Fórum - Téma


Zapnuté 4x4 a problémy s ním


Fórum Navara Zapnuté 4x4 a problémy s ním

Informace o modelu: Nissan Navara



2012-12-03 19:06:36

Ahoj lidi, při zapnutém 4x4 konkrétně 4H, se mi při jízdě na 1 a při plném otočení volantu stává, že auto jakoby zatuhává a někdy dokonce i chcípne. Je to bežné? Nebo jde o nejaký problém? Mám auto krátce a nemám s pohonem 4x4 mnoho zkušeností.

Děkuji za vaše postřehy a rady. Ondřej.

2012-12-03 21:00:39

Vymen si olej v zadnom diferaku

2013-01-15 00:25:17

Je to normalne, navara nema medzinapravovy diferencial, preto tam pri zatoceni vznika pnutie. Dufam, ze to co opisujes nerobis na asfalte, ale na klzkom povrchu. Na pevnom povrchu sa 4x4 nesmie pouzivat, ak predsa potrebujes pouzit pohon 4x4 dajme tomu koli redukcii, tak jedine pri jazde rovno! Vtedy nesmies zatacat s autom, aby neboli rozdielne otacky medzi kolesami.

2013-01-18 18:04:31

no totok sudruhovia nedoriešili používam 4*4 často a musim povedat že niekedy trpnem ked idem do ostrej odbočky a zrovna tam neni sneh čiže čistý asvalt vtedy len trpnem aby som neodrbal poloos lebo tak trhne tým autom až ma to jebne v boku.no lenže ked by som to aj chcel odpojit tak hned to nereaguje ako ste si už asi všetci všimli .Ale radšej budem riskovat poškodenie poloosi ako prevratenie na strechu lebo povedzme si narovinu minimum snehu a jazdit len zo zadkok je čistý hazart to auto je neovládatelne a preto ich je aj dost buraných na webe na predaj

2013-02-07 13:32:20

To bol jeden z dovodov preco som nekupil Navaru ale Pathfinder, ten ma funkciu auto 4x4, cize to iste co X-Trail a QQ.

2013-02-07 16:11:41

no ano ale ta korba v ktorej neustále niečo veziem ta je na nezaplatenie

2013-02-08 11:07:11

Vlastním NAVARU rok výroby 2008 a jsem s automobilem, až na pár maličkostí, spokojen. Co se týče stálého náhonu na všechna čtyři kola, tak je to více než-li ok na sněhu. Auto drží. A co se týká pouze zadního náhonu tak si to v zimě pořádně užívám , na sněhu jde krásně smykovat a zábava, v mezích bezpečnosti, je na sněhu suprová. S autem se dají krásně provádět řízené smyky a umožňuje, i pouze při zapnutém zadním náhonu, se dobře naučit jeho chování přímo na sněhu. Potom ve větším dešti je tato "škola smyku" k nezaplacení. Musíme si uvědomit, že automobil je stavěný jako nákladní a i přímo do terénu se kterým se dá obstojně jezdit i na silnici + velký nákladní prostor. Tento automobil beru jako zdroj zábavy při volném čase. Vlastmím ještě Oktávii, pouze s předním náhonem, ale s ní tolik zábavy na sněhu není, natož pak v terénu. Kdo chce pořádně přibitou čtyřkolku na silnici, tak ať si určitě pořídí třeba Subaru Impreza, ale s ní bohužel do terénu nezajede. NAVARA = RADOST Z JÍZDY NA SNĚHU I V TERÉNU .

2013-02-08 13:20:50

Mal som moznost vyskusat si navaru v pooranom poli. Musim suhlasit bola to absolutna zabava :), zial aj ked sa mi neskutocne auto paci, tak moje poziadavky nesplna. Pre zivot v meste pokial nemate stavebnu firmu je az na par veci nevyuzitelne. Nakoniec som kupil Pathiho, pre rodinny zivot absolutne postacuje. 7 miest na sedenie, plna vybava, a funkcia auto 4x4.


Odpovědět