Fórum - Téma


ZÁVODY DO VRCHU, JAZDA NA OKRUHU - jak na to


Fórum Note ZÁVODY DO VRCHU, JAZDA NA OKRUHU - jak na to

Informace o modelu: Nissan Note


1  2  3  4

2010-05-25 13:49:28

jagy:

pasuji Ztkove trmeny na N14 tehlici nebo je nutny adapter?

a jake kotouce normelne Ztkove a prevrtane diry?

2010-05-25 13:52:57

Nepasuje a je duvod je tam davat? Sunny ma super seriove brzdice. S dobryma kotoucema a deskama nebude mit nikdo problem. A jako maximum bych videl Z32 4pisty, ale uz to bude moc prebrzdene... takze podle me vyhozene penize.

2010-05-25 13:56:41

no v myslel sem to v pripadech kdy by tam byl opravdu vykon nekde na hranici 3OOHP... to uz by byl asi upgrade nutnost ne??

2010-05-25 14:33:45

Nemyslim si, ze je to nutne... kdyz uz tak Z32 4pisty.

2010-05-25 15:07:29

HonzaGT. EBC brzudy určite nebrať na žiadne okruhové jazdenie. Sú to vyhodené peniaze, nie nadarmo patria medzi najlacnejšie v UK.

Ako už bolo spomínané (GT) tak treba dať hrubší kotúč , lepšie brzdiče (jednopiest je žalostne málo na 1400kg), potom určite už aj väčší valec a pancierové hadičky.

Nejake extra tuti fruti kotúče dierkované vrtané pozlátené nemá velký význam dávať pretože aj obyčajné kotúče vydržia velmi dlhoho (kotúč daleko prežje dosku) väčšinou ta zradia prepálené dosky.Radšej sa zamerať na čo najlepšie dosky

2010-05-25 15:28:57

P11 GT ma 1300kg ne? Jinak EBC Turbo Groove jsou super kotouce. Desky nejsou spatne, ale green/red/yellow jsou v podstate na street. Az tusim, ze modre jsou okruhove. Ale i tak bych volil asi neco jineho na okruh.

2010-05-25 16:30:23

Už som to písal že P11GT nemá určite 1280K ako som sa domnieval z TP. Bol som na váhe takže to tiahne skôr k 1400kg. už som to tu niekde písal

2010-05-25 16:48:26

Je tu jeste jedna moznost pouzit 4 pistek ze Skaje s vetsima kotoucema 296mm x30mm ma to stejnou roztec a uchyceni jako Z32 brzdice ale asi zbitecnost pro zaklad zas prej to neutavym na okruhu.

Proc nevzit GTcko na okruh a nepojezdit. Nejezdi to spatne preci.

Zajimalo by me spis jak s tim brzdovym valcem. Prej to na 4 pistek staci a zas nekdo rika ze ne.

2010-05-25 16:51:39

To sa mi zdá na sériový resp. lahko poladený výkon SR20DE dosť velká neodpružená hmota predsa len tak velký kotúč už má nejaké to kg naviac, význam by to malo na väčšom výkone.

2010-05-25 17:49:15

Souhlas, taky bych rekl, ze to bude moc na serii... ale osobne bych zacal s Z32 brzdicema (hlinikove budou snad i lehci nez seriove) a 280x30 kotouc se snizenym prumerem na 276mm (jinak se tam nevlezou).

2010-05-25 18:36:51

Tak kdyz to bere takhle tak na brzdach nezalezi. Zalezi na stylu jizdy ale hlavne na ridici jako takovem. Nejspravnejsi cesou ted jde podle mne Jagy. To co si koupil je vlastne velka bomba ma uz hodne dobre nakroceno. Myslim tim v te cenove dostupnosti a co zamejsli a zas tak na vykonu nezalezi. Kazda setinka je pak vyvazena hodne penezi. Co ted jezdim se zavodnim tymem pochopil jsem ze je to hlavne o ty veci mezi volantem a sedackou. Kdyz umis, mas najezdeno, auto mas v ruce dokazes porazet papirove silnejsi auta.

Ja jezdit neumim a potrebuju k tomu vykon, poradnej podvozek a poradny brzdy. Proste jezdit a trenovat to chce.

Jedna vec co asi nepotesi ale nemelo by se jezdit bez vyramovaneho auta, komplet vykuchaneho , poradnou sedacku, pasy, hadry ,helmu a hlavne gumy.

Jinak to co tu ted plodim je tak na auto do 100tisic aby to cloveka bavilo a neco s tim dokazal. Vzdy to bude o penezich s tim bohuzel nic nenadelame.

Proc resit veci brzdy. Treba u ATRka ktere ma v zakladu 212k jsou brzdy tim nejslabsim clankem a to jsou tusim 300mm x 28mm kotouce mozna se pletu. Co pak kdyz poladis SR20VE motor nedejboze na nej date turbo.

2010-05-25 19:01:48

u brzd hra zasadnu rolu hmotnost auta. ATR je len o malo tazssie ako GT, Impreza WRX ma az tragicky zle brzdy a opat je dovodom hmotnost. Ale zalezi opat co ma kto odskusane a povazuje za dobre brzdy. pre mnohych su dobr ebrzdy ked dokazdu jedno dve zbrdenia z vyssej rychlosti a ku koncu nezacne ucinok slabnut. Ine je ale opat to ak sa da s ozaj dobrymi brzdami tvrdo kratko ale opakovan ebrzdit na okuhu alebo pr nejakom hobb race (kopec, okruh) lebo ak dokazu brzdy nielen nevadnut ale aj ucinnejsie brzdit na kratsej drahe - zlepsuju sa casy to je jasne asi kazdemu. Na lahsie auto ako je vykuchane sunny aj pri 200hp stacia brzdy serioveho rozmeru aj na okruh, ale aby sa dalo povedat ze su spickove tak by museli aj mat spickove komponenty. Napr plny zavodny kotuc gr.N od CTF a platne Pagid RS4-2

uz som to sem raz daval ale tu su jasne cisla (Cf j efrikcny sucinitel - cim vyssi tym brzdy lepsie brzdia)

Ferodo DS2500 0.5cf MAX

Ferodo DS3000 0.62cf MAX

Mintex M1144 0.45cf

GreenStuff 0.48cf cold, 0.52cf at 175C, 0.4cf at 500C

RedStuff 0.4cf

YellowStuff 0.46cf

TarOx .112 0.35cf, 0.38cf MAX

TarOx .113 0.35cf, 0.40cf MAX

TarOx .114 0.43cf, 0.47cf MAX

Red Dot XF 0.39cf

Pagid Black......0.36 cold, 0.38 @ 100C, 0.43 @ 300C, 0.45 MAX

Pagid Blue........0.4 cold, 0.42 @ 100C, 0.43 @ 300C, 0.46 MAX

Pagid Orange....0.39 cold, 0.40 @ 100C, 0.43 @ 300C, 0.49 MAX

Pagid Black......0.44 cold, 0.47 @ 100C, 0.49 @ 300C, 0.54 MAX

Pagid Grey.......0.50 cold, 0.54 @ 100C, 0.57 @ 300C, 0.62 MAX

Pagid Yellow.....0.40 cold, 0.43 @ 100C, 0.47 @ 300C, 0.49 MAX

2010-05-25 23:18:36

Juju Blesku jak pises jen tu vydim jeden problem a to cena. Dam sem pro priklad rozpocet na ty brzdy ze skaje. Podotykam ze jsou to nove dily origo ne sportovni (samozrejme krome brzdicu)ale budou brzdit lepe nez zavodni EBCcka . Prumer kotouce 290x30mm. A kdyz si spocitam na kolik me vyjdou EBC turbo kotouce a desticky zjistuju ze se dostavam na podobnou cenu.

kotouce 4x114.3 k tem mym trmenum muzu mit za 100liber + 25liber desky, vaha trmeny, kotouce, desky cca 20kg takze posta asi 1000Kc

tak to mas:

kotouce 3000kc

desky 750kc

trmeny bych ti nechal za 3500kc

posta 1000kc

celkem 8250kc

a mas komplet predni brzdovou sestavu, o to ze by sumitomo ti neubrzdili jizdy na okruhu nehrozi, ja je mam na skaye a dupu i z 230km/h 20x na okruhu a porad brzdi perfektne...

brzdovej valec staci serie co mas, jen nalit dot vyssi, ty brzdove valce jsou pomerne u p10, p11, s14 i skaye stejne

2010-05-26 09:07:03

Vilo . Na akej stránke si našiel hodnoty Cf ?

2010-06-15 17:23:06

hodnoty cf som zozberal z roznych zdrojov a mam ich nejaku dobu takto ulozene v PC takze uz jednotlive zdroje ani nepamatam. jednotlivi vyrobcovia ich nie vzdy udavaju. EBC ich napr udava na svojej stranke.

2010-06-16 14:27:36

Jedno video s kopca pridam aj ja.

Swift GTi-kopec Cervena Voda-CZ

Swift GTi hil cllimb - corrected

KW Berg Trophy Cervena Voda/CZ

Suzuki, Swift, GTi, hil, cllimb, corrected, KW, Berg, Trophy, Cervena, Voda, CZ ...

2010-06-16 15:54:51

Coto ma ten swift GTI za vykon?

2010-06-17 18:20:21

v serii 101

2010-06-18 15:23:01

101 hp, ale hlavne 750kg, a to uz je ina kavicka.

Brzdenie, zakruty, tam je to citit.

2010-06-18 17:44:49

jo to je mašina, a ten motor, omezovač 8000 v roce 1991 nebo kdy to auto vzniklo No kolegyně tady jednoho měla, budu se muset zeptat co s nim udělala


Odpovědět

1  2  3  4