Fórum - Téma


Zazracne aditiva...


Fórum Technický koutek Zazracne aditiva...



1  2  3  4  5 ......... 6

2010-02-05 12:05:44

no většina se tu shodne na tom že ty zázračné přísady do oleje je jen podvod a reklama.Pak ale nechápu proč zrovna reklama na přísady do paliva by měla bejt slušná a pravdivá.Ano akceptuji přísady proti mrazu.Ale to mi stačí do nafty trošku benzinu do benzinu zas trošku lihu.A i to stačí jen na začátku mrazu pak se vzpamatují i pumpaři a je to dobré.Také je vhodné uvažovat kde tankuji.Mimochodem nedávno testovali kvalitu nafty a nejhuře dopadla shel a nejlépe benzina a nebyl to jen náhodnej vzorek od jedné čerpačky

2010-02-05 12:34:06

no tezko rict ja su reklamě-odolny rekl bych na nejaky testy kaslu verim tomu co si zkusim nerikam ze to byl zazrak ale ta sracka fungovala prekvapivě dobře proc nebo jakym zpusobem nemam duvod resit. jináč s kvalitou nafty a nebo benzinu je to tezko rict... zalezi kdo ty testy dela v tomle zase verim jen tomu co si zkusim...

a ted perlička:

jeden nejmenovaný pan učitel z místní školy tvrdil o jedne benzince že je tam benzin uplne na prd protože ho ředí vodou aby meli vyšší zisky... co dodat... snad jen až budu mit deti budu si hlídat kdo je učí...

2010-02-05 12:41:49

nevím co máš na mysli že fungovalo dobře pokud přípravek proti mrznutí nafty to souhlasím ale to stačí i ten benzin.A ohledně ředění benzínu vodou no nevím to je prostě neproveditelné a pokud by voda čla smíchat s benzínem a neoddělilo se to okamžitě bych to tankoval jede to lépe než na čistej benzin je to vyzkoušeno

2010-02-05 12:41:51

aumirek: No pokud to neznáš, chápu, že tomu nedůvěřuješ. Jinak benzín bych do nafty u moderních motorů nedávala. Přísady do paliva naopak doporučují i velmi zkušení mechanici, takže asi tak. My to používáme již mnoho let a je to znát, nedám na to dopustit. Navíc hodně se pohybuji i v laborce a tam se člověk ledacos dozví. Ale kdo chce, ať si klidně dává do benzínu vodu....

2010-02-05 12:50:23

doris znám ale mám jinej názor ale to neplati na přísadu proti mrznuti ta funguje.Jinak mi ale objasni proč veškeré nebo většina reklam je podvod jen ty na palivo jsou pravdivé.A k tomu benzinu do nafty.Za komoušu mohl zamrznout benzin ale to není benzinem.A opravdu nikdá se nám nestalo že by zamrzla nafta.Jinak mám uplně stejnej motor jako ty najeto 230 000 km vše puvodni nic neměněno.Celou dobu tam přidávám ten benzin samozřejmě ne v létě.Máme stovky motoru na naftu a tam to také přidávaj nikdá nebyl problém s motorem z duvodu toho mixu.Samozřejmě toho nesmíš dát hodně mimochodem to nám doporučil i nisan kde berem nové vozy.A to bez ztráty záruky

2010-02-05 12:53:48

vse uz bylo receno. Additiva v oleji jsou, podle toho si firmy konkuruji. Olej jako zaklad je vzdy stejnej, v CR jsou jen dva dovozci oleje (syroveho). Krom snad oleju od Fuchse, ktere jsou recyklovane (jen nektere rady) je olej vzdy stejny, zbytek (to co se lisi) jsou aditiva...

Add benzinove additiva, asi viz Doris, je to trochu jine nez u oleje, kazdopadne additiva, ktera udajne zvysuji vykon jsou bludy, a vetsinou vedou k opacnemu zaveru (exaktne dokazano). Takze nutno rozlisovat o jakych aditivech do paliva jde, zda o cistici (jasny, proc ne, treba nejake latky, ktere odbouravaji karbon a sami se neusazuji), ci o zazracne, vykonove aditiva (to je uplna kravina)

Nakonec testy paliv. Opet, nelze beztrestne rict "podle posledniho testu je spatny benzin ten a nejlepsi tamtem". Je nutne uvest, na co se test soustredil. Vzhledem ke znamostech ve spolecnosti, ktera je statem poverena provadet kontrolu paliv v CR vim, ze testu je tuna. Jedni kontroluji oktanove/cetanove hodnoty v palivech, zda BA95 je opravdu BA95 a ne BA91, dalsi testuji pritomnost cizorodych latek atd. Testu je moc, a tato spolecnost a ni jina nikdy neprovadi celkovy rozbor, je to drahe.

Takze upresnit, cim se test zabyval, jinak je to placnuti do vetru, ktereho se pak lide chytaji a vznikaji famy.

2010-02-05 13:00:44

arteee naprostej souhlas a k tomu plácani do větru ohledne testu tu to píšou netvrdím sice že to musí nutně bejt objektivní test a hlavně ne platnej vžd ale něco na tom je

http://auto.idnes.cz/test...80915_145641_automoto_fdv

2010-02-05 13:02:51

aumirek: on to myslel tak ze tam lijou celkem zasadni poměrnou čast což je blbost prtotože jak jsi podotkl voda je s benzinem nemísitená. ze by voda v benzinu nejak pomohla si predstavit nedokazu. zrejme si to pletes se vstrikovanim vody do sání ale tam se míchá s lihem a ani to není voda jako taková spíš zvýsená vlhkost vzduhu v sání. že by benzin zamrzl tomu neverim takový zimy u nas nejsou zamrznou vetsninou kapičky vody v nádrzi nebo filtru a to dela tu paseku nehlede na to ze voda ma vetsi povrchove napětí a neprojde ani střikem. problem byl drive protoze benziny byly vice hydroskopice. dnes se navic pridavaji krom lihu aditiva ktere snizuji povrchove napeti vody a umožni aby ta voda prošla skrz palivovou soustavu. nez zacne nekdo stourat bavime se tu o v podstate minimalnim a nezmeřitelnem množství.

2010-02-05 13:14:01

Fizzbiker ohledně té vody tak s tím mám bohaté skušenosti Kdysi jsem ji přisával vodu nebo později vodní páru jezdil jem na čistej techničák s troškou oleje jelo to uplně stejně jak na speciál.Bohužel techničák zdražily takže to už nemělo efekt.A že voda pomuže vzpomen si kdy ti jde motor nejlépe a to je jedeš li v mlze tudíš saješ tu vodu on problém je to smíchat a udržet.A co je to forsáž u letadel něco podobného.

2010-02-05 13:14:29

aumirek, to uz je lespi... jo to muze byt pravdivy "test" a vubec se mi neprici mu neverit. Spotrebitel nema sanci zjistit, zda premiove palivo je jine nez klasicke. A ani kdyby fungovalo, jednoho kone navic kdo pozna?

Drive shell fungoval tak, ze premiova paliva se dovazeli ze zahranici primo z jejich rafinerii. Co vim (co sem se docetl ve foru oleje.cz od lidi z litvinova) tak ted shell sve premiova paliva (V-power a v-power racing, o nafte nic nevim) vyrabi tak, ze pri staceni obycejne BA95 (100ky v pripade racingu) s pripraveneho tankeru primichava pumpa v nastavenem pomeru jejich aditiva (kontejner je zapeceteny, takze nikdo nevi co obsahuje). Opet, zaklad benzinu je po cele CR pry stejny(opet myslim dve mista odberu, proste nic by se nemelo dovazet), jen si benziny pridavaji vlastni aditiva...

No a co je snazsi, nez prodavat to same pod ruznymi jmeny a cenami... pro vetsinu "podnikatelu" klasikcka logika. Nemel bych to rikat, ale dalsi hrebicek do rakve shellu, onen znamy me rekl, ze kdyz kontrolovali oktanove cislo po praze, tak hodne benzinek shell ho mela akorat na hranici (to neni pro CR bezne, vetsinou jsou vsichni vys) a treba Tesco pumpa v letnanech dopadla nejlip.

Ale reknem si uprime, lze generalizovat? Vzdyt pokud vim, tak cerpaci stanice neni majetkem Shellu (napr), pouze majitel stanice ma smlouvu s Shellem, nese jeji barvy. Takze jde i o konkretni stanice a jejich poctivost i v ramci jedne znacky... Co mi ten clovek rikal, tak tam litaji i uplatky a na opacne strane vyhrozovani (a to i zrealizovane - pozary) kontrolorum.. proste mafie u nas co se tyce aut obecne,

2010-02-05 14:04:37

aumirek: vim jezdim aj na mašině vzduchem chlazena 400 stejny rocnik jako auto ale jde o to ze to není voda ale spíš vysoka vlhkost vzduchu resp. vodní páry. ze to jede lepe je jasne protoze je směs vzduchu sytější celkove se auto (ci motorka) lepe chladí nejen zvenku ale i zevnitr taky je tam lepsi proudeni a "michání" směsi atd... myslel sem to tak ze to nema co delat s vodou v nadrzi resp v benzinu.... na tom se snad shodnem ne?

2010-02-05 14:14:03

jo to se shodnem nicméně že to v mlze jede lépe to je opravdu tou vodou a ne tím že se to lépe chladí to by pak jelo tak dobře i v mrazu ono prej ta voda zvedá hodně i ty oktany a proto na ten techničák to jelo super.Ale jinak voda v nádrži není dusledek toho že ti přidaj vodu do benzínu ale prostě v mrazu se to v nádrži vysráží a namrzne ze vzduchu proto také je v mrazu dobré mít plnou at tam není vzduch.A i tak nezamrzne benzin ale ta voda co se usadí a udělá tam ledové krystalky a benzin neprojde proto se přidává ten líh ten se s vodou spojí bez problému a s benzinem se spálí

2010-02-05 14:24:01

presne jak sem psal...

jinak je to jasne protoze tim ze voda ochladi směs omezuje to detonační hoření = stejny vyskedek jako vyšší oct čislo... navic je tam vic kyslíku tedy lepsi prohořívání směsi atd...

piseme to same jen trochu jinymi slovy,,,,

jak vidime voda je tak skvela ze je skoda ji pít... radsi si tedy dám pivo...

2010-02-05 14:44:32

Koukam ze se to tady pekne rozjelo.

Kazdopadne o tech aditivech do oleje jsem mel podobny nazor,ze je to spise k prdu.Ale nebyl jsem si jisty a kdyz jsem je videl od ruznych (i dobrych) vyrobcu, chtel jsem se na to optat.

Do toho benzinu asi neco casem poridim,aby to ty ventily trochu procistilo. Tedy ja doufam ze procisti. Premyslim napr. o tomhle od Liqui Moly.

http://www.olejshop.cz/ad...tic-ventilu-150ml-li1014/

2010-02-05 17:20:17

Nepíši to na nissan clubu poprvé.určitě jsou některá,co možná poškozují motor apod.Ale jsou i taková co fungují.Mám ověřené dva Xeramic a Ceratex od Liqui moly obsahují stejnou přísadu hexagonální nitrid bóru.

Někdy se prostě stane,že se pozdě vymění nebo zkontroluje olej a pod.,kdy motor začne být hlučný. pak jsou tato aditiva namístě.Je to ověřené i u zvýšené spotřeby oleje.

Jinak Naše mazda 626 kouřila po startu jak dýmovnice(obzvláště v zimě).Propouštělo těsnění na ventilech.Po aplikaci přípravku proti kouřivosti od liqui moly je to po ujetí 300 km OK.

2010-02-05 17:26:57

Jifo:

Tak moje Primera je ticha,motor zni vazne paradne i kdyz ma najeto uctihodnych cca 260 000km, ale mam tam olej Mobil 1 a prislo mi,ze ho ted posledni dobou papala cim dal vice. Asi to bylo take tou zimou a tim samozrejme zvysenou zatezi motoru,ale i tak bych to chtel alespon trochu srazit. Kdyby nejaky takovy aditivum vazne neuskodilo a pomohlo by jen v tom lepsim,bylo by to super.Ale kdyz vidim kolik lidi co pise,ruzne nazory a pak napises Ty,ze jsou napr. tyto a tyto dobre,tak uz v tom zacinam mit zmatek...

2010-02-05 17:40:22

určitě tady přečteš x názorů,že do motoru patří jen olej s včasnou výměnou.I já jej v podstatě zastávám,ale je spousta důvodů někdy aditiva použít.Mám kámoše automechanika a často jsem u něj v dílně na pokec a tak.Pár motorů včetně pár mých jsem už po aplikaci aditiv viděl a slyšel před a po.A to i po desítkách Tis km. a v pohodě.je třeba použít ty odzkoušená a odzkoušeným způsobem.Někdy to může pomoci pro překlenutí období než člověk našetří prašule pro opravu nebo výměnu poškozených částí a pod.

Vem si např tu mazdu.Sundání hlavy,nové těsnění hlavy,dříků ventilů,práce,čas ...Za 250 peněz mám po starostech i kdybych to aplikoval při každé výměně oleje tak se to vyplatí do 17 let starého auta.

2010-02-05 17:48:41

asi takhle mám za to že přidáš li tam jakejkoliv ten zázrak tak to neuškodí a dokonce pokud se ti podaří přesvědčit sám sebe tak to i bude fungovat.Ale dojal mne názor zapomenu li zkontrolovat olej nebo včas vyměnit tak to zachráním.Nevím měnit včas a kontrolovat stav oleje to je to první na co má řidič myslet až potom následují takové blbosti jako svítíci čepičky a pod.Osobně i když mám najeto 230000 km a ještě nikdá jsem dedoléval olej tak jednou měsíčně vytáhnu měrku a podívám se.

2010-02-05 17:59:11

no aumínku jsem rád že jsi dojat.Jsem rád ,že jsou zde na fóru tak chápající členové,kteří si vše přizpůsobí k obrazu svému.

2010-02-05 18:05:50

no asi máme každej jiné prioryty o auto se moc nestarám vždy tvrdím že je to jen věc a hromada více nebo méně rezatého plechu přesto pravidelná výměna a kontrola oleje je jedna z věcí co neojebávám


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6