Fórum - Téma


zapojeni zadnich repracku v kufru


Fórum Almera N16 zapojeni zadnich repracku v kufru

Informace o modelu: Nissan Almera N16

Diskuze o vozidlu

2002 Almera N16 1.5 VIN: SJNFAAN16U0375394

33 diskuzí

Výkon motoru 72 kW (98 PS) . Maximální rychlost 180 km/h. Zrychlení 100.0 s ~ 0-100 km/h. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 497 ccm (91 cui), 4-válec, Řadový, QG15, QG15DE.

vrak :D


1  2

2014-05-09 16:19:10

1. Sroubovakem se mi uz teda povedli skoro vsechny, krome jednoho.. Ten je uplne strzenej. Takze fakt nevim..

2. Ten konektor klidne koupim, ale potrebuju sehnat ten s tima sroubkama. Ten, ktery si mi ukazal je mozna na prd, protoze je to konektr s tuctem kabelu, ktery taky musim nekam napojit. Nechci do too moc zasahovat a nechci to lepit izolacni lepenkou.. Chci to udelat poradne, kdyz uz do toho stouram.

3. To je skoro to samy jako u dvojky. Radeji budu mit konektor, protoze nikdy nevim, kdy se mi radio posere a ja budu muset koupit novy.

Takze reseni je koupit ten ISO konektor. Jenze chci jen s tima sroubkama.

2014-05-09 18:46:43

corkacz: bezne sa kupuje presne ten co som ti ukazal, naletuje sa na povodne kable a natiahne sa na to zmrstovacia buzirka.

edit: ten jeden by som kludne cvakol a naletoval na ten hrubý....

2014-05-09 22:01:13

lakinooo má pravdu, pájený spoj je určitě lepší než šroubovaný. Ty průhledné kabely jsou kvalitnější než originální, našel bych konec v kufru a napojil na repro

2014-05-09 23:08:36

Dekuji teda za doporuceni. Jeste se na to zitra kouknu. Kazdopadne ted zjistuju dalsi problem a to ten, ze radio ma spatny kontakt s elektrikou a staci malocko prastit do radia, tak se cely vypne. Potom staci hybat s kabylkana a ono zas naskoci..

2014-05-10 06:21:11

No nič. Vyhodiť tie šrobované ISO konektory a naletovat tam novy! Pri letovaných spojoch nebudes mať nikdy problém s kontaktom. A prehodenie zvládneš aj sám.

Nezabudni si vždy pred spojením káblov natiahnuť na jeden z nich zmršťovačku.

2014-05-11 20:38:09

Díky moc.. Jdu shánět ISo konektor.. Koupím ho a pustím se do práce. Potom se Vám pochlubím, jak mi to dopadlo. Jen tak pro zajímavost, nevíte, na co tam měl tamten mamlas ten stříbrný kabel, co vede dozadu? Uprostřed se dělí na 2 části a každá vede pod reprák na každé straně vzadu. Co se do toho dá zapojit? Nějaký subáč či něco podobného? :) Díky za rady

2014-05-11 20:41:46

v plate ma obrovské repráky...

2014-05-14 15:42:54

Ahoj chalani, tak sem si koupil tu ISO redukci a vše sem zapájkoval a zalepil.. Už to fachá, Moc Vám děkuji za rady. Každopádně to hraje děsně slabě :D Asi si koupím nějaký přídavný reprák :D

2014-05-14 17:43:43

corkacz: Další reprák Ti moc nepomůže, potřebuješ vyšší výkon koncového zesilovače. Anebo vyčistit uši

2014-07-31 23:35:44

Rad bych pridal jeden dotaz. Mam Almeru sedana a po cca roce mi prestali hrat zadni repro. Oba najednou ze dne na den. Kdyz je venku parak, obcas se probudi ze spanku ale jinak jsou mrtve. V radiu je vse zapojene dobre a netusim, kde muze byt problem. Oba dva kabely nemohly prece jen tak ztratit kontakt.

Diky za napady

David

2014-08-01 06:55:36

abcent500: vyzkoušet na konektoru do rádia zda jsou repráky OK - zkouší se to monočlánkem který na reprák připojíš krátce a když připojuješ a odpojuješ musí v repráku chrastit - ne aby jste to zkoušeli více voltama jak je monočlánek!! Pokud bude repráky OK, tak je problém v rádiu, jinak totéž vyzkoušet přímo na repráku a zjistíš zda jsou špatné repro nebo dráty. Já to ale typuju na rádio.

2014-08-01 08:55:09

honzabk: Ok dekuju moc. Radio ma uz sve roky, to je fakt. Vyzkousim a uvidime.

2014-08-08 07:34:17

Tak problem nakonec neni v radiu ale primo v reproduktorech. Jsou ko.


Odpovědět

1  2