Fórum - Téma


Zajímavé inzeráty


Fórum Pokec všeobecný Zajímavé inzeráty



1 ......... 57  58  59  60  61 ......... 268

2012-06-11 16:57:02

A sakra

2012-06-11 17:02:31

mnam

 Romik
Roman
2012-06-11 17:40:37

Peknej kousek ale ta cena to je moc skoda ze nema vic fotek

2012-06-11 17:54:20

Nieje to ten čierny kus čo tu mal niekto nafotený ako komplet rozborku a celolak??? Veľmi pekný kus...

2012-06-11 19:38:38

Romik: Cena je vysoka? Pokud je to zachovaly kus, tak v cene nevidim problem.

Chrener: Tu co podle me myslis nebyla GT.

 Romik
Roman
2012-06-11 19:46:32

no ja bych to videl tak ze kdyz bi to bil fakt top stav tak by se premyslet dalo o tej cene kdyz bi to bila casem rarita jako je tohl auto http://auto.bazos.cz/inze...162369/BMW-E30-M3-USA.php

2012-06-11 19:53:18

Tady je jeden jediný rozdíl, a to že BMW je v očích většiny lidí AUTO, jenže P10 GT je "jen" nějaký Nissan někde z japonska... jinak by to stálo polovinu

 Romik
Roman
2012-06-11 20:07:57

no a vidis a to jsou auta co maj rok vyrobi treba stejny a i je vetsi pravdepodobnost ze p10gt ma lepsi vybavu jak bmw ale stejne ma bmw vetsi cenu a to je jen rozdil toho ze ma kazdy auto jinak delanej nahon na kola a to ze bmw je vetsi obsah a veci zabava za volantem jinak si to nedokazu vysvetlit

2012-06-11 20:10:11

tak M3 je taky tochu někde jinde

2012-06-11 20:26:04

No to si asi nedokazes vysvetlit, kdyz nemas vubec prehled. Tohle porovnavat s Primerou nejde. E30 M3 je uz sberatelsky young-timer, kdezto Primera je porad "jen" bezne auto stredni tridy...

 Romik
Roman
2012-06-11 20:58:13

neco na tom asi bude

2012-06-12 11:19:07

A kto môže za to že Nemci po modeli E30 dokázali pustiť do sveta 5 ďalších generácií , kdežto Japonci sa zmohli až na jeden !?! P12 nerátam tá robí názvu PRIMERA skôr hanbu...

2012-06-12 13:02:14

může za to poptávka trhu, co taky jiného.

2012-06-12 13:12:41

Nemyslím si

P11 všetci volali japonské BMW alebo BMW pro chudé - vydzihovali jej jazdné vlastnosti, nenáročnosť prevádzky a bezporuchovosť... Lenže tam kde BMW prišlo s komplet novým autom E46 prišla P11 s faceliftom... BMW predstavilo M3, M3 CSL a čo ja viem koľko ešte všelijakých top modelov a P11C vo verzii GT ani nieje a sport je trapna napodobenina... Takto môžeme pokračovať... Ako som písal vyššie BMW má v podstate 5 modelov pritom všetky sú aj v prevedení M a v tom istom období má primera modely DVA

Ako som písal k P12 sa nevyjadruhem tá značku Primera úplne pochovala...

Takže podľamňa si za to môžu japonci sami duplom po spojení s žabožrútmi...

HAWGH!

2012-06-12 15:01:23

zajímalo by mě jaký běžný spotřebitel po ni volal. řeknu ti to asi takhle...naše město má 17500 obyvatel a asi 4 km čtverečný. v našem městě se pohybuje asi 7 primer které jsem lokalizoval za poslední rok. tři P11tky z toho jedna je moje a čtyři P11-144. Jenom v naší ulici parkuje z 90 parkovacích míst kolem 15 bavoráků většinou trojkové řady. Většině lidem ani primera nic neříká ani mě neříkala, dostal jsem se k ní náhodou když jsem projížděl ostatní kluby (začínal jsem na bmw klubu) a kliknul na svobiho fotku s jeho stříbrnou primerou. díky němu mám vlastně GT. ani jsem nevěděl co to je tak koukám že něco takového existuje, paráda tak jsem si to koupil, protože se mi zalíbila. a to že tu sem někdo házel nějaký starý článek kde primeru vychvalují nebo že na autowebu je taky jeden zapadlý článek...každý stejně říká akorád, jo chci káru, koupím si bavoráka...primera je v zapadlišti dějin hold. když jsem koupil svoji a přivezl si ji tak kamarád říkal, že mám pěknou octávku. Neuspěla, nebyla po ní asi taková poptávka jinak by neudělali z potenciálně sportovního auta okleštěnou rodinnou krabici bez jakkoliv potenciálního benzínového motoru. Trh je zahlcenej bavorákama dnes to má každej idiot po papírech a primery? jsme vyplácaný z toho, že se najde jedna nová na prodej. se podívej na mobile.de a dej si vyhledat primery s výkonem nad 110 kw...najde ti to 24 vozů (P10 a P11tek). Dej si vyhledat BMW trojkové řady nad 110 kw od roku 96-99 a najdeš přesně 2104 vozů. Takže buď se primer vyrobilo zatraceně málo, protože po nich nebyla poprávka a nebo se někde hromaděj a nikdo je neprodává. je to trochu nefér protože jsem zahrnul jen dvě řady primery jednoho modelu GT a BMW se čtyřma modelama 320i, 323i, 325i, 328i což jsou podle mě akorád konkurenti, ale i tak ty čísla hovoří jasně. Hold o primeru asi trh moc nestál.

apropo mohl jsem do toh zahrnout i obyčejné dvoulitry ale i tak bych byl na desetině množství BMW.

2012-06-12 15:29:01

No jo no, je to ten trh. Vesmes s Vami kluci souhlasim. Je to proste o tom, ze BMW si v Evrope, ale i po svete udelalo proste velkou zakladnu a zahrnulo to zabavnyma a dost kvalitnima autama. Kdezto nejaka jedna, dve Primery, to je nic. A jeste nejaky Japonec? Lidi znaji max. jen nejaky ty supersporty, ale auto, ktery je v mnoha ohledech na stejne urovni ne-li v necem na lepsi nez nejaka auta BMW, to uz nikdo fakt nevi. Ja taky o Primere vubec nevedel a spadla mi do klina z cista jasna. Az pak jsem zjistil co ze je to zac. No bohuzel tak to je a tak to asi bude, lepsi uz to asi nebude. A nejaky nastupce Primery? Obavam se, ze uz se v Evrope asi niceho nedockame, co by vazne stalo za to, protoze tady se do toho bude stale srat Renault.

Jo a Renault nedovoli aby Nissan tady mel nejake sportovneji-rodinnejsi auto, nez co muze nabidnout on, to by si konkuroval jak svina, takze proto tu jsou jen takovy "sunky" jaky tu jsou, viz. prave zminovana P12...

2012-06-12 15:32:39

Ano máš pravdu ale povedzme si že svoju vinu na tom má aj to že za obdobie desať rokov ´91-´01 vyprodukovalo BMW štyri rady modelu 3 a ku každej z nich aj verziu M. Oproti tomu NISSAN postavil generácie dve P10 a P11 kde máme aj verziu GT a zmohol sa na facelift P11C kde už športovú verziu nenájdeš...

Takže niet divu že každý polovodič čo dostane papiere ma na výber ďaleko viac BMW ako Primer... K tomu prirátajme zadný náhon a aj väčšiu možnosť výberu motorov - legendarny R6 pritom nieje žiadna rarita a nieje problém ho zohnať. V našom prípade sú na výber motory dva... Keby aspoň to NEO VVL bolo v ponuke... A skús ho zohnať... Okrem Jagyho snáď iný dôverihodný zdoj nieje... Takže zhrnuté a podškrtnuté je to spôsobené jednak nedostatkom áut a jednak zlým marketingom...

A povedzme si koľko P10 a P11 bolo rozrezaných a rozpredaných na ND a koľko predaných v celku s papiermi. Je to mizivé percento pretože predajcovia prišli nato, že tieto auta padli tak pod cenu že na súčiastky sa dajú rozpredať 3x drahšie ako v celku... A biznis je biznis...

Preto je logické ako písal Jagy že M3 E30 je už youngtimer a P10 ním nikdy nebude... Ak by dnes bola na trhu nejaká P15 bolo by to podľamňa inak... Bohužiaľ...

2012-06-12 15:34:50

Před několika lety kamarád : "Si se zbláznil japonský auto, to se nedoplatíš za opravy!" A utíkal si koupit Pežouta...(tam se už za opravy asi doplatí ) a druhý Golfa (samozřejmě v naftě, jak jinak )

2012-06-12 15:44:02

jojo, myslim ze vsichni vime o cem mluvime.

Taky na me kazdy vzdycky cumi ze jak to vychvaluju... Znamy mel Golfa IV, me se smal a pak jsem se smal ja jemu. Musel do toho nacpat asi 60tis. a porad se to sralo, az to nakonec prodal asi za 40 No a ted si koupil i pres nase nalehani at to nebere, Audi A4 v 2.0TDI. A jak to dopadlo? Byla dobra, ale chvili. Ted do toho cpe snad uz asi 70tis. a porad taky KO Takze uz snad uznal ze jsme meli pravdu a brzy koupi neco rozumnejsiho...

2012-06-12 16:48:50

koukám že to máme všichni dost podobný Já o Primeře taky vůbec nevěděl... objevil sem P10 až tak týden před koupí prvního auta (celkem sem hledal už od mejch 16-ti) a to jen proto že byla levná a i se mi líbila. noo ale jak sem víc poznal nissany a jejich motory, tak sem věděl že moje druhý auto bude P11 2.0 a první slova známejch? taky klasika "to né, japonce nekupuj, se nedoplatíš za díly" ... jsem rád že sem je tehdy neposlechl

a aby to nebyl moc OT tak ... http://auto.bazos.cz/inze...Kw-90koni-spotreba-6l.php .... sice bych TD nechtěl ale ta cena by mě možná zlomila


Odpovědět

1 ......... 57  58  59  60  61 ......... 268