Fórum - Téma


Zastoupení Nissan čr


Fórum Pokec všeobecný Zastoupení Nissan čr



1  2

2010-09-22 16:31:30

Není to problém jen NIssanu. Já jsem kupoval termostat do svého Mondea 2002 2.0i/107 kW, kdy origoš díl ve Fordu stojí cca 2500,- Kč. Kámoš, co tam dělá, mi ho dovezl za 1600,- Kč a to na tom ještě něco měli přiražené, takže taky paráda. V Polsku jsou originál díly na Forda o minimálně 1/4 levnější, některé i skoro o polovinu. Ale jedno mají tyto značkové servisy společné a to je neochota udělat cokoliv navíc. Když jsem objednával vířivé klapky do sání, kdy jedna stojí 2 kila, tak jsem musel objednat napřed jen jednu, protože kdyby tam nepasovala, tak co by s tím Autoactivity v Blansku dělali? Hrozně se báli, aby jim nezůstala na skladě. Takže auto rozhozený o měsíc dýl, kvůli zkoušce klapek, jestli pasují, protože oni to neví, že 1.8 a dvoulitr mají vířiivé klapky stejné Kdo jiný než technik ve značkovém servisu by tohle měl vědět, nechápu.

2011-01-25 14:31:14

Bohužel musím potvrdit špatné zkušenosti jak se Zastoupení Nissan čr , které je zřejmě v Madˇarsku , tak se servisem ROTO Plzeň. Téměř nic nejde vyřídit a dle vyjádření smotného Zastoupení Nissan čr , prý nemůže ani zasahovat do kompetence servisů , protože jsou to samostatné právní subjekty . Bída je to taková , že nemohu dostat ani kopie předávacího protokolu aj. Téměř měsíc čekám na odpovědˇ. Hrůza , hrůza ..... A to mám 2 vozy Nissan . Co dělat pri takovém zastoupení a servise

2011-01-25 23:19:08

Kolega s firmy kupil mikru k12,po 2 týždnoch menšia kolizia prasklina v narazniku 30na20cmm oprava v nissan trenčin nový naraznik+nastriekanie 420euro to je lichva a jeho blbost.

2011-03-02 12:19:48

Tak dnes je 2. března a ještě jsem nedostal konkrétní odpovědˇ na žádost o kopie přejímacího a předávacího protokolu k záruční opravě podané v PROSINCI 2010 . Sice se na mail vygeneruje odpovědˇ , že se druhý den někdo ozve , ale pak nic . Někdy něco napíše paní BIBIANA ve smyslu ,že se to řeší .Na call centru jsou telefonistky příjemné, ale bez kompetencí. Naposled se ozval pan BIBR , ale také neudělal co slíbil a tak výsledek žádný . Tento přístup k zákazníkům asi nezná pan Philippe Saillard , který je novým výkonným ředitelem Nissan Sales Central & Eastern Europe . Uvádí , že zaměstnává cca 130 lidí ve čtyřech hlavních městech . Docela by mne zajímala jejich činnost , když na odpovědˇčekám 4. měsíc !

2011-03-13 20:29:11

Nejlepší si je to obědnat jinde.Já mám dobrou zkušenost s tímto obchodem :www.x1-autodily.cz/


Odpovědět

1  2