad již vyvrátil

ad artee vím že na MoS2 jsou rozdílné názory, ale taky vím že s tímto olejem prostě vysokootáčkové motory s vysokým výkonem prostě vydrží nejdéle, ověřeno...proč ovšem nemá takovou reklamu? no protože při spalování, pokud se tento olej dostane do spalovacího prostoru, tak vznikne oxid molybdeničitý a siřičitý, což jsou jedovaté splodiny, takže proto se vyrábí tak málo, navíc obohatit olej o MoS2 je dosti finančně nákladné, a lidi prostě černému oleji nevěří, ale já opravdu neradím aby si tam každý tento olej lil, pro mě za mě, at si tam každý šupne fritol, já mám jasno a navíc za ty peníze ? byl bych blázen lít do motoru horší olej za třikrát takový peníz

2010-02-06 22:23:20

No tady je konečně někdo kdo rozumí motoru(i když o tobě se to ví dlouho) a nepíše nesmysly Píšeš to co sem napsal já jen si to rozvedl-snad to už někdo pochopí

2010-02-06 22:38:05

no že se tam dostane ten olej přes sáni to je možnost kterou jako jedinou připouštím.Nicméně to ale znamená že ten motor už musí kořit a žrát olej jak svinal.A lít do takovéhoto motoru nějaké ty zázraky tak v tonto stádiu je to už jako házet perly sviním a daleko rozumější je poohlížet se po druhém motoru

2010-02-07 08:02:02

tady nikdo nepsal na kolika pístech byl olej,že.olej to žralo,ale už nežere.navíc to startovalo v pohodě a jezdilo jak z praku.nevím proč bych měnil motor,když jsem použil zázračný přípravek od liqui moly za 225,-Kč prostě to funguje no už to pochopte mám to odzkoušenéééé.

http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=769 a mám po starostech

Ještě doplním,že to kouřilo pouze po startu,a pak už ne .

2010-02-07 09:43:47

dobře přeji ti to přesvědčil si mne že zázrak za 225 kč ti zgenerálkoval motor jen mi ještě přesveč jak si docílil toho že za jízdy ten motor nekouřil tudíž tam nešel ten olej.A jakmile si to zastavil okamžitě ta natek.Podotýkám že vím že za jízdy to neudělalo takovou kouřovou clonu jako když tam byla ta louže při startu.Co ti naopak věřím je to že to dobře startovalo poněvadž je stará známá věc že motor kterej po vypnutí se točíí ještě minutu setrvačností poněvadž nemá kompres okamžitě nastartuje naleješ li štamprličku oleje do válcu poněvadž dostane kompres jako zamlada a jak psal kentoya tu dobré fungující přípravky jsou opravdu dráhé což se nedá říct o něčem za 250 kč takové prodávaj tamani a je to českej obyčejnej mogul vylepšenej anglickým nápisem na obalu o jeho zázračném učinku

Ps a pokud by to bylo opravdu tak jednoduché a levné tak honzabak a ostatní mechanici by mohli jít na pracák

2010-02-07 10:02:24

Prosím vás mě je úplně putna,kudy tam ten olej tekl.ani mi tak nevadilo,že ho musím dolévat.prostě mi vadilo,že po nastartování to byla dýmovnice.

Určitě to žralo olej i během jízdy,ale to mi nevadilo-nekouřilo to.Do spousty aut se dolévá olej,takže jsem to neřešil.Opakuji vadilo mi,že to hulilo po nastartování a to fakt hodně.Každopádně už to nedělá.

A aby jste měli klid,tak vám napíšu,čím to bylo.vůbec to nebyl ten přípravek za 250,-.byl to neznámý pachatel.vždycky,když jsme auto zaparkovali,tak nenápadně otevřel auto,kapotu,vyšrouboval svíčky a nalil olej na válce,pak vše vrátil zpět,abych nic nepoznal.Takhle to dělal 2 roky každý den všude kde jsme zastavili.

No a jednoho dne se rozhodl,že toho nechá,protože ho to už nebavilo.

Takže žádný přípravek nefunguje .jo je to už jasný.

2010-02-21 10:32:58

.no,já si myslím,že ten olej se přes netěsnící gufera ventilú do válců opravdu může dostat,četl jsem několik fór a taky se tam o tom zmiňují.............taky se mi občas stane,že hlavně po delším stání mi to po startu zakouří téměř bílým kouřem a je cítit spálený olej...........je fakt,že člověk přemýšlí nad tím,jak se tam olej dostane,ale napadá mě snad jen že by olej vytékal z netěsných hydr.zdvihátek............ale nevím,motor s hydr.zdvihátky jsem rozdělaný neměl,tak přesně nevím,jestli by to bylo možné,.........a jestli jsou ztvrdlá gufera na ventilech,tak by snad i ten přípravek mohl pomoci-že by obnovil pružnost těch gufer,............taky nejsem nějaký zastánce všelijakých zázračných přípravků,ale jak se říká-tonoucí se stébla chytá,a jelikoš mi moje Tino 1.8 taky trochu papá olej................jeden známý si dal vyměnit kroužky a gufera a rok byl spokojený,ale asi po ujetí 30 tis. už zase začíná dolévat olej.....................tak nevím,vyhodit nějakých 15tis Kč a za rok zase dolívat,.........to asi bude levnější občas dolít olej,............jo a ten Liqui molly na gufera ventilů bych mohl zkusit................

2010-02-21 11:45:41

no nevim teda bílý kouř je pára když auto kouří od oleje vypada to trochu jinak pokud budes chtit natočim ti studeny start na mojem autu a schvalne pridam troche plyn ale bude to vypadat jak dyby byla noc. bilej dym muze jit aji z noveho auta ---> vlhky vzduch, vysrazena vlhkost ve vyfuku,,,

k tematu: muj nazor je ze pokud mel netesnici krouzky napr zapečené po zhasnutí motoru zvlast pokud nemel vlivem tech krouzku slusne komprese zustaval pri "dotáčení" nesetreny olej na stenach valců ten pak stekl a zustal na pistech. kouření po startu byl ten oolej plus to ze za studena ty krouzky netesnily jak se to ohralo tak se spotreba oleje zlepsila. tim ze tam nalil tu sračku mohl uvolnit ty kroužky pripadne rozpustit nejaky bordel jinde. vic bych v tom asi nevidel a ani nehledal...

tak a ted mě bijte,,,,


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6