Fórum - Téma


Zazracne aditiva...


Fórum Technický koutek Zazracne aditiva...



1  2  3  4  5 ......... 6

2010-02-04 23:34:31

Zdravim Nissanacky a Nissanakov, tuto temu som zalozil preto, lebo ma zaujima Vas nazor na rozne aditiva do nasich plechovych kociarov. Napriklad som cital o zazracnom aditive do oleja Bishop 460-G, ktore ma vraj uzasne vlastnosti a predlzuje zivotnost motora... Samozrejme existuju aj aditiva do nadrzi, ktore udajne precistia palivovu sustavu, cerpadla a taktiez priaznivo posobia na zivotnost motorov. Co si o tom myslite? Ich habe keine Ahnung... Je dodatocne aditivovanie olejov a paliva prospesne, alebo to moze autam uskodit?

2010-02-04 23:39:01

Tak toto by me take dost zajimalo.

Chtel jsem neco takove nakoupit od Liqui Moly, jako prisadu do oleje a pak take do nadrze na procisteni ventilu, apod.

Ale dost by me prave zajimalo jestli to ma nejakou cenu,jestli to trosku pomuze nebo ne a nebo jestli tim clovek muze spise uskodit...

2010-02-04 23:39:42

Aditiva do paliva bych nezatracoval,naše nafta není nijak kvalitní a aditiva mohou pomoct Ale aditiva do olejů je podle mě blbost když používáš kvalitní olej Ne nějaké recyklované oleje od auto kelly a podobně ale těm už nepomuže ani svěcená voda natož aditiva

2010-02-04 23:48:40

Na jednom nemenovanom serveri som cital nasledovny prispevok - pisal ho akysi HonzaR a jednalo sa o tema Alfa Romeo. Tu je ta cast prispevku co ma zaujala:

"- A teď k tomu nejpalčivějšímu-démonizaci přidírání motorů T.S.

Řekl jsem tu v minulém příspěvku, že základem přidírání na kluzném ložisku je přetržení olejového

filmu a kontakt kov o kov.Podotýkám, že pokud novej T.S. dostává Selenia 10W-60 Racing,a mění se po 8tis kvůli variátoru, to další už vás nepotká min 25O tis.

Pokud tam byl olej co nemá v tomhle motoru při provozu sportovního typu co dělat, nezbývá než dočíst.Při

nevhodné nebo nedostatečné olejové náplni bohužel dojde k tomu, že se při třecím pohybu vytváří mikrosváry, které rozrušují povrch třecích ploch.

Zdá se to neodvratným procesem, který musí skončit vždy stejně po klepání následuje GO-v lepším případě.

čili praktická zkušenost.

Přidřená Felicie s jasnou neklamnou "vibrací" ukazující nevyhnutelnou smrt motoru dostala jako první pomoc

esterovou syntetiku-plnou- hustoty 20W-50 s modifikátorem- do motorky H.D. Vibrace ustoupila o 80%?

ale výsledkem byly váhavé rozjezdy jak s bričkou.Po nalití -pokusném_ Bishop 460-G a ujetí 2500 km klidnou jízdou je stav takovýto-vibrace poukazující na přímý kontakt kovu zcela ustala, motor lze plynule točit do 4,5 tis

a vnitřní odpor při pohybu je na úrovni oleje 10W-40. Generálka -samozřejmě prohozením celého motoru

který stojí v garáži odložena na neurčito.Točivost motoru s poctivými 300tis udivující.4,5 tis žádný problém Zatím najeto 5tis..

K čemu došlo..

Bishop jako úzká esterová frakce pevně přilnul k oběma třecím plochám povrchu kovu a vytvořil mezivrstvu, po které se sníženým třením klouže vrstva syntetického oleje. To je všechno.

Pokud tohle uděláte i s načatým T.S., který ještě nehučí nebo nedej bože neklepe-není co řešit.

Přidření vás nečeká..

Čili jediný vážný problém motoru T.S. odstraníte použitím Selenia 10W-60 Racing s Bishop 460-G.

Ten Bishop vydrží v motoru minimálně 50tis , bez ohledu na výměnu..

Přeju hodně zábavy, bez strachu z přidření..... "

koniec citacie...

Bishop 460-G - nemate niekto pozitivne ci negativne skusenosti? Zanedlho budem menit olej, tak rozmyslam, ci totam nepriliat pred vymenou a chvilu nejazdit.... ale verit kazdej kravine napisanej na internete sa mi nechce, nerad by som volaco dotentoval na motore...

2010-02-04 23:54:52

Prosimtě měj rozum!! Je to jen přiblblá reklama Nikdy taková věc motoru nepomuže,raději si přidej dej tam kvalitní olej třeba Castrol a pomuže to o 10000% víc než jedna tahle sračka

2010-02-04 23:58:10

no, vsak ja aj mam podozrenie ze to tak bude... Olej uz mam zakupeny Mobil1 5w-50...

2010-02-05 00:01:02

No lepší by bylo asi 10W40 ale o tom je tu jiná diskuze

Teď koukám to je mobil1 5W50? asi žejo? vypadalo to jako 15W50

2010-02-05 00:05:26

když sem koupil co ted mam počítal sem ze budu muset okamzite menit motor a vsecko ostatni co uz sem vymenil. bohuzel nevyšly keše tak sem premyslel co a jak neb sem chtel jezdit. podotykam ze motor byl zmrzly (vypadle mrazove zátky) a majitel rikal ze je to vyborny motor ze kdyz se to nehoni da se snim jezdit bez vody... nicmene rikal sem si ze neni co zkurvit pár pojizdek samozrejme bylo (uz s vodou) a motor kouřil jako prase. když sem byl v autodilech meli tam "OIL DRIP STOP" na cedulce ze snizuje spotrebu oleje. zakoupil sem nalil do puvodniho oleje predpokladaje ze za 1000km motor zkončí. po cca 50-100 kilometrech prestal motor kouřit maly oblaček při startu. nakonec nez zacal zase kouřit (což je cca letos) najel asi 30-35 tisic. dvakrat sem musel dojet bez vody oboje cca 3-5 km (prasklá hadice) porad na ten olej nevim jaky. spotreba oleje v prubehu teto etapy byla cca 1litr na 10tisic km. podotykam ze motor sem nijak nesetril neustále čekajíce kdy rekne dost a zadre se, a krom sviček sem mu nedal nic bo je to šrot. dodnes neklepe a jede jak šlak. motor ma odhadem cca 250-300 tisic...

tolik moje zkušenosti...

2010-02-05 01:20:36

http://oleje.cz/index.php...=main&page=clanky_mytus10

kazdy nech si spravy usudok sam

2010-02-05 07:36:11

Přísady do oleje raději ne, do paliva - nafty především, ano. Mám pozitivní zkušenost s aditivy Liqui Moly do nafty, je to dost poznat, používáme je už cca 9let. Bishop aditiva osobně neznám, ale od mechaniků mám na tyto výrobky dost negativní reference. Nemohu však posoudit, avšak nešla bych do nich. Kvalitní olej má v sobě vše potřebné, stačí ho zavčasu a pravidelně měnit.

2010-02-05 09:03:03

aditiva do oleje jsou nutnost nebot výrobci oleju jsou hlupáci a absolutně neznaj co motor potřebuje.A pokud nevěříte podívejte se na ten spot jak auto jezdí bez oleje jen s kapkou toho aditiva.Není to ani novinka ta aditiva mastičky na rust vlasu a na potenci prodávali uspěšně podomní obchodníci už za prvé republiky.A to jen dokazuje že hlupáci nevymřeli a podvodníci se dobře uživí v každé době.Jo a máte li zájem prodám magnet obložíte li s ním palivovej filtr snížíte spotřebu na polovinu atest samozřejmosti

2010-02-05 09:07:01

jo dokonce se prodávala taková krabička která se zapojila na baterku a na karoserii,díky speciálnímu mikročipu pulzovali do karoserie mikropulsy a zabránilo to korozi za 4000,-

2010-02-05 09:10:47

a šla dobře na odbyt díky kladnému doporučeni známých osobnosti

2010-02-05 09:19:39

Co je v TV v reklamě, je podvod a navíc několikanásobně předražený zboží Protože NĚKDO to musí přeci zaplat tu reklamu a to není málo !

2010-02-05 09:25:00

nemáš pravdu v té telce to vidíš na vlastní oči jak to krásně funguje a navíc přece ti známí herci a osobnosti by se nesnížily k tomu aby za takovej mrzkej peníz dělali z někoho vola a z pěnou u huby ti netvrdily že sami to už dlouho používaj

2010-02-05 09:27:46

Teď jsi mě Míro (NE)přesvědčil

2010-02-05 09:33:37

nejlepší to vystihla ta hrabivá bohdalka když jednou hrála v reklamě nevím už na co a pak se ji v telce ptali jestli ten výrobek používá odpověděla a ted cituji máte mne za vola

2010-02-05 10:21:17

Stejně mi Horst chybí, kde je mu teď asi konec?

2010-02-05 11:16:20

A co ty aditiva na cisteni ventilu u benzinu? Asi zbytecnost tedy predpokladam...

Jen pripomenu,ze jsem koukal jen po Liqui Moly,tedy neco lepsiho.

2010-02-05 11:22:25

Aditiva do paliva, jak jsem psala výše, jsou přínosná, takže i zmíněný čistič ventilů je O.K. Paliva se musí aditivovat tak jako tak, ale protože je to drahé, benzínky tam toho přidávají jen minimální nutné množství, aby splinili předepsanou normu. L-M má vynikající výrobky a skutečně fungují. Místo přísad do oleje bych raději ten olej častěji měnila. Motoru to jen prospěje.

Zázračné přísady do motorových olejů neexistují, některé mohou zlepšit jeho vlastnosti prostřednictvím vyššího podílů potřebné aditivace. V oleji tak jako tak aditiva musí být a výrobci je tam dávají v optimálním poměru, provozem se spotřebovávají, nicméně těch bezproblémových a pozitivně fungujících přísad není mnoho. Naopak celá řada těch přísad představuje produkty, které po chvikovém pocitu ze super fungujícího motoru přináší nevratné a fatální problémy, například přísady s obsahem chlóru. Maže to sice lépe, ale jako vedlejší projev to kompletně "sežere" kovové díly motoru, kde působí značně korozivně.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6