Fórum - Téma


Zazracne aditiva...


Fórum Technický koutek Zazracne aditiva...



1  2  3  4  5 ......... 6

2010-02-05 18:13:51

Nikdy jsem netvrdil,že ojebávám výměny oleje.Ale můj motor třeba byl zakarbonovaný od předchozích majitelů.a Trvalo mi skoro 3 roky než jsem ho pořádně rozchodil,a to i včasnou výměnou oleje.

Mluvil jsem všeobecně i třeba o lidech,co nerozumí autům,koupí něco,co předchozí majitel najížděl 30,40 tis.na olej a pak se může stát i to co jsem popisoval.

2010-02-05 18:20:57

proto kupuji vždy od majitele co ho znám uznávám že každej tak nekupuje a nejde to vždy nicméně pokud se to stane že majitel měnil tak jak píšeš tak už ho žádnej takovej přípravek nezáchráni konec koncu proto se to jmenuje zázračné přísady

2010-02-05 18:24:51

aumínku tos vystihnul přesně éxpert ve všech směrech.Nmáš pravdu,bohužel není to tak!

2010-02-05 18:38:30

nejsu expert podle tebe ony zázračné omlazovací přísady fungují podle mne ne prostě na to máme každej jinej názor

2010-02-05 18:51:06

Kluci,nehadejte se nam tady zbytecne.

Ano,spousty tech aditiv do oleju asi nefunguji,ale jak psal Jifo o tech lepsich,tak ty by zrejme asi trochu vazne mohly pomoct. Navic uz i ta cena je take jina nez spousty dalsich jinych aditiv. Nepohybuje se to v rozmezi 100-200Kc,ale uz okolo 700-800Kc za par mililitru aditiva. Navic podle ruzneho psani na internetu tyhle zrejme budou mit vazne "omlazujici a lecebne" ucinky na motor.

Ale takhle polemizovat tady muzeme stale a stale. Chce to proste vyzkouset. A kdo to bude mit otestovane, pak muze jasne rici jak to je. A jestlize tyhle lepsi aditiva Jifo videl jak funguji a ma s nimi jiz nejakou zkusenost, pak tomu verim ze to muze trochu pomoci. Urcite asi fakt lepsi, nez ty za "par kacek"...

2010-02-05 19:00:59

To nemyslíte vážně Jak to například mohlo pomoct guferům na ventilech To je to jako vyměnilo Já taky viděl hodně motorů PO aplikaci,bohužel už je nikdo nikdy neslyšel Když je motor více zakarbonovaný ať už z jakéhokoliv důvodu,aplikace táto srágory je hazard maximální Muže se utrhnout větší kus karbonu,který ti ucpe mazací kanálek(třeba na klikovce) a máš vystaráno.... To je nejčastější závada po použití těchto "zázraků"

2010-02-05 19:04:50

No a je rozhodnuto.

A vzhledem k tomu ze moje Primerka ma uz tolik tisic km a kdovi kdo to predemnou mel (tedy vim,2 stary panove,kteri se podle toho vsecho starali jak mohli,ale pak asi rok jeste nejakej mladas,kterej to moh pekne zku* vit),takze tam nic lit nebudu a bude klid.Ted po cca 9000km vymenim olej za dalsi kvalitni a pak zase a zase a bude klid.

Je fakt ze kdyz to funguje tak jak ma a ma to i tichy a bezproblemovy chod,pak se nema cenu do toho moc prdet.

2010-02-05 19:18:51

filipe nestraš ostatní,jsi praktik=vysvětli použití hexagonálního nitridu bóru na utržení většího kusu karbonu a ucpání ....třeba na klikovce.

Po delším stání auta byl olej na pístech=kde se asi vzal?Po aplikaci aditiva už tam není....sice to nevyměnilo gufera,ale už přes ně neteče olej.

2010-02-05 19:22:30

no k tomu zakarbonovanému motoru jak tu psal jak dlouho mu to trvalo než ho tím zázrakem vyčistil věřím že možná ano.Ale čistej motor je pěknější než zakarbonovanej přesto to motoru nijak výrazně neškodí.Zato to čištění ho muže a to dost lehko poslat do věčnejch lovišt.Kdo pamatuje motorové oleje typu A ví že tam bylo karbonu více než dost.A při nástupu oleju typu AD se nesměl tento lít do starších motoru.Přest to mnozí skusily nicméně většina z nich brzo zadřela.A duvod prostě ten aditovanej olej rozpustil karbon následovalo ucpáni kanálku a zadřeni.

A k těm zázračným přísadám byl u nás specielní měřící vuz bohužel už odcházel a novej měl být na zakázku asi za pul roku.Takže ho chtěli pojistit at dožije a po konzultaci s odborníky koupily ty pilulky a že byli sakra drahé podniku nezáleželo co to stojí motor sice dožil přesto jeho stav se nezlepšil ani za mák

2010-02-05 19:27:55

aumínku....

2010-02-05 19:36:08

filipku a spec pro tebe když nevěříš co říkal kolega o tom ucpání souhlasím s tebou že ten kus utrženého karbonu opravdu nic neucpe na rozdíl od toho jemného rozpuštěného v oleji

Ps pardon patří to jifo

2010-02-05 19:55:13

nikdo tady nepsal o jemném rozpouštění v oleji a já ani o utržení většího kusu,pouze jsem na to reagoval.Jde o mazání!Prosím pište konkrétně jaké přípravky jste použili nebo s jakými máte zkušenosti .Děkuji.konkrétně názvy aditiv+výrobce.ještě jednou děkuji.

s pozdravem pan negramot.

2010-02-05 20:00:43

no potom nevím jestli jsi rozebral celej motor a odstranil karbon tak ano pokud jak jsi psal že ti to trvalo 3 roky tak jsem měl za to žes na to použil nějaké ty přísady.Tudíž se to rozpouštělo do oleje takže ujasni jak jsi to prováděl

Ps a opravdu ti nebudu prozrazovat jaké prostředky a jakej postup byl použit.Ani rok výroby a km toho auta.Duvod je prostej sám to už ani nevím jen tvrdím že to bylo sakra drahé postup zajisté dle návodu výsledek nulovej

2010-02-05 20:11:18

už nemůžu........

2010-02-06 02:07:19

usadeniny v motore rozpusta v podstate kazdy kvalitny moderny motorovy olej a pomaly kedze tam nieje az tolko prisad ako ked tam date priamo aditiva. aditiva do oleja su uplne zbytocne. a pobavila ma jedna cast tejto diskusie ked v jednom prispevku sa pise, ze v podstate kazda benzinka ma rovnaky benzin a zase v inom, ze podla testov je jeden horsi a druhy lepsi, tak kde je pes zakopany?

2010-02-06 07:57:22

Moj nazor na to je taky ze aditiva su sice fajn ale ja nevidim zjadny rozdiel ci z alebo bez ja sa drzim jedneho a to ze olej menim pravidelne po 15 000 a motoru dam dychat to znamena otacky okolo 3000 az 5000 kedze mam disel u benzinu este vysie a ci mam v nadrzi aditivum alebo nie tak to taha furt. moj nazor

2010-02-06 11:00:32

čistě teoreticky, kde se tak asi mohl vzít olej na pístech, když je zakarbonovaný motor? no skoro určitě okolo kroužků, ty jsou zapečené vždy jako první na zakorbonovaném motoru, no a když koupíte zakarbonovanej motor, tak je nejjednodušíí motor zahřát, vypustit olej, vrátit tam cca 1 litr toho oleje, plus cca 1 litr hydraulického oleje, plus cca litr nafty a nechám to půl hodinjy běžet na volnoběh, tohle udělám dvakrát a motor je čistej, a pokud by náhodou zaklepal? no on by díky tomu karbonu zaklepal stejně

2010-02-06 12:34:56

tomaid, pokud si reagoval na me, tak to chce lepe cist. Ja nepsal, ze kazda benzinka ma stejny benzin, ale ze vsechny benziny(resp rodiny siti cerpacich stanic) v CR maji stejny zaklad (resp dva stejne). Ono tolik rafinerek, ktere z litru ropy udelaji ty dve deci benzinu zase neni, ze. Kazda sit cerpacich stanic do tohoto zakladu pridava sve aditiva (ktere vetsinou zvetsuji oktanove/cetanove cislo paliva, cistici prisady atd, a tady je moznost i naopak pajcovat) A prave rozdil techto prisad/sracek dela rozdil paliva na benzinach, ktere sleduje ustav paliv a maziv... Takze lip cist, pak se teprve bavit Stejne je to s benzinem... Nebo si myslis, ze kazdy prodejce pohonnych hmot ma svou rafinerii? heh ... jenom Shell ho ma, a je taky hlavnim dovozcem do CR jeste s jednim, ktereho si ted nevybavim... Kdyz uz tady postuje clanky ze serveru oleje.cz a beres je asi jako odrazovy mustek, tak si projed i tamni diskuzi, protoze tohle tam je napsano, neni to z me tykve.

kentoya, jo jo, stare dobre overene postupy ale sam bych si to nelajsnul

2010-02-06 12:56:03

jo a ještě jsem viděl video na kterém je zcela jasně vidět jak z jednoho plnícího tanku jdou dva oleje rozdílných značek, již aditivované, jeden byl nějaký shell helix a druhý tuším power oil, takže jestli si myslíte že když koupíte plně aditivovaný super olej od shell za tisíce kaček, že je to to nejlepší, tak můžete to samé koupit za pár korun, a upřímně přestože je základ olejů téměř shodný, myslíte si že aditiva budou až tak rozdílná? v podstatě většina aditiv bude stejná u všech olejů a jen max třetina (spíše tak 10%) se bude lišit u většiny olejů, a ještě jedna věc jste si jistí že se opravdu aditiva do olejů přidávají?, a úplně poslední kdyby ty zázračná aditiva co se dají koupit zvlášt byla tak zázračná, nenakoupily by si rafinerie a výrobci olejů licenci a nepřidávali zázračná aditiva do svých nových zázračných olejů, díky zázračným aditivům, a neprodávali by ty oleje za tu nejzázračnější cenu?

dle mě je nejlepší aditivum pro vysokootáčkové motory, u kterých dbáme na životnost je MoS2, neboli molybdensulfid a ten používají pouze dva výrobci olejů a přitom jeden z nich používá recyklovaný vyjetý olej jako základ a poté tam přidá nějaká aditiva a MoS2 a výrábí nejlepší olej na světě a používá ho několik rádoby bláznů na motorech s výkonem nad 500 hp a jsou spokojení, o mých 300 koních se ani nebavím ty si s tímto olejem přímo chrochtali blahem

2010-02-06 13:34:15

artee: neviem na koho som reagoval kedze som cital diskusiu a potom som na konci odpisal tak celkovo.mne nebol nikto z tych diskusii smiesny, ale prislo mi to tak ze jeden pise tak a druhy tak. nic v zlom . o benzinoch som v podstate nic necital, ale osobne si myslim, ze do klasickej 95 nepridavaju benzinky ziadne svoje aditiva, naco by to robili ked im ide o maximalny zisk, cize si myslim, ze klasicka 95 bude v podstate vsade rovnaka. skor si myslim, ze sa moze benzin lisit v tom ako sa dana cerpacia stanica stara a celkovy system vratane nadrzi.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6