Fórum - Téma


zapojeni zadnich repracku v kufru


Fórum Almera N16 zapojeni zadnich repracku v kufru

Informace o modelu: Nissan Almera N16

Diskuze o vozidlu

2002 Almera N16 1.5 VIN: SJNFAAN16U0375394

33 diskuzí

Výkon motoru 72 kW (98 PS) . Maximální rychlost 180 km/h. Zrychlení 100.0 s ~ 0-100 km/h. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 497 ccm (91 cui), 4-válec, Řadový, QG15, QG15DE.

vrak :D


1  2

2014-05-07 12:57:48

Zdravim, mam hloupy dotaz, ale nehrajou mi zadni repraky zabudovany v almere. Ty v tom plastovym krytu v kufru nahore. Jelikoz sem se o to pokousel zaimat, nenasel sem, ze by byly necim a nejak zapojeny. Bohuuzel sem ani nenasel zadnou diru, kam by se dalo neco zapojit. Pouze mi tam couha z obou stran takovy tlusty kabel s kovovym konektorem a asi s 5 dirama. Do toho se daji zapojit jednotllive kabylky. Bohuzel to je asi na nejakej subac nebo tak podobne..

Prosim, nevite nekdo, jak j3 zprovoznit? :)

2014-05-07 14:45:25

Hod foto, lebo takto ti nikdo nebude vediet poradit.

2014-05-07 16:15:10

corkacz: asi to někdo upravoval, měli by tam někdy být normální tenký drátky, možná budou mít ustřihlý konektory. Na straně kde je lampička vedou spolu a pak v jednom místě odbočují, tak to zkus najít napřed na té straně.

2014-05-07 18:47:29

Ahoj, tak jsem to rozebral a zjistil jsem, ze repraky na obou stranach jsou tim kabyljen zapojeny, ale nehrajou.. Nevydavaji ani bzuceni proste nic.. Jsou metve. Bohuzel nepomaha pri zapnutym radiu ani kdyz na ne zaklepu nebo tak neco :(. Nastaveni vseho mozneho v radiu nepomaha.. Ja Vam vyfotil i ten tlusty kovovy kabel. Zajimalo by me, na co slouzi :)

2014-05-07 18:57:44

Mne po kliknuti na tie obrszky vyskocila obrovskq cierna hola rit.

2014-05-07 19:46:13

Jéžiš, tak to se omlouvám :D Mě se to zobrazuje korektně. Upnu to jinam :O, prosím, smažte ty odkazy. Díky :)

Zdej sou nové obrázky: http://prntscr.com/3h2vxg

http://prntscr.com/3h2w4h

http://prntscr.com/3h2web

http://prntscr.com/3h2wqy

2014-05-07 20:04:20

Vytiahni radio a kukni, ci su vsetky kable zapojene v konektore. Vyzera to ja nejaky tuning..

2014-05-07 20:27:54

Bohužel, už sem to takto koupil.. Každopádně nerad bych něco ještě zničil. Jdu se mrknout, jak se to dá rozebrat.. :)

2014-05-07 20:59:24

Tak jsem to nyní zkoumal a mám tam asi 4 káble, které nikam nepasují. Nejsou nikde ani zapojený... Hnědý kabel, který má vést zezadu sem pod palubkou ani nenašel.. Takže se obávám, že někde uprostřed auta končí :D Fotky přidám za chviličku

http://prntscr.com/3h48jn

http://prntscr.com/3h48ig

http://prntscr.com/3h48hn

http://prntscr.com/3h48hb

http://prntscr.com/3h47vb

2014-05-07 21:38:32

http://carstereohelp.net/...WireHarness1117030002.gif

2014-05-07 22:09:39

Ten obrázek, jak si mi postnul by byl zajímavější, kdybych trošku věděl, kde se dá to zapojení zkontrolovat. Nevím, kde to hledat. Jsem LAIK, omluvte mě prosím :(

2014-05-07 22:35:54

Konektor na rádiu.

2014-05-08 23:01:23

Ať hledám a hledám, nemohu za boha zjistit, s čím ten obrázek porovnat. Konektorů je tam X.. Asi to nechám na servis. Spíš by mě ještě zajímalo, od čeho jsou ty kabely na fotkách, který nejsou zapojený. Děkuji

2014-05-09 08:36:41

Už vidím problém. Je presne ta tejto fotke.

http://prntscr.com/3h48hb

Reproduktory sú ten čierny konektor naľavo na fotke. Zadné repro sú fialové a zelené. Ako vidíš sú sa doň z druhej strany zapojené tie hrubé káble s priesvitnou bužírkou, ktoré vedú až do zadu. Treba ich odpojiť a zapojiť tam pôvodné origo káble, ktoré máš teraz zapojené v zadných reprákoch. Ak to nerobil úplny debil tak ich tam niekde nájdeš.

Zvyšné nezapojené káble si nevšímaj, pre tento tvoj problém sú nepodstatné.

2014-05-09 09:29:37

Jee, dekuju za vysvetleni. Jdu to najit.. Predtim sem ty kable nevidel. Zkusim to prohrabat trochu vic :)

2014-05-09 15:04:53

Zdravím, tak jsem se v tom celý den šťoural a už chápu princip. Ten moula, po kterém jsme to koupily tam totiž zasahoval takovým způsoběm, že to svět neviděl. On si tam natáhnul ten stříbrný kabel vlastní cestou, z origo konektoru na oba repráky ustřihnul ty bílí srátky (k předním repro) a napojil je na ten sračkovej kabel, který vede dozadu. Takže bud můžu zapojit přední a nebo jenom zadní.. Tak jsem to zdokumentoval a prosím o radu, co tedy s tím. Rád bych, aby mi to hrálo všecko. :( Jelikož sem zjistil, že z toho jeho konektoru jde kabel norálně vyšroubovat, tak pro změnu z toho origo to nejde.. Takže mě napadlo jediný, a to koupit nový konektor, kam by se to dalo bez problému zapojit. Bohužel ani nevím, jaký konektor to je a co vlastně koupit. Podívejte se prosím samy. Mám to nechat raději na servis? Nebo stačí ustřihnout i ty další 2 kabely od zadních repráků a našroubovat je na nový konektor? :D Napado mě ještě to, že bych ustřihnul ten konektor z toho stříbrného kabelu a napojil bych tam znovu ty zadní repro. A místo origo bych měl ten z toho stříbrného kablu :D To je myslím taky možnost. Ale nerad bych ten kabel ničil.. třeba se mi v budoucnu bude hodit třebas na subáč...

Screen: http://prntscr.com/3hlr7n

2014-05-09 15:14:43

Našrobuj tie fialové a zelené namiesto tých priesvitných... Normálne ich z pôvodného konektoru vycvakni.

2014-05-09 15:16:16

lakinooo: Super, jdu na to. Takže to jde udělat i takto? :)

Super, ozvu se, až bude hotovo :) Zatím moc díky.

2014-05-09 15:29:41

Tak dalsi problem. Ty sroubky maji strhane hlavicky a nejde to vysroubovat. Takze me novy konektor nemine. Nejake rady, kde ho tedy koupit? Nebo nejaky napad jiny?

2014-05-09 15:39:27

No napadajú ma 3 možnosti.

I. Zoberieš poriadne šrobovák a povolíš to.

II. Kúpiš nový ISO konektor. Stojí par korun.

http://www.itsk.sk/autora...ajeci-repro-_d197409.html

III. ak nemáš v pláne meniť rádio spoj to napriamo....


Odpovědět

1  2