Fórum - Téma


Zajíždění NOTE od nuly-rady?


Fórum Note Zajíždění NOTE od nuly-rady?

Informace o modelu: Nissan Note


1  2

2010-07-28 12:11:51

Go diamond: No já porovnával zvuk ve Fabii a v NOTE,...páš a znova opakuji,...měl jsem služení Fábku a teď mám NOTA,...a ten hraje hůř.Už proto, že je absence výškových reproduktorů (možná jsi měl vyžší řadu NOTA) a tam už je to třebas jinak řešené, ale v tom základu to na zvuk origo rádia CD ve Fábii plus origo repro-výškáče ve sloupkách v žádném případě nemá.

2010-07-28 12:20:12

O.k v tom případě bych porovnal ty výbavy obou značek aby Fabka nebyla confort nebo klasik + a note visia pak jo naše Fabia byla tzv Sport a byla to hrůza hrůzoucí auto za 350 000kč a nejradčibych jí tenkrát rozkopal jenom mám prostě na tu značku šílenou averzi ,spíš ať ti Note složi a jsi spokojen stím "slabším"motorem který taky špatně nejezdí Martin

2010-07-28 14:23:11

jsme už dost mimo téma, ale řekl bych to asi tak - měl bych rád auto které sám opravím relativně bez problémů seženu na to jednotlivé díly jednotlivě a relativně za rozumnou cenu.

budu zas trošku srovnávat nesrovnatelný, garančky - ok na tom asi nic není - výměna destiček a oleje asi dtto, ale jak nastane problém je podle mě lépe řešitelný ve škodovce.

příklad co řeším srovnání octavia a nissan micra rozvody:

octavia - sada cca 5-6 tisíc několi výrobců dostupných na každém rohu kelly atd. výměna ve voze relativně jednoduchá.

nissan micra - jen řetěz stojí cca 6, vodítka co kus 2000 kola a časování vačky ani nemluvě,autorizovaný servis odhad 25 tisíc, jedinou alternativu jsem po dlouhém bádání našel na e-bay (zřejmě čórky) a tomu zas tolik nevěřím abych kupoval věci v řádů tisíců. Výměna je složitá jak prase sám jsem to zatím nedal a ani známým mechanikům se do toho moc nechce. Když si uvědomím ceny dílů klepou se mi ruce.

Zas srovnám nesrovnatelné když jsem se šel ptát na komplet nový motor na 136 stál cca před 4 lety 28tísíc korun. Když jsem se byl ptát na nový motor na nissan micra jen blok a klika (bez hlavy atd.) stál 99 tisíc bez DPH

K nissanu jsem se dostal jak slepý k houslím v současné době je neprodejný a s mojí výplatou takřka i neopravitelný - příští auto určitě bude z automobilky, která má perfektní zásobování ND-čkama a ceny jsou rozumné - tj. nejsou předmětem spekulace s donucením zákazníků kupovat nový auto když přestane stírat stěrač

omlouvám se za navážení se do nissanů ale mě zas štvalo abych házel za každou cenu špínu na jiné značky

2010-07-28 14:50:46

JEŠTĚ MIMO TÉMA ALE NA POSLED, lukka máš pravdu a právě ten trh Škodovka blokuje ovlivnuje a řídí na českém trhu jen pro svuj prospěch a tím "nedáva šanci ostatním značkám" proto to tu je jak to je bohužel jsou domácí tak chtěj aby tady lidé přemýšleli tim to zpusobem ale je to od nich zbabělost ????? Ale budeme se dále věnovat zajíždění toho Nouta

2010-07-28 16:11:15

omlouvám se ale ještě naposledy - mě to spíš připadá jako trend poslední doby - lidi tomu většinou nerozumí a opravovat to nechtějí jsou politický tlaky na emise - tj. elektronika a tak jsou prostě auta spotřebním zbožím. Nechápu ty ceny náhradních dílů tomu fakt nerozumím, tou lobby nevím uplně přesně co myslíš - dost lidí si bude myslet, že jsem blázen v dnešní době, ale to že to jde i jinak bych řekl, že předvádí celkem třeba značky jako jawa nebo lada - tam se mi systém distribuce náhradních dílů a i celkem přístup lidí k opravám líbí. Druhá věc je samozřejmě úroveň, poruchovost atd. Nevím jak to pujde dál - já mám prostě rád pocit soběstačnosti a určitý jistoty a nejsem supergénius a nevydělávám 100 tis měsíčně abych to moh házet za hlavu.

2010-07-28 17:04:30

Lukka: Přečetl jsem to jen tak v rychlosti,...ale znám ten pocit sběstačnosti,...či spíše dnes to musíš dát vše do servisu a víš prd, co ti tam udělají. Mám takovou příhodu-ta stojí za přečtení.Ještě s Fábií,...jednou večer mi praskla pojistka vnitřního osvětlení a já potřeboval něco hledat v papírech, tak jsem jí vytáhl v pojistkách ze zpátečkového světla.Pak jsem na to zapoměl a asi za 3 dny jel na garančku,....musel jsem do Škodovky u nás v Táboře-konkrétně "na Kopečku", páč to bylo firemní auto na leasing.Při placení účtu jsem se divil, co je tam za položku "výměna celé elektro instalace zpátečkového světla"....materiál plus práce docela pálka,....tak se ptám chlapíka, co že s tím bylo.On že byla spáklená elektrika.Tak se ho ptám, jestli technik co to dělal, se nejdříve podíval na pojistky,...on že ano a že bylo vše v pořádku.A já na to, že tam ta pojistka vůbec nebyla,...a on jak to vím,....já na to páč jsem jí osobně před 3 dny vyndal.Dost jsme se tam kůli tomu dohadovali a oni, že prý ať je dám k soudu.Když jsem dojel na firmu, tak kolega co má na starosti účetnictví řekl, že se na to vyprdnem.A takových podobných vejmrdů jsem měl ve škodováckém servisu více.Už bych tam nepáchnul.

2010-07-28 17:43:30

Paráda konečně neco pozitívního souhlasim s váma.(nic ve zlém)

2010-07-28 19:02:25

Teď nevím, co myslíš tím "konečně něco pozitivního"?

2010-07-28 19:16:02

Ještě k tomu škodováckýmu servisu,...těch příhod je více, ale tahle taky stojí za to.Asi ve 40 000 mi ta Fábie začala lehce táhnout do leva (řízení).V servisu jsem s tím byl několikrát, dělali sbíhavost, nějaké testy tlumičů, řízení,...a co já vím co všechno a na nic se nepřišlo.To mě pak ještě poslali, abych zkusil v pneu servisu přezout a prohodit nějak křížem gumy,.....dělalo to furt.Než bych tam furt jezdil jak idiot, tak jsem si na to zvykl.No a pak asi za 3 měsíce tam začalo něco tlouct, tak to už jsem musel zas do servisu,...tenkrát to dělal někdo jinej a ten mi řekl, že tam byla vadná nějaká tyč (už nevím přesně co),...a že mi to muselo nejmíň půl roku táhnout do leva a že prý jestli jsem to necítil?...to jsem fakt nevěděl, co mu na to mám říct. Se škodováckým servisem u nás vě městě mám jen ty nejhorší zkušenosti,....to mi při garančce řekli, když jsem se ptal na destičky, jestli je není třeba vyměnit, že tak za půl roku.Za 2 měsíce jsem jel do Karlových Varů a tam mi začaly jít desky na kov a než jsem dojel do Tábora, byly zkurvený i kotouče,....no prostě hovada.Už jsem tam začal mít pocit, že si dělaj z lidí vyložene prdel. Zaplať pánbů, že už mi šéfka koupila nový auto-NIssana NOTE. Jen ten zvuk tam musím nějak vymazlit.Jsem závislák na muzice v autě.

 Svobi
2010-07-28 19:31:28

Jo ja jsem na tom jak Go-diamond delal jsem je a skodovky me serou hlavne fabie nehoraznej verk . U skodovky si rad ze ti v bez priplatku daj volant a sedacky, ty motory 1.2 uplne k nicemu pac kdyz stim chces trochu jet jedes za vic nez ja z dvoulitrem a furt jedes pomalejc, sem tam se potkaj,zkrouti hlava,podpali ventil nebo foukne tesneni pod hlavou to plati pro vice nevim zceho maj to tesneni . Silendbloky vymyslel kreten ,ten zavit na brzdici taky a takle muzes jet furt proste to auto je dle me verk jizda vtom strasna vse preposilovany litas po silnici no hruza . A zadni bubny to taky nechapu treba u naseho daihatsu na to nikdo nesaha roky a funguje to a u fabky je muzes rozhejbavat kazdy rok.

Fakt skodovky tak do Skody 120 a konec

2010-07-28 22:10:13

Svobi: Jj,...pravda,..na to sjem zapoměl,...asi ve 150 000 mi u Fábie přeskočil rozvodovej řetěz. Ptal jsem se proč to,...a v servisu mi řekli, že nějaký řady Fábií měli nějakej vadnej napínák.Já tu původně psal jen o tom ozvučení,...že to ve Fábce hrálo dobře,...dole slušný repráky a výškáče ve sloupkách, ale jinak jsem rád, že jsem se jí už zbavil.Od té doby,...po těch 150 tis.jsem byl furt v servisu.A když je to služební auto, který denně potřebuješ, tak to je pak peklo.Na NOTíkovi už mám od pátku najeto 1200 km, motor už se šlušně rozhejbal a já jsem krom toho ozvučení spokojenej.Ale už jsem domluvenej s kamarádem, co dělá do hifi autodoplňků, že to v sobotu osadíme přádnýma reprákama, plus ty výškáče atd.

2010-07-29 13:11:18

Svobi jsem rád že jsi mě zase podržel. Ale k těm reprákům pak Matess727 napíš jak hodně se to zlepšilo ,a průbězně píš jak se ti daří rozhýbat ta čtrnáctka Martin

2010-07-29 13:41:20

Matess - jo to o těch rozvodech jsem taky slyšel - asi fakt teda častej problém - ono každý má něco když to srovnám zas s tou mikrou tak těch 150 je ještě hodně slušný - ono to ale skákalo jen o zub tak by se motor neměl potkat

jenom co jsem myslel původně bylo to, že škodovka si myslim že se líp řeší - druhovýroba, svépomoc, kamarádi, nebo i třeba motory z bouraček atd. atp.

na nissanu se asi podělá těch věcí míň ale pak to stojí za to - sehnat za rozumný peníze díly a udělat to celej pokakanej abych nezničil u toho náhodou něco dalšího při těch cenách

2010-07-30 22:10:11

Tak jsem tady trochu pořešil ten zvuk t NOTE.

http://www.nissanclub.cz/...2cedfd758686b69d&lang=cze


Odpovědět

1  2